Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Hypno

Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 27-11-2013 18:03 Leden topics
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het gaat nog minstens tot begin volgende week duren voordat alles rond is.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140115_00931463
0 Vind ik leuk's
Mooi dat het rondgekomen is!
Heb contact met unibet opgenomen omdatde weddenschap nog niet is verwerkt. Als het goed is wordt deze 1 februari verwerkt, dus dan kunnen we onze centen bijschrijven (y)
0 Vind ik leuk's
Zijn er momenteel nog nieuwe tips?
0 Vind ik leuk's
aapieh:
Mooi dat het rondgekomen is!
Heb contact met unibet opgenomen omdatde weddenschap nog niet is verwerkt. Als het goed is wordt deze 1 februari verwerkt, dus dan kunnen we onze centen bijschrijven (y)

Inderdaad, zeer goede zaak gedaan voor mijn bankroll met deze weddenschap, en met mij nog enkele andere leden zoals jij, Aapieh (y) Nog een weekje wachten dus op het geld.
0108daniel:
Zijn er momenteel nog nieuwe tips?

Qua transfers volg ik het nieuws van Defour dagelijks. Dat hij weg gaat, is vrij zeker. Alleen is nog altijd niet duidelijk waarheen. Unibet biedt deze weddenschap aan. Anderlecht en de andere Belgische clubs die er tussen staan, maken zo goed als zeker geen kans. Moest de transfer concreter worden, zal ik het hier posten.
Ik ga waarschijnlijk ook enkele tips plaatsen voor dit weekend. Deze zullen later vandaag of morgenvoormiddag volgen.
0 Vind ik leuk's
Sinds ik deze tip met je mee heb gespeeld ben ik ook een beetje de transfers gaan volgen die bij unibet aangeboden worden, maar vind het toch lastig om in te schatten wie waar heengaat. Degene die ik al voorbij heb zien komen bij unibet: Balo, Heitinga, Urby, Defour.
Je leest zoveel op internet en social media, maar je kunt echt nergens van op aan. Iedereen wordt wel met verschillende clubs in verband gebracht. Hypno, nogmaals dank voor je de Bruyne-tip. 27.60 (maximale) inzet, uitbetaling 207.
http://24.media.tumblr.com/bfc566d235bac6c14644769700fc0107/tumblr_mh39wcY3QH1s46dfvo1_500.gif">
0 Vind ik leuk's
Haha dat was een mooie tip man, nicee
0 Vind ik leuk's
You're welcome, guys. Haal er zelf ook plezier uit om goede tips te kunnen delen. Hopelijk komen er in de toekomst nog zo voorbij ;-)
0 Vind ik leuk's
Mijn tips voor dit weekend:
Lazio - Juventus @ 1,70
Lazio mist een heel pak spelers, Juventus voor zover ik weet enkel Chiellini. Juventus speelt momenteel door de Italiaanse competitie uit, slechts 1 verliesmatch en 1 gelijkspel, de rest gewonnen. Ik zie ze tegen een gehavend Lazio dan ook aan het langste eind trekken.
Torino - Atalanta @ 1,78
Torino van de laatste 6 matchen 4x gewonnen en slechts 1x verloren. Atalanta heeft een barslechte uitreputatie met 8 verliesmatchen uit 10.
Inter - Catania Over 2,5 @ 1,63
Inter is de laatste matchen niet goed bezig. Tegen de laatste in de stand zie ik ze echter wel wat goaltjes maken. Hier volg ik meer mijn gevoel.
Rayo Vallecano - Atletico Madrid @ 1,40
De top 3 in Spanje moet bijna alles winnen om kans te maken op de titel. Atletico mag dan ook geen punten verspelen tegen deze degradatiekandidaat. Vallecano 7x van de 9 verloren thuis, Atletico daarentegen 7x gewonnen van de 9 uit.
Stevenage - Everton @ 1,27
Stevenage staat laatste in League 1. Ik ga er van uit dat ze meer bezig zijn met het behoud dan met de FA cup. De manager van Everton heeft vorig jaar nog de FA cup gewonnen met Wigan, dus hij hecht wel de nodige waarde aan bekermatchen. Deze match zouden ze vrij simpel moeten winnen, ook al wordt er hier en daar geroteerd.
Wolfsburg - Hannover @ 1,65 (Interwetten)
Wolfsburg is een zeer degelijke ploeg die in de top 3 wil eindigen dit jaar. Met de Bruyne erbij hebben ze een goede versterking binnengehaald. Hannover heeft uit alles verloren tot nu toe. Enige gevaar is dat Hannover een nieuwe trainer heeft, wat mogelijk een nieuwe boost kan geven aan de spelers.
Dan nog enkele betjes die ik low stake speel. Ik ga hier geen verdere uitleg aan geven. Moest iemand dit wel willen, mag je het altijd vragen.
Na Li - Cibulkova Cibulkova +1,5 sets @ 1,80
Parma - Udinese Parma DNB @ 1,38
OHL - Zulte OHL DNB @ 2,70
Toch een korte uitleg: Zulte heeft enkele bepalende spelers laten vertrekken in de winterstop en mist bovendien enkele spelers met blessures. OHL heeft deze week haar trainer ontslaan, dus ik verwacht wel een reactie van de thuisploeg.
Verona - Roma 1x @ 2,16
Cercle - Charleroi @ 2,15
Cagliari - Milan 1x @ 1,83
Ik speel enkele weddenschappen in systeem en enkele in combo. Zeker de weddenschappen met odds lager dan 1,50 zou ik in combo spelen. Deze single spelen is niet de moeite volgens mij. Succes als je meespeelt!
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Lazio - Juventus @ 1,70Torino - Atalanta @ 1,78Inter - Catania Over 2,5 @ 1,63Rayo Vallecano - Atletico Madrid @ 1,40Stevenage - Everton @ 1,27Wolfsburg - Hannover @ 1,65 (Interwetten)Na Li - Cibulkova Cibulkova +1,5 sets @ 1,80Parma - Udinese Parma DNB @ 1,38OHL - Zulte OHL DNB @ 2,70Verona - Roma 1x @ 2,16Cercle - Charleroi @ 2,15Cagliari - Milan 1x @ 1,83

Matig weekendje. Vooral van Juventus ben ik teleurgesteld. Meer dan een uur met 10 man moeten spelen. En Hannover had ik mss beter niet gespeeld, gezien de nieuwe trainer... Maar achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk praten.
0 Vind ik leuk's
Permanent signings on 31st of Junuary (Chelsea): 1 @ 3,50 (Unibet)
Chelsea gaat vandaag hoogstwaarschijnlijk Zouma kopen van St. Etienne. Hij zou een contract ondertekenen van 5,5 jaar. Ze gaan hem wel nog eerst een half jaar uitlenen aan St. Etienne, maar aangezien het hier om permanente signings gaat, telt deze transfer wel mee voor de weddenschap. Ik ben net nog de chat ingedoken, waar ze mij dit hebben bevestigd. Hieronder de link waarin staat dat de transfer vandaag heeft plaatsgevonden:
http://espnfc.com/news/story/_/id/1699304/st-etienne-defender-kurt-zouma-close-chelsea-switch?cc=5739
Daarnaast heb ik vandaag ook nog een reactie van Mourinho gelezen over de transfer, waarin hij zegt dat dit de laatste transfer zal zijn voor Chelsea in deze transferperiode. Hieronder de link (de reactie vind je terug op het uur 12:49):
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2548397/Transfer-deadline-day-January-2014.html
Moesten ze toch nog een speler huren, dan telt dit niet mee voor deze weddenschap. Enkel gekochte spelers tellen mee.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.