Wedden op E-Sports en relevante informatie
Beste mensen,
Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.
Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).
Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:
1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )
2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.
3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.
4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames
Veel succes!
Bewerkt:
Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports
MeetYourMakers - H2K: H2K to win @1.77 (odd dropped van 1.95).
H2K gaat dit gewoon dik winnen. Ik vond ze nieteens zo slecht in hun 2 verliezende partijen. Zoals eerder al gezegd heeft MeetYourMakers een nieuwe midlaner die gewoon geen competetitve ervaring heeft. Hij zal vandaag wederom geen kans hebben tegen Ryu.
Ook denk ik dat Odoamne (top lane) Mimer gaat kapotmaken vandaag.
Giants Gaming - Unicorns of Love: Unicorns of Love to win @1.67
Giants staat bovenaan door overwinningen op de 2 slechste teams op dit moment (Copenhagen Wolves en MeetYourMakers).
Unicorns of Love staan gedeeld 4e en hadden een overwinning op Gambit. Giants zijn voor mij niet speciaal, vandaag zullen ze een sterkere
tegenstander tegenkomen dan de laatste 2 matches. Verwacht ook dat UOL hier wint. Het zal vooral een strijd worden tussen de 2 midlaners (PePPiNerO en Power of Evil ), voor mij is er maar 1 winnaar en dat is Power of Evil.
Copenhagen Wolves - Elements: Elements to win match @1.25
Na het debacle tegen Fnatic wil Elements de toppositie weer overnemen, Copenhagen Wolves zou voor geen problemen moeten zorgen. Elements moet door botlane carryen vandaag en verwacht ook wel dat ze dat doen.
Baaaaaaam 3/3!! Gefeliciteerd als je hebt meegespeeld!
LCS EU Dag 2!
Vandaag niet echt iets interessants. Ik speel een combinatie die ik met low stake speel.
De reden hiervoor: ik vond dat H2K gisteren erg goed speelde tegen de verzwakte MeetYourMakers. Daarnaast vind ik
GIANTS zoals eerder vermeld geen speciaal team. Een beetje overrated zelfs.
De MeetYourMakers zullen echt op zoek moeten naar een andere mid laner want deze Blizer300 doet eigenlijk niets.
Op Ahri en Kassadin heeft hij weinig kunnen imponeren, ook zijn warding viel me op dat hij dit niet beheerst.
Copenhagen Wolves is een team dat zoiets kan afstraffen als ze een goede game hebben, ze moeten proberen SorenXD en botlane gefeed te krijgen
en dan via mid enden. Ook vind ik dat ze Ahri en Kassa moeten bannen tegen Blizer, ik heb gehoord dat dit zijn 'comfort' picks zijn.
Veel succes! Laat me weten wat jullie ervan vinden.
Is er animo voor het verder plaatsen van tips omtrent deze sectie van Esports?
Ik ga namelijk vanaf deze week weer beginnen met tips te posten hier m.b.t. League of Legends (NALCS en EULCS).
Alvast een voorproefje van letterlijk free-money toen er een toernooi (MSI Mid Season Invitational) gespeeld werd en Unibet weer eens te laat was met odds aan te passen :):).
Donderdag begint het weer en tips komen denk ik woensdag online!
Ik ben alvast geïnteresseerd in de tips die je geeft! ;)
EULCS:in rangorde best/ worse team naar mijn mening
Fnatic: in de Spring Split is weer eens gebleken dat Fnatic ook met een geheel nieuw team een split kan winnen, daarom denk ik dat de Summer Split ook in het voordeel van Fnatic is. Er is één verandering t.o.v. de Spring Split: Steeelback (AD Carry) is weg en niemand minder dan Rekkles (voorheen Elements) is terug. Nu heeft Fnatic op alle 3 de lanes de overhand. Er is immers gebleken dat de synergy van Rekkles en Yellowstar uitmuntend is (Season 4). Met de hulp van jungler Reignover voorzie ik niet veel problemen in de Season 5 Summer Split voor Fnatic. Communicatie problemen met Huni zullen steeds beter gaan naarmate de tijd vordert. Natuurlijk zal ook onze eigen nationale trots (Fabian 'Febiven' Diepstraten), de midlaner van Fnatic, erg veel vertrouwen hebben in de Summer Split nadat hij op de MSI Mid Season invitational even 2x SKT T1's mid laner 'Faker' solo killed (Faker werd lange tijd de beste mid laner van de wereld genoemd).
H2K: in mijn ogen dé grote verassing van de Spring Split. Hier moet ik wel bij vermelden dat ze pas op stoom kwamen toen ze van Support wisselden (
Team ROCCAT: tijdens de Spring Split werd ROCCAT gezien als een gedoodverfde favoriet voor Top 3, helaas konden ze dat niet waarmaken. Hoe dit kwam kon niemand verklaren, velen zeggen dat Nukeduck (mid laner) nerveus was om op een stage te spelen. Maar als je het aan mij vraagt was er in de Spring Split één duidelijke zwakke schakel; top laner Overpow (slechte warding en hij verloor laning phase te vaak). Hij is aan de kant geschoven en daarvoor in de plaats: Steve. 'Steve' zou een SoloQ god zijn en veel pro's hebben veel bewondering voor hem. Als dit team zijn zaakjes op orde krijgt dan zouden ze wel eens een grote verassing kunnen worden, met de nadruk op kunnen worden.
Unicorns of Love: de nummer twee van de Spring Split gaat de Summer Split in zonder enige roster changes. Naar mijn mening is dat een zeer verstandige keus geweest; never change a winning team. De Unicorns of Love moeten het vaak hebben van champions die niet in de meta zijn en daarom een suprise pick zijn om de tegenstander off-guard te krijgen (jungle Shaco, top Poppy). Alhoewel deze strategie zeer succesvol bleek waren er ook matches bij waarbij ze finaal in de pan gehakt werden tegen sterkere teams. Deze split zullen ze weer voor veel entertainment zorgen en voortborduren op hun strategie denk ik.
Elements: waar moet ik beginnen met dit team; het goede tijden, slechte tijden team van de EULCS. Het leek ze allemaal voor de wind te gaan nadat in Season 4 de Summer Split werd gewonnen. Maar daarna begonnen de problemen in het nieuwe seizoen, top laner Wickd werd eruit gegooid en Kev1n werd in de starting line up gepresenteerd. Helaas kon Kev1n niet presteren en werd Wickd weer teruggehaald. Het teleurstellende seizoen (Spring Split) eindigde op een 7e plek. Dit pikte het management en grotendeels ook mid laner Froggen niet en dus werd iedereen aan de kant geschoven behalve mid laner Froggen (- lacht -). Nieuwe lineup (Top: Jwaow (Ex- MYM), Jungle: Dexter (Ex-CLG), Mid: Froggen, Tabzz (Ex-Alliance - dezelfde organisatie als Elements) en PromisQ (SoloQ). Als je het aan mij vraagt heeft deze line-up veel potentie, dit werd ook bevestigd dat verschillende teams aangaven dat Elements in scrims zeer sterk was. Maar goed dat is scrims. We zullen het zien.
Gambit Gaming: ook dit team heeft veel ups en downs gehad. Mid laner NiQ werd ziek en tijdens de spring split werd 'Betsy' gepresenteerd en die presteerde
beter als verwacht waardoor NiQ substitute werd. Maar dat is niet alles, ook P1noy werd nadat bekend werd dat Gambit 4/5 plaats geeindigd was aan de kant geschoven voor niemand minder dan Forg1ven; de MVP van de Spring Split. Dit team ziet er op papier sterk uit (zeker de bot lane), maar kunnen ze aan de verwachtingen van de fans voldoen?
SK Gaming: lang op nummer 1 gestaan in de Spring Split. CandyPanda is nu terug na een jaar weg te zijn geweest van de LCS. Forg1ven was en is veel beter dan hem en ik verwacht daarom niet veel van SK Gaming deze split.
Origen: xPeke vertrok bij Fnatic voor een nieuwe uitdaging, deze nieuwe uitdaging resulteerde in een nieuw team genaamd: Origen. Origen is een team vol oudgedienden (Top: SOAZ, Jungle: Amazing, Mid: xPeke, ADC: NielsXD en Support Mithy), behalve NielsXD die nog een groentje is in de competetive scene. Origen heeft de challenger series met speels gemak gewonnen en heeft zich bij de beste teams van Europa gevoegd.
Giants Gaming & Copenhagen Wolves: bij mijlenver de slechtste teams. De Wolves kunnen misschien verassen omdat hun ADC Freeze van een totaal ander caliber is dan de rest van het team maar ik verwacht van niet. Giants zou eigenlijk al relegated moeten zijn maar ze hebben het verassend genoeg gered.
Kan nog geen odds vinden voor Gambit maar ik zou hun heel hard layen (tenzij t lage odds zijn). Diamond en Edward zijn pas sinds vandaag weer bij t team aangesloten en er zijn heel veel geruchten dat tijdens hun scrims er aardig wat 'problemen' waren (zie ask.fm van Betsy, Nukeduck, Kasing, Roccat Flyy & Kikis). Daarnaast is hun internet nog steeds niet voldoende en is hun nieuwe botlane Forg1ven / Gosu Pepper aardig wisselvallig in SoloQ. Al met al kan het zo maar weer een moscow 0-5 start voor hun worden.
Nu wachten tot Pinnacle de odds publiceert ....
Edit: Even snel paar bronnen:
https://ask.fm/nuk3duck/answer/129748801195
https://m.ask.fm/betsy_lol/answers/128605622685
https://m.ask.fm/betsy_lol/answers/128579389853
https://m.ask.fm/betsy_lol/answers/128574568093
https://m.ask.fm/betsy_lol/answers/128544011933
Forg1ven en Gosu pepper staan beide bekend als nogal veeleisend richting hun botlane partner. Forg1ven met problemen weggegaan bij z'n vorige 2 teams.
Edit 2: morgen tegen lelements, dat moeten ze van gambit kunnen winnen. Raad alleen aan om niet te gaan kijken, froggen speelt.
Kan nog geen odds vinden voor Gambit maar ik zou hun heel hard layen (tenzij t lage odds zijn). Diamond en Edward zijn pas sinds vandaag weer bij t team aangesloten en er zijn heel veel geruchten dat tijdens hun scrims er aardig wat 'problemen' waren (zie ask.fm van Betsy, Nukeduck, Kasing, Roccat Flyy & Kikis). Daarnaast is hun internet nog steeds niet voldoende en is hun nieuwe botlane Forg1ven / Gosu Pepper aardig wisselvallig in SoloQ. Al met al kan het zo maar weer een moscow 0-5 start voor hun worden.
Nu wachten tot Pinnacle de odds publiceert ....
Edit: Even snel paar bronnen:
http://ask.fm/nuk3duck/answer/129748801195
https://m.ask.fm/betsy_lol/answers/128605622685
https://m.ask.fm/betsy_lol/answers/128579389853
https://m.ask.fm/betsy_lol/answers/128574568093
https://m.ask.fm/betsy_lol/answers/128544011933
Forg1ven en Gosu pepper staan beide bekend als nogal veeleisend richting hun botlane partner. Forg1ven met problemen weggegaan bij z'n vorige 2 teams.
Edit 2: morgen tegen lelements, dat moeten ze van gambit kunnen winnen. Raad alleen aan om niet te gaan kijken, froggen speelt.
Dit heb ik niet gelezen, thanks voor de info!
Dan zou ik Gambit toch als laatste zetten, onder Origen, na het horen van deze horrific verhalen.