Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Hypno

Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 27-11-2013 18:03 Leden topics
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geen één gelijkspel :o Het zal dus echt beginnersgeluk geweest zijn :)
0 Vind ik leuk's
Tip op NapoleonGames en Unibet:

Mertens speelt niet de hele match @ 1,65!

De pers in België schrijft dat Mertens waarschijnlijk niet eens start aan de match. Enerzijds omdat Hazard terug in de ploeg komt, anderzijds omdat Wilmots genoeg lengte in zijn ploeg wil houden om meer duelkracht te hebben bij stilstaande fases. Ik speel hem voor €200.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Tip op NapoleonGames en Unibet:

Mertens speelt niet de hele match @ 1,65!

De pers in België schrijft dat Mertens waarschijnlijk niet eens start aan de match. Enerzijds omdat Hazard terug in de ploeg komt, anderzijds omdat Wilmots genoeg lengte in zijn ploeg wil houden om meer duelkracht te hebben bij stilstaande fases. Ik speel hem voor €200.

Meegespeeld nu hopen dat er tijdens de warming up geen blessures zijn (Y)
0 Vind ik leuk's
De opstelling is bekend: Mertens op de bank (y) Ik had nog €340 bijgezet toen ik de opstelling las een minuut of 10 geleden, in totaal dus €540 ingezet :)

5 min later was de odd nog maar 1,47. Zoals je zegt, Evissa, nu hopen dat geen aanvallende speler zich blesseert in de opwarming :d Maar zelfs dan kan Wilmots nog kiezen voor Chadli of zo (voor zijn gestalte).
0 Vind ik leuk's
Ik hoop wel dat niet starten voor deze weddenschappen wel meetellen, want dat zijn misschien de kleine lettertjes die unibet toepast voor dit soort weddenschappen. Maar als je de vraag letterlijk leest:

Speelt de hele wedstrijd?
Mertens D.

Ja of nee,

dan zou niet starten aan de match hier ook onder vallen. Het zou wel heel jammer zijn moest dit alsnog een void worden.
0 Vind ik leuk's
Als je bij de match van Noorwegen kijkt staat het er duidelijk bij.. Void als speler niet start
Bij Belgie staat dit dus niet..
0 Vind ik leuk's
Chadli is geblesseerd. Hij heeft getest, maar kon onmogelijk spelen. Marc Wilmots

Lukaku staat diep in de spits, Origi zal op de rechterkant spelen. Origi is snel, heeft een goeie dribbel en is het gewoon om op de flank te spelen van bij Rijsel.
opstelling staat bij livescore.Maar of dat officieel is weet ik niet.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik ga eens op de chat vragen hoe het zit...
0 Vind ik leuk's
boempatat:
Chadli is geblesseerd. Hij heeft getest, maar kon onmogelijk spelen. Marc Wilmots

Lukaku staat diep in de spits, Origi zal op de rechterkant spelen. Origi is snel, heeft een goeie dribbel en is het gewoon om op de flank te spelen van bij Rijsel.
opstelling staat bij livescore.Maar of dat officieel is weet ik niet.

Op sportwereld en sporza vind je de opstelling, Boem.

Ik heb net de bevestiging gekregen van een zekere Herman (Unibet) dat wanneer Mertens niet start, deze weddenschap als 'neen' wordt beschouwd en dus telt. Ik heb weer printscreens genomen van het gesprek, aangezien ik hier in het verleden ook al 'problemen' mee heb gehad.

Ik raad dan ook aan om ook even de bevestiging te vragen in de chat, en een printscreen te nemen van het gesprek. Op die manier heb je een bewijs, moest unibet achteraf moeilijk doen.
0 Vind ik leuk's
Void helaas..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.