Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik had gister een account gemaakt bij WilliamHill, puur om op e-sports te betten.
0 Vind ik leuk's
is er ergens een site waar je het verloop van deze games kan volgen , de score enz ???
thanks
0 Vind ik leuk's
spartacus:
is er ergens een site waar je het verloop van deze games kan volgen , de score enz ???
thanks

spartacus:

thanks

https://www.twitch.tv/riotgames

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:31
0 Vind ik leuk's
syndra:
Ik zag hem ook al, odds liggen wel iets hoger dan Unibet.

http://gyazo.com/e2c09087257bf752c43ea579abfd36b3

88% op Elements :)

Moet je dan niet juist op die tegenstander inzetten, aangezien er zo'n scheefgroei aan bets op die uitploeg zit? Als iedereen massaal inzet op 1 team raakt de value er toch gauw van af, zeker in zulke kleine markten?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

laatste game SK verpest het voor me :P, weet iemand waarom er geen day 2 is op william hill, alleen day 1 van eu en na lcs?

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:31
0 Vind ik leuk's
iemand die het eindresultaat weet van H2k - ROCCAT , is enige die nog openstaat in mijn combo ???
Had H2k als winnaar
0 Vind ik leuk's
spartacus:
iemand die het eindresultaat weet van H2k - ROCCAT , is enige die nog openstaat in mijn combo ???
Had H2k als winnaar

spartacus:

Had H2k als winnaar

https://lolesports.com/schedule/2015-05-25

H2K win

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:32
0 Vind ik leuk's
thijs92:
syndra:
Ik zag hem ook al, odds liggen wel iets hoger dan Unibet.

http://gyazo.com/e2c09087257bf752c43ea579abfd36b3

88% op Elements :)

Moet je dan niet juist op die tegenstander inzetten, aangezien er zo'n scheefgroei aan bets op die uitploeg zit? Als iedereen massaal inzet op 1 team raakt de value er toch gauw van af, zeker in zulke kleine markten?

Nou, normaal zie je dit niet dus dan kan je het niet zo gemakkelijk weten.
Elements won overigens kinderlijk makkelijk, Gambit was zoals SKNU en ik al zeiden dermate verzwakt dat ze eigenlijk 0 weerstand boden.
0 Vind ik leuk's
~
[quote]Mijn tips voor morgen:
UOL - Fnatic, Fnatic 1.44
Giants - Origen, no bet of small stake op Origen
CW - SK, no bet.
Gambit - lelements, Elements 2.00
H2k - Roccat, no bet.

Fnatic speelde zoals verwacht heel sterk, vond UOL ook tegenvallen.
Origen is nog niet helemaal duidelijk voor mij, op papier zijn ze heel sterk maar ze lieten hier en daar toch wat steken vallen. Giants waren zwak
SK dramatisch, CW boven verwachtingen. CW haalde volgens mij wel hun niveau terwijl SK flink teleurstelde, nu afwachten of dat tijdelijk is of niet.
Gambit drama, kan zo maar een 0-5 start worden zoals begin van vorige split. Elements leek sterk maar het kan ook aan de tegenstander liggen (of gebrek daaraan)
H2K speelde heel sterk, zoals we van ze gewend zijn. Roccat nog steeds ondermaats, al moet ik wel zeggen dat ze Steve (top) wel keihard aanpakten xD.

Voor vanavond:
H2K - Origen, no bet. H2K is een van de topteams in EU op dit moment, Origen streeft er eentje te worden. Dit potje gaat volgens mij een goede indicatie zijn wat het niveau van beide teams is. Was H2K nou zo goed tegen Roccat, of was Roccat gewoon zwaar ondermaats? Had Origen een 1/2e offday of kunnen ze in deze meta niet echt beter? We gaan het zien ..

CW - Giants, CW @ 1.564. Ik word in deze toch even een successupporter van CW, vond ze heel goed voor de dag komen gisteren en ik heb het gevoel dat Giants nog heel erg aan elkaar (de 4 Spanjaarden en G0DFRED, Pepiinero spreekt volgens mij geeneens Engels..) moeten wennen. Zolang Jax word gebanned is Werlyb toch een van de mindere toplaners in EU, zeker als YoungBuck weer zo sterk speelt. CW for the win!

Fnatic - SK, Fnatic @ 1,425. Ik verwijs jullie door naar het begin van deze post. Fnatic kwam heel goed voor de dag, zelfs Rekkles ging mee in de agressieve plays van het team. Als ze deze lijn doorzetten ben ik er 99% zeker van de ze in de top 2 eindigen. SK was gisteren drama, heb ze duidelijk overschat. Ze zijn nog niet uit hun dip van vorige split.

UOL - Elements, Elements @2.10. Met pijn en moeite zeg ik het, maar Elements lijkt sterk en dat is jammer. Het liefst zie ik ze graag degraderen en nooit meer op een niveau spelen wat op Twitch word uitgezonden, maar het lijkt er niet in te zitten. Hoewel ze gisteren niet echt tegen een tegenstander van niveau speelden heb ik het gevoel dat ze wel aardig sterk voor de dag kwamen qua eigen niveau. De geruchten dat UOL haast geen scrim (oefenmatch/vriendschappelijk zeg maar) meer wint leek toch wel een beetje zichtbaar in hoe ze speelden. Het is nu aan UOL om te bewijzen dat het meer kwam doordat Fnatic zo goed was... Of dat zij zo slecht zijn.

Gambit - Roccat. Hier heb ik werkelijk waar geen idee. Roccat was drama, Gambit was drama. Kan Gambit op wilskracht en ervaring de winst pakken of kan Roccat dat doen? Gaat Gambit Steve campen waardoor Cabochard kan carryen of gaat Diamond weer 1-9? Ik heb geen idee wat er dit potje gaat gebeuren en ik weet ook niet of mijn Gambit hart wilt weten wat er gaat plaatsvinden. Een ding weet ik wel: ik zet er niet op in (h).

Voor NA: zaterdag is het Team Liquid (1.413) tegen TDK en zondag Gravity (1.636) tegen TDK. Beide zijn heel goed te spelen. TDK moet door registratiefuckups met wissels spelen en mogen ook geen champions bannen. Bischu, Lattman and Babyeator zijn de vervangers voor resp. mid en botlane. Bischu is de bekendste van de drie, speelde nog een tijdje voor The Walking Zed en C9T. Hij heeft zijn professionele carriere op een lager pitje gezet omdat hij studeert (in canada vgm). TDK heeft wel kunnen oefenen met hun drie wissels, maar of het veel uitmaakt is nog maar de vraag. In de Promotions werden ze toch aardig hard gecarried door Alex Ich en die is er nu niet bij.
0 Vind ik leuk's
Pak Liquid op 1.53 op Williamhill, die odd is nog steeds onveranderd. Waarom dit nog steeds niet is aangepast weet ik ook niet, maar 1.53 is veelste hoog tegen een substitute team.
0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.