Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hey, ik denk dat ik dit draadje maar even bump!

Mijn naam is Maarten Denoo en ik ben student communicatiewetenschappen aan de KU Leuven. In het kader van mijn masterproef ben ik op zoek naar mannelijke deelnemers tussen 15 en 34 jaar oud die wel eens op e-sportswedstrijden wedden/hebben gewed. Bij hen zou ik een-op-eeninterviews van ongeveer 30 minuutjes willen afnemen. Vanzelfsprekend worden alle antwoorden daarbij volstrekt vertrouwelijk behandeld. Ten slotte maken participanten kans op een Bol.com-cadeaubon ter waarde van €20!

Ben jij of ken jij iemand die wil meedoen? Stuur me dan gerust een PM, dan zoeken we samen een geschikt moment uit. Ik ben er zeker van dat er op dit forum wel enkele e-sportsfans vertoeven ðŸ˜Å 

Nog vragen? Stel ze gerust via PM, dan beantwoord ik ze zo snel mogelijk. Mijn oproep vind je trouwens ook op mijn persoonlijke Facebookpagina terug: https://www.facebook.com/maarten.denoo.9041/posts/638444206889624

Vele groeten en bedankt voor jullie tijd!

Bericht gewijzigd door Maarten94 op zo 5 apr. 2020, 07:28
2 Vind ik leuk's

Ben geen Vlaming dus zal niet voor mij zijn 😂 succes met het onderzoek

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Update: Ik ben nog naar enkele Nederlandstalige deelnemers op zoek. Hoeven geen Belgen te zijn ;)

Omwille van COVID-19 vinden alle gesprekken trouwens online (Skype, Facebook, Discord...) plaats.

0 Vind ik leuk's

Weet iemand of Neo.bet nog steeds die replay matches aan biedt?

zie nu namelijk niks staan bij livebetting

0 Vind ik leuk's

Voor de mensen die interesse hebben in esports voorspellingen hieronder vermeld ik een aantal weddenschappen met een foto van de weddenschappen. Gister was het resultaat 9 van de 10 weddenschappen goed met esports.

1 Vind ik leuk's

https://www.oddsportal.com/esports/china/league-of-legends-lol-pro-league/rogue-warriors-league-of-legends-estar-league-of-legends-IR3eqbOq#home-away;2

Nu om7u reuzedrop bij 1Xbet op estar van 2 naar 1.34

Drop 2.5 naar 1.68 bij ub op Rogue Warriors

Terwijl er een lichte stijging bij Pinnacle is

Iemand die e-sport volgt?

Final result 2:0

Bericht gewijzigd door boempatat op wo 22 jul. 2020, 18:13
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Wil hier wel even op zeggen. Pas op aan het begin van het seizoen. Bijvoorbeeld rogue warriors van eu zou vorig seizoen helemaal niks presteren met die line-up uiteindelijk zijn ze 1ste geworden en hebben ze op world niks gepresteerd. Dat teams goede line-ups hebben wil niks zeggen met of ze ook goed kunnen samenwerken en of het strijdplan klopt met de teamcomp. Eerste ronde ga ik sowieso aankijken. Let vooral met eu op schalke04 heeft vorig seizoen ineens een dikke climb gemaakt doordat jungler gilius weer terug in het team kwam.

Mag ik btw hier voor voorbeschouwingen plaatsen? Lijkt me wel leuk om te doen. Ik volg na eu lpl en lck al jaren!

0 Vind ik leuk's

Mag ik btw hier voor voorbeschouwingen plaatsen?

Stuur een berichtje naar support😉

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.