Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op US Open 2016

Liefhebbers,

Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.

Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.

R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.

R Haase wint 1,90@

M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)

Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.

Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.

M. Klizan wint 1,72@

Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnogamblenowin in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
78 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
yellowboy:

Mahut - Mathieu -> 1 -> 1.46

heel makkelijk binnen in 3 sets

(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
aquilani:
Carreno-Busta
Simon over 3.5 sets
Nishikori over 29.5 games

x 4.50

(y)
0 Vind ik leuk's

Wat spelen jullie vandaag bij US Open? Mij idee is Vinci x1,4

Verder Tsonga-Anderson under 1,5 TB, Djokovic-Youzhny under 0,5 tb, En Pouille pakt max 1 set x1,55
0 Vind ik leuk's
robs234:

Carreno-Busta – Tipsarevic: over 37.5 games @ 1.88 (3/10, Marathonbet)
Chardy – Dimitrov: Chardy +5.5 games @ 1.90 (4/10, Tonybet)
Karlovic – Young: over 3.5 sets + Lopez – Sousa: over 3.5 sets @ 2.42 (3/10, Unibet)
Siegemund – Gibbs: Gibbs winst @ 2.00 (3/10, Bwin)

Pouille – Bautista Agut: Pouille +5.5 games @ 2.11 (5/10, Marathonbet) – Ik kan me totaal niet vinden in de huidige odds. Bautista Agut krijgt veel te veel credit. Pouille is een groot talent en kan zich altijd heel goed optrekken aan het niveau van zijn tegenstander. Zijn partij tegen Chiudinelli verliep moeizaam en hij staat 2-0 achter in de h2h, maar toch geef ik hem een goede kans de Spanjaard uit te schakelen. In ieder geval zit er voldoende value op deze game handicap. RBA maakt ook nog niet zo’n overtuigende indruk na het gravelseizoen, hoewel het zeker niet slecht te noemen is. Verder wordt dit al zijn achtste wedstrijd in zo’n anderhalve week tijd. Verder speel ik: over 0.5 tiebreaks @ 1.86 (3/10, Marathonbet).

Sock – Cilic: Cilic winst + Niculescu – Wozniacki: Wozniacki winst @ 1.92 (6/10, William Hill) – Wozniacki staat 6-0 (zonder setsverlies) voor in de h2h en maakte een erg goede indruk tegen Kuznetsova. Niculescu speelt ook sterk, maar heeft niet de wapens om de Deense te verslaan. Niculescu brengt ook veel ballen terug, maar Wozniacki is daar nog verfijnder in. Sock wist Cilic te verslaan in de Davis Cup, maar dat zie ik nu niet gebeuren. Cilic is heel constant op grandslams en won twee weken geleden het mastertoernooi van Cincinnati.
0 Vind ik leuk's
Sock - Cilic under 39,5 games @1.86

Nadal - Kuznetsov Nadal -7,5 games @1.91
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Isner over 3.5 sets
Tsonga over 3.5 sets
Sock over 3.5 sets

x 3.82
0 Vind ik leuk's
Voor mij vandaag:

Isner -> 1.40

Bopanna/Nielsen -> 1.55
0 Vind ik leuk's
Sousa - Dimitrov, Sousa wint @4.00
Sousa vind ik overtuigend tot dusver en heeft daarom best een kans tegen Dimitrov. Low stake Sousa.

Pliskova - Pavluychenko. Pavly wint @3.60

Ik zie nu alvast een mooie voor de laatste 16:

Kvitova - Kerber, Kerber -1,5 set @2.20
Ik vind deze odd veel te hoog. Kerber is weliswaar nog niet getest maar geeft niks weg. Ze is erg goed in vorm en voor een odd van 2.20 durf ik haar wel op 2-0 te zetten.
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Mahut wint een set @ 1.84 tegen Nishikori bij marathonbet.
Ik zelf speel hem ook nog winst @ 7.20

Natuurlijk wel een risico de laatste winst bet maar ik zie hem zeker niet kansloos en een set moet zeker mogelijk zijn. Nishikori de eerste 2 rondes al een set verloren tegen mindere tegenstanders dan mahut en mahut beide partijen moeiteloos door.

0 Vind ik leuk's
Gisteren mijn beide tips fout :-(
Vooral Isner had ik nooit gedacht.

Voor vandaag speel ik opslagkanon Karlovic aan 1.55

(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.