Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nottripping:
Jan Smit net bij Edwin Evers (terug te kijken/luister via site 538) een lijstje van landen 'met dikke streep' er onder die volgens hem sowieso doorgaan, o.a.:

Rusland
België
Denemarken
Griekenland
FINLAND
en nog een paar

Over Trijntje was hij allesbehalve positief, beste stem maar verreweg de minste show eromheen. Ze valt niet op volgens Jan.

Hopelijk l*lt hij voor Jan met de korte achternaam daar ;)

Jan Smit neem ik overigens niet echt serieus, zal hopelijk nog minder worden na vanavond!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Jongens Finland is vooor mij echt zeker dat ze doorgaan, alle symphatie die ze gaan krijgen helemaal geweldig
0 Vind ik leuk's
Finland gaat niet door
0 Vind ik leuk's
Wordt vanavond al bekend gemaakt welke 10 (van semi final 1) er door gaan naar de finale?
0 Vind ik leuk's
Ja. Een voor een maken ze dan de finalisten in willekeurige volgorde bekend. De exacte uitslag van de halve finales volgt pas na de finale, om beïnvloeding op stemgedrag tijdens finale te voorkomen. Dus bets als 'wie de eerste halve finale wint' worden pas zaterdagavond/nacht bekend.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Finland heeft op youtube ook veel dislikes gehad, een indicatie dat het volk hier niet op zit te wachten. Alleen gaan er meer landen door dan dat er afvallen dus geeft een kleine indicatie lijkt me!

Als we dit verder analyseren gaan er 10/16 landen door:

10/16 = 62,5%
aantal dislikes op totaal = 3447/(2269+3447) = 60,3%

Als dit een juiste verhouding geeft, horen de (reële) odds van finland to qualify +/- rond de 1.93 te zitten en voor not to qualify +/- rond de 2.075 voor not to qualify . Let wel op het is een enorm grove schatting omdat youtube zelfs misschien niet eens representatief is voor de stemverhoudingen, maar even kort door de bocht geeft dit een bepaalde inkijk! Het kan trouwens ook zijn dat finnen massaal op like hebben gedrukt, ik weet niet hoe dat land er zelf tegenaan kijkt!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Combo's met semi 1 en 2 zijn te maken op Marathonbet.

Odds verschuivingen lijken vooralsnog allemaal in mijn voordeel,
Finland NTQ is gedaald naar onder de 2, ALbania NTQ is gedaald naar ruim onder de 3, Macedonie NTQ naar 1.40 :') en Servie TQ zit rond de 2 nu :D
0 Vind ik leuk's
We zijn er allemaal maar druk mee hahahaha :d
0 Vind ik leuk's
-
Ik zit vollllll op Serbia To Qualify. Maakt een goede kans zo te zien. :)
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
spartacus:
Na vlug ff gekeken te hebben en de tabellen te vergelijken met de odds , heb ik volgende 4 weddenschappen gevonden die value zouden kunnen hebben
1) Macedonie kwalificeert zich niet voor de finale , staat volgens de pers op voorlaatste plaats ( semi final 1 ) en heeft odd van 2.00 (plaatsen = 1,72)
2) Finland kwalificeert zich ook niet voor de finale , staat volgens de pers laatste plaats ( semi final 1 ) en heeft odd van 2,15 (plaatsen = 1,62 )
3) Tsjechie kwalificeert zich voor de finale , staat volgens de pers op plaats 6 ( van 10) en heeft odd van 2,70 ( niet plaatsen = 1,40 )
4) Servie kwalificeert zich voor de finale , staat volgens de pers op plaats 5 ( van 10 ) en heeft odd van 2,30 ( niet plaatsen = 1,55 )
Zelfs al zijn de voorspellingen van de pers 2 of 3 plaatsen verkeerd ( zowel voor kwalificatie als niet kwalificatie ) dan zijn bovenstaande bets nog steeds goed

speel ze flat stake mee, helaas net toen ik wilde zetten ging de odd van Macedonie van 2.00 naar 1.80 -_-

Aantal odds mooi gezakt! :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.