Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De gendt of Bettiol @33

Van Avermaet @12


0 Vind ik leuk's

Weet iemand wie de bolletjestrui wint wanneer Pogacar en Carapaz met gelijke punten eindigen?


Momenteel staat Carapaz 2 punten voor op Pogacar, maar zaterdag zijn er op de top van La Planche des Belles Filles nog punten te verdienen voor de 6 renners die deze berg het snelste oprijden. Opgelet: het gaat er dus om wie van de aanvang van deze berg tot de top de snelste tijd hebben, niet wie de snelste tijd over de hele tijdrit rijdt. De puntenverdeling voor de snelste 6 is als volgt:


1. … 10 punten

2. … 8 punten

3. … 6 punten

4. … 4 punten

5. … 2 punten

6. … 1 punt


De regel wanneer er twee of meer renners met gelijke punten eindigen, is als volgt:

"Bij een gelijke stand in het bergklassement geeft het aantal eerste plaatsen op een klim van de buitencategorie de doorslag. Is de stand nog steeds gelijk, dan worden de eerste plekken op klimmen van de eerste categorie vergeleken. En zo verder.."


Is de kans niet groot dat Pogacar de berg sneller op zal rijden dan Carapaz? Zo ja, dan is de kans erg groot dat hij minstens gelijk komt in punten en is de vraag wie o.b.v. bovenstaand reglement de bolletjestrui wint bij een gelijke stand. Ik hoop dat iemand dit weet. Roglic staat al 7 punten achter op Carapaz, maar hij zou ook nog aanspraak kunnen maken op de bollen.


Ik ben zeker niet de grootste wielerkenner, maar de odds voor Pogacar lijken mij erg interessant. Ze staan nu even niet meer online (omdat rit 19 bezig is), maar gisteren stond Pogacar als ik mij niet vergis op 3,75.


Ik hoop dat een wielerkenner hier zijn licht over wil laten schijnen. Achten jullie Pogacar in staat om min. 2 punten meer te halen dan Carapaz én Roglic voor te blijven in het bergklassement en wie wint indien Pogacar en Carapaz met gelijke punten zouden eindigen?

0 Vind ik leuk's

Nee dit scenario is veel waarschijnlijker: Carapaz gaat freewheelen voor de klim in de klimtijdrit en dan vol gas naar boven. Terwijl Pogacar de hele rit vol gas moet. Zou dus niks op Pogacar zetten.

1 Vind ik leuk's

Jeetje, ik plaats ook eens wat op het forum, waar hebben we naar zitten kijken joh? Echt een bizar nummer van Pogacar

0 Vind ik leuk's


Ja absoluut. Je zou denken aan doping.

Carapaz werd nog wel derde op de klim, maar meer dan een minuut langzamer dan Poga

Van Aert werd tweede op de klim. Dat had Roglic moeten doen om het geel te behouden.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ongekend wat Pogačar laat zien natuurlijk, maar vind het ook wel enorm sneu voor Jumbo-Visma. Zij hebben (samen met Team Sunweb) de Tour gemaakt dit jaar. Roglič rijdt niet eens zo'n slechte tijdrit volgens mij, wat de prestatie van Pogačar des te knapper maakt.

Bericht gewijzigd door wesley1240 op za 19 sep. 2020, 16:56
1 Vind ik leuk's

Goedemorgen allemaal,


Ik wil even met jullie sparren. Deze tour hebben wij niks gezien van Sonny Colbrelli. Hij heeft alles gedaan om Landa een goed klassement te bezorgen. In Parijs wil iedereen winnen en het werk voor Colbrelli zit erop. Op Unibet staat Colbrelli finish(1-3) op maarliefst €21.00,-!! Ik zie er een kansje. Wat denken jullie?


Fijne dag!

0 Vind ik leuk's

Ik denk dat Colbrelli vandaag zelfs buiten top 10 rijd. Colbrelli heeft zichzelf helemaal weg gecijferd voor Landa. Denk dat het flink ten koste is gegaan van zn sprint. Bennet, Ewan en WvA al standaard duidelijk beter

0 Vind ik leuk's

Ik zie meer value in Coquard bijv., hij kan toevallig wel eens in een gekke sprint top 3 rijden (heeft misschien nog last van zijn knie). Ewan zou normaal gesproken de snelste zijn met Bennett erachter, maar plek 3 ligt redelijk open

0 Vind ik leuk's

Ik ben me ervan bewust dat mannen als bijvoorbeeld Ewan, Bennet en WvA normaal gesproken sneller zijn. Maar wat als Bennet na de tussensprint al veilig is voor groen ? Gaat WvA vol meesprinten na zijn inspanning gisteren en het aankomende wk?


Kortom het is zomaar een suggestie tegen een in mijn ogen bizar hoge odd.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.