Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hier nog een andere goede tipper op deze markt.
0 Vind ik leuk's
syndra:
Zelf vind ik het nogal dom dat betting websites nog geen side bets hebben, dusja er is ( vooralsnog ) alleen maar wie wint.
Maar ik denk dat dit in de toekomst gaat veranderen, omdat je echt honderden sidebets kunt doen op dit soort matches.

Weet je wat het met League of Legends is, het is een beetje anders dan voetbal. Hier heeft de underdog denk ik een hogere kans om te winnen dan in een voetbal match, omdat het spel gewoon gebasseerd is op fouten maken en welk team reageert het snelst op een verkeerde beslissing van het andere team.

Wel wordt er al veel beslist in de pick en ban fase, ook is het moeilijk inschatten omdat die huidige meta game blijft veranderen en je niet weet hoe de teams hiermee omgaan.
0 Vind ik leuk's
thyvadon:
syndra:
Zelf vind ik het nogal dom dat betting websites nog geen side bets hebben, dusja er is ( vooralsnog ) alleen maar wie wint.
Maar ik denk dat dit in de toekomst gaat veranderen, omdat je echt honderden sidebets kunt doen op dit soort matches.

Weet je wat het met League of Legends is, het is een beetje anders dan voetbal. Hier heeft de underdog denk ik een hogere kans om te winnen dan in een voetbal match, omdat het spel gewoon gebasseerd is op fouten maken en welk team reageert het snelst op een verkeerde beslissing van het andere team.

Wel wordt er al veel beslist in de pick en ban fase, ook is het moeilijk inschatten omdat die huidige meta game blijft veranderen en je niet weet hoe de teams hiermee omgaan.

Er wordt ook al veel beslist in pick and ban phase, maar om nu te zeggen dat ik aan de picks kan zien wie wint, nee.
Dat zagen we net wel bij ROCCAT, ik denk niet dat iemand had verwacht dat Top Maokai het zo goed deed.

0 Vind ik leuk's
~
Zit even te kijken nu maar die SHC Selfie is wel een goede zeg.. Deed in het begin vrij weinig maar killt er nu 6 achter elkaar haha
0 Vind ik leuk's
Het is dus wedden op gamers als ik het goed begrijp?

Is deze markt niet super fix-gevoelig?
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Het is dus wedden op gamers als ik het goed begrijp?

Is deze markt niet super fix-gevoelig?

Nee, je wed op het team ( bestaat uit 5 spelers ).
Er is geen fix, het zijn gewoon jong volwassenen die spelen. Het enige wat op het spel staat is dat je uit de LCS wordt gegooid omdat je team te slecht is of dat je juist super goed bent en naar ' World Championship ' gaat en tegen teams van andere continenten speelt voor miljoenen dollars!
0 Vind ik leuk's
~
Wat ging er goed vandaag?

ROCCAT vs Gambit: Roccat to win ( free money ).

Millenium vs Copenhagen Wolves: Millenium to win

SK Gaming vs SHC XD: SK Gaming to win

SK gewoon echt in een downfall, SHC gewoon superieur, met name SELFIE zoals ik al zei in mijn voorspelling!
0 Vind ik leuk's
~
ben hier wel benieuwd naar, even wat info opzoeken op internet.
wanneer is de volgende ronde of iets dergelijks?
0 Vind ik leuk's
wespsv:

Zoals in de informatie staat:

De LCS van Europa is op: donderdag en vrijdag vanaf 18:00 ( dus ook vandaag )
De LCS van Noord Amerika op: zaterdag en zondag vanaf 21:00

Mijn bets komen binnen een uur online!
0 Vind ik leuk's
~
wespsv:

De Europese league is elke donderdag en vrijdag, Noord-Amerika is zaterdag en zondag.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.