Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zo vanavond staan er weer 4 games op het programma:

1.

SHC XD vs Gambit

Gisteren hebben we gezien dat Gambit totaal de kluts kwijt was tegen ROCCAT, playoffs tegen Challenger Teams zijn nu onvermijdelijk.
Ze hadden wel een kleine lead in het begin, maar dit mocht niet baten. ROCCAT strafte alles perfect af, hun Top Lane Maokai was een doorn in het oog voor Gambit.

Supa Hot Crew aan de andere kant heeft gisteren gewonnen van SK Gaming, mede dankzij hun Mid Laner SELFIE.

Ook vandaag weer verwacht ik geen problemen voor SHC tegen een zeer zeer zwak Gambit.

SHC to win match @1.4

2.

SK Gaming vs ROCCAT

Gisteren zagen we maar weer eens dat SK Gaming een in totale downfall zit, verkeerde calls, verkeerde beslissingen en zo strafte SHC's SELFIE dat genadeloos af.

ROCCAT is de laatste weken zeer goed op dreef, gisteren werd er bijna gezegd makkelijk gewonnen van Gambit, maar SK is niet te vergelijken met Gambit.
Toch ga ik hier voor ROCCAT, omdat ze de afgelopen weken indruk op me hebben gemaakt en gewoon zeer solide en aantrekkelijk spelen.

ROCCAT to win the match @1.87

3.

Alliance vs Copenhagen Wolves

Alliance heeft gisteren zijn koppositie versterkt door te winnen van Fnatic, een van de beste matches die ik tot nu toe heb gezien van beide kanten.
Toch vind ik dat Alliance ver boven de andere teams uitsteekt ( behalve dan Fnatic ).

Tegen de Wolves voorspel ik geen problemen.
Wel een erg lage odd, ik zou hier een combinatie spelen met:

Combo: SHC to win + Alliance to win

4.

Fnatic vs Millenium

Fnatic natuurlijk gisteren verloren van Aliiance, de match was redelijk close tussen de 2 grootmachten.
Ik verwacht dat Fnatic terug wil komen om nog een kans te maken op de 1ste plek, daarvoor moet worden afgerekent met Millenium.

Millenium gisteren gewonnen van de Wolves, wederom zeer aantrekkelijke champions ( zoals Faker in Zuid Korea ) Zilean mid lane!
Het wordt een close game, ook Millenium wil aansluiting vinden bij Fnatic and Alliance.

Toch zit er niet echt value in voor mij, mocht iemand gedurfd spelen dan raad ik aan om deze combo te spelen ( ik speel hem NIET mee ) :

SHC to win + Alliance to win + Fnatic to win

Jullie kunnen mij ook volgen op mijn nieuw geplaatste blog a bet:

http://ozira.blogabet.com/

0 Vind ik leuk's
~
Scores:

SHC to win match @1.4

ROCCAT to win the match @1.87

Combo: SHC to win + Alliance to win

Combo ( zelf niet gespeeld ): SHC to win + Alliance to win + Fnatic to win

Goed dagje gisteren, vanavond Noord Amerikaanse LCS ( 21:00 ). Tips komen online rond 8 uur.
0 Vind ik leuk's
~
Tijd voor de Noord Amerikaanse LCS van vanavond.

Niet veel leuke matches vandaag, waar ik niet veel value in zie.
Ik zou hier een combo pakken met:

LMQ to win + Team Solo Mid ( TSM ) to win

LMQ spelen gewoon een standje hoger dan de meest LCS teams in Noord Amerika, hun calls en speelmentaliteit staan ver boven de andere teams.
Ik verwacht geen problemen tegen laagvlieger Complexity.

Team Solo Mid ( TSM ) heeft pas nog hun support veranderd ( Gleeb eruit, Lustboy erin ).
Lustboy is een van oorsprong Koreaanse support voor CJ Entus Blaze, zij wonnen in 2012 de OGN Championship.
Ik verwacht ook voor TSM geen problemen tegen de ( bijna ) uitgeschakelde Evil Geniuses, die moeten gaan strijden tegen Challenger Teams.

1.

CLG vs Team Curse

CLG is de afgelopen weken wisselvallend, maar om playoffs veilig te stellen moet er worden gewonnen van Team Curse.
Ik denk dat dit gebeurt na de verliezen vorige week.

Counter Logic Gaming to win game @ 1.5

0 Vind ik leuk's
~
Combo al goed!

Complexity en Evil Geniuses werden helemaal weggespeeld.

LMQ to win + Team Solo Mid ( TSM ) to win

Counter Logic Gaming to win game @ 1.5

Jammer voor CLG, maar Curse was superieur. Onverwacht maar zeer verdient.
0 Vind ik leuk's
~
Vanavond:

Moest overwerken, dus heb deze niet kunnen posten. Maar gelukkig was ie toch fout ( alleen op mijn blog a bet pagina had ik hem staan ).

Team Curse vs Evil Geniuses

Team Curse to win

Gister was Curse geweldig maar vandaag tegen laagvlieger EG werden ze compleet weggespeeld.

CLG vs TSM

TSM to win @ 1.98

TSM met hun nieuwe support maakt een hele frisse en goede indruk gister, ik denk dat ze de trend doorzetten tegen CLG dat de laatste weken zeer wisselvallend is.

TSM's nieuwe powerhouse met hun nieuwe support heeft maar weer eens bewezen hoe sterk ze op het moment zijn, er werd makkelijk afgerekent met CLG die nu 6 losses in a row hebben.
0 Vind ik leuk's
~
Misschien lees ik eroverheen, maar bij welke bookmaker speel je dit? :-$
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
Misschien lees ik eroverheen, maar bij welke bookmaker speel je dit? :-$

Bij Pinnacle, omdat ik een Zwiterse rekening heb ( heb daar gewoond ).
0 Vind ik leuk's
~
Hallo,

Ik heb zelf al een aantal keren live gewed op het spel counter strike. De resultaten vielen heel goed mee en ik heb hiermee een mooie winst behaald. Nu heb ik gemerkt dat er op regelmatige basis wedstrijden zijn tussen de grote teams en zou ik dit dus meer willen doen. Vorige keer heb ik via unibet gespeeld, maar je kan daar maar heel af en toe op e-sports wedden.

Kan iemand van jullie mij aan een goede website/bookmaker helpen waar ik live zou kunnen wedden op counterstrike vanuit België?

Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
yoeri:
Hallo,

Ik heb zelf al een aantal keren live gewed op het spel counter strike. De resultaten vielen heel goed mee en ik heb hiermee een mooie winst behaald. Nu heb ik gemerkt dat er op regelmatige basis wedstrijden zijn tussen de grote teams en zou ik dit dus meer willen doen. Vorige keer heb ik via unibet gespeeld, maar je kan daar maar heel af en toe op e-sports wedden.

Kan iemand van jullie mij aan een goede website/bookmaker helpen waar ik live zou kunnen wedden op counterstrike vanuit België?

Alvast bedankt!
Of het live word aangeboden weet ik niet, maar Pinnacle Sports bied E-sports wel aan en voor zover ik weet kan je gewoon vanuit Belgie een account aanmaken bij Pinnacle.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.