Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie tip van Finland, thanks! (y) :d
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
ventbeats:
ventbeats:
Zijn jullie bets al gesettled? IK speelde hem bij unibet mee maar wacht nog steeds op mijn resultaten. Zou lekker zijn als ik op tijd ben voor de Giro d'Italia start vanmiddag.

Zojuist nagevraagd bij de klantenservice, zij zeggen dat de bet pas gesettled wordt na de finale van zaterdag, aangezien dan alle stemmen pas geteld zouden worden. Vind ik toch een apart verhaal, gezien ik op de winnaar van semi-final 1 heb gebet, en die gister volledig afgesloten is. Nou, afwachten dan maar.

Logisch, uitslag van de halve fnales in rangorde worden pas na de finale bekend gemaakt.
0 Vind ik leuk's
Finland heeft gefaald zoals verwacht, goeie tipppp!!
0 Vind ik leuk's
rickhul:
ventbeats:
ventbeats:
Zijn jullie bets al gesettled? IK speelde hem bij unibet mee maar wacht nog steeds op mijn resultaten. Zou lekker zijn als ik op tijd ben voor de Giro d'Italia start vanmiddag.

Zojuist nagevraagd bij de klantenservice, zij zeggen dat de bet pas gesettled wordt na de finale van zaterdag, aangezien dan alle stemmen pas geteld zouden worden. Vind ik toch een apart verhaal, gezien ik op de winnaar van semi-final 1 heb gebet, en die gister volledig afgesloten is. Nou, afwachten dan maar.

Logisch, uitslag van de halve fnales in rangorde worden pas na de finale bekend gemaakt.

de uitlslag van gisteren was in willekeurige volgorde , wie eerste werd in deze halve finale , daarvoor moet je idd wachten tot na de grote finale
maar alle bets van wie doorging of wie niet doorging zijn zo vlug mogelijk nadien en correct uitbetaald ( heb gespeeld bij Unibet , Bwin en Betfirst en enkel bij Betfirst heb ik moeten wachten tot deze morgen eer de bets uitbetaald werden , de andere 2 stond het er na 15 minuten op de rekening )
0 Vind ik leuk's
Zijn er nog tips voor de tweede halve finale van morgen?
0 Vind ik leuk's
spartacus:
voorspellingen van de site waar eerste foto's vandaan komen
Albania Armenia Belgium Denmark Estonia Georgia Greece Romania Russia Serbia

en de voorspellingen door andere site ( zie hoger )
Russia Albania Netherlands Hungary Belgium Georgia Estonia Belarus Greece Romania

de eerste reeks voorspellingen ; daarvan zijn er 9 op 10 correct
de tweede reeks voorspellingen ; daarvan zijn er 8 op 10 correct
wil toch zeggen dat de voorspellingen die gedaan worden door deze beide sites redelijk betrouwbaar zijn , hopelijk is dat voor de 2é halve finale ook zo , want dit wil zeggen dat we dikke poen kunnen verdienen
dit zijn tot nu toe de laatste voorspellingen voor halve finale 2
https://instagram.com/p/23Z7Alp7yt/
en dan kunnen we zien dat er (veel) value zit op volgende bets
Cyprus gaat niet door (staat wel bijna bovenaan van landen die niet doorgaan , dus kan nog kantelen) @ 3,4 bij Betfirst
Montenegro gaat door (staat plaats 7 op 10 van landen die doorgaan , dus redelijk safe denk ik ) @ 2,0 bij Betfirst
Polen gaat niet door ( risicootje , want staat op bovenaan van landen die niet doorgaan , kan dus ook nog kantelen ) @ 2,4 bij Betfirst

Montenegro speel ik high stake , en de andere 2 middle stake
Zekerheidje is ook Zwitserland die niet door gaat , staat bijna onderaan in lijst van landen die niet doorgaan : @ 1,58 bij Betfirst
En eerder deze week had ik al Tsjechie gespeeld die door gaat , staat nu nog aan 2,8 bij Betfirst ( maar staat wel als laatste land in lijst van landen die doorgaan)
0 Vind ik leuk's
Voor mij high stakes: Switzerland NTQ @1.62.
0 Vind ik leuk's
Benieuwd of Santi na laatste voorspellingen nog leuke tips heeft.
Tot nu toe mooi value-evenement.
0 Vind ik leuk's
spartacus:
spartacus:
voorspellingen van de site waar eerste foto's vandaan komen
Albania Armenia Belgium Denmark Estonia Georgia Greece Romania Russia Serbia

en de voorspellingen door andere site ( zie hoger )
Russia Albania Netherlands Hungary Belgium Georgia Estonia Belarus Greece Romania

de eerste reeks voorspellingen ; daarvan zijn er 9 op 10 correct
de tweede reeks voorspellingen ; daarvan zijn er 8 op 10 correct
wil toch zeggen dat de voorspellingen die gedaan worden door deze beide sites redelijk betrouwbaar zijn , hopelijk is dat voor de 2é halve finale ook zo , want dit wil zeggen dat we dikke poen kunnen verdienen
dit zijn tot nu toe de laatste voorspellingen voor halve finale 2
https://instagram.com/p/23Z7Alp7yt/
en dan kunnen we zien dat er (veel) value zit op volgende bets
Cyprus gaat niet door (staat wel bijna bovenaan van landen die niet doorgaan , dus kan nog kantelen) @ 3,4 bij Betfirst
Montenegro gaat door (staat plaats 7 op 10 van landen die doorgaan , dus redelijk safe denk ik ) @ 2,0 bij Betfirst
Polen gaat niet door ( risicootje , want staat op bovenaan van landen die niet doorgaan , kan dus ook nog kantelen ) @ 2,4 bij Betfirst

Montenegro speel ik high stake , en de andere 2 middle stake
Zekerheidje is ook Zwitserland die niet door gaat , staat bijna onderaan in lijst van landen die niet doorgaan : @ 1,58 bij Betfirst
En eerder deze week had ik al Tsjechie gespeeld die door gaat , staat nu nog aan 2,8 bij Betfirst ( maar staat wel als laatste land in lijst van landen die doorgaan)

Ik speel ze met je mee (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Super bedankt voor overtuiging bij de tip van Finland! Lekker mee gecashed @2.25, helaas heeft bwin een limiet dat je max 250 (inclusief je eigen inzet) mag winnen, dus er had meer in gezeten!

Ik heb ook Zwitserland NTQ @1.90 bedankt voor deze valuebet Santi!

Spartacus ook bedankt voor jouw bijdrage in dit topic, ik ga even kijken welke tips ik mee ga pakken voor deze 2e halve finale!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.