Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
snku:
Huh, weet je trouwens zeker dat het CJ - SBENU is? Ik probeer de tussenstand te vinden maar er is vandaag geen LCK, sterker nog: CJ - SBENU is al gespeeld op zaterdag 30 Mei :P

Ik heb die op betfirst gespeeld en daar geven ze nu aan dat ik de bet verlies omdat SBENU wint met 1-3
Waar kun je die uitslagen zien?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Ah ik zie het probleem al, je had het over Starcraft 2 CJ Entus tegen SBENU terwijl ik in de veronderstelling was dat het over League of Legends ging.

In Starcraft 2 is het namelijk geen BO3, waardoor een 1-3 eindstand wel mogelijk is

In League werd het 2-0 voor CJ:

https://lolesports.com/lck/2015/lcksummer/matches/week-2/cj-entus-vs-sbenu-sonicboom

Sorry voor dit misverstand, aangezien Syndra en ik het in 99,99% van de gevallen over League hebben dacht ik dat jij dat ook bedoelde.

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:33
0 Vind ik leuk's
snku:
Ah ik zie het probleem al, je had het over Starcraft 2 CJ Entus tegen SBENU terwijl ik in de veronderstelling was dat het over League of Legends ging.

Dus heb ik mn bet verloren zie ik. Ik heb ondertussen aan betfirst gevraagd waar ze de uitslag vandaan halen.Ik wacht op antwoord ;-) :p
0 Vind ik leuk's

CJ - SBENU is 1-3 geeindigt voor Starcraft 2, gisteren gespeeld

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:34
0 Vind ik leuk's
Wat vind je van deze SNKU?
08/03 16:00 The International winner :Team Secret @3.5 10/10 Marathonbet
Is wel al ver op voorhand .Tegen 03 augustus.
0 Vind ik leuk's
snku:

snku:

Ze gaven mij deze link door SNKU

https://liquipedia.net/starcraft2/2015_Proleague/Round_3/Round_Robin

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:34
0 Vind ik leuk's
Speelt er iemand iets bij bwin,onder specials, staan een aantal weddenschappen voor de League of Legends?
Ook bij Unibet/NG staan E-sports weddenschappen voor dit week-end.
Op Netbet(ned) en betfirst(belg) heb je volgende odds:
26/06 | 17:00

Fnatic vs Gambit Gaming
1.20
4.10

Unicorns of Love vs ROCCAT
1.36
2.90

Giants Gaming vs Elements
1.47
2.50

H2k Gaming vs SK Gaming
1.28
3.40

26/06 | 19:50

Origen vs Copenhagen Wolves
1.23
3.75

27/06 | 20:00

Team Impulse vs Gravity Gaming
1.74
2.00

Team SoloMid vs Team 8
1.19
4.15

Cloud 9 vs Team Dragon Knights
1.24
3.65

Team Dignitas vs Enemy esports
1.35
2.95

27/06 | 21:50

CLG vs Team Liquid
1.55
2.30

28/06 | 21:00

Team Liquid vs Gravity Gaming
1.57
2.30

28/06 | 21:50

Team Impulse vs Cloud 9
1.62
2.15

28/06 | 22:50

Team Dignitas vs Team Dragon Knights
1.24
3.65

28/06 | 23:50

Enemy esports vs Team 8
1.66
2.10

29/06 | 00:50

Team SoloMid vs CLG
1.66
2.10
0 Vind ik leuk's
Combo voor vanavond bij Pinnacle:

Fnatic @ 1.152
Origen @ 1.228
H2K @ 1.295
Totaal: 1.840

Origen speelt tegen Copenhagen Wolves. Lang verhaal kort: drama bij de Wolves, skype gesprek lekt uit waaruit blijkt dat ze 4 vd 5 spelers willen vervangen en een deel van de streaminginkomsten geheim houden voor de spelers om daarmee hogere salarissen te kunnen betalen voor 'sterspeler' Freeze. Jungler Airwaks besloot hierna te stoppen, YoungBuck houd het na deze split voor gezien en hun coach (een van de mensen achter dit plan) zit in deep shit.
Gisteren werden de Wolves verslagen door het matige Roccat, Origen moet dit nog makkelijker kunnen verslaan.

Fnatic - Gambit en H2K - SK zijn beide games waar een (sterk) team in vorm tegen een kwakkelende tegenstander speelt. Enige hoogtepunt van SK dit seizoen is hoe ze op een walgelijke manier een death probeerden te voorkomen gisteren. Gelukkig verloren ze even later toch nog, iets wat hun dit seizoen erg vaak overkomt.
0 Vind ik leuk's
snku:
Combo voor vanavond bij Pinnacle:

Fnatic @ 1.152
Origen @ 1.228
H2K @ 1.295
Totaal: 1.840

pff bij Betfirst kun je ze niet in combi spelen :-(
0 Vind ik leuk's
Is ook geen serieuze bookie :P.

Afaik kan je alleen bij William Hill en Pinnacle combo's op E-sports spelen. William Hill heeft dan wel nog het enorme nadeel van de enorme limieten. Max inzet ligt bij mij daar rond de 7 Euro. Misschien dat je Unikrn (www.unikrn.com) kan proberen, alleen moet je daar een acc bij Unikrn EN Luxbet hebben om te kunnen inzetten. Heb het zelf nog niet kunnen proberen omdat ik atm niet in Nederland ben.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.