Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op US Open 2016

Liefhebbers,

Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.

Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.

R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.

R Haase wint 1,90@

M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)

Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.

Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.

M. Klizan wint 1,72@

Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnogamblenowin in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
78 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gisteren zat ik er bij Cilic volledig naast. Een goede Sock is natuurlijk niet kansloos tegen Cilic, maar die Sock had ik al een tijdje niet meer gezien. Maar goed, gelukkig deed Pouille het wel goed en bleef de schade beperkt. Het zat wel tegen met de tiebreakbet, omdat Pouille twee keer op 6-5 een break forceerde.

Sousa – Dimitrov: Sousa +5.5 games @ 1.90 (4/10, Marathonbet) – Dimitrov heeft nog niet die vorm getoond waarmee hij Sousa makkelijk gaat verslaan. Sousa veegde Estrella Burgos van de baan af en won vervolgens overtuigend van de hogergeklasseerde Lopez. Ook staat de Portugees met 2-1 voor in de h2h, hoewel Dimitrov de meest recente ontmoeting (in 2015) won. In mijn ogen is deze handicap goed speelbaar.

Nishikori – Mahut: Mahut +2.5 sets @ 1.90 (6/10, Tipico) – Mahut maakt een sterke indruk, terwijl Nishikori kwetsbaar oogt (zoals wel vaker op grandslams). Nishikori leverde al een set in tegen Becker en had nog meer moeite met de onbekende Kachanov in ronde 2, want naast dat hij de tweede set verloor, kwam hij ook een break achter in set 1 en 4. Er is weinig vergelijkingsmateriaal, want verrassend genoeg speelden ze nog nooit tegen elkaar. Desondanks heb ik er veel vertrouwen in dat Mahut een set gaat pakken.

Pliskova – Pavlyuchenkova: Pavlyuchenkova +1.5 sets @ 1.94 (3/10, SBOBET) – Beide speelsters zijn echte hardhitters, hoewel Pliskova completer is. De Tsjechische beweegt beter en is in vorm. Vooral dat laatste is erg belangrijk als ‘confidence player’ zijnde. Ik heb de derde set van Pavs tegen Mladenovic gezien. De set kon beide kanten opgaan, maar wat vooral opviel was het hoogstaande tennis. Mladenovic heeft wel wat weg van Pliskova qua speelstijl. De Russische zie ik ook echt wel kansmaken tegen Pliskova, die nu pas de eerste tegenstand gaat krijgen. Probleem is wel dat Pliskova 3-0 voorstaat in de h2h en nog nooit een set verloor…
0 Vind ik leuk's
Ik speel Sousa en Mahut mee, Robs. Pavlyuchenkova vind ik een te groot risico. Zoals je zegt staat het in de drie, relatief recente ontmoetingen 3-0 voor Pliskova en kon Pavlyuchenkova hier in totaal slechts 16 spelletjes winnen (gemiddeld ongeveer 5 games/match). Volgens mij ligt Pliskova Pavluychenkova gewoon niet.
0 Vind ik leuk's
Wat denken jullie bij Thiem vs Carreno?
0 Vind ik leuk's
elmicheal:

Ik speel zelf over over 37,5 games @ 1.89
Verder als combi opvulling nog ergens +2.5 set handicap Carreno @ 1.49

Carreno in goede vorm na zijn toernooi winst en Thiem is natuurlijk niet de minste en hier de favoriet. Thiem begon slecht tegen Berankis en tegen millman een zware 5 setter gehad. Er valt dus zeker wat te halen voor Carreno. Carreno ook geen top begin eergisteren trouwens maar sleept de laatste 3 sets wel goed binnen. Ik verwacht minstens een 4 setter hier maar de odds voor de over 37.5 is een stuk hoger dan de over 3.5 sets waardoor ik daarvoor ga en is in theorie in 3 sets nog te halen. Ik durf geen winnaar te kiezen, ik denk uiteindelijk wel thiem winst maar goed ik ga voor de over en set handicap, dus voor mij is de winnaar niet belangrijk.
0 Vind ik leuk's
thunder:
elmicheal:

Carreno in goede vorm na zijn toernooi winst en Thiem is natuurlijk niet de minste en favoriet. Thiem begon slecht tegen Berankis en tegen millman een zware 5 setter gehad. Er valt dus wat te halen voor Carreno. Carreno ook geen top begin eergisteren trouwens maar sleept het wel binnen. Ik verwacht minstens een 4 setter hier maar de odds voor de over 37.5 is een stuk hoger dan de over 3.5 sets. Ik durf geen winnaar te kiezen, ik denk uiteindelijk wel thiem winst maar goed ik ga voor de over en set handicap.

Goeie ik pak ook over 37,5 games @ 1.89. Donaldson setje pakken tegen Karlovic?
0 Vind ik leuk's
Donaldson en Karlovic beide in goede vorm maar Donaldson in deze vorm, ja denk wel dat die set pakt.
0 Vind ik leuk's
Low stake bets, maar iets te mooie odds imo voor spelers in vorm:

Siegemund @ 3.5

Carreno Busta @ 4.2

Donaldson @ 2.55
0 Vind ik leuk's
De set handicap carreno in ieder geval al binnen, erg snelle eerste set.
Voor de over 37,5 wel minder dat het een lage set was maar daarin tegen wel de favoriet die achterstaat.
0 Vind ik leuk's
dutoit99:
Low stake bets, maar iets te mooie odds imo voor spelers in vorm:

Siegemund @ 3.5

Carreno Busta @ 4.2

Donaldson @ 2.55

Ik gun iedereen zijn succes maar ik hoop toch dat je Donaldson verkeerd hebt want anders zou dat betekenen dat mijn bet naar de boemel is ;-) :p
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
thunder:

Beide binnen! Nu wachten tot mahut begint.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.