Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Uitslagen dag 1:

Vega Squadron [1.95] vs. Renegades [1.75] 16-14

Mousesports [1.10] vs. Avangar [5.75] 16-12

FaZe Clan [1.22] vs. Team Liquid [3.80] 16-14

Flipside Tactics [3.00] vs. Misfits [1.33] 4-16

Sprout [3.60] vs. Space Soldiers [1.25] 16-11

Natus Vincere [1.05] vs. Quantum Bellator Fire [8.00] 16-8

G2 eSports [1.10] vs. Flash Gaming [5.75] 16-11

Cloud9 [1.50] vs. Team EnvyUs [2.40] 16-11

Recap dag 1:

Zoals wel gebruikelijk is op een CS:GO toernooi zat dag 1 alweer vol met verrassingen. De dag werd begonnen met het duel tussen Vega Squadron en Renegades waar het laatstgenoemde team de duidelijke favoriet was. Renegades kwam echter laat op gang waardoor Vega er met de winst vandoor kon gaan, pech voor hun is dat ze tegenover FaZe staan op dag twee. Mousesports en FaZe zijn twee teams die door de bookmakers worden gezien als zekerheidjes voor de volgende ronde maar beide teams hadden duidelijk moeite op dag 1. 'Mouz' won met 16-12 van het onbekende Avangar terwijl FaZe alle dertig rondes aan de bak moest komen tegen Team Liquid dat speelt met hun coach als stand-in. De favorieten wisten beide wel te winnen maar het team dat de meeste indruk maakte kwam in de wedstrijd erna. Misfits, onder leiding van de bekende in-game-leader Seangares, vernietigde Flipside Tactics op Overpass en laat dus zien dat ze een duidelijke kanshebber zijn voor het bereiken van de volgende ronde.

Het tweede deel van het programma werd afgetrapt door Sprout en Space Soldiers en ook hier werden we weer getrakteerd op een verrassing. De T-side van Cobblestone werd door de Turken van Space Soldiers nog winnend afgesloten (9-6) maar op de CT-side wisten ze maar twee rondes te winnen waardoor Sprout een overtuigende zege wist te boeken. Voor Natus Vincere en G2 eSports geldt hetzelfde als voor Mouz en FaZe, iedereen verwacht dat zij de volgende ronde bereiken. NaVi had na een slome start totaal geen problemen met Quantum Bellator Fire terwijl G2 hard aan de bak moest na een 9-6 achterstand op Inferno. De Fransen wisten de wedstrijd uiteindelijk wel om te draaien en te winnen met 16-11 maar de start zal toch voor wat paniek hebben gezorgd. De eerste dag van de Major werd afgesloten met de wedstrijd tussen Cloud9 en Team EnvyUs op Cache. Cloud9 was de lichte favoriet bij de start van de game en die favorietenrol wisten ze waar te maken, EnvyUs liep vanaf ronde 1 achter de feiten aan en verloren dus terecht van de Amerikanen.

Speelschema dag 2:

Flipside Tactics [3.10] - Team Liquid [1.33]

Mousesports [1.90] - Natus Vincere [1.85]

Space Soldiers [1.40] - Avangar [2.80]

Team EnvyUs [1.85] - Renegades [1.90]

Flash Gaming [1.87] - Quantum Bellator Fire [1.87]

Sprout [3.40] - Cloud9 [1.28]

FaZe Clan [1.12] - Vega Squadron [5.50]

Misfits [3.40] - G2 eSports [1.28]

Het speelschema van dag twee bestaat uit wedstrijd van de winnaars tegen de winnaars en de verliezers tegen de verliezers. De teams die hun openingswedstrijd al verloren en vandaag ook niet winnen zullen morgen moeten strijden voor hun laatste kans. Je mag namelijk maximaal twee keer verliezen in dit Swiss-Format terwijl je met drie overwinningen zeker bent van de volgende ronde. De wedstrijd die er gelijk uitspringt op zaterdag is die tussen Mousesports en Natus Vincere. 'Mouz' kende gister toch redelijk wat problemen met het onbekende Avangar maar liet tijdens het laatste toernooi van 2017 (ECS Finals) zien dat ze een gevaarlijke outsider zijn. Natus Vincere beschikt met Simple over een van de beste spelers ter wereld en dat liet hij gister maar weer eens zien door zijn ploeg met een 29-12 score naar de overwinning te loodsen. Zelf verwacht ik veel van NaVi en zie ik ze ook winnen van Mouz, een mooie odd van 1.85 geeft mij alleen maar meer reden om low iets te zetten.

De matchups tussen Team EnvyUs, Renegades, Flash Gaming en Quantum Bellator Fire zijn 50/50 wedstrijd die alle kanten op kunnen gaan, hier kun je dan ook beter van af blijven aangezien zeker niemand veel weet over de twee laatstgenoemde teams. Alle overige wedstrijden beschikken over een duidelijke favoriet maar ook daar valt value te behalen, namelijk op de underdog. Liquid is ondanks hun stand-in de duidelijke favoriet en ondanks het feit dat Flipside gister werd weggespeeld kan ik me haast niet voorstellen dat Liquid daar ook toe in staat is. Misfits was het team dat Flipside met grote cijfers versloeg en ik denk dat de Amerikanen het G2 eSports moeilijk kunnen maken. Ik raad wel aan om alles lowstake te spelen aangezien BO1 wedstrijd vaak beslist worden op kleine foutjes.

Picks:

Natus Vincere to win @1,85 (Low, Unibet)

Misfits +4,5 rounds + Flipside Tactics +4,5 rounds @3,42 (Low, Unibet)

Bericht gewijzigd door sjorss94 op za 13 jan. 2018, 11:36
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

CS:GO ELEAGUE Major Boston 2018

Nu de negen beste challengers bekend zijn mengen zij zich vrijdag tussen de grote jongens; de Legends. Afgelopen week streden 16 teams voor een plek in de Legends stage, in eerste instantie waren er maar acht plekken beschikbaar maar door visum problemen voor 100Thieves kwam er een extra plekje vrij. Door het Swiss-systeem weet je bijna zeker dat er verrassingen te wachten staan en dat gebeurde dan ook. Zo plaatste het onbekende Quantum Bellator Fire zich voor de volgende ronde terwijl teams als Renegades en Team EnvyUs al hun koffers konden pakken. De Legends stage word ook afgewerkt met het Swiss-systeem en ik verwacht dan ook nu weer de nodige verrassingen. Aangezien alle wedstrijden een BO1-formaat hebben zien de underdogs een kans om te stunten natuurlijk alleen maar groter worden.

De favorieten:

• SK Gaming
  • FaZe
  • Astralis
  • G2 eSports

Voorafgaand het toernooi werden er twee duidelijke favorieten aangewezen door alle bookmakers, SK Gaming en FaZe. De nummers één en twee van de wereldranglijst zouden op papier in staat moeten zijn om de finale te bereiken maar een Major word eigenlijk nooit gewonnen door een favoriet. De Brazilianen van SK moeten het zelfs doen met een stand-in aangezien nieuwkomer Boltz niet mag spelen omdat hij tijdens de vorige Major uitkwam voor Immortals (verliezend finalist). De stand-in is echter geen onbekende want Felps heeft de nodige wedstrijden voor SK achter zijn naam staan. FaZe is qua individuele mankracht misschien wel het sterkste team ter wereld maar dat geeft natuurlijk geen garanties. Het internationale team moest uitkomen in de Challengers Stage aangezien ze de vorige Major ver onder de maat presteerde. FaZe ging uiteindelijk door met een record van 3 overwinningen en 1 nederlaag maar er werd verloren van Vega Squadron en dat geeft maar weer eens aan hoe onvoorspelbaar BO1 wedstrijden kunnen zijn. Astralis is de nummer drie van de wereld en kan eindelijk weer beschikken over hun sterspeler Device. De Deen miste de vorige twee grote toernooien vanwege ziekte maar is op tijd hersteld voor de Major. Wel heeft Astralis aangegeven dat Device niet meer de main AWP-speler is, Dupreeh neemt die taak nu van hem over. De laatste titelfavoriet is G2 eSports dat net zoals FaZe eerst moest knokken in de Challengers Stage. De Fransen maakten echter een goede indruk en wist zich zonder nederlaag te plaatsen voor de volgende ronde. Wel ging het soms moeizaam zoals tegen Flash Gaming en Vega Squadron maar wanneer het echt nodig was stonden ze hun mannetje.

De outsiders:

• North
  • Natus Vincere
  • Fnatic
  • Gambit eSports
  • Mousesports

De outsiders zijn, zeker tijdens een Major, niet te onderschatten en dat bewees de afgelopen Major in Polen wel. Gambit eSports wist tegen alle verwachtingen in het toernooi te winnen door Immortals, dat zich ook verrassend wist te plaatsen voor de finale, te verslaan. Gambit heeft dankzij de winst hun plekje in deze Major weten te bemachtigen maar zag wel in-game-leader Zeus vertrekken naar Natus Vincere, een andere outsider. NaVi liet in de Challenger Stage twee gezichten zien met overtuigende overwinningen op Sprout en Team Liquid maar ze gingen ook weer hard af tegen Mousesports en FaZe. NaVi is vooral afhankelijk van hun sterspeler Simple die tot de beste speler van de wereld behoort. North en Fnatic hebben de afgelopen week rustig kunnen kijken hoe de concurrentie het er van af bracht. De teams stromen nu pas in en hebben dus genoeg tijd gehad om zich goed te voorbereiden op de komende tegenstanders. Toch verwacht ik niet dat een van deze teams het tot de finale gaat schoppen want ze hebben de nodige problemen gehad afgelopen jaar. De laatste outisder is Mousesports die met ChrisJ beschikken over de enige Nederlandse CS:GO speler op het hoogste niveau. Mouz was nogal wisselvallig in de Challenger Stage maar de beslissende wedstrijd werd dan weer overtuigend gewonnen met 16-5 van Regenades. Mouz is zeker een team om in de gaten te houden, in december wisten ze nog de finale te halen tijdens de ECS Finals in Cancun.

Overige deelnemers:

• Virtus Pro
  • Space Soldiers
  • Vega Squadron
  • Team Liquid
  • BIG
  • Quantum Bellator Fire

Alle bovenstaande deelnemers zie ik geen enkele kans maken op het behalen van de titel in Boston. Sommige namen springen er zeker uit zoals Virtus Pro en Team Liquid maar de favorieten en outsiders schat ik toch een stuk hoger in. VP heeft het hele jaar 2017 geworsteld met hun vorm terwijl Team Liquid met hun coach als stand-in speel. Space Soldiers is een team dat veel potentie heeft maar tijdens de Challenger Stage lieten ze zien kwetsbaar te zijn tegen goed gestructureerde teams. De twee overgebleven teams zijn BIG en Quatum Bellator Fire en waarschijnlijk zeggen de namen je weinig. BIG kende één hoogtepunt in 2017 en dat was de redelijke prestatie op de Major, daardoor zijn ze er nu weer bij maar apart van dat hebben ze in 2017 niks weten te presteren. QBF was de grootste verrassing uit de Challenger Stage en het bewijs dat het Swiss-Systeem deuren opent voor de underdogs. Tussen deze grote jongens zie ik ze toch met 0-3 naar huis gaan maar wie weet, misschien weten ze weer te verrassen.

Speelschema dag 1 (19-01):

Prognose: Swiss-Systeem blijft lastig.

De Challenger Stage gaf al aan dat een Swiss-Systeem met BO1 voor de nodige verrassingen zorgt en daardoor is het tippen van goede picks ook een stuk lastiger. Zelf heb ik dan ook voorgenomen om maar een paar bets te spelen ondanks de vele wedstrijden die de komende dagen gespeeld worden. De enige wedstrijd die me in het oog springt is momenteel BIG - Team Liquid waarbij je 1.60 voor de Amerikanen krijgt. BIG is al maanden uit vorm terwijl Liquid ondanks hun coach als standin mooie dingen liet zien in de Challenger Stage. Door het meespelen van de coach kan Nitro, die normaal in-game-leader is, gewoon zijn ding doen en dat is direct te zien. Verder zie ik alleen maar wedstrijden met te te weinig value of te riskante matchups. Het enige wat ik dan ook speel op dag 1 is:

Team Liquid to win (vs. BIG) @1,60 (Medium, Unibet)

Bericht gewijzigd door TorsbyIF1909 op wo 14 jul. 2021, 15:38
0 Vind ik leuk's

Resultaten dag 1:

North - Vega Squadron 10-16

Virtus Pro - Quatum Bellator Fire 3-16

BIG - Team Liquid 5-16

Fnatic - FaZe 8-16

Astralis - Mousesports 2-16

Cloud9 - G2 eSports 8-16

Gambit eSports - Natus Vincere 16-5

SK Gaming - Space Soldiers 16-13

Programma dag 2:

Quantum Bellator Fire (5.00) - Gambit eSports (1.15)

Space Soldiers (2.45) - Cloud9 (1.50)

FaZe Clan (1.30) - Vega Squadron (3.30)

G2 eSports (1.43) - Team Liquid (2.70)

SK Gaming (1.55) - Mousesports (2.35)

Virtus Pro (2.70) - Fnatic (1.43)

BIG (3.00) - Natus Vincere (1.35)

Astralis (1.62) - North (2.20)

De eerste dag van de New Legends Stage zit erop en we hebben alweer een aantal verrasende uitslagen voorbij zien komen. Een van de grootste verrassingen uit de Challengers Stage, Vega Squadron, opende de dag tegen North. Vega maakte grote indruk in de vorige 'stage' door onder andere van FaZe te winnen en zich tegen de verwachtingen in te plaatsen voor de volgende ronde. Ook tegen North liet Vega weer zien dat ze een team zijn om rekening mee te houden want op Overpass hadden ze eigenlijk geen moeite met North. Ook Quantum Bellator Fire was een grote verrassing, ze maakte weliswaar veel minder indruk dan Vega maar wisten zich wel gewoon te plaatsen. Op de eerste dag profiteerde ze van de huidige vormcrisis van Virtus Pro en QBF won met maar liefst 16-3(!). De overwininningen van Team Liquid en FaZe waren eigenlijk geen verrassing te noemen. Mousesports, G2 eSports en Gambit eSports waren de uitblinkers van de dag met overtuigende overwinningen op sterke tegenstanders. De dag werd afgesloten met het duel tussen SK Gaming en Space Soldiers en dat bleek een mooie afsluiter. De Turken van Space Soldiers gaven goed partij aan het beste team ter wereld maar moest uiteindelijk toch toegeven (16-13).

Op dag twee staan er alweer een paar mooie affiches op het programma, zo hebben we SK Gaming tegen Mousesports terwijl FaZe hun kans op revanche krijgt tegen Vega Squadron. SK zal een lastige kluif hebben aan Mouz aangezien dat team gister Astralis wist te vernederen met 16-2. FaZe en Vega kwamen elkaar al tegen in de Challenger Stage en toen wist het laatstgenoemde team voor een grote verrassing te zorgen door met 16-5 te winnen op Inferno. BIG en Virtus Pro gaan in mijn ogen op het hakblok aangezien die twee teams er al maanden niks van bakken. Fnatic en NaVi zagen er gister ook niet goed uit maar hebben toch genoeg kwaliteit om te kunnen winnen van VP en BIG in deze vorm. Cloud9 verloor ook vrij kansloos op de eerste dag en zal zichzelf willen revancheren tegen Space Soldiers, dat zal geen gemakkelijke opgave zijn. De dag wordt afgesloten met de 'Danish Derby' tussen Astralis en North, beide Deense teams werden gister verslagen en een van hen zal dus op 2 nederlagen komen te staan. De Deense matchup wordt normaal gesproken gewonnen door Astralis en aangezien dit al een belangrijke wedstrijd is verwacht ik deze keer niet anders.

Fnatic (vs. Virtus Pro) x Natus Vincere (vs. BIG) @1,93 (Low, Unibet)

Cloud9 (vs. Space Soldiers) x G2 eSports (vs. Team Liquid) @2.15 (Low, Unibet)

Astralis to win (vs. North) @1,62 (Low, Unibet)

0 Vind ik leuk's

CS:GO ELEAGUE Major Boston Dag 4

Uitslagen dag 3:

Mousesports - Vega Squadron 16-3

Team Liquid - Natus Vincere 9-16

Quantum Bellator Fire - G2 eSports* 4-16

Fnatic - Astralis 16-8

BIG - North** 16-11

FaZe* - SK Gaming 16-12

Virtus Pro** - Cloud9 7-16

Space Soldiers - Gambit Gaming 13-16

* G2 eSports en FaZe zijn gekwalificeerd voor de Playoffs in Boston die beginnen op vrijdag 26-01.

** North en Virtus Pro zijn uitgeschakeld.

Programma dag 4:

(2W-1L) Wedstrijden, winnaar gaat door naar de Playoffs:

Quantum Bellator Fire (4.75) vs. Mousesports (1.16)

Gambit eSports (2.70) vs. SK Gaming (1.42)

Fnatic (1.80) vs. Natus Vincere (1.95)

(1W-2L) Wedstrijden, verliezer gaat naar huis, winnaar speelt nog een beslissende wedstrijd om de Playoffs te bereiken:

Space Soldiers (1.33) - BIG (3.10)

Astralis (1.87) - Cloud9 (1.87)

Team Liquid (1.98) - Vega Squadron (1.77)

____________________________________________________________________________________________

De Playoffs staan voor de deur en de teams gaan vandaag knokken voor hun plekje in Boston. Gister wisten FaZe en G2 eSports zich als eerst te plaatsen voor de Playoffs, beide teams verloren geen enkele wedstrijd terwijl ze er drie wisten te winnen. G2 had op papier de makkelijkste tegenstander van het toernooi: Quantum Bellator Fire. De verrassing van het toernooi won eerder van Virtus Pro en Gambit Gaming en kreeg nu dus te maken met de Fransen van G2. Het was geen verrassing dat G2 de grote favoriet was en ze maakte de verwachtingen waar met een eenvoudige 16-4 overwinning. FaZe kreeg met een veel lastigere tegenstander te maken, SK Gaming tevens de nummer 1 van de wereld. FaZe wist in het verleden nooit te winnen van de Brazilianen maar gister was het eindelijk zo ver. De supersterren wisten Cache te winnen met 16-12 en een tik uit te delen aan SK. Er is wel een grote kans dat de teams elkaar nog eens tegenkomen in de Playoffs want ze zijn beide titelfavoriet.

De eerste twee teams die vrijdag in actie komen zijn dus bekend maar we namen ook afscheid van twee teams. Virtus Pro wist zich voor de eerste keer in hun historie niet te plaatsen voor de Playoffs van een Major en daarmee zijn ze ook hun 'legends' status kwijt. VP verloor kansloos van Cloud9 en lijkt binnenkort uit elkaar te vallen na jaren een eenheid te hebben gevormd. Naast VP verliet ook North het toernooi, de Denen werd verrassend verslagen door BIG. Verder waren er eigenlijk geen verrassingen al kun je de 16-8 nederlaag van Astralis tegen Fnatic opvallend noemen.

Voor dag 4 staan er weer wat mooie potjes op het programma die moeilijk te voorspellen zijn en dan denk ik vooral aan Fnatic - Natus Vincere en Astralis - Cloud9. Fnatic is de laatste maanden goed in vorm maar durf maar eens tegen NaVi te spelen wetende dat zij over Simple beschikken. Simple is momenteel een van de beste CS:GO spelers in de wereld en kan zijn team in zijn eentje een overwinning brengen. Astralis heeft tijdens deze Major nog weinig laten zien al is dat best logisch met de langdurige ziekte van Device in het achterhoofd. De sterspeler kreeg pas een dagen voor de Major groen licht om te spelen en daardoor heeft Astralis zich niet volledig voor kunnen bereiden voor dit toernooi. Aangezien ik de 50/50 wedstrijd liever laat liggen en de quoteringen van Space Soldiers, Mouz en SK Gaming te laag vind skip ik dit dagje.

Bericht gewijzigd door sjorss94 op ma 22 jan. 2018, 12:49
0 Vind ik leuk's

Kwartfinales CS:GO ELEAGUE Major Boston:

FaZe vs. Mousesports

G2 eSports vs. Cloud9

SK Gaming vs. Fnatic

De tweede kwartfinale gaat tussen Natus Vincere en Quantum Bellator Fire maar daar zie ik geen enkele value.

0 Vind ik leuk's

CS:GO Starladder series season 4

Quoteringen dateren van 12-02 en kunnen dus afwijken.

Dikgedrukt mijn voorspellingen.

Quoteringen toernooiwinst favorieten:

FaZe (4.00)

SK Gaming (4.50)

Cloud9 (6.00)

G2 eSports (8.00)

Astralis (11.00)

De favorieten hebben een gunstige loting:

FaZe (1.04) – Tyloo (8.00)

SK Gaming (1.05) – MVP PK (7.50)

Cloud9 (1.30) – Heroic (3.00)

Het is geen verrassing dat de favorieten een eenvoudige tegenstander hebben gekregen in de eerste ronde. Titelfavoriet FaZe neemt het in de eerste ronde van het Swiss System op tegen het Chinese Tyloo terwijl SK Gaming het opneemt tegen de Koreanen van MVP PK. FaZe kent echter geen goede voorbereiding op het toernooi in Kiev met vier nederlagen in de ESL Pro League die deze week begon. FaZe ging twee keer onderuit tegen Astralis én Natus Vincere, wel werd er twee keer gewonnen van G2 eSports. SK begon hun EPL ook met gemengde resultaten, twee overwiningen en twee nederlagen. Er werd één keer gewonnen en verloren van zowel Cloud9 als Luminosity Gaming. De derde titelfavoriet is Cloud9 en de Amerikanen nemen het op tegen het Deense Heroic. De Denen presteren zoals altijd wisselvallig en dat lieten ze maar weer eens zien in de EPL. Ze gingen twee keer hard onderuit (1-16 & 5-16) tegen Space Soldiers en dat gebeurde met nieuweling Rubino in de lineup. Cloud9 won en verloor één keer van SK Gaming en haalde afgelopen week nog de finale tijdens summit_2. Ik verwacht dan ook problemen voor de favorieten maar de bookmakers denken daar niet anders over, de enige weddenschap met een beetje value is de map handicap van Cloud9.

De 50/50 wedstrijden:

Astralis (1.90) – Team Liquid (1.80)

Fnatic (1.75) – Gambit Gaming (1.95)

G2 eSports (1.30) – Renegades (3.20)

Natus Vincere (1.50) – HellRaisers (2.40)

Mousesports (1.50) – Virtus Pro (2.40)

De bovenstaande wedstrijden zijn de meest interessante als je alleen al kijkt naar de quoteringen. G2 hoort hier met 1.3 niet echt tussen maar ik durf ze niet bij de titelfavorieten te zetten aangezien ze de verwachtingen eigenlijk nooit waar maken. Renegades speelt dit toernooi voor de eerste keer met Jkaem in de lineup al wonnen ze wel al drie keer in de EPL van Noord-Amerika terwijl er maar één keer werd verloren. Voor de wedstrijd tussen Astralis en Team Liquid zal ik nog een algemene voorbeschouwing schrijven aangezien dit toch wel het mooiste affiche in de eerste ronde is. Toch is Fnatic tegen Gambit Gaming ook een wedstrijd om in de gaten te houden, het Zweedse team liet de laatste maanden een goede indruk achter terwijl Gambit zal spelen met hun nieuwe speler Seized.

De wedstrijd waar echt value ligt is in mijn ogen toch die tussen Virtus Pro en Mousesports. Het Poolse VP was lange tijd een absoluut topteam maar na een zwak 2017 is er besloten in te grijpen. Taz werd uit het team verwijderd en vervangen door Michu (Kinguin) en daardoor kwam een tijdperk ten einde. Mousesports is de logische favoriet als je kijkt naar de vormcrisis van VP maar een quotering van 1.5 is toch nog erg hoog. Zelf heb ik deze al highstake gespeeld maar niet veel later dropte de odd al naar 1.3. Mouz zou vrij eenvoudig van dit VP moeten winnen en ook in de EPL liet Mouz een sterke indruk achter met overwinningen op Astralis en Fnatic. De laatste wedstrijd gaat tussen Natus Vincere en HellRaisers en die matchup zal volledig worden bepaald door de vorm van Simple (NaVi). NaVi en HR speelde deze week ook al tegen elkaar in de EPL waar beide teams één map wisten te winnen. NaVi won woensdag twee keer van FaZe en dat was te danken aan een uitblinkende Simple. De AWP-speler wordt gezien als een van de beste spelers van de wereld en als hij het te pakken heeft kan hij zijn team in zijn eentje naar de overwinning leiden.

Pick: Mousesports to win @1,50 (High, Unibet) & Natus Vincere to win @1,50 (Low, Unibet)

1 Vind ik leuk's

E-sports crypto projecten hebben ze tegenwoordig ook en ik ben erg benieuwd of iemand al geïnvesteerd heeft in een e-sports crypto project bijv unikoingold.com en esports.com/ Ik neig zeker om nog te investeren in Unikoin Gold en mogelijk dat er nog meer van dit soort e-sports crypto projecten te vinden zijn om in te investeren?

ps : Uiteindelijk heb ik nooit in deze cryptocurrency projecten geïnvesteerd en dat lijkt anno 2019 een verstandige keuze geweest.

Bericht gewijzigd door wedden op di 23 jul. 2019, 14:24
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Echt ongelofelijk, er bestaan tegenwoordig al toernooien waar gamers 30 miljoen kunnen verdienen. https://www.ad.nl/tech/bij-dit-game-toernooi-kun-je-30-miljoen-dollar-verdienen-en-dat-bedrag-stijgt-nog~a42bf89e/

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Het Nederlandse Team Liquid heeft de finale verloren van grootste e-sportstoernooi ter wereld. Zeer knappe prestatie en de felicitaties aan team Liquid. https://www.ad.nl/tech/nederlands-team-verliest-finale-grootste-e-sportstoernooi-ter-wereld~a16f1f66/

Bericht gewijzigd door wedden op di 27 aug. 2019, 14:30
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Nieuwe gebruiker hier, iemand die me interessante threads en communities (NL of EN) rond e-sportwedden kan aanbevelen?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.