Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En dit is een eindstemming zeg maar of volgt er dan nog een deel??? Georgie valt dan op.

Hoe werkt die puntentelling dan in de finale.... elk land geeft dacht ik 1 tm 8 punten en dan 1x 10 en 1x 12??? Dat zijn 30 punten per land maal 27 landen = 810 stemmen of zit er nou echt helemaal naast. In ieder geval zie ik niet zoveel punten hierboven hehe. Iemand...?
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
En dit is een eindstemming zeg maar of volgt er dan nog een deel??? Georgie valt dan op.

Hoe werkt die puntentelling dan in de finale.... elk land geeft dacht ik 1 tm 8 punten en dan 1x 10 en 1x 12??? Dat zijn 30 punten per land maal 27 landen = 810 stemmen of zit er nou echt helemaal naast. In ieder geval zie ik niet zoveel punten hierboven hehe. Iemand...?

denk dat de punten in bovenstaande telling niks te maken hebben met de puntentelling van de landen , denk eerder dat dit een puntentelling is door de aanwezige pers daar , maar misschien weet Santi21 daar meer over
Ook denk ik dat er mogen nog een laatste algemene repetitie zal komen en waarschijnlijk nadien dan de "definitieve" voorspelling van de press
Maar idd , als Georgie nu al op de 5é plaats staat in de top 10 , en wetende uit de 2 vorige halve finale's dat deze voorspellingen van de press redelijk dicht bij het "echte" resultaat eindigen , dan is Georgie to finish in top 10 @ 2,80 een mooi value bet
0 Vind ik leuk's
Ik weet ook niet hoe de gehele stemming telt, maar wat ik van die foto kan afleven is dat er staat 323 votes. Lijkt mij dus dat iedereen 1x heeft gestemd op de in zijn ogen winnaar? Denk dat deze stemmingen nogal voorbarig zijn dus zou uitkijken om hieruit al conclusies te trekken. Rusland staat bijv heel erg laag. Ik weet ook niet precies hoeveel persstemmers er zijn en hoe groot hun invloed is? Bij de halve finales waren de puntaantallen ook veel hoger dus weet ook niet of heel erg veel nog niet hebben gestemd ofzo?
0 Vind ik leuk's
Bij welke bookmakers kun je combies maken?
0 Vind ik leuk's
Italie top 3 (1,90) lijkt me ook een mooie?
0 Vind ik leuk's
Bij Unibet kan je Eurovisie combineren met sportweddenschappen en heb daar volgende combo's gemaakt
Luik to win en Frankrijk in top 10 = @ 12,60
Luik to win en Georgie in top 10 = @ 5;04
0 Vind ik leuk's
spartacus:
Bij Unibet kan je Eurovisie combineren met sportweddenschappen en heb daar volgende combo's gemaakt
Luik to win en Frankrijk in top 10 = @ 12,60
Luik to win en Georgie in top 10 = @ 5;04

Oke maar ik bedoel eigenlijk een bookmaker waar je alleen maar songfestival kan combineren.
0 Vind ik leuk's
Laatste voorspelling van vandaag uit het press centre

Mooi om te zien ( voor mijn bets toch ) is dat Frankrijk 3 tal plaatsen stijgt in top 10 , staat nu al op plaats 4 ( zou mijn inziens heel raar gestemd moeten worden mocht Frankrijk uit de top 10 vallen morgen , maar ja , net als in voetbal is alles mogelijk )
En Frankrijk heeft nog steeds odd van 7,00 bij Unibet
0 Vind ik leuk's
frankrijk eindigt voor duitsland @1.65 is dan ook wel een mooie?

Santi wanneer komen je tips eraan :)? Want al mooie winst gehaald dankzij jou
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de geweldige bets Santi!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.