Wedden op US Open 2016
Liefhebbers,
Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.
Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.
R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.
R Haase wint 1,90@
M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)
Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.
Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.
M. Klizan wint 1,72@
Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.
Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.
Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.
R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.
R Haase wint 1,90@
M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)
Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.
Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.
M. Klizan wint 1,72@
Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.
in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
junkie:
Ik ga voor:
Wawrinka CS 3-0 @1,82 [6/10]
Nishikori CS 3-0 @2,35 [2/10]
Nishikori -4,5 games @1,72 [6/10]
Toelichting: Ik denk dat Stan het erg gemakkelijk gaat krijgen. Marchenko is een stuk minder dan Evans op hardcourt imo. Ik zie hem dan ook weinig kunnen inbrengen tegen Wawrinka.
Nishikori gaat het wel lastig krijgen, maar Karlovic heeft alleen serve-volley waar hij mee kan spelen, waar Nishikori een stuk meer wapens heeft. Zodra de bal in de rally is zal Nishikori het punt pakken denk ik. Ik verwacht daar een vrij eenvoudige handicap voor Kei, en misschien zelfs wel een 3-0.
Ik ga voor:
Wawrinka CS 3-0 @1,82 [6/10]
Nishikori CS 3-0 @2,35 [2/10]
Nishikori -4,5 games @1,72 [6/10]
Toelichting: Ik denk dat Stan het erg gemakkelijk gaat krijgen. Marchenko is een stuk minder dan Evans op hardcourt imo. Ik zie hem dan ook weinig kunnen inbrengen tegen Wawrinka.
Nishikori gaat het wel lastig krijgen, maar Karlovic heeft alleen serve-volley waar hij mee kan spelen, waar Nishikori een stuk meer wapens heeft. Zodra de bal in de rally is zal Nishikori het punt pakken denk ik. Ik verwacht daar een vrij eenvoudige handicap voor Kei, en misschien zelfs wel een 3-0.
Geen slechte dag, maar er zat zeker meer in. Stan faalt bij het uitserveren van de partij en vergeet een game later te rebreaken naar 6-5. Tiebreak ingeleverd, helaas.
Zeker waar junkie, aan de andere kant compenseert het wel een beetje want Karlovic 2 setpunten gehad met 4-5 en 15-40 terwijl nishikori toen erg moeite had met de service in set 3. Dus misschien is dat weer een soort goedmakertje van Warwrinka. Gelukkig heb je winst met 2 van de 3 bets goed.
Funbetje vandaag:
Djokovic-Tsonga: 3-1
Monfils-Pouille: 3-1
Wozniacki-Sevastova: 2-0
Kerber-Vinci: 2-1
Totaal: 105.20
Djokovic-Tsonga: 3-1
Monfils-Pouille: 3-1
Wozniacki-Sevastova: 2-0
Kerber-Vinci: 2-1
Totaal: 105.20
principito93:
Nishikori - Karlovic: 3-1 @3.75
Marchenko - Wawrinka: 1-3 @3.90
Dimitrov - Murray: 1-3 @3.75
Nishikori - Karlovic: 3-1 @3.75
Marchenko - Wawrinka: 1-3 @3.90
Dimitrov - Murray: 1-3 @3.75
Nishikori & Murray winnen 3-0 (n)
Wawrinka 3-1 (y)
Ik ga eens voor sevastavo wint @ 3.38
Wozinacki geweldige speelster maar laatste 2 jaar uit vorm. Dit toernooi dan wel goed maar sevatova al maandwn in vorm en vind de 2-0 overwinning tege zowel konta en muguruza erg knap. Vind 50/50.
Wozinacki geweldige speelster maar laatste 2 jaar uit vorm. Dit toernooi dan wel goed maar sevatova al maandwn in vorm en vind de 2-0 overwinning tege zowel konta en muguruza erg knap. Vind 50/50.
denk dat ik sevatova snel kan vergeten als ze ja 3 games al injury heeft en ingetaped wordt.
Update:
Het was een spannende wedstrijd, het publiek heeft zich uiterst vermaakt
http://i63.tinypic.com/335cbrs.jpg">
Update:
Het was een spannende wedstrijd, het publiek heeft zich uiterst vermaakt
http://i63.tinypic.com/335cbrs.jpg">
Kerber vs Wozniacki
Over 2,5 sets @ 2,62