Wedden op US Open 2016
Liefhebbers,
Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.
Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.
R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.
R Haase wint 1,90@
M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)
Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.
Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.
M. Klizan wint 1,72@
Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.
Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.
Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.
R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.
R Haase wint 1,90@
M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)
Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.
Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.
M. Klizan wint 1,72@
Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.
in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
@dutoit
Beetje een longshot dit. Zijn normaliter biet de spelers die deze wesstrijden zullen winnen..
Beetje een longshot dit. Zijn normaliter biet de spelers die deze wesstrijden zullen winnen..
thunder:
Mahut wint een set @ 1.84 tegen Nishikori bij marathonbet.
Ik zelf speel hem ook nog winst @ 7.20
Mahut wint een set @ 1.84 tegen Nishikori bij marathonbet.
Ik zelf speel hem ook nog winst @ 7.20
Mahut wint een set ging lekker, winst helaas niet en dat was te verwachten maar vond de notering bij hem de moeite waard.
Single
Tsonga - Sock (over 41.5 games) @ 1.84
Beide zeer sterk op hun service, verwacht hier hoge sets met minimaal een 4 setter.
Combinatie
Monfils - Baghdatis (over 29,5 games) @ 1.31
Keys - Wozinacki (Wozinacki +5.5 games) @ 1.36
Konta - Sevastova (Konta winst) @ 1.26
@ 2.24
Wozinacki was in 2014 in top vorm en viel de laatste 2 jaar erg tegen, nu op de US Open laat ze weer een beetje dat niveau zien en wist ze knap van Kuznetsova en Niculescu eenvoudig in 2 sets uit te schakelen. Keys had de grootste moeite met osaka, ze kwam in de derde en beslissende set met 5-1 achter, wist zich wel terug te knokken en won uiteindelijk in de tie break van de derde set. Gezien de vorm van Wozinacki dit toernooi vind ik +5.5 een mooie lijn.
Konta is toch een klasse apart op hardcourt, vorig jaar zetten ze al een hele knappe reeks neer op hardcourt waar ze zo goed als onverslaanbaar was en ook nu begint ze weer met een lekkere hardcourt reeks. Ze verloor deze maand wel van Kerber en Radwanska, opzich niet iets om je voor te schamen. Sevastova zit ook in een lekkere vorm en won van Muguruza, ondanks muguruza wel tegenviel dit toernooi. Toch de vorm van Konta de laatste 2 jaar op hardcourt zie ik Sevastova niet van Konta winnen.
Monfils is in top vorm en ik zie hem ook gewoon winnen tegen bagdhatis maar over 29,5 is een erg lage lijn in een best of 5 setter terwijl Badghatis toch lekker staat te tennissen dit toernooi. Bij cincinnati kwamen ze elkaar al tegen en toen werd de eerste set 7-5 en als er een set met 7-5 komt dan is de over 29,5 lijn al zo goed bijna binnen. De tweede set werd wel 6-0 maar ik verwacht niet dat dit wederom gaat gebeuren, dit is de grand slam, een groter toernooi met een andere baan waar Badghatis toch lekker staat te spelen. En zoals gezegd een best of 5 setter ditmaal. De lijn moet goed haalbaar zijn.
mokum001:
@dutoit
@dutoit
Neen maar in tennis is het juist de bedoeling om de 'verrassingen' eruit te halen, al veel mooie odds kunnen nemen alleszins deze US Open. De favorieten winnen niet altijd, verre van ;-)
Ziet niemand Konta vandaag te verliezen? Lijkt me bijna 50/50 in die match.
didison:
Ik snap het ook niet dat je die voor 1.26 gaat spelen idd..
Come on you Spurs!
Ik zie konta nog steeds niet verliezen met 1-0 sets en 1-0 game achter nu.. maar voor 1.26 misschien wel te lomp ja. Natuurlijk in combi is 1.26 wel iets meer waard maar voor 1.26 kon ik voor een veiligere bet kunnen gaan. Dom inderdaad.
thunder:
Ik zie konta nog steeds niet verliezen met 1-0 sets en 1-0 game achter nu.. maar voor 1.26 misschien wel te lomp ja. Natuurlijk in combi is 1.26 wel iets meer waard maar voor 1.26 kon ik voor een veiligere bet kunnen gaan. Dom inderdaad.
Vijgen na Pasen. Ik heb live Tsurenko genomen na het verliezen van set 1.. Die speelt eigenlijk beter gezien de wedstrijd. 4.20!
Wat denken we van Tsonga - Sock ? Kan de Amerikaan weer verrassen
Konta set 2 @2.06 heb ik nog kunnen pakken. Is wel riskant