Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hier zijn de laatste voorspellingen van de pers na de laatste repetitie's deze middag

http://escxtra.com/2015/05/19/editor-predictions-for-semi-final-1-2/

0 Vind ik leuk's
wat momenteel nog de mooiste odds zijn , na bekijken van de voorspellingen na de laatste repetitie en de vorige voorspellingen , zijn :
Wit Rusland niet in finale @ 2,10
Hongarije niet in finale @ 1,90
Beide bij Unibet
Ook is Nederland uit de lijst gevallen , stond altijd in lijst van finale bereiken , maar staat er nu niet meer in ( odd = 1,30 , dus bookies denken er ook zo over )
Succes
(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Ik ga op voorhand voor dit rijtje:

Deze 8 lijken mij qualifiers:
Rusland
Estland
Georgië
België
Roemenië
Griekenland
Servië
Armenië

Tja en voor de laatste 2 plaatsen gaat het denk ik tussen Hongarije, Wit-Rusland, Denemarken, Albanië en Finland.

NL, Moldavie en Macedonie acht ik kansloos.
0 Vind ik leuk's
Waar heb je de hoogste stakes op Santi? Ook Finland NTQ of wellicht een andere bet?
Voor mij is het Finland NTQ en Service naar finale.

Verder, is het interessant om nog wat live te wedden?
0 Vind ik leuk's
Macedonië niet naar de finale staat nog @1.40.
Odd is gedaald maar nog steeds zgn. free money als de voorspellingen kloppen? Staan strak laatste.
0 Vind ik leuk's
deze voorspellingen geven een totaal ander beeld dan de vorige

http://eurovoix.com/2015/05/19/eurovoix-the-semi-final-predictions/
0 Vind ik leuk's
Mijn hoogste stakes op Estonia 1-3 in SF, Serbia TQ Finland NTQ, Macedonia NTQ en Albania NTQ
0 Vind ik leuk's
voorspellingen van de site waar eerste foto's vandaan komen
Albania Armenia Belgium Denmark Estonia Georgia Greece Romania Russia Serbia

en de voorspellingen door andere site ( zie hoger )
Russia Albania Netherlands Hungary Belgium Georgia Estonia Belarus Greece Romania

0 Vind ik leuk's
Succes allen! (y)
Duimen dat Finland in ieder geval niet doorgaat...
0 Vind ik leuk's
jstyle99:
Macedonië niet naar de finale staat nog @1.40.
Odd is gedaald maar nog steeds zgn. free money als de voorspellingen kloppen? Staan strak laatste.

Heb daar ook nog even wat opgezet (naast Denemarken wel door)
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.