Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Elements to win the match!
0 Vind ik leuk's
~
Ik vind dat jullie Elements zwaar overschatten, Top - Jungle - Adc - Support ( 4 van de 5 ) zijn vervangen, team is bijna ''nieuw'' en spelers moeten nog aan elkaar wennen. En Gambit heeft nu 1 van de beste botlane in EU.

Ik zou een combi zo aanpakken:

Fnatic to win
Gmb to win
Liquid to win
Impulse to win

odd van 5.53

Of splitsen in 2 combi's.

Maar Fnatic gaat het zeker nog lastig krijgen, vind de odd wel laag eerlijk gezegd, Huni en Reignover zeiden zelf dat UOL de moeilijkste team was voor hun om tegen te spelen, omdat ze zo onvoorspelbaar zijn in de picks en bans ( interview na MSI ).
0 Vind ik leuk's
Ik las net nog een twitter bericht van Forg1ven die zei dat hij al een week geen League of Legends heeft gespeeld.
Dit komt mede omdat de rest van het team afwezig was tot vandaag. Elements heeft zeer sterke scrim resultaten als ik andere teams moet geloven.
Maar goed, scrims zeggen niet zo veel.
Ik denk dat Gambit dit niet gaat winnen en zoals eerder gezegd werd, aardig wordt overschat met FORG1VEN. Ban Lucian en Graves en hij is niet meer zo sterk.
0 Vind ik leuk's
~
syndra:
Ik las net nog een twitter bericht van Forg1ven die zei dat hij al een week geen League of Legends heeft gespeeld.
Dit komt mede omdat de rest van het team afwezig was tot vandaag. Elements heeft zeer sterke scrim resultaten als ik andere teams moet geloven.
Maar goed, scrims zeggen niet zo veel.
Ik denk dat Gambit dit niet gaat winnen en zoals eerder gezegd werd, aardig wordt overschat met FORG1VEN. Ban Lucian en Graves en hij is niet meer zo sterk.

Scrims zeggen inderdaad niks, SKT T1 en EDG zeiden ook dat TSM sterke resultaten had in scrims, vervolgens zijn ze er hopeloos uitgegaan met 1 Win ( tegen een wildcard team ). Ik heb totaal geen vertrouwen in Elements, Jwaow werd eruit geschopt bij G2 (challenger team), dexter heeft al heel lang niet op top niveau gespeeld, Froggen is niet meer de oude, Tabbz zelfde verhaal als dexter, Support ken ik niet eens x.x en bij Gambit zitten er 2 veteranen, Diamondprox en Edward. Maarja het is en blijft een spel, we gaan het zien morgen. Maar ik zou mijn geld iig niet op Elements zetten.
0 Vind ik leuk's
Klopt niet helemaal wat je zegt. Het team van gamers2 waar jwaow en oa. Ocelote, k0u en kasing (!!) in zaten is uit elkaar gegaan nadat ze voor de 2e x op rij niet in de lcs wisten te komen. Ocelote heeft toen een ander team overgekocht volgens mij. iig: jwaow is niet gekicked.
Daarvoor zat hij in een ander team wat een hele hoge afkoopsom vroeg toen alliance hem wilde hebben. Die afkoopsom konden/wilden ze niet betalen waardoor ze bij wickd uitkwamen. Hierdoor wilde edward niet naar alliance en besloot ook freeze niet te komen, maar dat is weer een ander verhaal.

PromisQ heb ik zelf ook weinig van gehoord maar verschillende coaches, waaronder leviathan, zijn aardig positief over hem, daarnaast betekent onbekend niet slecht. Vorige split kwamen reignover, huni, noxiak, betsy, pinoy, steeelback en fox ook uit soloQ binnengerold.

Edward moet je niet te veel vertrouwen, tijdens de betere periode in vorige split werden games van gambit verloren door hun botlane. Nu ze een wereldklasse adc hebben is het tijd voor edward om toch echt op zijn oude niveau te komen, zo niet kan die toch een aardige portie griekse scheldwoorden aan zijn vocabulaire gaan toevoegen.
0 Vind ik leuk's
Het is een gerucht, maar het volgende:

UOL apparently only won 1 scrim out of 16 since the loss vs Fnatic in the Finals

Het schijnt dat PowerOfEvil dit aan Gilius (ex jungler van UOL) heeft verteld, of het waar is is nog de vraag maar er zijn wel vaker waarheden gelekt op de stream van Gilius.
0 Vind ik leuk's
snku:

UOL apparently only won 1 scrim out of 16 since the loss vs Fnatic in the Finals

Het schijnt dat PowerOfEvil dit aan Gilius (ex jungler van UOL) heeft verteld, of het waar is is nog de vraag maar er zijn wel vaker waarheden gelekt op de stream van Gilius.

snku:

UOL is en blijft een rare team :P, maar ik pak tog Fnatic to win (rekkles en huni 4life). FNC SK ORIGEN H2K to win vandaag, wel vaag dat h2k zo een lage odd geeft.. gmb vs ele ga ik niet meer op wedden.

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:29
0 Vind ik leuk's
Zo tevreden over unibet, maar wat ze nu flikken is echt niet meer normaal.
Gister steenvast vasthouden dat er voor EULCS geen odds op komen, en nu staan ze opeens erop.

Zooitje ongeregeld.
0 Vind ik leuk's
~
Deze kwam ik ook nog tegen in een AMA van Snoopeh: https://unikrn.com, is een nieuwe bookmaker volledig gefocust op esports. Odds liggen wel iets onder Pinnacle, maar dat is wel met meer sporten zo
0 Vind ik leuk's

Ik zag hem ook al, odds liggen wel iets hoger dan Unibet.

https://gyazo.com/e2c09087257bf752c43ea579abfd36b3

88% op Elements :)

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:31
0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.