Tips van: Hypno
Hallo allemaal,
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar lid van deze mooie site en vond de tijd rijp om een eigen topic op te starten. Ik heb accounts op meerdere wedsites, maar speel vooral op Unibet. Toch ga ik in dit topic voorlopig enkel de weddenschappen plaatsen die ik speel op de wedsite betrally.com. Ik heb hier namelijk niet lang geleden een account aangemaakt om gebruik te maken van de 100% bonus tot €100 die ze aanbieden, vooraleer de Belgische overheid deze site op de zwarte lijst zet en blokkeert.
Mijn startbankroll op betrally bedraagt €100. Wanneer ik deze 1x rondspeel op een odd van minimum 1,60 dan wordt mijn bonus gecrediteerd. Vervolgens dien ik mijn gestort bedrag + de bonus 6x rond te spelen op eveneens een odd van minimum 1,60 alvorens ik de bonus kan afhalen.
Ik ga mij niet houden aan de taartstrategie beschreven op deze website. De reden hiervoor is dat ik normaal gesproken met hogere bankrolls speel dan €100. Ik heb op betrally slechts €100 gestort aangezien ik dit enkel doe om de site uit te proberen en de bonus vrij te spelen. Wanneer ik echter een weddenschap zou plaatsen van bijvoorbeeld 5/10, zou ik volgens de taartstrategie slechts €5 mogen inzetten, maar dit is wat te weinig voor mij. Versta mij echter niet verkeerd: vroeger, in mijn eerste jaren als wedder, speelde ik wel voor deze kleinere bedragen, daar is uiteraard niks mis mee. Maar persoonlijk zegt het mij nu nog weinig om voor deze bedragen te spelen.
Ik zal zeker niet dagelijks weddenschappen plaatsen, aangezien ik normaal gesproken enkel op de 1e klasse van de bekendere Europese competities inzet (+ Champions League en Europa League). Hieronder heb ik mijn tips voor vanavond geplaatst.
Leverkusen - Man United Leverkusen DNB @ 1,63 * €10
Man United mist onder andere Van Persie en Vidic. Leverkusen heeft een goede thuisreputatie, terwijl Man United dit seizoen nog niet veel matchen heeft kunnen overtuigen.
Man City - Plzen Man City (AH -2) @ 1,90 * €10
Man City afgelopen weekend 6-0 gewonnen van Tottenham. Ze spelen vooral thuis zeer goed, met een Aguero in bloedvorm. Ik zie ze minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Shakhtar Donetsk - Real Sociedad @ 1,60 * €15
Ik heb de vorige ronde de samenvatting van Shakhtar - Leverkusen gezien en Shakhtar speelde Leverkusen volledig van de mat. Het was een klein wonder dat het 0-0 bleef. De thuisploeg moet ook winnen als het nog een goede kans op kwalificatie voor de volgende ronde willen houden.
in 27-11-2013 18:03 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
0108daniel:
Misschien is het handig om een andere strategie te gebruiken.
Deze die je nu gebruikt levert je alleen maar verlies op zoals je zelf denk ik ook wel ziet :)
Misschien is het handig om een andere strategie te gebruiken.
Deze die je nu gebruikt levert je alleen maar verlies op zoals je zelf denk ik ook wel ziet :)
Dat verlies valt nog wel mee, vind ik zelf :) Als Monaco bijvoorbeeld thuis had gewonnen van Valenciennes (degradatiekandidaat), dan stond ik nog ongeveer breakeven. Ik heb gewoon periodes dat het beter gaat en periodes dat het minder gaat. Nu is het inderdaad een mindere periode (wat betrally betreft tenminste). Maar ik sta nog altijd op €154, terwijl ik maar €100 gestort heb, dankzij die bonus.
Maar alleszins bedankt voor je goede raad, Daniel. Je mag ook altijd andere strategieën voorstellen natuurlijk. Waar je ook wel rekening mee moet houden, is dat overs/unders en AH niet meetellen om de bonus vrij te spelen. Normaal wed ik meer op overs/unders, maar juist door die beperkingen wat betreft de bonus probeer ik dit zo weinig mogelijk te doen.
Ff tussendoor een tip met zéér dikke value op Unibet, de bookmaker waar ik het meest speel. Kevin de Bruyne naar Wolfsburg in de winterstop @ 7,50.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131230_00907975
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131230_00907975
Goede tip met veel value. Zag het ook voorbij komen dat Wolfsburg grote kans had om hem binnen te halen.
Bedankt, ik pak hem zeker mee! ;-) (y)
Bedankt, ik pak hem zeker mee! ;-) (y)
Wat is Unibet een smerige bookmaker zeg. Ik wou op die transfer tip een tientje zetten, moet het eerst manuel geacepteerd worden, vervoglens annuleren ze mijn bet en passen de odd aan naar 3.00.
http://oi42.tinypic.com/2w4xw5c.jpg">
http://oi42.tinypic.com/2w4xw5c.jpg">
Zo lastig! Ik heb 'm nog mee kunnen pakken voor 7.50, maar was nog voor ik bovenstaande reactie plaatste.
ik heb hem ook nog kunnen pakken op 7,50
Succes jongens! Ik hoop dat Chelsea hem nu ook naar Wolfsburg laat gaan, want ik heb er een mooi bedrag op gezet. Hoe dan ook, de odd voor Wolfsburg stond veel te hoog.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204238
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen!
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen!
Idd, volgens Belgische media vragen ze dus maar liefst 30 miljoen voor hem, wat natuurlijk veel te veel is voor een speler die elke week op de tribune zit. Ik verwacht daarom dat ze zeker nog iets van die prijs (als hij klopt, want Engelse media zeggen ze dat Chelsea slechts 15 miljoen zou vragen) zullen afdoen, want anders raken ze hem niet kwijt. En om zo'n kapitaal op de tribune te zetten, daar heeft niemand iets aan.
Hier nog een linkje van het nieuwsblad, waar ongeveer hetzelfde in wordt gezegd:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/
Hier nog een linkje van het nieuwsblad, waar ongeveer hetzelfde in wordt gezegd:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/
Mooi artikel inderdaad. Wel mooi om te horen dat ze vorige week al om de tafel hebben gezeten en de voorkeur uitgaat naar Wolfsburg ivm de 'te kloppen concurrentie' en de trainer die hem vorig jaar naar Bremen heeft gehaald en dus duidelijk laat zien dat hij vertrouwen in hem heeft.
We volgen 't op de voet (y)
We volgen 't op de voet (y)