Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Hypno

Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 27-11-2013 18:03 Leden topics
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Schijnt dat ze een deal aan t afronden zijn. Zaakwaarnemers zijn gespot op trainingskamp van wolfsburg. Zal waarschijnlijk gaan om een huur met optie tot koop.
Vanochtend was er ook een gerucht dat hij naar Dortmund zou gaan voor 19.5 miljoen pond, maar dat scheen verzonnen te zijn..
0 Vind ik leuk's
Dat zou geweldig nieuws zijn, maar ik verwacht toch dat Chelsea het eerste bod gaat afslaan om er zo nog iets meer uit te halen. Ik ben ook heel voorzichtig geworden met de transfergeruchten die je allemaal op het internet of in kranten leest. Er staat gewoon erg veel bull**** tussen. Tijdens de zomertransferperiode heb ik me hier wel nog aan laten vangen, waardoor ik verlies heb geleden op die picks. Naast Dortmund was er ook sprake van ManU, maar daar geloof ik ook zeer weinig van. Zou ook niet aan de voorwaarden van De Bruyne en Mourinho voldoen. Bij ManU is De Bruyne nog niet zeker van een basisstek met het oog op het WK (hetzelfde geldt bij Dortmund). En Mourinho zou De Bruyne nooit naar een titelconcurrent laten gaan (mss geen concurrent meer voor dit seizoen, maar wel voor volgend seizoen).
Je moet die transfergeruchten dus echt heel kritisch lezen. Bij Wolfsburg viel gewoon alles op zijn plaats (Klaus Allofs die grote fan is van De Bruyne sinds zijn passage bij Bremen, goede Duitse ploeg met toch grote speelkansen voor De Bruyne, De Bruyne kent de Duitse competitie al, geen concurrent Chelsea, Wolfsburg op de zelfde plaats op winterstage als Anderlecht waar ook de zaakwaarnemer van De Bruyne aanwezig is…) en was de odd véél te hoog.
0 Vind ik leuk's
Ik heb besloten om mijn bonus bij betrally op te zeggen en het overige geld (de helft van de €154) te laten uitbetalen. Zo heb ik uiteindelijk €23 verlies, wat nog goed meevalt. Achteraf gezien is het toch niet zo'n mooie bonus als het leek. Betrally is vooral handig om AH en Aziatische overs/unders te spelen, maar net die types weddenschappen tellen niet mee voor de bonus. Afgezien van de Aziatische weddenschappen vind ik dit, voor mij althans, maar een matige bookmaker.
De bookmaker waar ik het meest op speel, is Unibet. Als Belg kan/mag ik op de meeste bookmakers niet spelen en van de bookmakers die wel legaal zijn, vind ik Unibet nog altijd de fijnste om weddenschappen op te plaatsen. Vooral de lange termijn weddenschappen en de transfer/manager-weddenschappen vind ik een fantastisch extraatje.
Vanaf nu zal ik hier dan ook af en toe een weddenschap plaatsen die ik (meestal) op Unibet speel. Hieronder een eerste Belgische tenniscombo.
Robert - Gigounon @ 1,26
Pavic - Bemelmans @ 1,37
Dzumhur - Desein @ 1,78
@ 3,07 * €10,29
De reden waarom ik deze speel: http://www.nieuwsblad.be/SportWereld/cnt/DMF20140108_00917959
Ik heb gekeken naar hun tegenstanders vorige ronde en wat de setstanden waren.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Robert - Gigounon @ 1,26
Pavic - Bemelmans @ 1,37
Dzumhur - Desein @ 1,78
@ 3,07 * €10,29

Winst/verlies (Unibet) =€21,30
Ook nog goed nieuws over de transfer van De Bruyne:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140108_00919184
0 Vind ik leuk's
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204890
Weet iemand of het meteen uitbetaald wordt als het bekend is? Of pas als de transfermarkt gesloten is?
0 Vind ik leuk's
Het is nog niet rond he ;-) Wolfsburg moet nog steeds tot een akkoord komen met Chelsea over de transfersom/huursom. Maar het ziet er in elk geval goed uit. Wat betreft de uitbetaling, zou het kunnen dat Unibet onmiddellijk uitbetaald, maar het kan even goed dat ze tot 1 februari wachten met uitbetalen. Ik heb beide al meegemaakt.
0 Vind ik leuk's
Ik weet dat het nog alle kanten op kan, maar ziet er goed uit! Oké, bedankt voor t antwoord!
0 Vind ik leuk's
Schijnt dat ie morgen medisch gekeurd wordt, tekent en dan nog mee kan naar China (dacht ik..)
0 Vind ik leuk's
Inderdaad, het is de bedoeling dat alles rond is voor ze naar China vertrekken, zodat hij nog mee kan op stage (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.