Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
spartacus:
Mooi om te zien ( voor mijn bets toch ) is dat Frankrijk 3 tal plaatsen stijgt in top 10 , staat nu al op plaats 4 ( zou mijn inziens heel raar gestemd moeten worden mocht Frankrijk uit de top 10 vallen morgen , maar ja , net als in voetbal is alles mogelijk )
En Frankrijk heeft nog steeds odd van 7,00 bij Unibet

Heb dat liedje nog even geluisterd en het enige waar ik een beetje mee zit is dat ze in het Frans zingt. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken in verband met het stemgedrag van de niet frans-sprekende landen. Bovendien als een serieuze bookmaker als Unibet met odd 7 komt hehehe... ik weet het niet.

Ik maak er een funbetje voor 2 tientjes: France classering 1-10 finale samen met M. Verstappen classering 1-3 in de GP van Monaco.

:d
0 Vind ik leuk's
-
Weten jullie nu een bookmaker waar je alleen maar songfestival kan combineren?
0 Vind ik leuk's
Vanavond gaat het dan eindelijk gebeuren! :)

Heb zelf high stakes op H2H Frankrijk voor Germany, H2H Frankrijk voor UK, Serbia vs. Albania en H2H Sweden voor Rusland. Ook een aantal gecombineerd in dubble. Verder nog wat middel op Frankrijk top 10, België niet in top 3, H2H Romania voor Hungary

Iemand nog nieuwtjes, tussenstanden ed?
0 Vind ik leuk's
Laatste voorspelling na de kledij repetitie , hierbij valt direkt op dat Frankrijk nu al op plaats 4 staat volgens de pers
Bij de meeste bookies kan je nog steeds een odd krijgen tussen 7,00 en 10,00 voor Frankrijk in de top 10
Kunnen we hier dan spreken van FREE MONEY ??
Misschien niet al te voorbarig zijn , maar ik denk wel dat er mooie H2H te vinden zijn waar Frankrijk tegenover een ander land komt te staan
Waarschijnlijk komt er nog een allerlaatste voorspelling ( volg ik op , en zodra die of een andere er is plaats ik die hier ook )
Veel succes (y) (y) (y)

0 Vind ik leuk's
https://scoreboardjournalism.wordpress.com/2015/05/23/forecasting-eurovision-europhoria-expected-in-the-north/

Interessant stuk met voorspelling van vanavond, mede gelet op stemgedrag van buurlanden etc..
0 Vind ik leuk's
Frankrijk eindigt in de blog hieronder bijna als laatste?

https://boudewijn55.wordpress.com/2015/05/22/eurovisie-songfestival-2015-deel-4-gehaktbal-van-de-ikea/#more-149

Hopelijk gaat dat niet gebeuren....

Krijgen op basis van Televoting natuurlijk minder stemmen dan andere landen.
Zeker geen "free money" dus. Sweden in top 5 lijkt me wel 100% zeker.
0 Vind ik leuk's
jstyle99:
Frankrijk eindigt in de blog hieronder bijna als laatste:
https://scoreboardjournalism.wordpress.com/2015/05/23/forecasting-eurovision-europhoria-expected-in-the-north/

Ja, ik moet zeggen dat die blog wel wat beter overeenkomt met wat de bookmakers verwachten.. Frankrijk top 5 lijkt bizar en Zweden is toch wel de grote favoriet.
Interessant denk ik: (Unibet)
Italië top 4 @1.45
Estland winnaar Baltische landen @1.35 (Beter dus dan Letland en Litouwen)
Servië winnaar Balkanlanden @1.75 (Beter dus dan Slovenië, Roemenië, Albanië, Griekenland, Montenegro)
Letland geen top 10 @2.20
Servië top 10 @2.20
Griekenland vs Cyprus @1.50
Zweden to win @2.25
0 Vind ik leuk's
tipovi:
jstyle99:
Frankrijk eindigt in de blog hieronder bijna als laatste:

Ja, ik moet zeggen dat die blog wel wat beter overeenkomt met wat de bookmakers verwachten.. Frankrijk top 5 lijkt bizar en Zweden is toch wel de grote favoriet.
Interessant denk ik: (Unibet)
Italië top 4 @1.45
Estland winnaar Baltische landen @1.35 (Beter dus dan Letland en Litouwen)
Servië winnaar Balkanlanden @1.75 (Beter dus dan Slovenië, Roemenië, Albanië, Griekenland, Montenegro)
Letland geen top 10 @2.20
Servië top 10 @2.20
Griekenland vs Cyprus @1.50
Zweden to win @2.25

interessant stuk en zeker ook wel een kern van waarheid. Al vind ik het ook wel lastig om alles te geloven, want hoe kan hij nou goed bepalen hoeveel televoters australie krijgt met zijn theorie?
De quotes die je hier gebruikt zijn trouwens wel vrij laag, zoals servie topland balkan staat bij betsson nog @2.85. is nogal een verschil..
0 Vind ik leuk's
0 voor Televoting bij Frankrijk? Waar slaat dat dan op? :D
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Predictions van onze blogger ;-)
http://eurovisionireland.net/2015/05/22/jury-voting-dress-rehearsal-live-rolling-blog-2100-cet-see-who-nailed-the-performance-eurovision-predictions/

OK PREDICTIONS
I am gonna give you a round the table vox-pop of who people think were in the Top 5 performances
Garrett
Russia, Australia, Sweden, Belgium and Israel
Emma
Belgium, Sweden, Russia, Italy and Australia
Phil
Russia, Sweden, Belgium, France and Israel
Ludwig
Italy, Sweden, Australia, Belgium and Russia
Kath
Belgium, Sweden, Australia, Norway and Italy
Roy
Russia, Italy, Belgium, Sweden and Australia
John
Russia, Italy, Norway, Latvia and Australia

OVERALL TABLE
Australia – 6 Votes
Sweden – 6 Votes
Russia – 6 Votes
Belgium – 6 – Votes
Italy – 5 Votes
Israel – 2 Votes
Norway – 2 Votes
Latvia – 1 Vote

Over Frankrijk zeggen ze dit:
What a shame that France got the dreaded #2 slot. Professional and stunning – not going anywhere in the voting.
Van Engeland:
Well Electro Velvet have put in their BEST performance of the week at the right time! The reaction in the hall was immense! The volunteers in the press hall were all doing the Charleston dance. Look not a winner but the UK put in a sterling performance.

Ik hou van Servie top 10@2.20
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.