Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Hypno

Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 27-11-2013 18:03 Leden topics
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Even een losing streak nu. 2 fouten in bovenstaande combo, en 1 wedstrijd afgelast.

betfirst-strategie: +€145,60
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat Jeroenunibet deze bet al eens heeft aangehaald, maar volgens mij is de odd ondertussen wel gestegen:

Zal Dick Advocaat nog manager zijn van Sunderland aan het begin van het nieuwe seizoen 2015/2016? Nee @ 2,40 (bwin)

Ik heb even wat gezocht op internet en er is nog twijfel of hij aanblijft of niet. De ene site denkt van wel, de andere van niet. Volgende week zou hij zijn beslissing bekend maken. Wel zou hij, nadat hij via een gelijkspel op Arsenal het behoud had verzekerd, in tranen gezegd hebben dat je op je hoogtepunt moet stoppen.

Als je even logisch nadenkt, kan hij met Sunderland niet veel meer bereiken dan dit. Europees voetbal zit er nooit in, en stel dat het volgend jaar allemaal wat minder loopt en hij weer tegen degradatie moet vechten, dan zijn de fans het vorige seizoen al vlug vergeten en zal hij met de stille trom moeten vertrekken.

Volgens mij gaat Advocaat dus beslissen om op dit mooie punt een einde te maken aan zijn carrière, of toch zeker een einde te maken aan zijn tijd bij Sunderland. Op een mooier punt gaat hij bij deze club niet kunnen stoppen. De odd van 2,40 is in mijn ogen dan ook te mooi om te laten liggen.
0 Vind ik leuk's
waar vind ik deze bet? Kan hem niet vinden in bwin.
0 Vind ik leuk's
Hij is er al van af gehaald, Kleij. Ik heb mijn weddenschap gisteren om 19.50u geplaatst.

http://i.imgur.com/nYxoNIw.png">

Hij stond onder voetbal - specials - trainer specials.
0 Vind ik leuk's
Bovenstaande bet is al binnen. Advocaat heeft aan Sunderland laten weten dat hij niet blijft. Voor een link zie de post van Dennicism in het topic 'seizoensweddenschappen'. (y)
0 Vind ik leuk's
Weer een mooie special op Bwin, terug te vinden onder voetbal - specials - team weddenschappen specials - diversen:

Wordt in tenminste één van de vier bekerfinales een verlenging gespeeld? Ja @ 1,80

Het gaat om de volgende bekerfinales:
1. Barca - Athletic Bilbao
2. Dortmund - Wolfsburg
3. Arsenal - Aston Villa
4. Auxerre - PSG

Het is gewoon al een leuke bet om te spelen, want je wedt in één keer op 4 matchen, waarvan er slechts 1 in een gelijkspel moet eindigen. Je hebt je weddenschap dus niet meteen fout als er één match 'fout' is en de odd is zeker niet mis.

Daarnaast acht ik de kans ook wel vrij groot dat er minimum één match in een gelijkspel eindigt. Ook al geldt het voor drie van de vier matchen dat het om een 'reus' tegen een 'kleintje' gaat, toch is het in bekerfinales al dikwijls gebleken dat de kleinere ploegen een bovengemiddeld niveau halen. Het is voor veel van hun spelers dan ook waarschijnlijk één van de weinige kansen om een prijs te pakken in hun carrière, waardoor ze extra gemotiveerd zijn.
0 Vind ik leuk's
Mooie tip.
Dit keer ben ik er op tijd bij :)
0 Vind ik leuk's
Mooie, heb hem meegespeeld :)
0 Vind ik leuk's
Jammer genoeg geen enkele match in een gelijkspel geëindigd na 90 min, maar hoe dan ook vond ik dit een leuke bet om te spelen.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Even een tip tussendoor:

Jurgen Klopp op 1 juni 2015 nog trainer van Dortmund: Ja @ 1,60 (Bwin)

Dit lijkt mij een zeer mooie odd voor iets wat mij zo goed als zeker lijkt. Ik zie Dortmund in de tweede competitiehelft sowieso de nodige punten pakken om zich te redden. Het staat onderaan nog vrij dicht op elkaar. Zo staat Dortmund, momenteel 16de, op slechts 7 punten van nummer 7. Klopp heeft de afgelopen jaren bovendien al zo veel krediet opgebouwd bij Dortmund, dat ze hem niet snel zullen afdanken. Daarnaast heeft Klopp zelf al verschillende keren de mogelijkheid gehad om op een aanbieding van andere topclubs in te gaan, maar is hij steeds bij Dortmund gebleven. Iets wat ze daar ook wel kunnen appreciëren. Ik gooi er zelf €140 met kans op €84 winst.

Deze is vandaag ook goedgekeurd. Het heeft niet veel gescheeld, zijn contract loopt op 30 juni af, maar binnen is binnen :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.