Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,


Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.


Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccerqueen
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

4-12-2017


16:00 Moghreb Tetouan - Racing Athletic Casablanca

  • Tetouan verloor 7 van zijn laatste 8 wedstrijden en kreeg in allen 2 of meer goals tegen.
  • Casablanca speelde in 3 van zijn laatste 4 uitwedstrijden gelijk.

Kansen voor Casablanca om met een punt naar huis te gaan.

Bet: Double Chance Racing Athletic Casablanca or Draw@1.87 med.stake

(WON)


16:00 El-Entag El-Harby - Al Masry Club/Egypt Premier League

  • Masry won de laatste 3 ontmoetingen.
  • Entag verloor zijn laatste 3 thuiswedstrijden tegen Ahly en Mokawloon en Ismaily.Van deze ploegen staan er 2 op nr.1 en 2 op de ranglijst.Masry staat op 3.
  • Masry won 4 van zijn 5 laatste uitwedstrijden en speelde 1x gelijk.

Bet: Al-Masry Club Win@2.00 med.stake

(LOST)


16:30 Ludogorets Razgrad - Dunav Ruse

  • de laatste ontmoeting tussen deze twee eindigde in een 0-5 overwinning van Ludo.
  • Ludogorets scoorde in 5 van zijn laatste 6 thuiswedstrijden 2x of meer.
  • Dunav werd in zijn laatste wedstrijd verslaen door Levski met 0-4.

Bet: Total Goals By Home Team O2.5@1.81 (lowstake)

(LOST)


19:00 Crotone - Udinese

Udinese scoorde in elke uitwedstrijd dit seizoen en ik denk niet dat Crotone zo kansloos thuis is.

Bet: Both Teams To Score@1.88 med.stake

(LOST)


21:00 Girona FC - Alaves

  • De laatste 7 games van Girona waren BTTS.

Bet: Both Teams To Score@2.10 (lowstake)

(WON)


NBA


01:30 Atlanta Hawks - Brooklyn Nets

  • De laatste game die Atlanta speelde won het bij Brooklyn met 114-102.

Geen idee wie er vandaag de bovenliggende partij zal zijn en zal daarom niet wedden op de moneyline.Ik zie wel wat in een bet op Schroder die de vorige keer 24 punten scoorde.De game daarvoor wist hij tegen de Knicks ook al 27 punten te scoren en laten we niet vergeten dat het grootste probleem bij Brooklyn de verdediging is.

Bet: Player Points Dennis Schroder O22.5@1.85

(LOST)


01:30 Boston Celtics - Milwaukee Bucks

Natuurlijk sta ik aan de kant van de Celtics als zij thuisspelen.

Bet: Boston Celtics -5.5@1.98

(WON)


02:00 Memphis Grizzlies - Minnesota Timberwolves

Memphis heeft al 11x achter elkaar verloren en ik zie dat vandaag niet veranderen tegen een goede Minnesota ploeg.

Bet: Minnesota ML@1.72

(LOST, scheelde 3 puntjes)



02:00 Chicago Bulls - Cleveland Cavaliers

  • De Cavs wonnen al 11 games achter elkaar.

Chicago laat de laatste tijd veel verbetering zien maar kunnen niet op tegen LeBron&Co.

Bet: Cleveland-9.5@1.98

(WON)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 5 dec. 2017, 18:08
0 Vind ik leuk's

5-12-2017


Champions League


20:45 Bayern München - Paris SG

Het vorige duel tussen deze twee eindigde 3-0 voor PSG.In die wedstrijd kreeg Bayern maar liefst 4 gele kaarten.Nu speelt Bayern thuis maar het zal toch niet zo een makkelijke wedstrijd worden tegen het sterke aanvallende team van PSG.Ik zie Bayern een paar verdedigende fouten maken en wat gele kaartjes pakken.

Bet: Total Cards Home Team O1.5@1.78 (highstake)

(WON)


20:45 Celtic - Anderlecht

  • Alle wedstrijden van deze teams in dit toernooi gingen O2.5 goals.

Anderlecht heeft nog een kans om op de 3e plek te eindigen.Daarvoor moet het wel met 0-3 winnen.Ik zie ze dus wel een goaltje (of 2) scoren.Celtic speelt thuis altijd sterk en zullen ook niet achterover hangen.Beide teams hebben ook nogeens de slechtste verdediging in deze competitie.

Bet: O2.5 goals@1.74 med.stake

(LOST)


20:45 FC Barcelona - Sporting Lisbon

  • Messi begint op de bank.
  • In 4 van de 5 laatste CL-games van Barcelona werd er niet gescoord voor de 30ste minuut.

Zonder de creativiteit van spelmaker Messi zal het toch wel wat moeilijker worden om een goaltje te scoren.Al helemaal als Sporting de boel achter dicht houd.

Bet: Goal scored 00:00 - 29:59 NO@2.23 (lowstake)

(WON)


20:45 Olympiakos Piraeus - Juventus

Makkelijk of moeilijk, ik verwacht wel dat Juventus uiteindelijk zal winnen.Ook denk ik dat ze aardig wat cornertjes zullen nemen en daar is dan deze bet perfect voor.

Bet: Match outcome&Most corners taken Away Team&Away Team@2.00 Unibet

(LOST, de corners waren net niet binnen!)


NBA


01:30 Toronto Raptors - Phoenix Suns

Ik denk aan een game met veel punten die vooral gemaakt worden door de Raptors.

  • Kyle Lowry maakte in zijn laatste 5 games 3 of meer three-pointers.

Bet: 3 point field goals made by the player Kyle Lowry O3.5@1.72

(WON)


02:00 Oklahoma City Thunder - Utah Jazz

Oklahoma kan maar niet overtuigen en Utah won al 6x achter elkaar.In hun laatste game hebben ze een sterk Wizards team gewoon destroyed.

  • Gobert keert waarschijnlijk weer terug.

Utah is dus al goed bezig en met Gobert hebben ze al helemaal kans om deze game close te houden.

Bet: Utah Jazz +7.5@1.91 (WON)

Ook vind ik een lowstake betje op Utah ML ook wel te doen: Utah Jazz ML@3.70 (LOST)


04:00 Portland Trail Blazers - Washington Wizards

Ongelofelijk hoe de Wizards maar 69 punten wisten te scoren tegen Utah Jazz.Blijkbaar loopt het allemaal nog niet zo lekker zonder John Wall.

De Trail Blazers zijn uitgerust en spelen thuis en wisten eerder dit seizoen de Wizards op hun thuisgrond te verslaan.

Bet: Portland Trail Blazers -5.5@1.86

(LOST)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 6 dec. 2017, 12:57
0 Vind ik leuk's

Heb je nog tips voor vanavond?

0 Vind ik leuk's
Op wo. 6 dec. 2017, 08:58 schreef tatou-i:

Heb je nog tips voor vanavond?

Champions League picks komen zo in het topic :)

0 Vind ik leuk's

6-12-2017


Champions League


20:45 Shakhtar Donetsk - Manchester City

  • 4 vd laatste 5 Champions League games van Shakhtar gingen O2.5 goals.
  • 3 vd laatste 5 Champions League games van Manchester City gingen O2.5 goals.

De grootste motivatie komt vanuit de kant van Shakhtar dat graag zijn 2e plaats in de poule wilt behouden, Napoli zit hen namelijk op de hielen.Manchester City haalde de volle 15 punten uit 5 wedstrijden en zal deze lijn netjes willen voortzetten.De vorige wedstrijd eindigde in een 2-0 voor Manchester City.Dit keer verwacht ik dat Shakhtar minstens 1x scoort in eigen huis waar ze altijd sterk spelen.Over de aanvallende kwaliteiten van City hoef ik weinig te vertellen,zij zijn op het moment een echte scoringmachine die altijd wel kansen weten te creëren.

Mijn eerste bet hier zou dan ook de BTTS zijn, maar vind de odd daarvan een beetje te laag (1.64) Ik ga voor:

Bet: Total Goals O2.5@1.88 (med.stake)

(WON)


20:45 Feyenoord - Napoli

  • Feyenoord ligt al uit het toernooi, maar maakte het de team van Manchester City de vorige keer lastig door de wedstrijd lang (88ste minuut!) op 0-0 te houden.
  • Napoli vecht om de 2e plaats samen met Shakhtar Donetsk.
  • In de laatste 4 CL-wedstrijden van Napoli werden er 9 of meer corners genomen.Op 13 september in de wedstrijd tegen Shakhtar nam Napoli maar liefst 11 corners.

De motivatie ligt dus bij de ploeg van Napoli vandaag.Feyenoord heeft niks meer om voor te spelen maar liet tegen City zien dat ze het elke ploeg lastig kunnen maken.Ik verwacht dat Napoli vroeg of laat toch wel op voorsprong komt en het daar dan niet bij laat want ze kunnen de goaltjes ook wel gebruiken.Ook denk ik aan een Napoli dat veel balbezit zal houden en constant in de aanval gaat en dus veel in de helft van Feyenoord zal spelen, gunstig voor wat cornertjes.Mocht Feyenoord tot scoren komen wat ik totaal niet uitsluit zal dat alleen maar gunstig zijn voor de cornerbet waarop ik zal spelen.

Bet: Napoli Win&Over 10.5 corners@3.20 Unibet (mooie odd dat lowstake zeker te spelen valt)

(LOST)


20:45 Liverpool - Spartak Moscow

  • Spartak scoorde in al zijn 5 laatste CL-wedstrijden en kreeg in al die wedstrijden ook een goal tegen.(Allen BTTS)
  • Liverpool scoorde in zijn laatste 7 CL-wedstrijden en kreeg in 5 wedstrijden daarvan een goal tegen.In de 2 wedstrijden waarin ze geen goal tegen kregen speelden ze tegen het zwakke Maribor!

Liverpool is zo goed als door naar de volgende ronde en Spartak is helemaal afhankelijk van wat Sevilla vandaag gaat doen. Sevilla zal waarschijnlijk gewoon van Maribor winnen maar Moscow zal nog een sprankeltje hoop hebben en alles geven in deze wedstrijd.Netals de bookmakers denk ik dat Liverpool een grotere kans heeft om te winnen thuis maar niet met een clean sheet.Spartak beschikt namelijk over prima aanvallende spelers zoals de Nederlander Quincy Promes en de altijd gevaarlijke Braziliaan Luiz Adriano.

Bet: Both Teams To Score@1.84 (highstake)

(LOST)


20:45 Maribor - Sevilla

  • De laatste 7 CL-wedstrijden van Sevilla gingen O2.5 goals.
  • Maribor kreeg in zijn laatste 5 CL-wedstrijden een goal tegen.
  • Ben Yedder scoorde in 5 van de laatste 7 CL-wedstrijden van Sevilla.
  • Ben Yedder scoorde in 3 van de laatste 4 wedstrijden voor Sevilla.

Sevilla zal hier moeten winnen om zijn 2e plek te behouden want het is natuurlijk nooit uitgesloten dat Spartak weet te stunten tegen Liverpool en hun van de 2e plek weet af te stoten.NK Maribor ligt al uit het toernooi en speelt voor niks meer.Zij kregen dit toernooi wel opmerkelijk veel goals tegen en werden al eerder verslagen door Sevilla met 3-0 (Ben Yedder Hattrick).Ook is mij de 0-7 afslachting thuis tegen Liverpool bijgebleven waardoor je kan zien dat dit een ploeg is waarbij het zijn spelen in eigen stadion in Europeze competities niet in zijn voordeel kan gebruiken.

Sevilla wint hier en scoort 2 of meer goals.

Bet 1: Ben Yedder To Score Anytime@1.80 (highstake)

Bet 2: Total goals by away team O2.5@1.98 (lowstake)

(LOST)


Ontzettend veel verrassingen in de Champions League vandaag met onder andere de afslachting van Spartak die niet wist te scoren en Maribor die Sevilla op een gelijkspel wist te houden.De grootste verrassing was echter de overwinning van Feyenoord op Napoli! Ik ga snel verder met het NBA en hoop daar wel wat winst te kunnen maken.


NBA


Vandaag geen uitgebreide analyses, dit zijn de picks van vandaag:


01:00 Indiana Pacers - Chicago Bulls:

Myles Turner O15.0 points@1.85

(LOST, had wel meer punten van Pacers verwacht)


01:30 Boston Celtics - Dallas Mavericks:

Player Specials Points,Rebounds&Assists by the player

Al Horford O27.5@1.85

(WON)


01:30 New York Knicks - Memphis Grizzlies:

New York Knicks ML@1.74

(WON)


02:00 Charlotte Hornets - Golden State Warriors:

Kemba Walker O22.5@1.85

(WON)



Bericht gewijzigd door soccerqueen op do 7 dec. 2017, 09:04
0 Vind ik leuk's

Geen goede champions leauge avond gehad he ... k ben voor vanavond op zoek naar een combo van ongeveer x7 ... tips?

0 Vind ik leuk's
Op do. 7 dec. 2017, 12:01 schreef tatou-i:

Geen goede champions leauge avond gehad he ... k ben voor vanavond op zoek naar een combo van ongeveer x7 ... tips?

Klopt, Champions League was een en al shock.Ik zet zo weer wat tips in mijn topic + NBA (nba loopt wel lekker bij mij).Ik raad je aan de highstake tips bij elkaar te pakken voor een odd rond 7.


Succes alvast!

0 Vind ik leuk's
Op do. 7 dec. 2017, 19:36 schreef soccerqueen:
Op do. 7 dec. 2017, 12:01 schreef tatou-i:

Geen goede champions leauge avond gehad he ... k ben voor vanavond op zoek naar een combo van ongeveer x7 ... tips?

Klopt, Champions League was een en al shock.Ik zet zo weer wat tips in mijn topic + NBA (nba loopt wel lekker bij mij).Ik raad je aan de highstake tips bij elkaar te pakken voor een odd rond 7.


Succes alvast!

Ja top ... ik wacht het af

0 Vind ik leuk's

7-12-2017


Europa League


21:05 FCSB - Lugano

  • De vorige wedstrijd eindigde 1-2 voor FCSB.
  • FCSB kreeg een goal tegen in zijn laatste 4 EL-wedstrijden.
  • FCSB scoorde in 4 vd 5 laatste EL-wedstrijden.
  • Lugano scoorde tot nu toe in elke EL-wedstrijd en 4 vd laatste 5 waren BTTS.

FCSB is een sterke thuisploeg en heeft in zijn 20+ thuiswedstrijden minstens 1x gescoord.Lugano heeft nog kans op de 2e plek en weet in deze competitie ook altijd het net te vinden.

Bet: Both Teams To Score@1.70 (highstake)

(WON)


21:05 Hapoel Beer Sheva - Viktoria Plzen

  • Viktoria won eerder van Hapoel met 3-1.
  • Hapoel wist zijn laatste 4 EL-games niet te winnen.
  • Viktoria scoorde 2x of meer in zijn laatste 4 wedstrijden.

Hapoel heeft geen hoop op de volgende ronde, waar Viktoria zelfs kans heeft om de eerste plaats van FCSB over te nemen.Ook moeten ze gewoon winnen om Lugano voor te blijven.Verder zit er veel kwaliteitsverschil in deze ploegen en hoort Viktoria dit gemakkelijk te winnen.

Bet: Draw No Bet Viktoria Plzen@1.70 (highstake)

(WON)


21:05 Red Star Belgrade (Crvena Zvezda) - FC Köln

  • Beide teams staan op 6 punten en kunnen de 2e plek bemachtigen.
  • Köln heeft van het weekend zijn hoofdtrainer Peter Stoger ontslagen.
  • Köln komt niet met alle spelers van het eerste team.
  • Red Star won eerder met 0-1 van Köln.
  • De laatste 4 EL-games van Red Star waren U1.5 goals.

Köln zit met relegatieproblemen in de Bundesliga en ik denk niet dat zij de europa league als prioriteit zien.Red Star heeft hier het voordeel thuis maar weet ook dat Bate Borisov waarschijnlijk niet wint bij Arsenal, en dan hebben ze dus genoeg aan een gelijkspel.Vandaar lowstake:

Bet: Red Star Belgrade Win@1.78 (lowstake)

(WON)


21:05 Zorya Luhansk - Athletic Club Bilbao

  • De vorige wedstrijd eindigde 0-1 voor Zorya.
  • Zorya scoorde niet in zijn laatste 2 EL-games.
  • Athletic Bilbao scoorde in zijn 6 van zijn laatste 7 competitiewedstrijden niet meer dan 1x.
  • Zorya kreeg in zijn laatste 5 EL-wedstrijden niet meer dan 2 goals tegen.

Beiden strijden voor de 2e plek hier en daarom verwacht ik ook een close game.Zorya verdedigd goed en speelt hier thuis.Athletic Bilbao heeft in zijn laatste competitiewedstrijd Real Madrid van het scoren af weten te houden(goed verdedigd dus), maar wist zelf ook niet te scoren.

Bet: U2.5 goals@1.74 (med.stake)

(WON)


NBA


02:00 Philadelphia 76ers - Los Angeles Lakers

Ik verwacht hier een overwinning van Philadelphia.

Joel Embiid weet voor de 76ers regelmatig de basket te vinden en wist in zijn laatste 4 games 22-25-25 en 30 punten te maken.Van de Lakers weet ik dat ze niet altijd op de verdediging spelen.Alle kansen voor Embiid vandaag.

Bet: Player Points Joel Embiid O24.5@1.85 (med.stake)

(WON)


03:00 Phoenix Suns - Washington Wizards

  • Phoenix zonder Booker! (verwacht offensieve problemen voor de Suns)

De Wizards wonnen hun laatste wedstrijd van Portland met 106-92.Opvallend was dat Bradley Beal een gekke 51 punten wist te scoren.Ik denk dat hij die zelfverzekerdheid doorzet in deze wedstrijd tegen de Suns.

Bovendien missen de Suns hun held Booker en hoort Washington dit easy te winnen.

Bet 1: Washinton -6.5@1.84 (highstake)

Bet 2: Player Points Bradley Beal O25.5@1.85 (med.stake)

(WON)


04:30 Utah Jazz - Houston Rockets

Als er een team is dat James Harden kan weerhouden van het spelen van het spel is dat voor mij Utah Jazz wel met hun supersterke verdediging.Dat betekend niet dat ik niet geloof in een overwinning van de Rockets (odd 1.40) Zodra deze odd live stijgt zal ik er zeker wat op inzetten.

Bet: James Harden Under 30.5@1.85 (med.stake)

(WON)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op vr 8 dec. 2017, 07:57
0 Vind ik leuk's

Hoelaat komen de tips van de NBA je bent on fire met NBA

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.