Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Hypno

Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 27-11-2013 18:03 Leden topics
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hypnotist86:
Ik denk dat Jeroenunibet deze bet al eens heeft aangehaald, maar volgens mij is de odd ondertussen wel gestegen:

Zal Dick Advocaat nog manager zijn van Sunderland aan het begin van het nieuwe seizoen 2015/2016? Nee @ 2,40 (bwin)

Ik heb even wat gezocht op internet en er is nog twijfel of hij aanblijft of niet. De ene site denkt van wel, de andere van niet. Volgende week zou hij zijn beslissing bekend maken. Wel zou hij, nadat hij via een gelijkspel op Arsenal het behoud had verzekerd, in tranen gezegd hebben dat je op je hoogtepunt moet stoppen.

Als je even logisch nadenkt, kan hij met Sunderland niet veel meer bereiken dan dit. Europees voetbal zit er nooit in, en stel dat het volgend jaar allemaal wat minder loopt en hij weer tegen degradatie moet vechten, dan zijn de fans het vorige seizoen al vlug vergeten en zal hij met de stille trom moeten vertrekken.

Volgens mij gaat Advocaat dus beslissen om op dit mooie punt een einde te maken aan zijn carrière, of toch zeker een einde te maken aan zijn tijd bij Sunderland. Op een mooier punt gaat hij bij deze club niet kunnen stoppen. De odd van 2,40 is in mijn ogen dan ook te mooi om te laten liggen.

Aan diegenen die deze tip hadden meegespeeld, blijkbaar heeft Advocaat zich bedacht en gaat hij toch een nieuw contract tekenen bij Sunderland. BWin heeft het geld voor bovenstaande weddenschap reeds uitbetaald met de uitkomst dus als 'nee', maar voorlopig nog niet teruggevorderd.

Voor alle veiligheid heb ik al het geld dat ik nog op Bwin had staan, laten uitbetalen. Moesten ze dit in de nabije toekomst alsnog willen terugvorderen, dan gaat dit dus niet meer. Ik raad jullie aan om hetzelfde te doen en een tijdje bij een andere bookmaker te spelen.

Ik heb al iets soortgelijks meegemaakt op unibet. Toen ook al mijn geld er afgehaald. Daarna zag ik bij 'mijn rekening' staan dat ze het geld hadden teruggevorderd (er stond -€xxx, dus mijn rekening werd zogezegd verminderd met het uitbetaalde bedrag van de toenmalige weddenschap), maar omdat er niets op mijn rekening stond, was er ook niets afgehaald. 2 weken later heb ik er terug geld op gestort en heb ik zonder problemen kunnen verder spelen. Het geld van die weddenschap is er dus nooit 'echt' afgegaan.

Daarom dat ik nu hetzelfde doe bij Bwin. Bij de eerste storting nadat je alles hebt afgehaald, nooit te veel storten. Dan kan je eerst checken of ze het geld er alsnog afhalen of blokkeren.
0 Vind ik leuk's
Een 100% zekere tip bestaat dus wel ;-)

Volgende manager die vertrekt: Bob Peeters @ 1,60 (Unibet).

Het nieuws staat al op diverse sportsites, maar Unibet biedt de weddenschap wel nog aan.

Het kan zijn dat ze achteraf enkel uw inzet terugbetalen, en niet uw winst, omdat het nieuws al bekend is. Maar verliezen kan je niet.
0 Vind ik leuk's
En is die goedgerekend of al gevoid? Hij is wel weg namelijk. Mooi gespot!
0 Vind ik leuk's
Void helaas... Maar was het proberen waard :d
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Een 100% zekere tip bestaat dus wel ;-)

Volgende manager die vertrekt: Bob Peeters @ 1,60 (Unibet).

Het nieuws staat al op diverse sportsites, maar Unibet biedt de weddenschap wel nog aan.

Het kan zijn dat ze achteraf enkel uw inzet terugbetalen, en niet uw winst, omdat het nieuws al bekend is. Maar verliezen kan je niet.

Het was het proberen waard ;-)
Vraagje: waar vind je deze bets bij unibet, ik heb net gezocht, maar vind het niet, staat niet onder de Belgische competitie.
Ik heb namelijk een sterk vermoeden dan Glenn DeBoeck bij Moeskroen de volgende zal zijn en wou eens de odd weten.
0 Vind ik leuk's
Je kan deze bets terugvinden onder voetbal - specials - managers. Wel voor de oudere sportversie van de site kiezen bovenaan.

Na het ontslag van Bob Peeters hebben ze de weddenschap voor de volgende manager van de JPL die vertrekt er even van af gehaald. Maar normaal komt deze er in de loop van de week wel terug op.
0 Vind ik leuk's
Ik ga verder gaan met de Betfirst-strategie die ik eerder in dit topic al eens heb gespeeld. Destijds afgesloten met €145 winst, maar ik ga terug van nul beginnen, aangezien de voorwaarden wat zijn gewijzigd. Hieronder heb ik ze nog eens kort samengevat:

- Combo met minimaal 5 selecties;
- Minimale odd van 5.00;
- Indien je de combo verliest door slechts 1 selectie, dan krijg je tot €25 terugbetaald in de vorm van een bonus, die je slechts 1x moet rondspelen @ 1,50

Mijn inzet zal ook wat variëren, van €25 tot €100.

Hier mijn 1ste combo:

Barcelona - Granada o3,5 goals @ 1,33
Atletico Madrid - Rostov Atletico HC @ 1,33
Ludogoretz - Arsenal Arsenal HC @ 1,88
Legia Warsaw - Real Madrid Real Madrid HC @ 1,29
Sevilla - Dynamo Zagreb @ 1,19
€100 @ 5,21

Uitleg:
Granada staat laatste met al 17 tegengoals in 4 uitmatchen, gemiddeld dus meer dan 4 tegengoals per uitwedstrijd. Ik zie Barca nog eens uithalen in deze match en minstens met 4-0 winnen.

Rostov moet het in Europa vooral van haar thuiswedstrijden hebben. In de uitmatchen tegen Anderlecht, Ajax en Bayern waren ze heel zwak. Atletico heeft vorige speelronde 0-1 gewonnen in Rostov. Thuis zouden ze makkelijk met 2 goals verschil moeten kunnen winnen.

Arsenal is de ploeg in vorm wat mij betreft. Ze zijn bezig aan een heel mooie reeks. Ik zie ze deze reeks dan ook met minimum één match verlengen tegen Ludogoretz. HC uit is natuurlijk wel een risico, maar om aan een odd van 5 te raken, moet je wel een risico nemen.

Ik heb getwijfeld om Real HC -2 te nemen en Arsenal dan gewoon winst te spelen, maar Real had het thuis verrassend moeilijk tegen Legia Warsaw, ook al zag je dit niet terug in de uitslag. Real heeft haar kansen in deze wedstrijd aan een hoog percentage afgewerkt, terwijl Legia Warsaw de paal raakte en misschien nog een 2de penalty verdiende. Toch zou het kwaliteitsverschil tussen deze ploegen groot genoeg moeten zijn om met meer dan 1 goal verschil te winnen.

Dynamo Zagreb hoort eerlijk gezegd niet thuis in de CL. Het is wat mij betreft de zwakste ploeg van allemaal. Het zou al heel raar moeten lopen om Sevilla hier punten te laten verspelen.
0 Vind ik leuk's
oei misschien moest je arsenal weglaten zal moeilijk worden daar
0 Vind ik leuk's
Is inderdaad het grootste risico, maar ik moet aan een odd van 5 geraken. Ze zijn wel in vorm de laatste tijd, dus vandaar dat ik het er toch op heb gewaagd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.