Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Absenties:
Winterfox - Gravity, Winterfox mist Helios en z'n broer Avalon (resp. Jungle en Top). Gravity met het volledige team.
Team Impulse - Liquid, Impulse zonder Impact, Rhux vervangt hem. Rhux zelf is geen slechte speler, probleem is echter dat hun jungler, Rush, uit Korea geimporteerd is en naar alle waarschijnlijkheid vrij weinig Engels kan.
Bij Liquid vervangt Keithmcbrief Piglet, Keith zit al tijdje in Challenger en heeft aardig wat bekendheid in de community, kijk niet genoeg soloQ om te weten hoe goed hij nou eigenlijk is.

Tips:
Voor tips zou ik gaan kijken naar Gravity Gaming (1.95), CLG (1.30) en Liquid (1.62). Gravity heeft als grootste voordeel dat ze al sinds de voorbereiding (en daarvoor) met hetzelfde team zitten. Daarnaast acht ik hun kwalitatief sterker dan het team van WFX wat vandaag word opgesteld. Pobelter zou nog wel een uitblinker kunnen zijn aan de kant van Winterfox, maar het zal me niets verbazen als het voor hem een 1vs9 gaat worden. Special mention voor WFX's support, Gleeb, die elke keer dat er camera's in de buurt zijn een wanprestatie levert. Bunnyfufuu en Cop hebben daar totaal geen last van, Bunny heeft al ervaring opgedaan met Curse en Cop was een paar seizoenen de ADC van Curse.

CLG moet, als link niet hearthstone loopt te spelen, makkelijk kunnen winnen van T8. In elke lane hebben ze meer kwaliteit staan, als de shotcalling nu beter is als bij IEM moet het wel goedkomen.

Bij Liquid acht ik het huidige team sterker als het team van TiP, dat waarschijnlijk aardig veel problemen gaat ondervinden met de verschillende talen en accenten, de twee belangrijke spelers, XiaoWeiXiao en Rush moeten namelijk in het Engels gaan communiceren met hun bot- en toplane terwijl dit niet hun sterkste kant is.
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond zal ik m'n tips in me topic zetten.
0 Vind ik leuk's
snku:

blablabla
Tips:
Voor tips zou ik gaan kijken naar Gravity Gaming (1.95), CLG (1.30) en Liquid (1.62).
blablabla

Winterfox speelde het beter uit als ik had verwacht, wisten goed te snowballen door de kills op Keane in midlane, had eerlijk gezegd wel wat meer verwacht van st.vicious en bunnyfufu. Shorterace speelde heel goed, eerste goede rengar in NA lijkt me.

Liquid won zoals verwacht, hadden een goede protect the kog comp, Adrian viel bij Impact heel erg tegen en volgens mij had mid - jungle nog wat communicatieprobleempjes.

CLG valt weinig over te melden, speelde tegen -imo- het minste team van deze split.

Voor vandaag zou ik kijken naar:

Coast - Winterfox, Winterfox @1.48, Coast's shotcalling viel aardig tegen in de match tegen Dignitas. Baron call kostte hun uiteindelijk ook de game. Ondertussen ging het bij WFX juist veel beter als verwacht, Gleeb speelde een goede pot en de roams van jungle en supp naar mid hebben hun uiteindelijk ook een enorme voorsprong gegeven. Denk dat zo'n scenario ook zal gebeuren tegen Coast, als Pobelter de overhand krijgt tegen de (zwakkere) Jesiz moet WFX dit weten uit te spelen.

C9 - Gravity, C9 @1.30. C9 ging gisteren aardig hard onderuit tegen TSM, mede door een dramatisch spelende hai. Ik heb het vermoeden dat dit niet een blijvend iets is en gewoon een wanprestatie van jewelste was. Gravity was, zoals hierboven vermeld, aardig zwak.

Voor gratis geld kan je inzetten op TSM @1.12 (tenzij ze verliezen (h) )

Dignitas - Impulse en Liquid - CLG zijn in mijn mening het kijken waard, Dignitas was gisteren zwaar onder de maat ondanks hun winst en in deze match kan het duidelijk worden of het eenmalig was of dat ze daadwerkelijk zo slecht zijn (Crumbzz vooral). Bij CLG is het juist andersom, tegen T8 speelden ze aardig goed, maar het is de vraag of het niet gewoon de "win 1 game to give fans false hope" tactiek is. Dat Liquid als favoriet word aangeduid (1.64) vind ik ietwat overdreven, op papier is CLG (2.15) nog steeds een heel sterk team, ondanks de afwezigheid van Zionspartan.

Ik moet nu even snel ergens heen, maar als iemand meer info over een van de picks wilt zal ik proberen voor +-18:00 te antwoorden. Sorry, is iets tussen gekomen! Zal proberen voor aanvangstijd weer terug te zijn
0 Vind ik leuk's
LCS EU Vandaag 18:00

Matches:
MeetYourMakers - H2K: H2K to win @1.77 (odd dropped van 1.95).

H2K gaat dit gewoon dik winnen. Ik vond ze nieteens zo slecht in hun 2 verliezende partijen. Zoals eerder al gezegd heeft MeetYourMakers een nieuwe midlaner die gewoon geen competetitve ervaring heeft. Hij zal vandaag wederom geen kans hebben tegen Ryu.
Ook denk ik dat Odoamne (top lane) Mimer gaat kapotmaken vandaag.

Giants Gaming - Unicorns of Love: Unicorns of Love to win @1.67

Giants staat bovenaan door overwinningen op de 2 slechste teams op dit moment (Copenhagen Wolves en MeetYourMakers).
Unicorns of Love staan gedeeld 4e en hadden een overwinning op Gambit. Giants zijn voor mij niet speciaal, vandaag zullen ze een sterkere
tegenstander tegenkomen dan de laatste 2 matches. Verwacht ook dat UOL hier wint. Het zal vooral een strijd worden tussen de 2 midlaners (PePPiNerO en Power of Evil ), voor mij is er maar 1 winnaar en dat is Power of Evil.

Copenhagen Wolves - Elements: Elements to win match @1.25

Na het debacle tegen Fnatic wil Elements de toppositie weer overnemen, Copenhagen Wolves zou voor geen problemen moeten zorgen. Elements moet door botlane carryen vandaag en verwacht ook wel dat ze dat doen.

Succes! Wat spelen jullie nog? Ik zie zelf geen value in de andere matches.
0 Vind ik leuk's
~
Ik volg met h2k! Prima odd
0 Vind ik leuk's
snku:

Coast - Winterfox, Winterfox @1.48

C9 - Gravity, C9 @1.30

TSM @1.12

Heb met verbazing gekeken naar vooral de laatste twee wedstrijden; C9 is enorm uit vorm om de een of andere reden terwijl TSM een wanprestatie van jewelste leverde. Volgens mij was er bij TSM sprake van een totale off-day, al zal ik er volgende x wel wat meer voor uitkijken, aangezien ze blijkbaar niet zo goed in vorm zijn dat ze een team als T8 gewoon zakelijk kunnen verslaan. C9 laat ik de komende periode maar even links liggen, vooral Hai lijkt het slachtoffer van kritiek te zijn geworden, het is de vraag hoe hij daarmee omgaat.

Vandaag zijn er veel matches tussen teams waar het niveau voor mij nog niet helemaal duidelijk is; is UOL echt zo goed of was de overwinning op Gambit eenmalig? Is MYM echt zo slecht? Zal Werlyb (Giants) ook zonder Jax goed kunnen spelen? En gaat Gambit eindelijk kappen met feeden?
Ook kijkend naar de resultaten van hierboven (NA week 1 dus) lijkt het me het beste om niet teveel risico te nemen.

Fnatic - Roccat. Fnatic @1.67, voor mij is Fnatic een van de teams die toch wel weet te presteren, de enige 'tegenvaller' was voor mij Huni, die toch meerdere keren wat hulp nodig leek te hebben tijdens de laning phase, daarentegen waren zijn roams en teamfights wel goed. Roccat valt mij erg tegen, Nukeduck laat niet zien waarom hij voor z'n ban zo gevreesd was en ook Vander weet zijn niveau niet tehalen. Op papier en qua vorm is Fnatic nu beter en volgens mij zullen ze dat ook willen laten zien.

Elements - CW. Elements @1.25, zoals Syndra hierboven al vermeld moet dit gewoon een makkelijke overwinning zijn, Elements' zwakste schakel irelia Wickd staat tegen misschien wel de slechtste toplaner in de EU LCS, waardoor het naar mijn mening voor elke lane mogelijk moet zijn om beter uit de laning phase te komen.
0 Vind ik leuk's
Ik zal de tips voor vanavond ook weer in m'n topic plaatsen. Zou trouwens oppassen voor H2K, zie dat gewoon als 50/50 kans.
0 Vind ik leuk's
thyvadon:
Ik zal de tips voor vanavond ook weer in m'n topic plaatsen. Zou trouwens oppassen voor H2K, zie dat gewoon als 50/50 kans.

Nou ik niet, die Blizer is maar een matige Challenger speler. Hij heeft twee keer Ahri gespeeld en twee keer eigenlijk niks gedaan.

Nu ik de comp zie van H2K weet ik bijna zeker dat dit wel goed komt.
0 Vind ik leuk's
~
Hoppa, UOL en H2K al binnen :d :d :d :d :d :d
0 Vind ik leuk's
~
Goed bezig Syndra! (y) Ik ook weer 2/2 goed vandaag. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.