Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja Finland not to qualify heb ik vorige week al gepakt! Voor de rest waag ik me hier niet aan. Gigantisch homofestijn...
0 Vind ik leuk's
Is er een bookie waarbij je een combo kunt maken, of is het alleen maar singles?
0 Vind ik leuk's
Finland not to qualify? Wat is het nu dan... De 1 pakt To Qualify de ander not to qualify
0 Vind ik leuk's
sherlock:
Finland not to qualify? Wat is het nu dan... De 1 pakt To Qualify de ander not to qualify

Jan Smit zegt Finland to qualify, de mastertipper op eurovisiesongfestivalgebied van vw zegt Finland no to qualify. Ik waardeer iedereen hoger dan Jan Smit.
0 Vind ik leuk's
http://eurovisionireland.net/2015/05/17/betting-odds-eurovision-entertainment-odds-eurovision-predictions/

Rob Furber ziet Cyprus bij de eerste 3 in de halve finale.@2.65/Cyprus to Q for the final @1.33
Terwijl Santi NTQ zegt :o
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
http://www.eurovisionary.com/jury-final-half-of-the-votes-of-the-first-semi-final-given-out/

With four journalists, we watched the jury final this evening – and here you can see the verdict of which ones we think we’ll see again on Saturday:
Country: Theo (Greece) Egemen (Turkey) Tommy (Sweden) Charlotte (Denmark)
Moldova Not qualifying Not qualifying Not qualifying Qualify
Armenia Qualify Qualify Qualify Not qualifying
Belgium Qualify Not qualifying Qualify Qualify
The Netherlands Not qualifying Not qualifying Not qualifying Not qualifying
Finland Qualify Qualify Qualify Qualify
Greece Qualify Qualify Qualify Qualify
Estonia Qualify Qualify Qualify Qualify
F.Y.R. Macedonia Not qualifying Qualify Not qualifying Qualify
Serbia Not qualifying Qualify Qualify Not qualifying
Hungary Not qualifying Not qualifying Qualify Not qualifying
Belarus Not qualifying Not qualifying Not qualifying Not qualifying
Russia Qualify Qualify Qualify Qualify
Denmark Qualify Not qualifying Not qualifying Qualify
Albania Qualify Qualify Not qualifying Not qualifying
Romania Qualify Qualify Qualify Qualify
Georgia Qualify Qualify Qualify Qualify

samenvatting van deze blogger:
http://www.eurovisionary.com/impressions-on-the-jury-1st-semi-final/
Zweden blijft toch de grote favoriet voor hem
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Wat een paar journalisten of Jan Smit ervan vinden is eigenlijk niet heel erg interessant. Al zet die blogger er wel correct bij: I guess that people will vote for it – not necessarily the Eurovision fans though… Wat betreft Finland. En daar zit wel de crux natuurlijk. Als je kijkt naar die Youtube-lijstjes van die enorme Songfestivalfans dan komt Finland bijna telkens bij de laatste 3 terug, van alle deelnemers. En uiteindelijk zal grotendeels dat publiek en de vakjury bepalen wie naar de finale gaan. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze van de vakjury hoge punten krijgen gezien de simplistische lyrics en het feit dat het nummer nog geen anderhalve minuut duurt.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Is er geen België geeft 12 punten aan nl? En andersom, of was dat vorig jaar nou een keer niet het geval?

Kan het me niet meer voor de geest halen, tnx santi voor je bets en foto's! Ik ga het niet kijken aangezien ik het niks aan vind, maar (eventueel) een beetje geld ermee te verdienen ben ik niet vies van :d
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
de laatste resultaten vanuit het press centre voor beide halve finals ( niet veel verschil met de eerdere voorspellingen , enkel in semi final 1 zijn er 2 veranderingen )

https://instagram.com/p/23Z0MOJ7yi/

https://instagram.com/p/23Z7Alp7yt/
0 Vind ik leuk's
Dat zou dan betekenen dat NL wel door gaat......??? :s
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.