Wedden op E-Sports en relevante informatie
Beste mensen,
Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.
Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).
Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:
1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )
2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.
3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.
4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames
Veel succes!
Bewerkt:
Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports