Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op US Open 2016

Liefhebbers,

Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.

Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.

R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.

R Haase wint 1,90@

M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)

Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.

Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.

M. Klizan wint 1,72@

Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnogamblenowin in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
78 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thiem - Del Potro over 0.5 tiebreaks @ 1.50

Pliskova - Williams @ 2.10 Williams

Kei - Ivo over 3.5 sets @ 1.75

Speel ze allemaal single en combo
0 Vind ik leuk's
wanyama22:
Thiem - Del Potro over 0.5 tiebreaks @ 1.50

Pliskova - Williams @ 2.10 Williams

Kei - Ivo over 3.5 sets @ 1.75

Speel ze allemaal single en combo

Ik volg je was betreft Nishikori en Karlovic. Die eerste vind ik de odd niet waard en bij de tweede neig ik naar Pliskova

Daarnaast zijn de odds voor Halep winst in mijn ogen te laag. Halep en Suarez Navarro kennen elkaar goed en trainen ook regelmatig samen. Onderling staat het 5-5, oftewel ze zijn erg gewaagd aan elkaar. Maar drie keer wist een van beide in straight sets te winnen. Ik zie dus wel brood in de over 2.5 sets @ 2.50, maar als je wat minder risico wilt nemen, dan biedt ook een set handicap op CSN voldoende value. Halep had het zeker lastig in de vorige ronde, terwijl CSN nog geen set heeft afgestaan.

Verder over 19.5 games @ 1.90 bij Radwanska-Konjuh. Konjuh was dicht bij een stunt op Wimbledon, totdat ze zich verstapte. Nu ligt gras haar wel beter dan hard court, maar alsnog denk ik dat ze het een spannende pot gaat maken.
0 Vind ik leuk's
Met robs eens, pliskova - williams vind ik een 50/50, tegen kerber vorige week was pliskova erg sterk maar vind haar nogal wisselvallig dus durf hier geen winnaar te kiezen en de andere vind ik de odd te laag. Karlovic - Nishikori wordt een spannende pot en vind ik wel een leuke odd voor minimaal 4 sets.

Ik ga zelf voor deze:
Marchenko - Warwrinka [Over 31.5 games] @ 1.79 bij marathonbet.

Warwrinka grootste moeite met Evans. Van Gianessi won die wel met 3-0 maar wel 2 hoge sets met 7-5 en 7-6. Dus in totaal 32 games al tegen Gianessi in 3 sets. Marchenko maakte het Kyrgios erg moeilijk die uiteindelijk heeft opgegeven en Dhumzur die van Tomic won had Marchenko heel weinig moeite mee. Marchenko toch wel een aardige service.
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor:

Wawrinka CS 3-0 @1,82 [6/10]
Nishikori CS 3-0 @2,35 [2/10]
Nishikori -4,5 games @1,72 [6/10]

Toelichting: Ik denk dat Stan het erg gemakkelijk gaat krijgen. Marchenko is een stuk minder dan Evans op hardcourt imo. Ik zie hem dan ook weinig kunnen inbrengen tegen Wawrinka.

Nishikori gaat het wel lastig krijgen, maar Karlovic heeft alleen serve-volley waar hij mee kan spelen, waar Nishikori een stuk meer wapens heeft. Zodra de bal in de rally is zal Nishikori het punt pakken denk ik. Ik verwacht daar een vrij eenvoudige handicap voor Kei, en misschien zelfs wel een 3-0.
0 Vind ik leuk's
Nishikori - Karlovic, Nishikori lose 1st set and win match @6.50
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Nishikori - Karlovic: 3-1 @3.75
Marchenko - Wawrinka: 1-3 @3.90
Dimitrov - Murray: 1-3 @3.75

0 Vind ik leuk's
Over 31.5 easy binnen marchenko - Warwrinka!
Eigenlijk meer geluk.

6-4, 6-1, 5-4 en 30-0 om uit te serveren warwrinka
Later 6-4, 6-1 5-5 15-40 om te breken warwrinka
6-4, 6-1, 6-6 2-0 in tie breek warwrinka.

Meer geluk kan je niet hebben als je dan toch set 3 wint. Voor wie 3-0 warwrinka speelde wel genaaaid. Had die moeten halen.
0 Vind ik leuk's
Ja echt wat een prutser. Even de concentratie weg en hij verklooit het nog, zonde!
0 Vind ik leuk's
Volgende ronde gaat Wawrinka er zowiezo uit tegen Del Potro :d
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Ik zit op -1.5 set handicap @ 1.44 monfils, was 1.50 vanochtend maar toen ik wou zetten 1.44..
Sommige vinden het misschien niet de moeite voor deze odd maar zie Pouille eigenlijk weinig kans maken in de vorm van Monfils op dit moment.
Monfils mag dus 1 setje verliezen en betwijfel al of die dat doet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.