Tips van: Hypno
Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Yep, helaas. Ik heb wel nog contact opgenomen met de chat en vermeld dat ze mij er eerder zeiden dat de weddenschap wel zou tellen indien hij niet zou starten. Het was een andere persoon die mij hielp. Hij heeft de chat van eerder vanavond nagekeken en zou het doorgeven aan zijn teamleider. Morgen mag ik meer nieuws verwachten, zei hij. Hopelijk alsnog minstens een gedeeltelijke vergoeding.
Het is wel sowieso wel 'slechts' €340 die ik er op unibet op heb gezet, de rest (€200) was op Napoleongames, waar ik geen bewijs van de chat heb, aangezien die deze avond gesloten was.
Het is wel sowieso wel 'slechts' €340 die ik er op unibet op heb gezet, de rest (€200) was op Napoleongames, waar ik geen bewijs van de chat heb, aangezien die deze avond gesloten was.
Unibet wilde niet ingaan op mijn vraag voor een vergoeding, aangezien ik geen financiële schade heb opgelopen. Zeer jammer natuurlijk, want ze hebben uiteraard wel een fout begaan door mij verkeerde informatie door te geven via de chat.
Ik heb terug zin om, na lange tijd, terug een stappenplan te spelen. Op het ledentopic van TimBarrett vond ik een interessant nieuw stappenplan dat ik ook graag eens wil uittesten.
http://i.imgur.com/DJ12Oye.jpg">
Aangezien ik niet veel live speel, ga ik soms wel stappen combineren, anders mis ik soms matchen die beginnen wanneer de vorige nog bezig zijn.
Stap 1 + deel 1 stap 2:
West Ham - Man City O2,5 @ 1,52
Dortmund - Hannover @ 1,20
€20 @ 1,82
De laatste onderlinge duels tussen West Ham en Man City waren meestal over 2,5. Daarnaast hebben beide ploegen een goed aanvallend compartiment, dus zie ik hier wel goals vallen. Dortmund is slecht bezig in de competitie, maar in de CL spelen ze los door de groep uit. Het kan toch niet blijven duren dat ze blijven verliezen in de competitie?
Ik heb terug zin om, na lange tijd, terug een stappenplan te spelen. Op het ledentopic van TimBarrett vond ik een interessant nieuw stappenplan dat ik ook graag eens wil uittesten.
http://i.imgur.com/DJ12Oye.jpg">
Aangezien ik niet veel live speel, ga ik soms wel stappen combineren, anders mis ik soms matchen die beginnen wanneer de vorige nog bezig zijn.
Stap 1 + deel 1 stap 2:
West Ham - Man City O2,5 @ 1,52
Dortmund - Hannover @ 1,20
€20 @ 1,82
De laatste onderlinge duels tussen West Ham en Man City waren meestal over 2,5. Daarnaast hebben beide ploegen een goed aanvallend compartiment, dus zie ik hier wel goals vallen. Dortmund is slecht bezig in de competitie, maar in de CL spelen ze los door de groep uit. Het kan toch niet blijven duren dat ze blijven verliezen in de competitie?
Raar maar waar, Dortmund blijft dus uiterst slecht bezig in de competitie en kunnen het kampioenschap al op hun buik schrijven.
2de poging (ik ben deze avond weg, dus ga weer combineren):
Stap 1+2+3:
Sampdoria - Roma Roma DNB @ 1,43 --> void
Lommel - Mechelen @ 1,58
Valencia - Elche @ 1,37
€20 @ 3,10 --> @ 2,16
Tegelijk ook een 3de poging starten:
Stap 1+2:
Leverkusen - Schalke O1,5 @ 1,14
Zulte - Cercle @ 1,53
Real Madrid - Barca O1,5 @ 1,13
€20 @ 1,97
2de poging (ik ben deze avond weg, dus ga weer combineren):
Stap 1+2+3:
Sampdoria - Roma Roma DNB @ 1,43 --> void
Lommel - Mechelen @ 1,58
Valencia - Elche @ 1,37
€20 @ 3,10 --> @ 2,16
Tegelijk ook een 3de poging starten:
Stap 1+2:
Leverkusen - Schalke O1,5 @ 1,14
Zulte - Cercle @ 1,53
Real Madrid - Barca O1,5 @ 1,13
€20 @ 1,97
Poging 3 liep fout. Vandaag verder met poging 2, waar ik stap 3 opnieuw moet doen door de void van Roma.
Poging 2, stap 3:
Anderlecht - Standard Anderlecht DNB @ 1,20
Saint-Etienne - Metz U3,5 @ 1,19
€43,29 @ 1,43
Poging 2, stap 3:
Anderlecht - Standard Anderlecht DNB @ 1,20
Saint-Etienne - Metz U3,5 @ 1,19
€43,29 @ 1,43
Poging 4, stap 1+2+3:
Kortrijk - Anderlecht Kortrijk o0,5 goals @ 1,36
Genoa - Juventus @ 1,42
Roma - Cesena BTS No @ 1,54
€20 @ 2,97
Kortrijk - Anderlecht Kortrijk o0,5 goals @ 1,36
Genoa - Juventus @ 1,42
Roma - Cesena BTS No @ 1,54
€20 @ 2,97
Weer maar eentje fout... Vandaag twee nieuwe pogingen.
Poging 5 is een actie van Ladbrokes, die een verhoogde odd geven voor onderstaande combinatie.
Poging 5, stap 1+2+3:
Chelsea - QPR
Arsenal - Burnley
Everton - Swansea
€10 @ 5,00 (inzet van €10 is genoeg, aangezien de odd hoger ligt)
Poging 6, stap 1+2+3:
Anderlecht - Lokeren Lokeren o0,5 @ 1,45
Granada - Real Madrid Ronaldo scoort @ 1,45
Napoli - Roma o1,5 @ 1,25
Barcelona - Celta Vigo o2,5 @ 1,24
€20 @ 3,26
Edit: Live tegenweddenschap:
Barcelona - Celta Vigo u1,5 @ 2,45
€20 @ 2,45
Lokeren is in goede doen. De laatste 2 matchen speelden ze (bij momenten) zeer mooi voetbal. Anderlecht daarentegen is wat uit vorm, waardoor ik zeker kansen zie voor Lokeren om een goaltje te scoren en misschien zelfs wat punten mee te pakken uit Anderlecht. Roma mist enkele belangrijke verdedigers, dus ook hier zie ik wel wat goaltjes vallen. En Barca en Real staan bekend om hun scorend vermogen. Ronaldo schiet er dit seizoen elke match minstens eentje in, dus ik hoop dat hij dit vandaag ook doet.
Poging 5 is een actie van Ladbrokes, die een verhoogde odd geven voor onderstaande combinatie.
Poging 5, stap 1+2+3:
Chelsea - QPR
Arsenal - Burnley
Everton - Swansea
€10 @ 5,00 (inzet van €10 is genoeg, aangezien de odd hoger ligt)
Poging 6, stap 1+2+3:
Anderlecht - Lokeren Lokeren o0,5 @ 1,45
Granada - Real Madrid Ronaldo scoort @ 1,45
Napoli - Roma o1,5 @ 1,25
Barcelona - Celta Vigo o2,5 @ 1,24
€20 @ 3,26
Edit: Live tegenweddenschap:
Barcelona - Celta Vigo u1,5 @ 2,45
€20 @ 2,45
Lokeren is in goede doen. De laatste 2 matchen speelden ze (bij momenten) zeer mooi voetbal. Anderlecht daarentegen is wat uit vorm, waardoor ik zeker kansen zie voor Lokeren om een goaltje te scoren en misschien zelfs wat punten mee te pakken uit Anderlecht. Roma mist enkele belangrijke verdedigers, dus ook hier zie ik wel wat goaltjes vallen. En Barca en Real staan bekend om hun scorend vermogen. Ronaldo schiet er dit seizoen elke match minstens eentje in, dus ik hoop dat hij dit vandaag ook doet.
Gelukkig was ik thuis om nog een tegenweddenschap te plaatsen voor Barca - Celta, waardoor poging 6 nog in the running is. Ik trek het verlies af van mijn winst van de live weddenschap en speel verder met de rest. Ik houd dus €29 over, wat net overeenkomt met de voltooiing van stap 1. Even een overzicht tot nu toe.
Resultaat poging 1-5: -€90
Ik ga nu dus verder met poging 6, stap 2. Tot nog toe is deze strategie dus niet succesvol voor mij. Toch geloof ik er nog in. Het begin is gewoon het moeilijkste, denk ik. En als je eenmaal een winning streak hebt, heb je je geld snel weer terugverdiend.
Resultaat poging 1-5: -€90
Ik ga nu dus verder met poging 6, stap 2. Tot nog toe is deze strategie dus niet succesvol voor mij. Toch geloof ik er nog in. Het begin is gewoon het moeilijkste, denk ik. En als je eenmaal een winning streak hebt, heb je je geld snel weer terugverdiend.
Poging 6, stap 2+3:
Real Madrid - Liverpool @ 1,22
Basel - Ludogorets Basel DNB @ 1,31
Manchester City - CSKA @ 1,25
€29 @ 2,00
Real Madrid - Liverpool @ 1,22
Basel - Ludogorets Basel DNB @ 1,31
Manchester City - CSKA @ 1,25
€29 @ 2,00
Europa-funbetje:
http://i.imgur.com/rT0KBLR.png">
http://i.imgur.com/rT0KBLR.png">
Het begin wil maar niet lukken... Weer één match fout.
Poging 7, stap 1+2+3:
Kopenhagen - Club Brugge u2,5 @ 1,81
Wolfsburg - Krasnodar @ 1,42
Saint-Etienne - Inter u3,5 @ 1,18
€20 @ 3,03
Poging 8, stap 1+2:
Saint-Etienne - Inter u2,5 @ 1,55
Apollon Limassol - Mönchengladbach @ 1,45
€20 @ 2,25
Poging 7, stap 1+2+3:
Kopenhagen - Club Brugge u2,5 @ 1,81
Wolfsburg - Krasnodar @ 1,42