Wedden op US Open 2016
Liefhebbers,
Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.
Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.
R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.
R Haase wint 1,90@
M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)
Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.
Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.
M. Klizan wint 1,72@
Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.
Ik volg tennis op de voet en wed eigenlijk alleen maar op tennis en het heeft mij veel geld opgeveleverd. Daarom wil ik jullie graag mijn wedtips doorgeven waar een leuke value op zit voor de US Open.
Voor de Nederlanders die Robin Haase graag zien winnen.
R. Haase (62 atp) vs j duckworth (195 atp)
Duckworth is op zoek naar zijn vorm en Robin haase zou de 1e ronde wel overleven. Volgens de bookmakers is Robin niet de favoriet, maar ik zie dat anders.
R Haase wint 1,90@
M. Klizan(30 atp) vs m. Youzny (63atp)
Klizan werd de verassende winnaar van abn ambro toernooi en liet overigens zien dat hij van grote namen kan winnen zoals monfils en cuevas.
Youzny Is al een tijdje opzoek naar zijn vorm en is altijd een degelijke tenniser, maar houd het geen 3 sets vol.
M. Klizan wint 1,72@
Als er vragen zijn en of opmerkingen over deze bets, reageer gerust.
in 28-08-2016 23:08 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Fognini - Ferrer: Ferrer-4,5 games @1.91 en Ferrer wint 3-0 @3.00
9 keer eerder speelden ze tegen elkaar en ook 9 keer eerder won Ferrer. Daarnaast won hij 8 keer hiervan zonder een set weg te geven. De enige keer dat dit wel gebeurde is al jaren geleden. Ferrer kwam makkelijk door na een opgave en Fognini heeft al een 5 setter in de benen. Value op Ferrer.
Vinci - McHale: Vinci @1.90
Kan een leuke wedstrijd worden, bookmakers verwachten een 50/50 wedstrijd, maar ik denk dat Vinci hier de overhand moet kunnen nemen.
9 keer eerder speelden ze tegen elkaar en ook 9 keer eerder won Ferrer. Daarnaast won hij 8 keer hiervan zonder een set weg te geven. De enige keer dat dit wel gebeurde is al jaren geleden. Ferrer kwam makkelijk door na een opgave en Fognini heeft al een 5 setter in de benen. Value op Ferrer.
Vinci - McHale: Vinci @1.90
Kan een leuke wedstrijd worden, bookmakers verwachten een 50/50 wedstrijd, maar ik denk dat Vinci hier de overhand moet kunnen nemen.
Come on you Spurs!
Mannen
Paire – Baghdatis: over 38.5 games @ 1.95 (4/10, Marathonbet) – Baghdatis wordt toch wel terecht als favoriet gezien, maar de huidige matchodds staan wel erg laag. Dat Paire in de eerste ronde er een vijf-setter van maakte, was nauwelijks een verrassing. Het was zijn zesde eerste rondepartij op de US Open en vijf daarvan gingen in vijf sets. Wedstrijden tussen Baghdatis en Paire zijn nog nooit in straight sets gespeeld. Dit zullen normaal gesproken lange sets worden, dus bij vier sets is deze ‘over’ waarschijnlijk binnen. Baghdatis is wat beter in vorm, maar een 3-0 overwinning zie ik echt niet gebeuren.
Vrouwen
Putintseva – Witthoeft: over 2.5 sets @ 2.48 (2/10, Unibet) – De andere bookmakers staan bij deze bet lager, en terecht. Ik verwacht dat ze – net als vorige week in New Haven toen Witthoeft met 2-1 won – erg gewaagd aan elkaar zullen zijn. Beiden maakten bovendien indruk in de eerste ronde. Dat Witthoeft opnieuw wint, is allesbehalve vanzelfsprekend. Vaak zie je dat als twee relatief gelijkwaardige tegenstanders in zo’n korte tijd tegen elkaar spelen de ander de tweede keer aan het langste eind trekt. Daarnaast is Putintseva kwalitatief wel de betere speelster.
Wozniacki – Kuznetsova: Kuznetsova -3.5 games @ 1.87 (4/10, Betsson) – Kuznetsova geldt hier terecht als de favoriet. Wozniacki kwam al met moeite de eerste ronde door. Dat kan niet gezegd worden van Kuznetsova die Schiavone met 6-1, 6-2 van de baan afspeelde. Het staat weliswaar 6-6 in de h2h, maar van de laatste vijf ontmoetingen vielen er vier de kant van de Russische op.
Duan – Osaka: Osaka -2.5 games @ 1.92 (6/10, Marathonbet) – Osaka is een groot talent, die – ondanks haar Japanse komaf – al bijna haar hele leven woont en traint in de Verenigde Staten. Ze speelt power tennis en wist daarmee zelfs in de eerste ronde Vandeweghe, die het ook moet hebben van agressief spel, uit te schakelen. Duan is een ‘dertien-in-een-dozijn’-speelster en komt tekort tegen top-50 speelsters (wat Osaka overigens niet is). Wat wel in het voordeel van Duan spreekt, is vorm. Met challengers en kwalificaties erbij heeft ze nu negen wedstrijden op rij gewonnen.
Ik speel nog wel wat andere bets, maar heb daar niet echt een uitleg voor. Als je die wilt weten, moet je maar een PM sturen.
Paire – Baghdatis: over 38.5 games @ 1.95 (4/10, Marathonbet) – Baghdatis wordt toch wel terecht als favoriet gezien, maar de huidige matchodds staan wel erg laag. Dat Paire in de eerste ronde er een vijf-setter van maakte, was nauwelijks een verrassing. Het was zijn zesde eerste rondepartij op de US Open en vijf daarvan gingen in vijf sets. Wedstrijden tussen Baghdatis en Paire zijn nog nooit in straight sets gespeeld. Dit zullen normaal gesproken lange sets worden, dus bij vier sets is deze ‘over’ waarschijnlijk binnen. Baghdatis is wat beter in vorm, maar een 3-0 overwinning zie ik echt niet gebeuren.
Vrouwen
Putintseva – Witthoeft: over 2.5 sets @ 2.48 (2/10, Unibet) – De andere bookmakers staan bij deze bet lager, en terecht. Ik verwacht dat ze – net als vorige week in New Haven toen Witthoeft met 2-1 won – erg gewaagd aan elkaar zullen zijn. Beiden maakten bovendien indruk in de eerste ronde. Dat Witthoeft opnieuw wint, is allesbehalve vanzelfsprekend. Vaak zie je dat als twee relatief gelijkwaardige tegenstanders in zo’n korte tijd tegen elkaar spelen de ander de tweede keer aan het langste eind trekt. Daarnaast is Putintseva kwalitatief wel de betere speelster.
Wozniacki – Kuznetsova: Kuznetsova -3.5 games @ 1.87 (4/10, Betsson) – Kuznetsova geldt hier terecht als de favoriet. Wozniacki kwam al met moeite de eerste ronde door. Dat kan niet gezegd worden van Kuznetsova die Schiavone met 6-1, 6-2 van de baan afspeelde. Het staat weliswaar 6-6 in de h2h, maar van de laatste vijf ontmoetingen vielen er vier de kant van de Russische op.
Duan – Osaka: Osaka -2.5 games @ 1.92 (6/10, Marathonbet) – Osaka is een groot talent, die – ondanks haar Japanse komaf – al bijna haar hele leven woont en traint in de Verenigde Staten. Ze speelt power tennis en wist daarmee zelfs in de eerste ronde Vandeweghe, die het ook moet hebben van agressief spel, uit te schakelen. Duan is een ‘dertien-in-een-dozijn’-speelster en komt tekort tegen top-50 speelsters (wat Osaka overigens niet is). Wat wel in het voordeel van Duan spreekt, is vorm. Met challengers en kwalificaties erbij heeft ze nu negen wedstrijden op rij gewonnen.
Ik speel nog wel wat andere bets, maar heb daar niet echt een uitleg voor. Als je die wilt weten, moet je maar een PM sturen.
robs234:
Lorenzi winst + Jaziri winst @ 2.20 (5/10, Marathonbet) – Ik zie beiden eigenlijk niet verliezen, maar zag ook geen goede single odd, dus daarom gecombineerd.
Lorenzi winst + Jaziri winst @ 2.20 (5/10, Marathonbet) – Ik zie beiden eigenlijk niet verliezen, maar zag ook geen goede single odd, dus daarom gecombineerd.
Thanks voor al je tips! Goede onderbouwing etc, maar heeft Jaziri niet met 3-1 verloren? Of ben ik nu in de war?
hmm unibet geeft deze bet als lost (jarizi verloren zegt unibet met 3-1)
zoals saviola zegt
zoals saviola zegt
saviola9:
Thanks voor al je tips! Goede onderbouwing etc, maar heeft Jaziri niet met 3-1 verloren? Of ben ik nu in de war?
robs234:
Oh kak... Sorry hiervoor. Ik had helemaal in mijn hoofd zitten dat ik Fognini en Lorenzi had. Wat dom :-$
Was nog wel zo blij dat Fognini hem na 2-0 achterstand alsnog won :p
Ik heb ook al eens een gekeken voor de wedstrijden van morgen en ééntje viel mij specifiek op.
Mahut - Mathieu -> 1 -> 1.46
Volges mij een heel mooie odd voor Mahut.
Met zijn sterke opslag moet hij het Mathieu lastig kunnen maken.
Daarnaast is hij als top dubbelspeler ook nog eens goed aan het net.
volgens mij is dit een topbet, wat denken jullie?
(y) (y) (y)
Mahut - Mathieu -> 1 -> 1.46
Volges mij een heel mooie odd voor Mahut.
Met zijn sterke opslag moet hij het Mathieu lastig kunnen maken.
Daarnaast is hij als top dubbelspeler ook nog eens goed aan het net.
volgens mij is dit een topbet, wat denken jullie?
(y) (y) (y)
it's all about the money ;)
robs234:
Paire – Baghdatis: over 38.5 games @ 1.95 (4/10, Marathonbet)
Putintseva – Witthoeft: over 2.5 sets @ 2.48 (2/10, Unibet)
Wozniacki – Kuznetsova: Kuznetsova -3.5 games @ 1.87 (4/10, Betsson)
Duan – Osaka: Osaka -2.5 games @ 1.92 (6/10, Marathonbet)
Paire – Baghdatis: over 38.5 games @ 1.95 (4/10, Marathonbet)
Putintseva – Witthoeft: over 2.5 sets @ 2.48 (2/10, Unibet)
Wozniacki – Kuznetsova: Kuznetsova -3.5 games @ 1.87 (4/10, Betsson)
Duan – Osaka: Osaka -2.5 games @ 1.92 (6/10, Marathonbet)
Nog geen ‘verliesdag’ gedraaid, maar toch loopt het nog niet zo lekker. Gisteren ook weer. Pech bij Paire, die bij 4-5 in de vierde set z’n serve inleverde en dus de set verloor, waardoor ik twee games tekort kwam. Bij Putintseva zat het juist weer mee, dankzij een flinke comeback in set 2. Osaka maakte het nog spannend door een 4-0 voorsprong uit handen te geven. Gelukkig won ze wel de tiebreak. Bij Kuznetsova zat ik er volledig naast. Wozniacki speelde erg sterk, ondanks dat Kuznetsova 4-0 voorkwam. Duimen voor een paar voltreffers op dag 4! (y)
Mannen
Carreno-Busta – Tipsarevic: over 37.5 games @ 1.88 (3/10, Marathonbet) – Carreno-Busta is de man in vorm. De Spanjaard won verrassend in Winston-Salem, het laatste voorbereidingstoernooi door in de finale af te rekenen met Bautista Agut. Zijn 3-0 zege op qualifier Ivashka in ronde 1 oogt makkelijk, maar helemaal vanzelf ging het niet. Carreno-Busta leverde zelfs vier keer zijn serve in. Tipsarevic is bezig aan een comeback na veel blessureleed. Er bestaat geen twijfel over dat een top-Tipsarevic Carreno-Busta verslaat, maar hoever is hij al? Dat is de vraag. Ik denk dat hij zich aardig kan meten aan de Spanjaard. Zijn eerste rondezege op Querrey zal hem een boost hebben gegeven, hoewel de Amerikaan wel zwak stond te spelen.
Chardy – Dimitrov: Chardy +5.5 games @ 1.90 (4/10, Tonybet) – Dit is wel een heel hoge line voor iemand waar Dimitrov nooit makkelijk van wint. Een groot deel valt te verklaren door de slechte aanloop van Chardy, die sinds februari geen hard court wedstrijd meer had gewonnen. Zijn 3-0 zege op Mmoh in de eerste ronde was goed. Chardy heeft een goede serve, waardoor hij sets niet hard zal verliezen. Dimitrov is goed bezig, maar ook weer niet zo goed dat hij makkelijk met de Fransman gaat afrekenen.
Karlovic – Young: over 3.5 sets + Lopez – Sousa: over 3.5 sets @ 2.42 (3/10, Unibet)
Vrouwen
Siegemund – Gibbs: Gibbs winst @ 2.00 (3/10, Bwin) – Siegemund ontzettend hoog geranked, maar dat komt vooral door graveltoernooien. Op hard court is ze veel minder en in de eerste ronde had ze al veel moeite met Tig. Gibbs is juist beter op hard court en veegde Krunic van de baan in de eerste ronde, terwijl dat vooraf werd gezien als een 50/50-wedstrijd.
Vandaag dit rijtje voor mij:
Karlovic - Young
Dimitrov - Chardy over 31,5 games
Lopez - Sousa over 31,5 games
Mathieu - Mahut over 31,5 games
Carreno - Tipsarevic over 31,5 games
Fognini - Ferrer over 31,5 games
Zverev - Evans over 31,5 games
Totale odd = 7,77
Ik ben benieuwd...
Karlovic - Young
Dimitrov - Chardy over 31,5 games