Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,


Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.


Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccerqueen
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 7 dec. 2017, 20:42 schreef Shane1991:

Hoelaat komen de tips van de NBA je bent on fire met NBA

Staat er nu.Denk vooral dat de Wizards gaan knallen nu Booker out is voor de Suns, succes!

0 Vind ik leuk's

waar kan ik die NBA tips zien staan van jou?

0 Vind ik leuk's
Op do. 7 dec. 2017, 21:39 schreef tino23:

waar kan ik die NBA tips zien staan van jou?

Staan op pagina 5 onder de europa league tips

0 Vind ik leuk's

4/4 NBA Big Thanks

0 Vind ik leuk's

8-12-2017


11:00 Agsu - Turan Tovuz/Azerbaijan

  • Turan won niet in 5 van zijn laatste 6 uitwedstrijden.
  • Agsu verloor niet in 5 van zijn laatste 6 thuiswedstrijden.

Agsu is een sterk thuisteam dat vorig seizoen maar 2x verloor in eigen huis.Turan wist thuis resultaten te boeken, in uitwedstrijden is dat echter een ander verhaal.

Bet: Draw No Bet Agsu@1.76 (med.stake)

(WON)


11:00 Bina FK - PFK Zaqatala

  • Bina won zijn laatste thuiswedstrijd met 7-2 van Mil Mugan.
  • Zaqatala scoorde niet in 4 vd laatste 6 uitwedstrijden.
  • Zaqatala kreeg in 4 van zijn 5 laatste uitwedstrijden 2 goals of meer tegen.

Bina is niet altijd scorend goed geweest maar 7 goals scoren tegen de nummer 6 op de lijst zegt wel wat en dan moet dat tegen de allerlaatste team op de ranglijst ook wel ongeveer lukken.

Bet: 3-Way Handicap Starts 0-1 Bina@1.85 (lowstake)

(WON)


11:00 MOIK Baku - FK Khazar Baku

  • de laatste 10 wedstrijden van Khazar waren U2.5 goals.
  • Khazar scoorde niet in zijn laatste 4 uitwedstrijden.
  • MOIK won zijn laatste 5 thuiswedstrijden.
  • In alle 12 wedstrijden dit seizoen kreeg Khazar niet meer dan 2 goals tegen.(ook niet van topteam Qaradag)
  • Afgelopen oktober eindigde het 1-1 tussen deze teams.

De under staat hier op een nog hoge odd vanwege het feit dat MOIK vaak meer dan 1x weet te scoren thuis en daar juist O2.5's heeft.Toch denk ik dat dat vandaag anders gaat zijn, de stats spreken voor zich.

Bet: U2.5 goals@1.80 (highstake)

(WON)


15:30 Northeast United - Bengaluru FC

  • Bengaluru won zijn eerste 2 wedstrijden.De laatste ging verloren met 4-3.
  • United speelde 1x gelijk (0-0), verloor 1x en won 1x van het zwakke Delhi Dynamos.

Naar mijn mening zijn dit 2 ploegen met groot kwaliteitsverschil.De Bookmakers hebben dit waarschijnlijk niet in de gaten want de quotering van een overwinning van United staat op 2.50 terwijl die van Bengaluru (die ik zie als sterkere team) op 2.75 staat.Bengaluru heeft veel kwaliteit en komt niet zomaar uit in de AFC Champions League.Bovendien zag ik de laatste wedstrijd waarin ze uit speelden tegen de redelijk sterke ploeg van Goa.Hierin werden ze weliswaar met 4-3 verslagen, maar vergeet niet dat Bengaluru na het krijgen van een rode kaart daarna alsnog 2 goals wist te scoren.

Bet: Draw No Bet Bengaluru FC@1.95 (highstake)

(WON)


15:45 Al Shabab (KSA) - Al Faisaly (KSA)

  • in de laatste 7 wedstrijden van Shabab scoorden beide teams.
  • Shabab scoorde in 8 van zijn laatste 9 thuiswedstrijden.
  • Faisaly won zijn laatste 2 wedstrijden met 1-3 en 0-5!

Grote kans dat beide teams het net vinden.

Bet: Both Teams To Score Yes@1.67 (highstake)

(LOST)


16:10 Qatar SC - Al Gharafa (QAT)

  • Qatar kreeg in zijn laatste 4 thuiswedstrijden 2 goals of meer tegen.
  • De laatste 4 thuiswedstrijden van Qatar gingen O2.5 goals en 2 wedstrijden daarvan hadden 5 of meer goals.
  • De laatste 3 wedstrijden van Gharafa gingen O3.5 goals.
  • 4 van de laatste 5 onderlinge duels gingen O2.5 goals.

Bet: Asian Lines Over 3 goals@1.86 (lowstake)

(LOST)


20:00 Willem II - NAC Breda

  • de laatste 5 matches van Wilem gingen O2.5 goals.Zij wisten in 4 daarvan 2x of meer te scoren.In die andere wedstrijd werden ze beperkt gehouden tot het scoren van 1 goal door de solide verdediging van Ajax.
  • NAC wist eindelijk weer knap te winnen in eigen huis van Excelsior met 3-1.NAC scoorde in 3 van zijn laatste 5 wedstrijden en ook in 3 van zijn laatste uitgames.

Ik denk aan een overwinning van Willem II hier maar het is oppassen met NAC dat weer wat vertrouwen heeft getankt uit een overwinning.Willem II heeft naast zijn constante scoringvorm namelijk ook een goal tegen gekregen in zijn laatste 6 wedstrijden.Hoe dan ook verwacht ik een goaltje of 2 van Willem hier (denk aan 2-0,2-1,2-2).

Bet: Total goals by home team O1.5@1.74 (med.stake)

(LOST)


20:00 Almere City - De Graafschap

  • Almere City scoorde in 5 van zijn laatste 6 thuiswedstrijden 2 goals of meer maar kreeg ook in elke wedstrijd een goal tegen.In 4 van die wedstrijden kreeg het 2 goals tegen.
  • De Graafschap scoorde in zijn laatste 10 wedstrijden.
  • 5 vd laatste 6 thuiswedstr. van Almere gingen O3.5 goals.
  • de laatste 4 onderlinge duels waren O2.5 goals en in de 5 laatste onderling scoorden ze allebei.

Ik denk al snel aan een both teams to score&O2.5 goals, helaas zie ik die optie niet bij mijn bookies.De Graafschap word natuurlijk als favoriet gezien om te winnen hier maar Almere is toch echt al 7 thuiswedstrijden ongeslagen gebleven en zal heus niet vergeten te scoren hier.

Bet: Asian Total Over 3 goals@1.76 (highstake)

(VOID)


20:00 Valenciennes - Quevilly

  • Quevilly heeft sinds het begin van het seizoen geen enkele uitwedstrijd gewonnen.
  • Quevilly verloor zijn laatste 7 uitwedstrijden en kreeg in 6 daarvan 2 of meer goals tegen.
  • Valenciennes won zijn laatste thuiswedstrijd met 4-2 van nr.6 Lorient.

Quevilly staat op de 19e plaats op de lijst en kan gerust de slechtste uitploeg van de competitie genoemd worden.Redelijke odds voor Valenciennes hier.

Bet: Valenciennes Win@2.00(med.stake)

(LOST)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op za 9 dec. 2017, 00:51
0 Vind ik leuk's

Top, 2 uit 2 van je NBA tips overgenomen, thanks.

0 Vind ik leuk's

NBA


8 NBA-games vannacht, waarvan ik er 4 ga tippen.


01:00 Charlotte Hornets - Chicago Bulls

  • De Bulls wonnen eerder van Charlotte in eigen huis met 123-120.Kemba Walker wist toen maar liefst 47 punten te scoren.

Charlotte speelt nu thuis en zal hier dan ook winnen.De lijn staat op -9.5 en daar blijf ik dan wel weer vanaf.Hoe slecht de Bulls ook spelen ik zie ze elke keer weer verbetering brengen in hun spel en vooral offensief gezien.Waar we wel op kunnen rekenen is een aantal punten gescoord door Walker.De Hornets wisten maar een magere 87 punten te scoren tegen de Warriors en 24 punten daarvan kwam van de speler Kemba Walker.

Bet: Player Points Kemba Walker O22.5@1.70 (highstake voor mij)


01:00 Orlando Magic - Denver Nuggets

Orlando won zijn laatste game in overtime van het zwakke Atlanta Hawks team.Zij speelden thuis en dat is dan niet best te noemen.Lichtpuntje aan de kant van Orlando is Evan Fournier die zijn puntjes wel regelmatig weet te maken.

De Nuggets vertrouw ik niet on the road! Wat een ander team kan dat dan zijn.Ze lieten de Pelicans 123 punten scoren en dat was nog zonder de man die vaak de meeste punten voor de Pelicans maakt, Anthony Davis!

Ik leun naar een Orlando thuisoverwinning vandaag.

Bet: Orlando Magic ML@1.83 (med.stake)


02:00 Milwaukee Bucks - Dallas Mavericks

  • Milwaukee won vorig maand bij Dallas thuis met 111-79.Giannis Antetokounmpo had daar een goede game, hij scoorde toen 24 punten en maakte 17 rebounds.

Milwaukee speelt hier thuis en ik verwacht een overwinning waar Giannis weer zal shinen.Bovendien scoorde hij van de week nog 40 punten tegen een sterk en goed verdedigend team als Boston.(en dan praat je nog alleen over punten, assists en rebounds weggelaten)Dallas is vergeleken bij Boston een veel zwakker team.Het geld ligt bij Giannis.

Bet: Player specials Points,rebounds&assists by the player Giannis Antetokounmpo Over 42.0@1.85 (highstake)


03:30 San Antonio Spurs - Boston Celtics

Dit zijn 2 ploegen die het op dit moment hartstikke goed doen, ik verwacht dan ook een close game.San Antonio mist Kawhi Leonard al een tijdje maar daar is niks van te merken.Bij Boston is het nog onzeker of Morris en Brown beschikbaar zijn, maar ook zij hebben zichzelf bewezen in tijden dat ze niet alle spelers tot hun beschikking hadden.Ik ga hier toch lowstake voor Boston.Ze hebben dit seizoen al een indrukwekkend record en elke keer als ik denk dat zij gaan verliezen toveren ze uit het niets toch weer een overwinning erbij.

Bet: Celtics +2.5@1.86 (lowstake, want de Spurs zijn ook niet weg te cijferen hier)


0/4, Walker verloren op 3 puntjes, Giannis op 1, en Celtics op 1! Next time better!

Bericht gewijzigd door soccerqueen op za 9 dec. 2017, 11:24
0 Vind ik leuk's

Al wakker? Ben benieuwd naar de tips van vandaag

0 Vind ik leuk's
Op za. 9 dec. 2017, 12:37 schreef tatou-i:

Al wakker? Ben benieuwd naar de tips van vandaag

Yes, ben er al een paar aan het schrijven

0 Vind ik leuk's

9-12-2017


13:00 Getafe - Eibar

  • In de laatste 5 onderlinge duels scoorden beide teams.
  • Getafe scoorde in zijn 5 laatste thuiswedstrijden.
  • Eibar scoorde in zijn 5 laatste competitiewedstrijden.In 4 daarvan scoorde het zelfs 2x.

Beide ploegen zijn in goede doen, ze scoren regelmatig maar krijgen ook goaltjes tegen.Alles wijst op een BTTS.

Bet: Both Teams To Score@1.97 (med.stake)


14:00 Salernitana - Perugia

  • In de laatste 5 onderlinge duels scoorden beide teams.
  • Salernitana scoorde in 7 van zijn 8 laatste thuiswedstrijden en kreeg in 6 daarvan een goal tegen.
  • 8 van de laatste 9 competitiewedstrijden van Salernitana waren BTTS.
  • Perugia scoorde in 5 van de laatste 6 uitwedstrijden.

Bet: Both Teams To Score@1.70 (highstake)


14:30 Genoa U19 - Fiorentina U19

  • Fiorentina verloor 6 van de 7 laatste competitiewedstrijden.In 5 daarvan kreeg het 2 of meer goals tegen,
  • Genoa won 3 van de laatste 4 thuiswedstrijden en scoorde toen 2x of meer.

Ik verwacht een Genoa overwinning waarin beide teams scoren.Een BTTS is zowat standaard in deze competitie.

Bet:Total goals by home team O1.5@1.73 (lowstake)


16:00 Burnley - Watford

  • Van alle 15 competitiewedstrijden tot nu toe gespeeld, wisten alleen Manchester City en Chelsea meer dan 1x te scoren tegen Burnley.
  • Watford scoorde 2x of meer in zijn laatste 7 uitwedstrijden.
  • Watford scoorde in 9 van zijn laatste 10 wedstrijden.

Het zal moeilijk worden voor Watford om te scoren tegen Burnley, maar toch schat ik de kansen goed in dat ze het net vinden, vooral Doucoure is gevaarlijk aan de kant van Watford.Burnley zette een goede prestatie neer tegen Arsenal en hadden die wedstrijd zelf ook kansen om de 3 punten te pakken.Zodra Watford scoort, zal ook Burnley niet achterover hangen in eigen huis.

Bet: Both Teams To Score@1.90 (lowstake)


16:00 Crystal Palace - Bournemouth

Beide teams hebben moeite om te scoren.Maar vooral Crystal Palace lijkt zijn verdediging verbeterd te hebben onder Roy Hodgson.Ook willen beide teams uit de relegatiezone komen, close game dus.

Bet: Total goals U2.5@1.84 (med.stake)


16:00 Aston Villa - Millwall

  • Aston won 5 van de laatste 6 thuiswedstrijden
  • Milwall won al 18 uitwedstrijden niet!

Aston is in goede vorm en heeft duidelijk meer kwaliteit in de ploeg.Millwall heefft 2 blessures in de verdediging.

Bet: Aston Villa Win@1.75 (med.stake)


1/6! total off-day! Hopen dat het NBA wel goed gaat!


Bericht gewijzigd door soccerqueen op za 9 dec. 2017, 22:39
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.