Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op Betsson, waar wij Nederlanders voorlopig nog wel welkom zijn, kun je soms ook op e-sports wedden.

Ik waag me er echter niet aan, want ik heb er de ballen verstand van! :p
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Op unibet live zie ik ook vaak E-Sports staan de laatste week.
0 Vind ik leuk's
Vandaag begint week 10 van de EU LCS!

Ik ga het als volgt doen:
Je kunt namelijk alleen wedden op de winnaar van de match, dus hiernaar zal ik ook de bets heen schrijven en proberen een zo goed mogelijk beeld te geven van de aankomende matches.

1.

ROCCAT vs Gambit

Roccat krijgt hier een odd van 1.33 to win the match, alleen voor grotere stacks is hier een redelijke winst te halen.

Waar ROCCAT de laatste weken zeer goed op dreef is, is Gambit gewoon een totale mislukking geworden. In de afgelopen jaren hebben de Russen een reputatie opgebouwd omdat ze zeer solide speelden, maar dit seizoen is het compleet veranderd. Hun grootste steunpilaar en naar mijn mening beste speler en MID laner ' Alex Ich' is vertrokken naar een ander team, sinds dat moment is van Gambit niks meer over. Opzicht is er met hun nieuwe mid laner ' NiQ ' niets mis, maar hierna volgden nog meer wijzigingen t.o.v. de startende 5 spelers. Ook hun Top laner 'Darien' en hun Jungler ' Diamondprox' werden aan de kant geschoven, terwijl Diamondprox één van de beste junglers van Europa is. Diamond is wel weer terug nu, maar ik denk dat hij wel een klap heeft gehad dat hij zomaar aan de kant eerder werd geschoven.

Ik voorzie hier geen problemen voor ROCCAT, maar daar is de Odd dan ook naar.

2.

Millenium vs Copenhagen Wolves

Millenium to win the match krijgt een odd van 1,5, wat nog een redelijke en speelbare odd is in mijn optiek.

Millenium is een team dat de afgelopen weken redelijk solide speelt, vooral hun mid laner ' Kerp ' en AD Carry ' Creaton ' zijn zeer op dreef met hoge K/D/A ratio's en een aantrekkelijke speelstijl.
Copenhagen Wolves aan de andere kant heeft niet zo een solide laatste weken, de enige lane die voor problemen kan zorgen is de botlane: ' Woolite en Unlimited '. Als zij geen plays maken voor de rest van het team dan denk ik niet dat Millenium veel problemen gaat hebben met de Copenhagen Wolves.
De Wolves hebben wel 2 nieuwe spelers, hun Mid Laner is nieuw voor mij. Vorige week heeft hij wel een goede game gehad, maar of hij dit kan vasthouden tegen Millenium. Ik denk het niet.

Mijn bet: Millenium to win match @ 1,5

3.

Fnatic vs Alliance

Deze kan beide richtingen gaan, Alliance als nummer 1 speelt het hele seizoen al zeer aantrekkelijk en ook hun gekozen champions vallen zeer in de smaak bij League of Legends fans. Vorig week nog bracht hun Jungler ' Shook ' een Jungle Riven naar buiten en compleet verpletterde de Supa Hot Crew!
Dan de nummer 2: Fnatic. Fnatic is de laatste weken het beste team. Spelen zeer solide en maken bijna geen fouten. Vooral hun AD Carry 'Rekkles' is in mijn optiek de beste AD Carry van Europa, maar ook hun Support 'YellowStar' is de laatste weken gewoon idioot goed.

Afgaande op de laatste weken denk ik niet dat ik hierop ga wedden, de kans is denk ik precies 50/50 en ik denk het team dat de eerste voorsprong heeft wint meteen de match.

4.

SK Gaming vs Supa Hot Crew XD

Beide teams spelen niet zeer solide, waar SK Gaming aan het begin van het seizoen nog hoge ogen gooide zijn ze nu een beetje afgezakt.
Dan hebben we de Supa Hot Crew, een zeer jong team met zeer jonge spelers ( bijna allemaal 17 of 18 ). Maar met veel talent en zeker een team waar je in de toekomst voor moet uitkijken, vooral hun Mid Laner 'SELFIE' staat erom bekend om matches helemaal om te kunnen gooien van verlies naar winst. Maar wel hebben ze sinds 2/ 3 weken een nieuwe support speler 'kaSing', ik denk dat hij nog wat tijd nodig zal hebben om volledig in het team in te werken.

Daarom mijn bet: SK Gaming to win @1.9

Succes wie het meespeelt!
( vragen kunnen ook altijd gesteld worden )
0 Vind ik leuk's
~
jeroenunibet81:
Op Betsson, waar wij Nederlanders voorlopig nog wel welkom zijn, kun je soms ook op e-sports wedden.

Ik waag me er echter niet aan, want ik heb er de ballen verstand van! :p

Ow, eerlijk gezegd wist ik dat niet. Maar bedankt dat je het zegt, wat raar want mede betters hebben mij dit nog niet gezegd.

timbarrett:
Op unibet live zie ik ook vaak E-Sports staan de laatste week.

Echt? Ik speel redelijk vaak op Unibet maar dit nog niet gezien?
0 Vind ik leuk's
~
Lijkt me best interessant, maar wat is dit precies? Soort game online waarin 2 teams elkaar af moeten schieten?
0 Vind ik leuk's
ja op unibet alleen het DOTA 2 event, maar helaas geen LoL heb daar ook wel enig verstand van
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Lijkt me best interessant, maar wat is dit precies? Soort game online waarin 2 teams elkaar af moeten schieten?

Ik zal je even een spoedcursus League of Legends geven.

Er zijn 2 teams die tegen elkaar spelen in een zogenaamde 'Multiplayer Online Battle Arena' of MOBA afgekort.
Een team bestaat uit 5 spelers die ieder een bepaalde rol hebben in het spel:
- Top Lane
- Jungle
- Mid Lane
- Botlane ( AD Carry en Support )

Het doel is om van het andere team de 'Nexus' kapot te maken, hiervoor is een strategie nodig.

Maar dit is maar 1% van wat het spel is, het is een zeer strategisch spel en er zijn een heleboel factoren in het spel zelf die bepalen of je wint of niet.

Mocht je zelf het spel niet kennen, ga dan niet blind mee. Je kunt beter een eigen mening hebben bij een match, ieder heeft zo zijn eigen favoriete team en bet ook daarnaar.
0 Vind ik leuk's
~
Voor iedereen nogmaals:

LCS BEGINT OM 18:00!

Hij zendt nu al uit, over een uurtje begint de Preview Show waarbij je nog een keer de matches van vorige week in het kort terugziet!

www.twitch.tv/riotgames
0 Vind ik leuk's
~
syndra:
mokum001:

Er zijn 2 teams die tegen elkaar spelen in een zogenaamde 'Multiplayer Online Battle Arena' of MOBA afgekort.
- Top Lane
- Jungle
- Mid Lane

Het doel is om van het andere team de 'Nexus' kapot te maken, hiervoor is een strategie nodig.

Maar dit is maar 1% van wat het spel is, het is een zeer strategisch spel en er zijn een heleboel factoren in het spel zelf die bepalen of je wint of niet.

Mocht je zelf het spel niet kennen, ga dan niet blind mee. Je kunt beter een eigen mening hebben bij een match, ieder heeft zo zijn eigen favoriete team en bet ook daarnaar.

Thanks, zal er naar gaan kijken! Zit er ook value in ( niet bijvde fav die altijd wint ) en is het alleen maar wie wint of zijn er bijv ook side bets?

Thanks
0 Vind ik leuk's
mokum001:
syndra:
mokum001:

- Top Lane
- Jungle
- Mid Lane

Thanks, zal er naar gaan kijken! Zit er ook value in ( niet bijvde fav die altijd wint ) en is het alleen maar wie wint of zijn er bijv ook side bets?

Thanks

Zelf vind ik het nogal dom dat betting websites nog geen side bets hebben, dusja er is ( vooralsnog ) alleen maar wie wint.
Maar ik denk dat dit in de toekomst gaat veranderen, omdat je echt honderden sidebets kunt doen op dit soort matches.

Weet je wat het met League of Legends is, het is een beetje anders dan voetbal. Hier heeft de underdog denk ik een hogere kans om te winnen dan in een voetbal match, omdat het spel gewoon gebasseerd is op fouten maken en welk team reageert het snelst op een verkeerde beslissing van het andere team.
0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.