Wedden op het Songfestival
** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **
Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:
Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)
Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!
Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!
Update: link naar artikel toegevoegd.
Ik had Servie aan 2.10! Wat speel je de tweede halve finale 10/10? :d
:d
En verder zie ik value in volgende :
Zwitserland no to final @ 1,8
Polen no to final @ 3,2
Cyprus no to final @ 3,00
Montenegro yes to final @ 1,8
Succes (y) (y)
Als die ook zo gaan dan heb ik een topweek haha :)
Op verzoek, wat bets die ik nu heb openstaan voor SF2:
10/10
Sweden winner SF 2 @1.45 (Netbet)
Switzerland NTQ @2 (Bwin)
5/10
Cyprus NTQ @3.18 (Marathonbet)
Poland NTQ @2.69 (Marathonbet)
Malta NTQ @2.05 (Marathonbet)
Montenegro TQ @1.92 (Maratonbet)
Ireland NTQ @1.57 (Bwin)
Israel TQ @1.51 (Bwin)
Lithuania and Norway TQ @1.45 (Bwin)
3/10
Czech TQ @2.8 (Marathonbet)
Winner combo's (Marathonbet):
10/10
SF2 win: Sweden and Macedonia NTQ @2.69
SF2 win: Sweden and Hungary NTQ @2.393
SF2 win: Sweden and Moldova NTQ @1.82
5/10
Finland NTQ and Switzerland NTQ @4.35
2/10
Serbia TQ and Cyprus NTQ @8.08
Finland and Cyprus NTQ @7.55
En bedankt Spartacus, 3/4 momenteel al binnen, heerlijke odds!
Helaas maar 5 EUR per bet gedaan
Na vlug ff gekeken te hebben en de tabellen te vergelijken met de odds , heb ik volgende 4 weddenschappen gevonden die value zouden kunnen hebben
1) Macedonie kwalificeert zich niet voor de finale , staat volgens de pers op voorlaatste plaats ( semi final 1 ) en heeft odd van 2.00 (plaatsen = 1,72)
2) Finland kwalificeert zich ook niet voor de finale , staat volgens de pers laatste plaats ( semi final 1 ) en heeft odd van 2,15 (plaatsen = 1,62 )
3) Tsjechie kwalificeert zich voor de finale , staat volgens de pers op plaats 6 ( van 10) en heeft odd van 2,70 ( niet plaatsen = 1,40 )
4) Servie kwalificeert zich voor de finale , staat volgens de pers op plaats 5 ( van 10 ) en heeft odd van 2,30 ( niet plaatsen = 1,55 )
Zelfs al zijn de voorspellingen van de pers 2 of 3 plaatsen verkeerd ( zowel voor kwalificatie als niet kwalificatie ) dan zijn bovenstaande bets nog steeds goed
Allemaal mooie resultaten zo te horen , maar heb toch een kleine opmerking
Santi heeft mooie tips gegeven , maar wil toch gewoon ff melden dat nog voor de tips van Santi hier stonden ik al vermeld had dat Servie in finale en Finland niet in finale grote kanshebbers waren , zie mijn eerste berichten waarin ik melding gaf van deze value bets
Maar idd ook veel respect voor Santi
En nogmaals bedankt Santi voor de info die ik kreeg van jou over het press centre in Vienna (y) (y)
Kijk eens in de openingspost van dit topic... daar stond zijn tip van Finland al.
Voor de volgende finale heb ik Switzerland NTQ @1.62. Odd is flink gedropped, maar 1.62 is alsnog een interessante odd.
Sweden to win staat nog @1.30. Interessant maar wel erg laag.
Zijn jullie bets al gesettled? IK speelde hem bij unibet mee maar wacht nog steeds op mijn resultaten. Zou lekker zijn als ik op tijd ben voor de Giro d'Italia start vanmiddag.
Zojuist nagevraagd bij de klantenservice, zij zeggen dat de bet pas gesettled wordt na de finale van zaterdag, aangezien dan alle stemmen pas geteld zouden worden. Vind ik toch een apart verhaal, gezien ik op de winnaar van semi-final 1 heb gebet, en die gister volledig afgesloten is. Nou, afwachten dan maar.