Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De dag dat elements froggen oprot is de dag dat de eu lcs eindelijk weer leuk word.

snku:

Elements - Giants, Elements @1,15
Fnatic - Roccat, Fnatic @1,20
H2K - Gambit, H2k @ 1,40
SK - Origen, no bet
UOL - CW, no bet

Een paar dingen zijn wel duidelijk geworden gisteravond: Fnatic gaat hoe dan ook nummer 1 worden, Origen is een potentiele titelkandidaat (misschien deze split al, zo niet volgende), CW is wisselvallig as always, UOL heeft het eindelijk weer te pakken en Giants begint eindelijk iets minder afhankelijk te worden van Pepiinero.

Voor vanavond:
UOL - Roccat, UOL @ 1,606. UOL lijkt de vorm weer een beetje te pakken te hebben, Roccat daarentegen niet echt. Er valt hier weinig anders voor te zeggen, Roccat moet echt veel beter als team de early game spelen om niet enorm achter te gaan lopen in de mid/late en van eigenlijk elke lane mag wel veel meer verwacht worden. Het lijkt me dat UOL dit klusje wel kan klaren.

SK - Giants, Giants @2,360. De communicatieproblemen lijken wat achterwege te zijn bij Giants. Ze wisten heel goed gebruik te maken van hun early game powerspikes en Pepiinero kwam goed voor de dag tegen Froggen, die om onverklaarbare redenen Viktor speelde; een champ die hij disliked. SK begint langzaamaan de grap van de EULCS te worden, een jankerd in het team (hoogstwaarschijnlijk ons aller taipei ching chong aka svenskeren) vond dat Forg1ven's mentaliteit botste met de rest van het team en zie hier: 0-3. Chapeau man, goed gedaan!
Anyway, Candypanda is slecht, Fredy is het opeens kwijt, Fox wilt de nieuwe Froggen worden en Nyph's mentaliteit dat warden niet nodig is als je iedereen een stap voor bent betaald zich goed uit.

Het enige probleem hier is dat Giants nog steeds Giants is en het zo maar fout kan gaan, low stake is dan ook aan te raden bij deze.

H2K - Elements, no bet. Laten we eerlijk zijn: hier is geen bet nodig. Zet de stream aan, pak wat popcorn en iets te drinken en geniet van een slachtpartij. Het genot van Elements zien verliezen is meer waard dan al het geld wat je op deze wedstrijd kan verdienen.
Ryu is weer vanouds aan het Ryu'en, Odoamne, Loulex en Kasing spelen ijzersterk en Hjarnan profiteert enorm van de huidige Sivir meta.
Als Elements dan toch wint omdat H2K uit medelijden besluit te surrenderen, wees blij dat je er niet op hebt ingezet en to be fair: de popcorn en het drinken was nog steeds lekker.

Fnatic - Gambit, no bet. Fnatic staat op 1.293 wat in mijn ogen sowieso al te laag is. Maar de belangrijkste reden voor mij is dat Fnatic wel vaker het slachtoffer is geworden van een, tot dat moment, slecht spelend Gambit. De vorige keer dat Fnatic en Gambit tegen elkaar stonden won Gambit overtuigend (toen nog met P1noy) en lieten ze duidelijk zien waarom ze op papier een van de betere teams zijn.
Een van de problemen waar Fnatic en/of Gambit tegenaan gaan lopen is Ryze. Nu het weer duidelijk is geworden waarom hij voor zijn rework pick/ban materiaal was, is het de vraag welk team hem bant en welk team hierdoor een andere OP champion kan krijgen. Het lijkt mij dat hierdoor Forg1ven misschien/hoogstwaarschijnlijk een champion krijgt waar hij wel comfortabel mee is. Rekkles zal waarschijnlijk voor Ashe gaan, wat voor Fnatic en Gambit een goede zaak is; Rekkles is geen slechte Ashe speler en Forg1ven heeft dan tenminste een reden om haar niet te picken.

Kortom; Gambit heeft een geschiedenis dat het uit 't niets Fnatic opeens verslaat en de odds voor Fnatic zijn niet hoog genoeg om dit risico te dekken.
0 Vind ik leuk's
Oneens over je verhaal over Fnatic.

Vandaag pak ik:

ROCCAT in single.

Combi:

Fnatic + Origen = 1.61

Alhoewel het waar is dat Gambit soms sterk uit de hoek kan komen, denk ik niet dat dat vandaag tegen Fnatic zal zijn. Je hebt het over het Fnatic dat nog niet goed op elkaar was ingespeeld vorige split, nu zijn ze met Rekkles toch wel dé topfavoriet. Zelf vind ik 1.25 nog wel te doen voor een combi (op williamhill). Gambit's drafting is zo verschrikkelijk pover, zelfs met hun nieuwe coach 'Shaunz' hadden ze gisteren tegen H2K echt 0.0% kans. Waarom pak je Voli als je een top jungle pick Gragas hebt en de Lulu om LeBlanc te counteren? Dat is gewoon pover drafting. Fnatic in huidige vorm zijn denk ik alleen te verslaan door misschien Origen.
Gambit's botlane is trouwens echt overrated, FORG1VEN is goed, maar hij heeft een support nodig die dat ook is. Eddy is gewoon niet meer een top level speler zoals dat eerst was. Ook Betsy is voor mij echt een topspeler, voor mij is hij verreweg de slechtste mid laner van de EULCS.

Origen is een vrij makkelijke pick, gisteren steamrolled' ze over SK heen. Ik had ze niet zó sterk verwacht, echt een verassing. Copenhagen Wolves speelde gisteren de eerste match zonder Dentist (hun coach) en ze lieten maar weer eens zien dat ze een zeer matig team hebben. UoL won gemakkelijk de game.
0 Vind ik leuk's
~
Dat lijkt me sterk, Gambit won van Fnatic in week 5. Fnatic stond voor die match op 7-2 W/L.

Fnatic zou dit inderdaad moeten winnen, maar Gambit heeft hoe dan ook een sterk team. Het is nu een kwestie van tijd voordat het begint te draaien... Hoop ik.
0 Vind ik leuk's
Wat lijkt je sterk? Week 5 was dus halverwege de spring split. Gambit was toen op het moment dat het iets beter ging en Fnatic was nog steeds aan het adapten aan het nieuwe team.

Ik vind dat Gambit niet echt een sterk team heeft.
0 Vind ik leuk's
~
Fnatic stond tijdens het adapten op 7-2, Gambit ook met een nieuw team die toen iets beter in vorm begonnen te komen. Odds voor die match waren toen ook dicht bij die van afgelopen vrijdag.

Vond Gambit iets sterker ogen tegen Fnatic, aan de ene kant ben ik lichtelijk blij dat ik er niet op heb ingezet aangezien het closer was (leek) dan de odds weergaven. Blijf het wel raar vinden dat Gambit Ryze niet had gebanned, als je ziet dat Fnatic Ryze gewoon weggeeft moet je weten dat er iets aan de hand is. Huni had waarschijnlijk al een tijdje Cho klaarliggen om een Ryze pick te counteren dus dit had je misschien wel kunnen zien aankomen. Maargoed, het zal ooit wel goedkomen met Gambit.

Het team zelf heeft wel potentie, Cabo is in mijn ogen de sterkste speler uit het team mits (!!) hij een zetje in de goede richting krijg van Diamond. Probleem bij Diamond, imo, is dat hij tussen de splits in naar Rusland gaat en vrij weinig op zijn main speelt. In de afgelopen matches maakte hij fouten die volgens mij echt door een gebrek aan ervaring (in de huidige meta) komen. Betsy blinkt uit met assassins, maar die zijn nu een beetje uit de meta waardoor je je kan afvragen of het niet beter is dat hij een midlaner gaat spelen die met weinig items nog steeds de rest kan helpen (Lulu?). Forg1ven is nog steeds sterk maar lijkt door de publieke opinie/teammaten worden gedwongen om meta champs zoals ZZzzzzZZivir te spelen, iets wat hij liever niet doet en dan druk ik het nog lichtjes uit.
Edward is een beetje hetzelfde verhaal als Diamond, daarbij speelt hij ook een beetje alles of niets met vooral offensieve champs. Misschien zou hij wat meer moeten gaan kijken naar Janna/Nami, Thresh of Lulu picken als Forg1ven Ashe neemt is vragen om problemen...

Eigenlijk is Gambit gewoon de CLG van EU; potential.
0 Vind ik leuk's
Iemand tip voor CJ Entus-SBENU ?Ze beginnen binnen 4' :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
CJ moet dit winnen, SBENU een van de mindere teams.
0 Vind ik leuk's
snku:
CJ moet dit winnen, SBENU een van de mindere teams.

1@1.44 of -1.5@2.37?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Sorry lees het nu pas, 1.44 is beter, CJ heeft een geschiedenis om eerste match te verliezen tegen teams die veel minder zijn.
0 Vind ik leuk's
Huh, weet je trouwens zeker dat het CJ - SBENU is? Ik probeer de tussenstand te vinden maar er is vandaag geen LCK, sterker nog: CJ - SBENU is al gespeeld op zaterdag 30 Mei :P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.