Wedden op E-Sports en relevante informatie
Beste mensen,
Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.
Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).
Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:
1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )
2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.
3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.
4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames
Veel succes!
Bewerkt:
Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports
Top 3 is toch wel haalbaar, deze split zal gaan tussen H2K, Fnatic en Elements let maar op.
Voor de NA lcs:
Cloud 9 v Team Solomid = Cloud 9 win @ 2.62
Team Dragon Knights v Liquid = Liquid win @ 1.53
Counter Logic Gaming v Team Dignitas = CLG win @ 1.44
Team 8 v Team Impulse = Impulse win @ 1.44
Gravity v Enemy E-Sports = Gravity win @ 1.88
Je kan cloud 9 ook weglaten als je het niet vertrouwt.
Denk dat de rest gewoon gaat winnen.
Elements to win + ROCCAT to win @4.55.
Low stake.
Vandaag lastige schema voor EU, durf geen tips te geven.
Voor de NA lcs:
Cloud 9 v Team Solomid = Cloud 9 win @ 2.62
Team Dragon Knights v Liquid = Liquid win @ 1.53
Counter Logic Gaming v Team Dignitas = CLG win @ 1.44
Team 8 v Team Impulse = Impulse win @ 1.44
Gravity v Enemy E-Sports = Gravity win @ 1.88
Je kan cloud 9 ook weglaten als je het niet vertrouwt.
Denk dat de rest gewoon gaat winnen.
Zuur, weer door 1 team verloren...
Elements - Giants, Elements @1,15
Fnatic - Roccat, Fnatic @1,20
H2K - Gambit, H2k @ 1,40
SK - Origen, no bet
UOL - CW, no bet
Eerste drie zijn allemaal de favorieten, ik zie eerlijk gezegd weinig value bij de andere teams. Roccat en Gambit zijn (nog) niet in vorm en Giants mist gewoon de kwaliteit.
Bij SK - OG en UOL - CW heb ik m'n twijfels, de odds wijzen wel duidelijke favorieten aan (UOL en OG), maar vooral bij UOL - CW twijfel ik of het niet de andere kant op kan gaan. In principe kan je nog Origen @1,40 meenemen, maar ik vind SK op papier nog steeds een sterk team hebben. Het is nu even wachten of ze het nog gaan laten zien tegen de grote teams of dat ze alleen tegen de kleine(re) teams punten gaan pakken.
Voor vrijdag wacht ik even op de resultaten van donderdag, de verhoudingen in games zoals Giants - SK en Origen - CW worden dan wat duidelijker.
Elements - Giants: Elements @1,44
Dexter zegt op Twitter dat ze er helemaal klaar voor zijn. Vorige week eindigde ze 1-1 (1W, 1L). De loss tegen UOL was een krachtmeting waar Elements in faalde. Power of Evil's Kog'Maw was weer eens game changing. Vandaag zie ik ze winnen tegen Giants, die voor mij echt verreweg het zwakste team zijn. Alleen hun midlane en botlane zijn redelijk maar top en jungle zijn zeer matig.
Fnatic - ROCCAT: Fnatic in combi pakken. (@1,33)
Steve kwam bij ROCCAT vorige week om top lane functie te vervullen, alhoewel hij niet slecht speelde, speelde hij wel ondermaats. Tegen Gambit had ROCCAT een easy match, vandaag denk ik dat ze geen kans maken tegen Fnatic. De enige kans die ze hebben is om Nukeduck gefeed te krijgen en Jankos moet botlane campen.
H2K - Gambit: H2K @1,53.
Gambit totaal drama vorige week omdat ze niet genoeg practice hadden. Alhoewel ze nu wel kunnen practicen denk ik niet dat ze nu opeens de sterren van de hemel spelen. Ook vind ik Betsy zwaar overrated, Ryu zal vandaag eens laten zien hoe je mid lane speelt.
SK Gaming - Origen: Origen @1,50
Origen speelde zeer solid vorige week, ook al was het tegen slechtere teams. In SK schuilt een kleine krachtmeting waar ze staan. SK vorige week verloren van Copenhagen Wolves en Fnatic. Zo zie je dat als je één speler weghaalt van een winning team, dat het kaartenhuis dan instort. Had meer van ze verwacht ook al hebben ze CandyPanda.
Gouden tip van vandaag die ik voor mij met high stake speel:
Unicorns of Love - Copenhagen Wolves: UoL @1,50 (High Stake)
UoL gewonnen van Elements en verloren van Fnatic. Alhoewel ze fantastisch speelden tegen Elements was de match tegen Fnatic een nachtmerrie voor ze. Vandaag komen ze de Wolves tegen die 4 weken lang zonder coach 'Dentist' moeten spelen, hij heeft namelijk een straf gekregen van Riot omdat hij gelogen had over een conversatie met caster 'Deficio'. Hij had gezegd tegen zijn team dat hij de strategie van SK wist, wat niet zo was. Ik denk dat dat vandaag een grote impact zal hebben. UoL is op alle lanes sterker behalve misschien bot lane, Freeze is een zwaar goede ADC van Copenhagen Wolves.