Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Santi ik speel de finland not to quailify mee, vond het ook helemaaaal niks.
Hopen dat geen vriendjes politiek wordt met de buurlanden maar verwacht ook dat de jury niet veel geeft.
0 Vind ik leuk's
tot dusver (ben achterop aan het kijken)

moldavia wel meevallen en to qualify wel een leuke odd hebben 3.40 mss kleine verrasing ... belgië en Nederland zouden moeten kunnen doorgaan maar te lastig om geld op zetten

finland was echt slecht, macedonie nog rampzaliger lol
0 Vind ik leuk's
4 van de 6 geplaatste tips juist , mooie winst (y) (y)
had niet verwacht dat Hongarije en Georgie erbij zouden zijn , maar verder Finland , Wit Rusland , Servie en Macedonie juist
op naar halve finale nummer 2
0 Vind ik leuk's
Was weer een toptip Santi die Finland NTQ x2,15 (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
En Servie live om 22.30 nog maar aan @1.33 TQ, ik had m aan @2.54 max stake, bedankt bookmakers :D
0 Vind ik leuk's
Santi, ik wil je bedanken man. Door jouw tips zat ik vooral op Servië to qualify en Finland not to qualify, beiden aan erg mooie odds. Was het maar elke week song festival :p
0 Vind ik leuk's
Ik had Servie aan 2.10! Wat speel je de tweede halve finale 10/10? :d
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de tip van Finland NTQ !!
0 Vind ik leuk's
Bedankt Santi! Op een inzet van om en nabij de 35eu ongeveer 20eu winst gepakt dankzij jou :D
0 Vind ik leuk's
Allemaal mooie resultaten zo te horen , maar heb toch een kleine opmerking
Santi heeft mooie tips gegeven , maar wil toch gewoon ff melden dat nog voor de tips van Santi hier stonden ik al vermeld had dat Servie in finale en Finland niet in finale grote kanshebbers waren , zie mijn eerste berichten waarin ik melding gaf van deze value bets
Maar idd ook veel respect voor Santi
En nogmaals bedankt Santi voor de info die ik kreeg van jou over het press centre in Vienna (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.