Wedden op E-Sports en relevante informatie
Beste mensen,
Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.
Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).
Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:
1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )
2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.
3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.
4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames
Veel succes!
Bewerkt:
Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports
Mocht er free mooney zijn...(a)
Unibet gaat de EULCS opeens niet meer aanbieden, alleen de NALCS. Wat een complete bullshit.
Ze doen wel de Playoffs in Juli voor EULCS maar niet vanaf het begin???? Dat is echt raar.
https://gyazo.com/4f38fee8879fecbb75bf72ccfc9bb935
Ik kan helaas ook niet meer op mijn account van Pinaccle Sports :( :(
1.54 Liquid tegen TDK WHAAAAAAT.
Mijn tips voor morgen:
UOL - Fnatic, Fnatic 1.44
Giants - Origen, no bet of small stake op Origen
CW - SK, no bet.
Gambit - lelements, Elements 2.00
H2k - Roccat, no bet.
Fnatic leek me aardig sterk tijdens de MSI en ik denk wel dat ze dit doorzetten. Steeelback is vervangen door Rekkles, tbh weet ik niet echt of dit nou goed of slecht is. Steeelback deed wat hij moest doen en was daar aardig constant in, Rekkles farmt liever 24/7 en ik weet niet of dat wel past bij t agressief spelende fnatic. UOL is UOL, ik heb geen idee of zij nu opeens als een kaartenhuis instorten of dat ze de nummer 1 worden. Als alles gaat zoals verwacht kan worden dat het gaat moet Fnatic dit wel winnen.
Origen weet ik niet echt, in principe moeten ze dit kunnen winnen met de veteranen xpeke, mithy, amazing en huilebalk/beroepsjankerd soaz. Ik vraag me alleen af hoe sterk zij eigenlijk zijn en of Giants nieuwe tactieken heeft kunnen bedenken buiten Werlyb op Jax zetten. Denk dat deze match ook gelijk bepaald hoe sterk Origen eigenlijk is.
CW - SK, CW werd tegen het einde van vorige split steeds beter en SK heeft candypanda teruggehaald ??????????????????????????????????
Gambit - elements, zoals hierboven uitgelegd heeft gambit nogal wat probleempjes. Volgens mij volgt Williamhill dit niet helemaal, want 1,72 voor gambit is wel erg royaal. Kijktip: kijk niet, froggen speelt.
H2K - Roccat, op papier vind ik Roccat sterker, maar ivm nieuwe toplaner en de drama prestaties van vorige split durf ik nog niet op hun in te zetten.
Wat denk je van NALCS: Ik vind Gravity op 1.83 en Liquid op 1.54 toch wel hoge value.