Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,


Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.


Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccerqueen
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

22-11-2017


13:30 NK Dugopolje - HNK Hajduk Split 2

  • Dugopolje is al 8 thuiswedstrijden ongeslagen gebleven en scoorde in al die wedstrijden.
  • Hajduk won 1 van zijn laatste 4 uitwedstrijden.Die ene wedstrijd die ze wonnen was wel tegen de sterke nr.1 Dinamo Zagreb.

Hajduk is een heel inconsistent team.Zo wonnen ze in hun laatste uitwedstrijd van de nr.1 op de lijst, maar verloren daarvoor in een uitwedstrijd tegen het zwakste team op nr.12 Kustosija.Dan leun ik toch naar Dugopolje dat bijna elke wedstrijd wel weet te scoren en een mooie ongeslagen reeks thuis heeft.

Bet: NK Dugopolje DNB@1.72 (med.stake)

(WON)


13:45 Mohammedan SC Dhaka - Dhaka Abahani LTD/Bangladesh

  • In Bangladesh heeft het thuis en uitspelen veel invloed want Abahani won zijn laatste 7 thuiswedstrijden netjes en wist vaak meer dan 1x te scoren.In de uitwedstrijden won het maar 1 vd laatste 6!
  • Mohammedan verloor 2 vd laatste 8 wedstrijden.De laatste 2 die zij verloren kwam tegen de nr.1 en nr.2 op de lijst.De nummer 2 wist met 0-3 te winnen.In de laatste uitwedstrijd tegen de nr.1 Chittagong verloren ze met 0-1.

Bet: Double Chance Mohammedan or Draw@1.89 (we houden het hier lowstake)

(LOST)


14:00 FC Lokomotive Leipzig - BSG Chemie Leipzig

  • Chemie won nog geen uitwedstrijden.In 5 vd 7 laatste uitwedstrijden kregen ze 3 of meer goals tegen.
  • Lokomotive heeft in zijn laatste 5 thuiswedstrijden 2x gelijkgespeeld,2x gewonnen en 1x verloren.

Ondanks de onregelmatigheid bij Lokomotive geef ik hen een grote kans op de overwinning.

Bet 1: Lokomotive Win@1.65 med.stake

Bet 2: een klein betje op de over teamgoals kan geen kwaad hier: Total goals by home team O1.5@1.76 lowstake

(LOST)


14:00 Atletico Madrid U19 - Roma U19

  • 4 vd 5 laatste UEFA CL- wedstrijden van Roma gingen O2.5 goals.
  • 4 vd 5 laatste UEFA CL-wedstrijden van Roma gingen O2.5 goals.
  • Op 12 september werd het 1-2 voor Atletico.

Ik verwacht een beide teams scoren&O2.5, ik ga voor:

Bet: Asian O3 goals@1.79 (med.stake)

(VOID)


14:00 PSG U19 - Celtic U19

  • op 12 september werd het 2-3 voor PSG.
  • Alle 4 laatste CL wedstrijden van Celtic gingen O2.5 goals.In 1 van die wedstrijden werd het uit verslagen bij Bayern met 6-2!
  • 2 vd laatste 4 CL wedstrijden van PSG gingen O4.5 goals.

Ik verwacht een herhaling van de vorige ontmoeting waarin beide teams tot scoren komen en op zijn minst 3 goals in de wedstrijd.

Bet: O3.5 goals@1.70 (lowstake)

(LOST)


Champions League


20:45 Juventus - Barcelona

  • Juventus heeft dit seizoen in elke thuiswedstrijd gescoord in de Serie A.
  • Juventus scoorde in 3 vd laatste 4 CL- wedstrijden.

Juventus scoorde alleen niet in de CL- wedstrijd tegen Barca.Nu spelen ze thuis en zullen niet vergeten te scoren met het talent wat er in het team rondloopt (Higuain,Dybala,Mandzukic)

Barcelona scoorde in de uitwedstrijden in de CL 1x tegen Sporting Lissabon en er werd helemaal niet gescoord tegen Olympiakos.

Zelfs met het verlies van Juventus tegen Sampdoria in de Serie A denk ik dat ze hier kunnen winnen want de oude dame is gewoon ijzersterk thuis.

Bet: Juventus DNB@2.18 (med.stake)

(VOID)


20:45 Atletico Madrid - Roma

  • AS Roma verloor zijn laatste 4 wedstrijden niet.
  • AS Roma scoorde in beide wedstrijden tegen Chelsea 3 goals.
  • Atletico Madrid scoorde in zijn laatste 6 competitiewedstrijden niet meer dan 1 goal.
  • Atletico Madrid won nog geen enkele CL- game en scoorde in geen enkele wedstrijd meer dan 1 goal.

Roma is op dreef en wist vaak te scoren tegen Chelsea...een team dat bekend staat om zijn goede verdediging.Atletico aan de andere kant wist niks te winnen nog.Bovendien hebben Chelsea en Roma al aardig wat punten bij elkaar gesprokkeld en is er weinig hoop voor Los Colchoneros.

Bet: Double Chance Roma or Draw@2.02 med stake.

(LOST)


20:45 Paris SG - Celtic

Vorige wedstrijd tussen Celtic en PSG werd het 0-5 voor PSG...en toen speelde PSG nog uit ook!

Bet: Asian Handicap PSG -3@2.25 med.stake

(Deze exacte bet had ik gister voor Manchester City ook, maar denk dat PSG ons niet gaat teleurstellen hier!)

(WON)


NBA


01:00 Charlotte Hornets - Washington Wizards

Charlotte won 2x achter elkaar.Deze overwinningen kwamen tegen Timberwolves en de Clippers.Washington is niet te vergelijken met die teams want Washington staat nu op top van hun divisie en hun aanval doet het goed met vooral Wall en Beal in de hoofdrol.

Bet: Washington Wizards +2.5@1.92

(LOST)


01:30 Miami Heat - Boston Celtics

Hier hoef ik weinig over te zeggen.Boston heeft al 16x op rij gewonnen en dat heeft mijn bankroll goed gedaan.Don't bet against a winning team!

Bet: Boston Celtics ML@1.83

(LOST)


02:00 Houston Rockets - Denver Nuggets

Ik denk dat dit een wedstrijd word met een grote score en een Houston overwinning waarin natuurlijk ook James Harden wat puntjes zal scoren.

Bet: James Harden O30 points@1.85

(LOST)


03:00 Utah Jazz - Chicago Bulls

  • Chicago verloor 6 vd laatste 7 games.
  • Utah Jazz verloor 5 vd 6 laatste games.

Beide teams hebben het de laatste tijd slecht gedaan.Utah Jazz missen Gobert en dat zie je aan de slechte verdediging.Chicago verloor ook heel wat maar laten de laatste paar wedstrijden beter spel zien, vooral in de aanval met Markkanen. Ik verwacht een close game.

Bet: Chicago Bulls +8.5@1.95

(LOST)

Rampzalige nacht met het NBA, zelfs de Celtics wonnen vannacht niet!


Bericht gewijzigd door soccerqueen op do 23 nov. 2017, 11:42
0 Vind ik leuk's

23-11-2017


13:30 That Ras - Al Jazeera (JOR)

  • 4 vd 5 laatste onderlinge duels gingen O3.5 goals.
  • Al Jazeera scoorde in de laatste 5 ontmoetingen minstens 2x.
  • Al Jazeera scoorde tot nu toe in alle competitiewedstrijden in het nieuwe seizoen.(9 wedstrijden)

Dit word een lowstake bet want That Ras heeft al 6 wedstrijden niet meer dan 1 goal tegen gekregen!

Bet: Total Goals By Away Team O1.5@1.90 lowstake

(LOST)


13:30 Podbeskidzie Bielsko-Biala U19 - Upk Zielona Gora U19

  • Zielona staat op nummer 15 op de ranglijst en kreeg recent nog van de nrs 13 en 16 3 goals tegen.

Zielona kreeg van de zwakste team die op de laatste plaats staat een pak slaag in een thuiswedstrijd met 0-3.Podbeskidzie versloeg datzelfde team recent met 0-3!

Grote kans dat Podbeskidzie er hier 3 scoort.Ook denk ik niet dat Zielona hier tot scoren komt.

Bet: 3 way handicap Starts 0-1 Podbeskidzie@1.71 (med.stake)

(LOST)


13:40 Dibba Al Fujairah - Al Ain (UAE)

  • 4 vd 5 onderlinge duels gingen over de 2.5 goals.
  • in de laatste 6 wedstr. van Dibba werd er minstens 2x gescoord.In de laatste 5 was het ook BTTS.
  • Van alle 8 competitiewedstrijden tot nu toe gespeeld, wist Al Ain er in 7 minstens 2x te scoren.

De odd op BTTS en O2.5 liggen veelste laag.

Bet: Asian Total O3@1.74 med.stake


17:40 Al Nassr (KSA) - Al Ittihad (KSA)

  • de laatste 5 uitwedstrijden van Ittihad gingen O2.5 goals.
  • de laatste 4 thuiswedstrijden van Nassr gingen O2.5 goals en in alle wedstrijden scoorden beide teams.

Bet: Asian O3@1.75 (med.stake)

(LOST)


europa league


19:00 1.FC Köln - Arsenal

  • Koln wist zijn laatste 12 competitiewedstrijden niet te winnen.(10x gelijk, 2x verloren)

Als Arsenal dit wint zijn ze door naar de volgende ronde en kunnen ze de volgende EL-game rustig aan doen. Mocht Arsenal gaan rouleren heb je nog steeds een sterk team staan want dan zullen waarschijnlijk spelers als Wilshere en Welbeck in de basis staan.Genoeg aanvallend talent aan de kant van Arsenal om dit zwakke Koln te verslaan.

Bet: Arsenal Win@2.20 (med.stake)

(LOST)


19:00 Athletic Club Bilbao - Hertha Berlin

  • Aduriz scoorde in zijn laatste 2 Europe League wedstrijden.
  • Hertha kreeg in zijn vorige competitiewedstrijd 4 goals tegen.De wedstrijd daarvoor 3.

Er is duidelijk wat mis met de verdediging van Hertha op het moment.Bilbao liet eindelijk goed spel zien tegen Villarreal en speelden verdiend gelijk.Natuurlijk maakte de spits Aduriz die gelijkmaker en zal hij vanavond ook vele kansen tegen Hertha krijgen.

Bet: Aritz Aduriz To Score@1.96 med.stake

(WON)


19:00 Lazio - Vitesse

  • Lazio is al door als groepswinnaar en gaat rouleren.Zo speelt topspits Immobile vandaag niet en zelfs Caicedo als vervanging ook niet.Palombi krijgt een zeldzame start in de basis als spits en zal zichzelf willen bewijzen.
  • Vitesse heeft een minikansje mochten ze winnen en zijn dan nog afhankelijk van de wedstrijd tussen Nice - Zulte.

De spelers bij Lazio zullen hun waarde willen laten zien op het veld.Ik verwacht daarom ook wel een goaltje van Lazio.EN ze spelen nogeens thuis.

Vitesse scoorde de vorige wedstrijd 2x tegen Lazio en hebben alle motivatie om ook hier weer te scoren.

Bet: Both Teams To Score@1.83 med.stake

(WON)


19:00 Viktoria Plzen - FCSB

  • de laatste 4 EL- wedstrijden van Viktoria gingen O2.5 goals.
  • 3 vd laatste 4 EL-wedstrijden van FCSB gingen O2.5 goals.

Ik wilde eigenlijk gaan voor de O2.5 goals hier, maar verwacht dat beide wel zullen scoren hier en dat heeft al een mooie odd!

  • De Both Teams To Score zou binnengekomen zijn bij de laatste 3 EL-wedstrijden van beide teams.

Bet: Both Teams To Score@1.70 (highstake)

(LOST)


21:05 AEK Athens - Rijeka

  • Rijeka heeft al 5 wedstrijden niet gewonnen in de competitie.

De vorige wedstrijd waarin Athens won was het kwaliteitsverschil al te zien.Rijeka lijkt uit vorm.

Bet: Athens Win@1.73 med.stake

(LOST)


21:05 Partizan Belgrade - Young Boys

  • Partizan heeft in 6 van zijn 7 laatste wedstrijden minstens 2x gescoord.
  • Young Boys heeft in 15 van zijn 16 laatste wedstrijden gescoord.

Bet: Both Teams To Score@1.74 med.stake

(WON)


Bericht gewijzigd door soccerqueen op vr 24 nov. 2017, 10:22
0 Vind ik leuk's

24-11-2017


11:30 Sabah FK - Qaradag Lökbatan

  • Sabah won maar 1 van de laatste 6 wedstrijden.
  • in 4 vd laatste 5 wedstrijden kreeg Sabah 2 goals of meer tegen.

Qaradag verloor nog niks dit seizoen en blijft maar winnen.(8x gewonnen, 2x gelijkspel)

Bet: Qaradag Win@1.65 (highstake)

(WON)


11:30 Sport Club Dimona - Maccabi Yavne

  • Maccabi is 9 wedstrijden ongeslagen.
  • Maccabi won zijn laatste 5 wedstrijden.
  • Dimona kreeg in 4 van zijn laatste 6 wedstrijden 3 goals of zelfs meer tegen!

Bet: 3 way handicap Starts 1-0 Yavne@2.38 (highstake!)

(LOST)


12:00 Alashkert - Pyunik

  • In 5 vd 6 wedstrijden won Alashkert de 2nd Half.
  • In 3 vd laatste 4 onderlinge duels scoorde Alashkert 3x of meer.
  • Pyunik scoorde in 3 vd laatste 5 wedstrijden niet.

Pyunik krijgt vaak veel goals tegen van de grotere teams.Opmerkelijk is dat ze de laatste tijd wel beter verdedigen en weiniger goals tegen krijgen.Ik denk dat Alashkert wat moeilijker tot scoren komt dan normaal en alle actie pas in de 2e helft gebeurd.

Bet: 2nd Half Alashkert@1.70 (med.stake)

(LOST, Alashkert kreeg helaas een rode kaart in de 2e helft)


12:00 Padideh FC - Naft Tehran FC

  • In de laatste 5 onderlinge duels scoorde Padideh niet meer dan 1x.
  • In 5 vd laatste 6 thuiswedstrijden scoorde Padideh 2x of meer.
  • Naft Tehran kreeg in de laatste 5 uitwedstrijden een goal tegen.En in 3 vd laatste 5 uit kregen ze 2 goals of meer tegen.

Het enigste waarom we deze bet niet zouden moeten kiezen is de onderlinge stats.

Bet: Total goals by home team O1.5@1.98 (lowstake)

(WON)


13:50 Al Jazira Abu Dhabi - Emirates Club Ras al Khaimah

  • Jazira won 4 vd 5 laatste ontmoetingen met 5-0,2-4,2-4 en 4-0.
  • Emirates kreeg in 4 vd 5 laatste uitwedstrijden 3 goals of meer tegen.

Er is hier een groot kwaliteitsverschil tussen de teams.Jazira hoort deze wedstrijd met gemak te winnen.

Bet: 3 way handicap Starts 0-1 Al Jazira@1.83 (med.stake)

(LOST)


14:05 Al Nasr (Oman) - Sohar Club

  • Sohar verloor niet in de 5 laatste onderlinge duels.
  • Sohar verloor maar 1 van zijn laatste 6 wedstrijden.
  • Al Nasr scoorde al 6 wedstrijden niet meer dan 1x en scoorde zijn laatste 2 wedstrijden helemaal niet.

Er valt hier wel een puntje te halen voor Sohar.

Bet: Double Chance Sohar Club or Draw@1.74 med.stake

(LOST)


14:15 Esteghlal Sanati Khuzestan - Paykan FC/Iran Pro League

  • Paykan verloor niet in de laatste 4 onderlinge duels en won zelfs 2 van de laatste met 4-3 en 2-3.In alle 4 scoorden beide teams.
  • Paykan won 7 van de laatste 8 wedstrijden.1x gelijkspel.
  • Esteghlal won maar 1 van zijn laatste 11 wedstrijden.

Paykan is dit seizoen ontzettend sterk begonnen door bijna alles te winnen.Ook wonnen ze al van topteams zoals Persepolis en Tractor Sazi en dat is een hele prestatie.Esteghlal weet bijna niks te winnen en het is dan ook raar dat de odds voor beide teams bijna gelijk staan.

Een win voor Paykan staat op 2.45 die ik low zeker wel meespeel.De Draw No Bet is hier echter niet te missen.Als ik een tip van de dag heb is het dit wel!

Bet: Paykan Draw No Bet@1.75 HIGHSTAKE!

(LOST, wow met die stats!)


20:30 Blau-Weiss Linz - Wacker Innsbruck

  • Blau verloor 6 vd laatste 7 wedstrijden en speelde 1x gelijk.
  • Wacker Innsbruck won zijn laatste 2 wedstrijden.

Wacker won zijn laatste wedstrijd van de laatste op de lijst FAC (gelijk aan Blau-Weiss) en daarvoor wonnen ze van de nr.2. Wacker is de betere team en hoort hier te winnen.

Bet: Wacker Innsbruck Win@1.85 med.stake

(WON)


21:00 West Ham - Leicester City

  • West ham won zijn laatste 5 wedstrijden niet en kreeg in elke wedstrijd minstens 2 goals tegen.
  • Leicester verloor de laatste 5 onderlinge duels niet.(won zelfs 3x)

West Ham verdedigd slecht en Leicester heeft zichzelf heel wat verbeterd.

Bet: Draw No Bet Leicester@1.90 (highstake)

(VOID)


21:00 Banfield - Defensa y Justicia

  • Defensa won de laatste 4 onderlinge duels.
  • Defensa won zijn laatste 2 wedstrijden overtuigend met 1-4 en 3-0.
  • Banfield won 1 van zijn laatste 5 wedstrijden (3x gelijk,1x verloren)

Banfield is zeker geen slecht team, maar het beste wat ze uit deze wedstrijd kunnen halen is een gelijkspel want Defensa is op dreef!

Bet: Draw No Bet Defensa@1.90 med.stake

(WON)


NBA


01:30 Atlanta Hawks - New York Knicks

De Atalanta Hawks bleven maar verliezen tot ze eindelijk eens wonnen van Dallas dat ook gewoon een slecht team op het moment is.

New York Knicks hebben met bloed zweet en tranen geknokt voor de overwinning op de Raptors en zijn hier uitgerust.

Ik weet niet waarom de bookmakers de odds van beide teams ongeveer hetzelfde hebben gezet, maar ik trap daar niet in.De Hawks blijven ondanks de overwinning op de Mavs een zwak team en winnen niet van de getalenteerde Knicks.

Bet: New York Knicks ML@1.83 (highstake voor mij)

(LOST)


01:30 Boston Celtics - Orlando Magic

  • Orlando verloor 6 wedstrijden achter elkaar.

De Celtics verloren na 16x achter elkaar gewonnen te hebben.Zij hebben Orlando dit seizoen al eens eerder verslagen en ik heb geen twijfels hier dat ze dat weer kunnen.

Bet: Boston Celtics -6.5@1.78

(WON)


02:00 Minnesota Timberwolves - Miami Heat

De Miami Heat wonnen van de Celtics die een 16 game winning streak hadden.Dat is zeker een knappe prestatie, maar wel 1 die in eigen huis werd gespeeld.

Nu komen ze op bezoek bij de Timberwolves die offensief heel wat punten op het scorebord weten te brengen.Laat dat nou net iets zijn waarmee Miami de laatste tijd mee struggled.

Wiggins, Towns en Butler slepen de Timberwolves naar de overwinning.

Bet: Timberwolves-4.5@1.90

(LOST)


04:30 Golden State Warriors - Chicago Bulls

Natuurlijk word dit een thrashing van de Warriors op de Bulls.Deze game gaat tussen de verdedigende kampioen van de NBA en 1 van de slechtste teams van de NBA op het moment.

Dit betekend zeker niet dat de Bulls helemaal niet tot scoren komen(het is basketball).Hoeveel punten de Bulls scoren weten we niet, maar er zit wel value op WIE ze gaat scoren voor hen.De speler Markkanen weet namelijk regelmatig een paar puntjes te scoren bij de Bulls.

  • in 9 van de laatste 11 games wist Markkanen 12 punten of meer te scoren.

In de 2 games dat Markkanen wel moeite had met scoren speelden zij tegen de superdefensieve teams van Utah en San Antonio.

De stats zijn goed en ik waag wat op:

Bet: Player Points Lauri Markkanen O14@1.85

(VOID)









Bericht gewijzigd door soccerqueen op za 25 nov. 2017, 09:59
0 Vind ik leuk's

25-11-2017


12:00 1.FC Union Berlin U19 - VfL Wolfsburg U19

  • de laatste 3 wedstrijden van Wolfsburg gingen O4.5 goals en eindigden met deze scores:6-1,1-4 en 4-4.
  • 4 vd laatste 6 wedstrijden van Berlin eindigden O4.5 goals.

Het is in deze competitie normaal dat er minstens 3 goals of meer vallen en dit word dan ook een goaltjesbet.

Bet: Total Goals O4.5@2.40 (lowstake,want het is maar de vraag of Berlin weet te scoren)

(LOST)


12:00 Göztepe A.S. - Akhisar Belediyespor

  • 8 van de laatste 9 wedstrijden van Goztepe waren O2.5&BTTS.
  • Akhisar speelt wisselvallig, soms scoort het soms niet.Ze wisten in ieder geval in de laatste 5 onderlinge duels minstens 1x te scoren.

Bet: Both Teams To Score&O2.5 Yes@1.86 med.stake

(LOST)


12:00 FK Oleksandria U21 - Karpaty Lviv U21

  • Oleksandria scoorde in zijn laatste 8 thuiswedstrijden.
  • Karpaty scoorde in zijn laatste 8 wedstrijden.

Bet: Both Teams To Score@1,74 med.stake

(LOST)


12:00 Stal Kamianske U21 - Dynamo Kyiv U21

  • Stal verloor zijn laatste wedstrijd met 4-1 van Vorskla en staat momenteel op de laatste plaats.
  • Dynamo Kyiv scoorde in zijn laatste 2 wedstrijden 4x.In een van die wedstirjden won het 4-2 van Vorskla (dezelfde team die er 4 in kreeg tegen Stal)

Bet: 3 way handicap Starts 1-0 Dynamo U21@1.74 med.stake (ik geloof dat Dynamo hier ook 3x kan scoren, dan is de O2.5 teamgoals lowstake ook een optie)

(WON)


15:00 Bologna - Sampdoria/Italy Serie A

  • Sampdoria won 5 van zijn 6 laatste wedstrijden.
  • Sampdoria scoorde minstens 2 goals in zijn laatste 6 wedstrijden.
  • Bologna verloor 5 van de 6 laatste wedstrijden en verloor zijn laatste thuiswedstrijd tegen het zwakke Crotone.

Bet: Draw No Bet Sampdoria@2.07 med.stake

(LOST)


15:00 Cittadella - Salernitana/Italy Serie B

  • Salernitana is al 12 wedstrijden ongeslagen gebleven.
  • Cittadella won maar 1 van zijn laatste 5 thuiswedstrijden.
  • De laatste ontmoeting eindigde in een doelpuntloos gelijkspel.

Bet: Asian Handicap Salernitana +0.75@1.94 med.stake

(Half Lose)


16:00 Crystal Palace - Stoke City

  • Stoke heeft in zijn 5 laatste uitwedstrijden gescoord.
  • Palace scoorde in zijn laatste 3 thuiswedstrijden minstens 2x tegen onder andere Chelsea,West Ham en Everton.

Bet: Both Teams To Score@1.79 med.stake

(WON)


16:00 Manchester United - Brighton&Hove Albion

  • Brighton kreeg dit seizoen (12 wedstrijden) nog niet meer dan 2 goals tegen.
  • In 4 vd laatste 5 competitiewedstrijden scoorde United niet meer dan 2x.(Alhoewel ze thuis wel vaker meer scoren)

Manchester komt net van een doordeweekse CL-wedstrijd en zal ietsje vermoeid zijn.Bovendien kwamen zij niet tot scoren in diezelfde wedstrijd en verloren ze met 1-0 van Basel.

Bet: Total Goals By Home Team U2.5@1.67 med.stake

(WON)


16:15 Real Madrid - Malaga

  • Malaga kreeg in 1 van zijn laatste 5 uitwedstrijden meer dan 2 goals tegen.
  • Real Madrid heeft dit seizoen nog niet kunnen winnen met een groter verschil dan 3 goals.(12 wedstrijden)

Malaga had het zijn laatste 5 uitwedstrijden moeilijk tegen teams zoals Atletico Madrid,Valencia,Sevilla,Barcelona en Villarreal.Toch wist alleen Valencia meer dan 2 goals te scoren.

Bet: Asian Lines Malaga +3@1.81 (lowstake)

(WON)


NBA


02:00 Indiana Pacers - Boston Celtics

Bet: Boston Celtics -2.5@1.76

(WON)


02:30 Dallas Mavericks - Oklahoma City Thunder

Bet: Player Points Russel Westbrook O23.5@1.85

(WON)


03:00 Utah Jazz - Milwaukee Bucks

Bet: Milwaukee Bucks ML@1.98

(LOST)





Bericht gewijzigd door soccerqueen op zo 26 nov. 2017, 10:11
0 Vind ik leuk's

26-11-2017


13:00 Estrella CF - CD La Cuadra

  • La Cuadra verloor 7 van de laatste 8 uitwedstrijden.Vorige uitwedstrijd speelde het gelijk en de 2 daarvoor verloor het met 4-0 en 5-0.
  • Estrella speelde zijn vorige 5 thuiswedstrijden 2x gelijk, wonnen 2x en verloren 1x.

Kansen voor Estrella hier.

Bet: Estrella Win@1.83 (med.stake)

(LOST)


13:00 UD San Fernando - CD Buzanada

  • San Fernando scoorde minstens 2x in zijn laatste 7 thuiswedstrijden.In 5 daarvan scoorde het 3x of meer.
  • Buzanada kreeg in zijn laatste 5 uitwedstrijden 2 goals of meer tegen.

Bet: Total Goals By Home Team O2.5@2.15 (lowstake)

(WON)


13:00 Sumqayit City - Sabail

  • Sumqayit won 4 vd 5 laatste thuiswedstrijden.
  • Sabail verloor 4 vd 5 laatste uitwedstrijden.

Bet: Sumqayit Win@1.83 (med.stake)

(LOST)


15:00 Nice - Lyon

  • De vorige ontmoeting tussen deze twee werd 3-3!

Beide teams hebben genoeg aanvallende kwaliteiten.

Bet: Total goals O2.5@1.66 med.stake

(WON)


16:00 Granada CF - Huesca

  • Huesca is 10 wedstrijden ongeslagen gebleven.
  • Granada won zijn laatste 3 wedstrijden niet.

Granada is een goed teampje dat vaak wel wint.Laatste tijd lijkt het uit vorm te zijn dus komt deze wedstrijd voor Huesca op een goed moment.

Bet: Huesca or Draw@1.70 medstake

(LOST)


16:00 Westerlo - KFCO Beerschot Wilrijk

  • Beerschot verloor 7 van de laatste 8 uitwedstrijden niet.
  • Westerlo won zijn laatste 8 wedstrijden niet.

Beerschot ging in zijn laatste uitwedstrijd met 4-0 ten onder bij Cercle, maar speelde daarvoor nog degelijk voetbal.Westerlo heeft al een tijdje niks gewonnen en speelde recent nog op 15 oktober tegen dit Beerschot waar het 0-0 bleef.

Ik denk dat Beerschot dit op een gelijkspel houd, in ieder geval in de eerste helft nog.

Bet: Half Time Draw@2.08 lowstake

(WON)


16:00 FC Copenhagen - Lyngby

  • Lyngby won vorig maand nog van Copenhagen met 3-1
  • Lyngby vergat dit seizoen maar 2x om te scoren (er zijn al 16 wedstrijden gespeeld dit seizoen)
  • FC Kopenhagen scoorde 3x of meer in 4 vd 5 laatste thuiswedstrijden.

Bet: Both Teams To Score Yes@1.71 medstake

(WON)


16:00 Vizela - Uniao Torcatense

  • Vizela speelde al 10 wedstrijden dit seizoen en won daar 8 van.
  • Vizela won zijn laatste 6 wedstrijden.
  • Van zijn laatste 5 uitwedstrijden won Uniao er 1, speelde er 1 gelijk en verloor er 3.

Bet: Vizela Win@1.72 (highstake)

(WON)










Bericht gewijzigd door soccerqueen op zo 26 nov. 2017, 22:47
0 Vind ik leuk's

27-11-2017


17:00 Azam FC - Mtibwa Sugar/Tanzania Premier League

  • Azam hield in 5 van de 6 laatste thuiswedstrijden een clean sheet.
  • Mtibwa Sugar scoorde niet in zijn laatste 3 wedstrijden.
  • De laatste onderlinge wedstrijd eindigde 0-0.

In deze competitie van Tanzania vallen er ontzettend weinig goals.Zo zijn de meeste wedstrijden U2.5 goals en zelfs U1.5 goals.

Bet: Total Goals By Away Team Under 0.5@1.82 med.stake

(LOST)


17:30 FC Fastav Zlin - Slovacko/Czech Republic First League

  • In de laatste 4 ontmoetingen scoorden beide teams.
  • Fastav kreeg in zijn laatste 8 wedstrijden een goal tegen.
  • Slovacko heeft al 11 wedstrijden niet gewonnen.

Fastav weet vaak goals tegen te krijgen maar zelf ook te scoren.Slovacko krijgt bijna elke wedstrijd een goal tegen maar het scoren lukt niet altijd.In de vorige wedstrijd wist Slovacko dan weer wel tegen de nummer 1 Viktoria Plzen te scoren en dan denk ik dat ze dat tegen dit Fastav ook hun kansen krijgen.

Bet: Both Teams To Score@2.08 lowstake

(WON)


17:30 Spartak Moscow - Zenit St Petersburg/Russia Premier League

  • alle vorige 5 onderlinge duels gingen O2.5 en 4 daarvan gingen O3.5.
  • In alle 5 vorige onderlinge duels scoorden beide teams.

Ik ga met de stats mee.

Bet 1: Both Teams To Score@1.66 med.stake (WON)

Ook geef ik Spartak het voordeel thuis, want ookal wist Zenit 5-0 te winnen in zijn vorige wedstrijd van Tosno, de 4 wedstrijden daarvoor kwam het niet tot scoren tegen grote ploegen zoals Lokomotiv, CSKA Moscow en Rubin Kazan (EN de middenmotor Arsenal Tula!)

Bet 2: Draw No Bet Spartak Moscow@1.84 (highstake)

(WON)


23:00 Palmeiras SP - Botafogo RJ/Brazil Serie A

  • In 4 van de 5 laatste ontmoetingen scoorde Palmeiras niet meer dan 1x.
  • Palmeiras scoorde in zijn laatste 5 thuiswedstrijden 2x of meer.
  • Botafogo verloor zijn laatste 4 uitwedstrijden niet.

Palmeiras is in vorm hier en Botafogo duidelijk niet.Toch als je kijkt naar 2 recente uitwedstrijden van Botafogo zie je dat ze 0-0 tegen Atletico Mineiro en Sao Paulo speelden.Dat zijn 2 teams die normaal vaak het net weten te vinden.Daarom denk ik dat Palmeiras het wat moeilijker dan normaal gaat krijgen hier en het is onduidelijk of Botafogo weet te scoren.

Bet: Under 2.5 goals@1.80 med.stake

(WON)


23:10 General Diaz - Rubio Nu

  • Rubio Nu vecht tegen relegatie.
  • Rubio verloor de 2 onderlinge duels niet.
  • Rubio speelt uit beter en verloor zijn laatste 4 uitwedstrijden niet.Ook scoorde het in zijn 4 laatste wedstrijden.
  • General scoorde in 4 van zijn 5 laatste wedstrijden.

Motivatie ligt aan de kant van Rubio en zij zullen alles doen om te scoren.General speelt thuis en weet daar ook vaak te scoren vooral tegen een team als Rubio dat veel goals tegen krijgt..Bovendien speelde Rubio Nu deze maand nog gekke wedstrijden met scores van 3-3 en 2-4.

Bet: Both Teams To Score Yes@2.10 med.stake

(LOST)


NBA


01:00 Indiana Pacers - Orlando Magic

  • Orlando heeft al 8 games achter elkaar verloren.
  • De Pacers wonnen 5x achter elkaar voordat ze verloren van de Celtics.
  • Oladipo is een twijfelgeval.

Zelfs zonder Oladipo zit er zat talent in het team om Orlando te verslaan.

Bet: Indiana Pacers -2.5@1.78

(WON)


01:30 New York Knicks - Portland Trail Blazers

  • Portland won tegen Brooklyn en de Wizards.
  • De Knicks zijn mogelijk zonder Porzingis en Kanter.

Dit word waarschijnlijk een close game maar ik ga voor de Blazers hier.Tot nu toe hebben ze 4 van de 5 laatste games gewonnen en lijken in vorm te zijn.

Bet: Portland Trail Blazers ML@1.92

(WON)


02:00 Houston Rockets - Brooklyn Nets

  • Houston heeft een dag rust gehad.

Brooklyn is ietwat vermoeid terwijl Houston een dag rust heeft gehad en al in supervorm is.Grote winst voor Houston hier met Harden die weer zijn punten maakt.

Bet: Houston -17.5@1.90 (LOST)

Sidebet:Player Points James Harden O30.5@1.85 (WON)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 28 nov. 2017, 11:40
0 Vind ik leuk's

2-12-2017


16:00 Everton - Huddersfield Town

  • Huddersfield verloor 6 vd 7 laatste uitwedstrijden en kreeg in zijn laatste 4 uitwedstr. 2 of meer goals tegen.
  • Huddersfield wist in zijn laatste 7 uitwedstrijden niet te scoren.
  • Everton won zijn laatste 2 thuiswedstrijden en scoorde daarin 3x of meer.

Er heerst alleen maar positiviteit in het team van de nieuw aangestelde trainer Allardyce na de overwinning op West Ham en de hattrick van Wayne Rooney.Ik zou kunnen kiezen voor total teamgoals bij Everton, maar ik ga gewoon voor de fulltime homewin hier.

Bet: Everton Win@1.90 (highstake)

(WON)


16:00 Watford - Tottenham

  • Tottenham won de laatste 5 onderlinge ontmoetingen.
  • Watford verloor al eerder tegen grote ploegen zoals Man City,Chelsea en Man United die allen 4x wisten te scoren.

Het zit Tottenham niet mee, ze wisten 4 van de laatste 5 competitiewedstrijden niet te winnen.Maar als je goed kijkt zie je ook dat ze tegen goede teams als Manchester United, Arsenal en Leicester City speelden. Watford speelt aardig voetbal maar heeft niet dezelfde kwaliteiten om Tottenham te weerhouden van een overwinning.Bovendien heeft Watford het altijd moeilijke tegen de grote ploegen.

Bet: Tottenham Win@1.70 (highstake)

(LOST)


16:00 West Bromwich - Crystal Palace

  • Crystal Palace scoorde niet in zijn laatste 7 uitwedstrijden.
  • West Brom verloor 5 van zijn laatste 7 thuiswedstr. niet.
  • West Brom heeft in 3 van zijn laatste 4 thuiswedstrijden 2x gescoord.

Beide ploegen laten bagger voetbal zien.In deze wedstrijd denk ik dat het thuisvoordeel veel (positieve) invloed gaat hebben voor West Brom.Zij weten in The Hawthorns vaak het net te vinden terwijl Palace daar juist moeite mee heeft als het uit speelt.

Bet: Draw No Bet West Bromwich@1.79 (med.stake)

(VOID)


16:15 Atletico Madrid - Real Sociedad

  • Real Sociedad scoorde in zijn laatste 14 wedstrijden.
  • Atletico Madrid kreeg maar in totaal maar 2 goals tegen in zijn laatste 8 competitiewedstrijden.

Ik denk dat Real Sociedad vandaag een goede kans heeft om te scoren.Atletico Madrid blijft een sterke verdediging hebben, maar als een ploeg als bijv. Qarabag uit weet te scoren bij Atletico dan zal La Real ook wel wat kansjes moeten krijgen.(En Madrid kan natuurlijk al met zijn hoofd bij de Champions League game zitten)

Bet: Both Teams To Score@1.97 (med.stake)

(WON)


18:30 Arsenal - Manchester United

  • Arsenal won zijn laatste 7 thuiswedstrijden en scoorde daarin 2x of meer.
  • Manchester United won 3 van zijn laatste 4 uitwedstrijden niet.
  • Arsenal hield een clean sheet in 5 van zijn laatste 6 thuiswedstrijden.

Manchester United en Mourinho spelen in uitwedstrijden vaak meer verdedigend en loeren op de counter.Arsenal is ijzersterk thuis en liet in zijn laatste wedstrijd tegen Huddersfield mooi aanvallend voetbal zien.Of dit zo een close game word met weinig goaltjes of juist veel weet ik niet, maar ik leun vandaag wel naar het team van Wenger dat wel een ongelofelijk nice DNB odd heeft!

Bet: Draw No Bet Arsenal@1.70 (med.stake)

(LOST, wat een kansen voor Arsenal!)



Bericht gewijzigd door soccerqueen op zo 3 dec. 2017, 22:58
0 Vind ik leuk's

Cool, ik zie dat je eerder een tip hebt geplaatst in de Tanzania Premier League. Heb je daar mensen zitten dat je hiervan op de hoogte bent?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op zo. 3 dec. 2017, 22:03 schreef jeronimo:

Cool, ik zie dat je eerder een tip hebt geplaatst in de Tanzania Premier League. Heb je daar mensen zitten dat je hiervan op de hoogte bent?

Hoi Jeronimo,


Nee heb daar geen mensen zitten lol.Ik doe wel altijd mijn 'huiswerk' en dan was het bijvoorbeeld heel opvallend in de stats van hun competitie dat er ontzettend weinig goals vielen.De U2.5 goals voor de competitie in Tanzania staan ook altijd op een lage odd ;)

0 Vind ik leuk's

NBA


01:00 Miami Heat - Golden State Warriors

Na mijn geld verloren te zijn door de game van de Warriors vs de Lakers dacht ik voorlopig maar ff van Golden State af te blijven. Maargoed de game daarna domineerden ze Orlando en wonnen daar met 133-112!

De Heats missen Whiteside nog steeds en gingen bij de Knicks down met 115-86 voordat ze met moeite thuis wonnen van Charlotte.Ik verwacht een ouderwetse thrashing van Golden State en de handicap lijn ligt redelijk vandaag.

Bet: Golden State Warriors -9.5@1.85

(WON)


01:00 Minnesota Timberwolves - Los Angeles Clippers

  • De hoeveelheid gemaakte rebounds in de laatste 13 games van Anthony Towns: 9-10-17-12-11-13-12-9-11-16-13-12-12

Minnesota presteert dit seizoen best goed en ik verwacht dan ook dat ze winnen van dit Clippersteam zonder Griffin.De reboundstats van Towns zien er te goed uit om deze bet te laten liggen.

Bet: Player Rebounds Karl-Anthony Towns O11.5 Rebs@1.70

(WON)


01:00 Oklahoma City Thunder - San Antonio Spurs

Oklahoma City heeft zijn laatste game gewonnen en heeft zeker sterspelers in Westbrook,George en Anthony maar het team presteert niet consistent.Dat kan ik wel weer van de Spurs zeggen (die overigens een belachelijke odd van 3.95 hebben bij de bookmakers).

  • De Spurs wonnen 6 vd laatste 7 games en dat nog wel zonder hun sterspeler Leonard.

Aldridge vervult zijn taak goed en de Spurs houden het hier close.

Bet: San Antonio Spurs +9.5@1.75

(WON)


03:30 Los Angeles Lakers - Houston Rockets

Ik verwacht hier een grote score met een overwinning van een uitgeruste Houston.

Bet: Houston -12.5@1.91

(WON)




Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 4 dec. 2017, 13:44
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.