Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Serbia vs. Albania @1.38 lijkt ook weg...
gaat hard
0 Vind ik leuk's
@Hypnotist en JStyle,

o.a. Maratonbet die heeft hoogste odds
0 Vind ik leuk's
Tx Santi. Daar heb ik spijtig genoeg geen account.

Nog een vraagje: Wanneer mag je beginnen stemmen? Onmiddellijk na het eerste liedje, of pas als alle liedjes geweest zijn? In het eerste geval heeft Italië een groot nadeel natuurlijk, aangezien ze het laatste land zijn dat aan de beurt komt.

En wat denk je van Italië voor Rusland @ 2,10?
0 Vind ik leuk's
santi21:
jstyle99:
Top, leuk! :)
France tbv Great Britain (die zullen wel bij laatste 3 eindigen)

Wie zal bij de laatste 3 eindigen (snap ik niet helemaal)?

In mijn ogen is dit de -free bet- van morgenavond: 10/10: France tbv Great Britain . Great Britain staat in de peilingen strak onderaan. France zal naar verwachting tussen 10-15 eindigen.

:)
0 Vind ik leuk's
jstyle99:
santi21:
jstyle99:
Top, leuk! :)
France tbv Great Britain (die zullen wel bij laatste 3 eindigen)

Wie zal bij de laatste 3 eindigen (snap ik niet helemaal)?

In mijn ogen is dit de -free bet- van morgenavond: 10/10: France tbv Great Britain . Great Britain staat in de peilingen strak onderaan. France zal naar verwachting tussen 10-15 eindigen.

:)

Haha uiteraard UK laatste 3, Frankrijk heeft gewoon pech met de loting als 2e (vandaar ook de wat hoge odds tov press centre) anders hadden ze met de act gewoon top 10 gehaald denk ik. Beste zangeres en zeer mooie act! UK moeten ze makkelijk voor kunnen blijven ondanks de loting ;)
0 Vind ik leuk's
top 10 france marathon bet staat op 12.00?
0 Vind ik leuk's
tripleg:
top 10 france marathon bet staat op 12.00?

Klopt. mooie value-bet lijkt me..
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Santi, nog een vraagje: Wanneer mag je beginnen stemmen? Onmiddellijk na het eerste liedje, of pas als alle liedjes geweest zijn? In het eerste geval heeft Italië een groot nadeel natuurlijk, aangezien ze het laatste land zijn dat aan de beurt komt.

En wat denk je van Italië voor Rusland @ 2,10?
0 Vind ik leuk's
Italie wacht ik even jury rehearsal af, die moeten zo. Maar in principe prima 5/10 bet.

Stemmen mag uiteraard pas na het laatste nummer, dat wordt aangekondigd ;)
0 Vind ik leuk's
Oké thanks. Om hoe laat vindt die jury rehearsal plaats?

PS: ik heb nog een bookmaker gevonden die Frankrijk vr UK aanbiedt @ 1,50 (Ladbrokes). Weet niet of je daar een account hebt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.