Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@boempatat oh kan gebeuren haha! Ik zag hem staan maar vind van Avermaet altijd heel wisselvallend in z'n prestaties. Kan ineens opbloeien en de koers bepalen, of juist een hele slechte dag hebben. Van Aert durfde ik niet aan, ivm vorig jaar. 😅

1 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

ook ik had gewoon op het gevoel 4 h2h's gekozen, 3 waren juist maar Stybar werd 6de en Van Avermaet 8ste *zucht*

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Een bet die ik niet gespeeld heb is

Gilbert P. -voor Hermans Q. @1.5


0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Bij de vraag van wie wint Milaan San Remo kreeg ik dit als tip/info;

Ik heb goede hoop op een Belg, Van Aert of de Greg, zal er vanaf hangen of ze mannen als Gaviria en Démare er af krijgen, want die zijn momenteel ook rap aan de meet. Ik verwacht ne goeien Benoot maar die moet dan alleen aankomen en dat zal niet lukken denk ik. En dan heb je nog Van der Poel van wie het niet duidelijk is hoe goed hij al is.

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

@boempatat en @pimfct wat zijn jullie gedachtes bij de komende versie van de Tour? Uitgesproken favorieten of underdog teams die we in de gaten moeten houden?

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Op vr. aug.. 2020, 23:20 schreef kwaak:

@boempatat en @pimfct wat zijn jullie gedachtes bij de komende versie van de Tour? Uitgesproken favorieten of underdog teams die we in de gaten moeten houden?

Dag @kwaak ! Ik heb zeker al een shortlistje, maar deze zal ik hier wel plaatsen nadat alle teams bekend zijn en alle teams hun laatste COVID-tests hebben gedaan vlak voor de start v/d koers. Ivm de nieuwe regel (2 renners positief getest in het team = team gediskwalificeerd) bekijk ik de outrights pas last-minute. Evenals mijn eigen Tourpoule-teampje bij DPG Media (site van m'n lokale krant/AD).


Ik kom er dus later op terug ;)

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Een paar reacties van koerskenners;

1)Met Roglic is de grote favoriet gekend. Klimt uitstekend, goede tijdrijder, beresterke ploeg. Tegenstanders (nog) niet in beste vorm. Vraag me af of Van Aert niet voor groen mag gaan...

2)Ik verwacht Roglic als winnaar met als uitdagers Pinot en Bernal, maar wellicht ook top 5 voor Dumoulin. Van Aert mogelijk ritwinst, hij zal zeker zijn kans krijgen door afwezigheid van Groenewegen en Theunissen. Voor de massaspurt vooral Ewan denk ik. Maar ik heb nog de kans niet gehad om het parcours eens te bekijken. Weinig tijdritkilometers, dat is in het voordeel van Pinot en Bernal.

3)Het zou kunnen een hele rare Tour zijn, omdat de normale favorieten niet hun gewone voorbereiding hebben kunnen doen. Jumbo/Visma is als team zeer sterk, maar hebben ze een kopman die het kan afmaken? Misschien is er weer iemand zoals Alaphilippe vorig jaar die in een overgangsrit de gele trui pakt en die lang kan houden?


Het wordt nog wachten op verder nieuws


1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Nog tips voor italiaans en Nederlands kampioenschap op de weg van vandaag?

0 Vind ik leuk's

Inderdaad een moeilijk te voorspellen Tour. Roglic streepje voor op Bernal en Pinot.

Team Ineos heeft als schaduwkopman Carapaz, de winnaar van de Giro van vorig jaar.

Ik verwacht ook veel van Pogacar. (Team UAE)


0 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Is het een idee dat ik een Tourpoule maak bij DPG Media? Daar werk je met een vast team van 20 renners voor de gehele koers en mag je 3x wisselen. Is volkomen gratis en het scheelt dus dat je niet dagelijks hoeft te selecteren.


DPG Media = AD/Tubantia/Stentor etc., kan online via de site.

Bericht gewijzigd door pimfct op zo 23 aug. 2020, 07:24
0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.