Wedden op US Open 2016
Liefhebbers,
Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.
Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.
R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.
R Haase wint 1,90@
M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)
Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.
Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.
M. Klizan wint 1,72@
Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.
Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.
Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.
R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.
R Haase wint 1,90@
M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)
Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.
Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.
M. Klizan wint 1,72@
Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.
in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10