Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,


Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.


Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccerqueen
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

12-11-2017


13:00 CF Panaderia Pulido - UD Las Palmas C/Tercera Division 12

  • Las Palmas scoorde in alle wedstrijden tot nu toe dit seizoen (14)
  • In alle 7 uitwedstrijden van Las Palmas scoorden beide teams.
  • Pulido scoorde in 9 van zijn 10 laatste thuiswedstrijden.(in 8 van die wedstr. scoorden ze 2x of meer)

Dat Las Palmas hier scoort is bijna zeker, ze hebben immers alle wedstrijden tot nu toe gescoord en krijgen regelmatig ook wat tegen.Pulido is een echt thuisteam en weet daar bijna altijd te scoren.Zo verloor het zijn laatste wedstrijd tegen Lanzarote (nr.4 en plaatsje boven Las Palmas), het werd toen 4-5.Dit laat zien dat Pulido ook tegen topteams kan scoren.

Bet: Both Teams To Score Yes@1.75 (highstake)

(WON)


13:00 UD San Fernando - Tenerife B

  • San Fernando scoorde in zijn laatste 7 thuiswedstrijden.In 6 daarvan scoorde het 2x of meer en in 5 daarvan zelfs 3x of meer.In andere woorden: Fernando weet thuis vaak het net te vinden.
  • Tenerife kreeg maar in 1 van de laatste 9 wedstrijden meer dan 1 goal tegen.

Dit is een strijd tussen de nr.1 (Fernando) en nr 3 van de competitie.Fernando scoort veel en is aanvallend goed.Tenerife is verdedigend goed en krijgt zowat nooit veel goals tegen.In hun laatste uitwedstrijd kregen ze er toevallig wel 2 tegen en dat was tegen de nr.2 op de lijst.Vandaar dat ik denk dat Fernando dit ook voor elkaar kan krijgen!

Bet: Total Goals By Home Team O1.5@1.84 (lowstake)

(WON)


13:00 AFC Leopards - Chemelil/Kenya Premier League

  • Chemelil won 3 vd 5 laatste ontmoetingen, 2x werd het gelijkspel.
  • Chemelil verloor zijn laatste 7 wedstr. niet.
  • Leopards speelt wisselvallig en won 2 van zijn laatste 5 thuiswedstrijden.

Bet: Draw No Bet Chemelil@2.20 (med.stake)

(LOST)


14:00 Werder Bremen (Women) - SG Essen-Schönebeck (Women)/Bundesliga Women

  • Essen won de 3 onderlinge ontmoetingen met 0-6,3-0 en 1-5.
  • Bremen kreeg in elke wedstrijd tot nu toe een goal tegen.In de 3 laatste wedstrijden kregen ze 3 tegengoals of meer tegen.
  • Essen won zijn laatste 3 uitwedstrijden en scoorde toen 2x of meer.(1-2,1-3 en 2-5 gewonnen)

Ontzettend grote kans dat Essen hier weer wint (odd 1.90) maar ik ga liever voor de:

Bet: Total Goals by Away Team O1.5@1.72 (highstake)

(LOST)


14:00 Altona 93 - St.Pauli 2/Regionalliga Nord

  • Altona kreeg al 6 thuiswedstrijden op rij 2 goals tegen en verloor die wedstrijden ook.
  • Altona verloor 9 vd laatste 10 wedstrijden.

Pauli is ook niet 1 van de beste teams maar wisten dus wel in hun laatste 5 wedstrijden te scoren en wonnen er ook 3 van waar ze ook 2x scoorden.

Bet: Total Goals By Away Team O1.5@1.66 (med.stake)

(WON)


14:00 Baltika Kaliningrad - Spartak Moscow 2/ FNL Russia

  • Baltika scoorde in de 5 laatste onderlinge duels.
  • Baltika kreeg in zijn laatste 9 wedstrijden een goal tegen.
  • In de 6 laatste uitwedstrijden van Spartak scoorden beide teams.

Bet: Both Teams To Score@1.94 (med.stake)

(LOST, het werd 6-0 voor Baltika!)


3/6 kan beter!


16:45 CD Son Cladera - Club Santa Catalina Atletico/Spain

  • Cladera won 4 vd 5 laatste thuiswedstr. en scoorde daarin 2x of meer.
  • Santa verloor 4 vd 5 laatste uitwedstrijden en speelde 1x gelijk.Santa kreeg in 4 van die 5 wedstrijden 2 goals of meer tegen!

Bet: Total Goals By Home Team O1.5@1.91 (med.stake)

(LOST)


16:30 Ghana - Egypt/Word Cup Qualifying Africa

  • De broers Andre en Jordan Ayew spelen niet voor Ghana.Asamoah Gyan en Christian Atsu zijn ook afwezig door blessures.
  • Egypte mist alleen Mo Salah.
  • Egypte won de laatste 3 ontmoetingen.
  • Egypte won 16 vd 20 laatste kwalificatiewedstrijden.
  • Ghana wist op thuisgrond alleen het zwakke team van Comoren te verslaan en wist niet voorbij Oeganda en Congo te komen.

Ghana is niet meer wat het was en mist ook veel sterspelers.Ook hebben ze het tot nu toe niet makkelijk gehad in de kwalificaties.Egypte heeft een sterk team ook zonder Salah.

Bet: Double Chance Egypt or Draw@1.74 (highstake)

(WON)


NBA


21:30 Boston Celtics - Toronto Raptors

  • Kyrie Irving speelt deze game niet.Al Horford is terug!

Raptors hebben al 2x op rij gewonnen en willen de vermoeide Celtics ook overkomen.De Celtics hebben zelf 11keer! Op rij gewonnen maar missen nu Kyrie Irving.We zullen nog moeten zien wat voor effect dat op deze game zal hebben want ik moet zeggen dat de odd op Boston met 2.32! wel heel genereus is.Dit is dus belangrijk om live in te gaten te houden.Verder is Horford terug en dan denk ik aan een reboundbet.

  • Horford laatste rebound stats: 10-10-8-7-13-9-9-13-9.

Zoals je ziet komt dit vaak boven de 8 rebs uit en daarom ga ik vandaag ook weer voor:

Bet: Player Rebounds Al Horford O8.5@1.75 (med.stake)

(LOST, Horford speelde sterk en zette de meeste punten op het bord jammer genoeg niet de rebs.Celtics gewonnen! :) )


22:00 Detroit Pistons - Miami Heat

Beide teams doen het redelijk goed, maar ik ga hier toch voor de Pistons omdat zij een 6-1 record thuis hebben tot nu toe en daar ook heel gevaarlijk kunnen zijn.

Bet: Detroit Pistons ML@1.78

(WON)


00:00 Indiana Pacers - Houston Rockets

  • De Pacers verloren 5 games voordat het won van de Bulls, het zwakste team op het moment in de NBA!

Houston is aanvallend te sterk op dit moment voor de Pacers en ook vermoeid is er geen twijfel bij mij om op de Rockets in te zetten.Harden en Gordon zullen hen naar de overwinning slepen!

Bet: Houston -2.5@1.78 (highstake)

(WON)


01:00 Oklahoma City Thunder - Dallas Mavericks

  • De points,rebounds en assists van Westbrook zijn al 7 wedstrijden in totaal niet boven de 41 uitgekomen.

Dallas is een middelmatig team dat defensief niet altijd sterk staat.Het zal niet als een verrassing komen als Oklahoma hier met een groot verschil wint.Alleen is Westbrook in tegenstelling tot het vorige seizoen niet in zijn eentje meer de echte topscorer.Zo zette Paul George in de vorige game al 42 punten op het scorebord voor de Thunders.Westbrook zelf maakte 3 rebounds,8 assists en 22 punten.Hij zal ongetwijfeld zijn steentje bijdragen in deze wedstrijd...maar de lijn op deze bet staat veelste hoog naar mijn mening.

Bet: Player Specials/Points, Rebounds&Assists by the player Russell Westbrook Under 41.5@1.85 (Unibet)

(WON)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 13 nov. 2017, 06:49
0 Vind ik leuk's

13-11-2017


19:30 Victoriano Arenas - Club Atletico Lugano

Lugano doet het redelijk maar lijd grote verliezen tegen de topteams.Victoriano is daar 1 van.

Bet: Victoriano Arenas Win@1.85 (med.stake)


19:30 Defensores De Cambaceres - San Martin De Burzaco

  • Burzaco scoorde in 6 vd laatste 7 uitwedstrijden niet.
  • Defensores scoorde maar in 1 van de laatste 8 thuiswedstrijden meer dan 1x.

Bet: Under 2.5 goals@1.68 (med.stake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 13 nov. 2017, 18:22
0 Vind ik leuk's

13-11-2017


19:30 Defensores De Cambaceres - San Martin De Burzaco

  • Burzaco scoorde in 6 vd laatste 7 uitwedstrijden niet.

Bet: Under 2.5 goals@1.68 (med.stake)

(WON)


19:30 Victoriano Arenas - Club Atletico Lugano

Lugano speelt redelijk maar gaat vaak onderuit tegen de topteams en krijgt dan ook meer dan 1 goal tegen.

Bet: Victoriano Arenas Win@1.85 (med.stake)

(WON)


20:00 CA Argentino Penarol - CS Atenas

  • Ondanks dat Penarol op de allerlaatste plaats staat wisten ze wel in 7 van hun laatste 8 wedstrijden te scoren.
  • Atenas scoorde in zijn laatste 5 wedstrijden en de laatste 4 waren BTTS.

Beide ploegen zijn zwakke teams in deze competitie, maar ook beiden weten de laatste games het net te vinden.

Bet: Both Teams To Score Yes@2.08 (lowstake)

(LOST)


20:45 Airdrieonians U20 - Albion Rovers U20

  • de laatste 4 uitwedstrijden van Albion gingen verloren met 3-0/3-0/2-0 en 4-0.
  • Albion verloor alle wedstrijden dit seizoen (10!) en kreeg in 9 daarvan 2 of meer goals tegen.
  • Airdrieonians staan op nr 1 na 10 speelrondes en weten vaak ook 2x of meer te scoren.

Ik verwacht al snel een goaltje van Airdrie, misschien al 2 in de eerste helft.

Bet: 3 way handicap Starts 0-2 Airdrieonians@1.94 (highstake)

(WON)


23:00 Chapecoense-SC - Santos-SP/Brazil Serie A

  • Chapecoense heeft al 5 wedstrijden niet verloren en zitten in een goede vorm.
  • Santos won maar 1 van de laatste 10 uitwedstrijden.
  • Santos won de laatste 4 onderlinge duels.Chape scoorde de laatste 3 ontmoetingen niet.
  • 8/11 laatste uitduels van Santos eindigden in een gelijkspel.
  • 14 vd laatste 15 uitwedstrijden van Santos eindigden onder de 2.5 goals.

Dit word een spannende wedstrijd waar ik niet durf te kiezen voor een Fulltime-winnaar(ookal neig ik naar Santos).Ik verwacht ook geen goalfest wat te zien is aan de onderlinge stats en uitduels van Santos.

Bet: Under 2.5 goals@1.67 highstake

(WON)


00:00 Union La Calera - Cobreloa/Chile Primera B

  • de laatste ontmoeting eindigde 5-1 voor Cobreloa.
  • 3 vd laatste 4 wedstrijden van Union eindigden O3.5 goals.
  • de laatste 6 wedstrijden van Cobreloa eindigden O2.5 goals.5 wedstrijden daarvan O3.5!

Bet: O2.5 goals@1.72 (med.stake)

(WON)


00:00 Irapuato - Tuxtla FC/Mexico Segunda Division

  • de laatste 5 thuiswedstrijden scoorde irapuato 3x of meer.
  • Tuxtla kreeg in 3 vd laatste 4 uitwedstrijden 2 goals tegen.

Bet: Total goals by home team O1.5@1.66 (highstake)

(WON)


NBA


01:00 Washington Wizards - Sacramento Kings

  • Washington won 113-94 tegen de Hawks en daarvoor 111-95 tegen de Lakers.
  • Sacramento won 2 games om uiteindelijk weer te verliezen tegen de Knicks 91-118.

Washington weet de zwakke teams te verslaan.

Bet: Washington Wizards -10.5@1.84

(WON)


01:30 New York Knicks - Cleveland Cavaliers

  • Cleveland verloor al van slechte teams zoals Atlanta,Indiana en de Nets.
  • New York Knicks versloegen de Cavs al eerder toen ze uit speelden.
  • Knicks wonnen 7 van hun 9 laatste games.

Cavaliers spelen te inconsistent terwijl de Knicks al een indrukwekkende reeks hebben neer gezet.Samen met Porzingis houden ze deze homegame close.

Bet: New York +5.5@1.85

(WON)


03:00 Utah Jazz - Minnesota Timberwolves

  • Rudy Gobert is afwezig voor de Utah Jazz.

Bij de Utah Jazz draait het allemaal om de sterke verdediging.Zonder Gobert zal de defensie er ook onder lijden.Ik zie hier kansen voor Minnesota.

Bet: Minnesota Timberwolves -3.5@1.90

(WON)


03:00 Phoenix Suns - Los Angeles Lakers

De Lakers hadden het offensief moeilijk tegen de Bucks, terwijl Phoenix eindelijk won van Minnesota.Phoenix speelt hier thuis en samen met Warren en Booker die uitstekend presteerden tegen Minnesota kunnen zij hier de overwinning behalen.

Bet: Phoenix ML@1.88

(LOST)









Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 14 nov. 2017, 11:00
0 Vind ik leuk's

14-11-2017


12:30 Shahrdari Mahshahr - Iranjavan Bushehr/Azadegan League Iran

  • Mahshahr won maar 1 van zijn laatste 9 wedstrijden.
  • Iranjavan won 3 van zijn laatste 6 wedstrijden en speelde 3x gelijk.

Bet: Double Chance Iranjavan or Draw@1.72 (med.stake)

(WON)


13:00 Gimnasia La Plata Reserves - Velez Sarsfield Reserves

  • 4 vd 5 laatste wedstrijd van Gimnasia eindigden onder de 2.5 goals.
  • alle wedstrijden van Velez (7 tot nu toe) eindigden onder de 2.5 goals.

Bet: Under 2.5 goals@1.80 (med.stake)

(WON)


13:00 HNK Gorica - Rijeka/Croatia Cup

  • de laatste 2 cupwedstrijden van Gorica eindigden 3-0 en 8-0.Gorica weet in zijn eigen competitie, (dat 1 divisie lager is dan van Rijeka) in zijn laatste 7 thuiswedstrijden te scoren.
  • in 8 vd laatste 9 cupwedstrijden van Rijeka vielen er 3 of meer goals.

Rijeka is een ploeg dat vaak overs speelt, of dat nou in de eigen competitie is, een europa league wedstrijd of een cupwedstrijd.

Bet: Asian O3 goals@1.94 (lowstake)

(VOID)


13:00 Zhemchuzhyna Odesa - FC Ingulets/Persha Liga

  • Ingulets won 5 van zijn laatste 7 wedstrijden en speelde 2x gelijk.In al die wedstrijden kregen ze geen goal tegen.

Odesa scoorde in zijn laatste 2 thuiswedstrijden 4x en daarom denk ik dat de odds van BTTS nog wat hoog staan.Odesa (13) speelde toen tegen zwakke ploegen die op 16 en 17 staan.

  • Tegen ploegen in de top 5 wist het niet te scoren.(Arsenal Kyiv(1),Poltava(2),Helios(5)

Ingulets staat op 3 en heeft al 7 wedstrijden een clean sheet gehouden.

Bet: Both Teams To Score NO@1.74 (med.stake)

(LOST)


13:45 Team BJMC - Brothers Union/Bangladesh Premier League

  • Team BJM(7) speelde niet altijd goed maar lijkt nu in vorm te zijn door 3x op rij te winnen van de nummer 8,9 en 10 op de lijst.In al die wedstrijden scoorden ze ook 2x of meer.
  • Brothers verloor 5 van zijn 6 laatste wedstrijden en kreeg daarin 2 goals of meer tegen.

Ik denk dat BJM de goede lijn nu doortrekt door na 8,9 en 10 nu ook de nummer 11 Brothers te verslaan.

Bet: Team BJM Win@1.70 (highstake)

(LOST)


18:00 Vejle Boldklub - HB Koge/Denmark 1st Division

  • Vejle staat op nummer 1 met 34 punten en won 6 vd laatste 7 thuiswedstrijden.
  • Koge won maar 1 vd laatste 5 uitwedstrijden, speelde 1x gelijk en verloor 3x.

Bet: Vejle Win@1.85 (med.stake)

(LOST)


18:00 Tecos - Santos Laguna Premier

  • Tecos verloor zijn laatste wedstrijden met 1-3,4-2 en 0-2.
  • In de meeste wedstrijden die Santos wint of gelijkspelen scoort het meer dan 1x.

Dat Santos hier scoort is bijna zeker door de slechte verdediging van Tecos.In de laatste recente wedstrijden is het zeldzaam dat zij meer dan 1x scoren daarom speel ik deze bet lowstake.

Bet: Total goals by away team O1.5@1.80 (lowstake!)

(WON)


19:30 Csr Espanol - Yupanqui

  • 8 vd 11 wedstrijden in totaal eindigde in een gelijkspel voor Yupanqui.
  • Yupanqui scoorde in 9 van de laatste 11 uitwedstrijden niet.
  • - in 3 vd laatste 4 thuiswedstrijden van Espanol scoorden beide teams niet en vielen er U1.5 goals.

De BTTS NO staat hier veelste laag op 1.55.Ik pak mn kansen weer met een superlowstake bet op de unders.

Bet: Under 1.5 goals@2.40 (lowstake!)

(LOST)


NBA


01:30 Brooklyn Nets - Boston Celtics

  • Boston heeft al 12x op rij gewonnen.

Het momentum ligt bij Boston en ik denk dat ze hier easy winnen tegen de slechte defensie van Brooklyn.

  • In de laatste 5 games die verloren gingen van Brooklyn kregen ze Over 107 punten tegen.

Bet: Total Points By Away Team O107.5@1.82

(WON)


02:00 Houston Rockets - Toronto Raptors

  • Houston heeft al 6x op rij gewonnen.

Houston's specialiteit is het schieten van de 3-pointers en ik denk dat Harden er hiervan een paar zal maken vannacht.

  • Harden heeft in 5 vd laatste 6 games minstens 6 three-pointers gemaakt.

Dit zijn de 3point stats van Harden: (eerste cijfer hoeveel hij er gemaakt heeft en tweede hoevaak hij het geprobeerd heeft)

3-12

6-14

6-14

7-8

6-11

6-17


Zoals je ziet krijgt Harden zijn 3pointers wel gemaakt in welke game dan ook en een goede bet hier is:

Bet: 3-point field goals made by the player James Harden O4.5@1.80

(LOST)


02:30 Dallas Mavericks - San Antonio Spurs

Dallas doet het zeer slecht en heeft tot nu toe maar 2x gewonnen van 14 in totaal.

San Antonio mist zijn keyspelers Kawhi Leonard en Parker en weet alsnog games gewoon te winnen.

Bet: San Antonio -6.5@1.91

(LOST, op 1 puntje heel zuur!)


Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 15 nov. 2017, 11:51
0 Vind ik leuk's

15-11-2017


13:30 FC Nitra U19 - Ruzomberok U19/Slovakia

  • Ruzomberok verloor maar 1 vd laatste 11 wedstrijden.Bovendien won het 3 vd laatste 5 wedstrijden.
  • Nitra won niet in zijn laatste 5 wedstrijden.
  • 3 vd laatste games onderling werden gelijkspel.Daarvoor won Ruzomberok 1x en Nitra 1x.
  • Ruzomberok heeft in 10 van de 11 laatste wedstrijden niet meer dan 1 goal tegengekregen.

Ruzomberok heeft maar weinig verloren de laatste tijd en een Draw No Bet op hen zou mooi zijn, maar Nitra speelt thuis veel sterker dan uit.Ik ga liever voor de under total goals van het home team aangezien Ruzomberok een degelijke verdediging heeft.

Bet: Total goals by home team U1.5@1.83 (med.stake)

(WON)


14:00 Bright Stars - Onduparaka FC/Uganda Premier League

  • Bright Stars staan op plaats 4 en speelden dit seizoen 5x gelijk,3x gewonnen en leden maar 1 verlies.
  • Onduparaka staan op plaats 2 en speelden dit seizoen 4x gelijk,4x gewonnen en leden ook maar 1 verlies.

In deze wedstrijd kan het dus alle kanten opgaan of is er zelfs een grote kans op een gelijkspel, ook omdat er maar weinig goals vallen in deze competitie.Toch vind ik dat er veel value zit op een DNB op Onduparaka.Ze verliezen bijna nooit..en word het gelijkspel krijg je gewoon je inzet terug!

Bet: Draw No Bet Onduparaka FC@2.17 (lowstake)

(LOST)


16:00 ENPPI Club - Al-Ittihad Al Sakandary/Egypt

  • in 6 vd laatste 7 games van ENPPI vielen er minstens 2 goals.
  • in 8 vd laatste 9 games van Ittihad vielen er minstens 2 goals.
  • Ittihad kreeg in zijn laatste 4 uitwedstrijden 2 of meer goals tegen.
  • in 3 van de laatste 4 onderlinge duels won ENPPI en scoorde toen ook elke wedstr. 3x.

ENPPI doet het altijd goed tegen Al-Ittihad.In plaats van te kiezen voor een overwinning van ENPPI (wat heel goed mogelijk is) ga ik liever voor wat goaltjes.Ittihad heeft de laatste tijd namelijk ook zijn scoring boots teruggevonden.

Bet: Asian Over 2 goals@1.83 (highstake)

(VOID)


17:00 Suduva Marijampole - Lietava Jonava/Lithuania

  • Suduva ging nog op bezoek bij Jonava op 17 oktober en won toen met 0-5!
  • Suduva houd thuis ook vaak een clean sheet.De laatste 6 thuiswedstrijden wonnen ze met:1-0,3-0,5-0,2-0,5-1 en 4-2.

Jonava is een redelijke ploeg in deze competitie en staat op 4.Wat heel opvallend is dat ze verloren tegen de ploegen boven hen(nr.2 en 3) en toen 3 goals of meer tegen kregen.Suduva staat op 1 en wist zelfs die ploegen te verslaan met grote cijfers.Deze game hoort een goalfest te zijn.

Bet: Total goals by home team O2.5@1.65 (highstake!)

Als er een O3.5 goals by home team bestond zou ik die zelf ook nemen.Op dit moment is dat er prematch niet misschien live wel en dan zou ik niet twijfelen daar wat op te zetten.Wat prematch wel mogelijk is: O3.5 goals@1.80 (med.stake)

(LOST)


18:00 Linköpings FC (Women) - Sparta Praha (Women)

  • Op 8 november werd het 1-1 tussen deze 2 toen Sparta thuisspeelde.
  • Sparta Praha won zijn uitwedstrijd met 0-5 van PAOK.
  • Linkoping scoorde tot nu toe in elke CL-game.En won de laatse thuiswedstrijd met 3-0.

Linkopings is hier favoriet met een odd van maar 1.30.Sparta is de underdog met een odd van 7.00.Deze odd staat waarschijnlijk zo hoog omdat Linkopings altijd sterk speelt thuis.Dat betekend zeker niet dat Sparta niet in staat is om te scoren hier!

Bet:Both Teams To Score Yes@1.75 (med.stake)

(LOST)



NBA


01:30 Miami Heat - Washington Wizards

In 4 van de 5 laatste ontmoetingen gingen de totaal punten altijd Over.Van Miami weten we dat ze sterk verdedigen.De laatste tijd is de verdediging van de Wizards ook verbeterd en zie ik hier voor een keer een Under.

Bet: Total Points Under 210.5@1.91

(WON)


02:00 Charlotte Hornets - Cleveland Cavaliers

  • De Cavs wonnen 3 vd 4 laatste games.
  • De Hornets hebben meer gerust gekregen en hebben speler Batum terug.

De Cavs zijn offensief goed bezig en hebben de vorm te pakken.Ik denk dat ze dit doorzetten met een overwinning vannacht.

Bet: Cleveland Cavaliers ML@1.78

(WON)


02:00 Milwaukee Bucks - Detroit Pistons

  • De Bucks scoorden in 3 vd laatste 5 games 98 of minder punten.
  • De Pistons wonnen al 5x achter elkaar.

De Pistons spelen al een aantal wedstrijden indrukwekkend defensief basketbal.Dit word een close game en het zou me niet verbazen als dit hun 6e overwinning op rij word.

Bet: Detroit Pistons +4.5@1.86

(WON)


02:00 Minnesota Timberwolves - San Antonio Spurs

Minnesota mag dan wel gewonnen hebben van the Jazz, de verdediging laat nog steeds veel punten toe.

San Antonio kampt met vermoeidheid maar wisten de Timberwolves al eerder te verslaan dit seizoen.

Bet: San Antonio +5.5@1.85

(LOST)








Bericht gewijzigd door soccerqueen op do 16 nov. 2017, 11:22
0 Vind ik leuk's

16-11-2017


00:00 Bahia-BA - Santos-SP/Brazil Serie A

  • Santos verloor niet in de laatste 5 ontmoetingen.

Bet: Santos or draw@1.82 (lowstake)

(LOST)


00:00 Real Cartagena - Llaneros F.C./Colombia Primera B

  • Cartagena scoorde in zijn laatste 6 thuiswedstrijden.
  • de laatste 5 uitwedstrijden van Llaneros waren BTTS.

Bet: Both Teams To Score@1.68 (med.stake)

(WON)


00:00 Coritiba - Flamengo/Brazil Serie A

  • Flamengo verloor 7 van de 8 laatste uitwedstrijden
  • Coritiba verloor zijn laatste 6 wedstrijden niet.

Flamengo is hier licht favoriet maar doet het vreselijk slecht in uitwedstrijden.Coritiba is niet altijd stabiel geweest en is nu duidelijk in vorm.Een DNBtje kan dan geen kwaad!

Bet: Draw No Bet Coritiba@1.98 (med.stake)

(WON)


NBA


02:00 Boston Celtics - Golden State Warriors

Dit zou een close game moeten zijn tussen 2 van de sterkste teams op het moment in de NBA. Daarom kies ik ook helemaal geen winnaar uit.Boston heeft al wel 13x! achter elkaar gewonnen en dit is mede dankzij hun goede defensie.

Bij Golden State komt sterspeler Stephen Curry weer in het spel.

  • de laatste 5 wedstrijden voor zijn blessure maakte Curry minder dan 24 punten.

Opvallend is dat hij het dan ietsje moeilijker heeft bij defensieve teams.Zo wist hij tegen Miami 'maar' 16 punten te maken.

Bet: Stephen Curry Under 24.5 points@1.85 (med.stake)

(WON)


04:30 Phoenix Suns - Houston Rockets

Hier is natuurlijk de verwachting dat Houston wint en met grote cijfers!Daarom zal ik hier voor de overs kiezen.

  • in 4 vd 5 laatste ontmoetingen maakte Houston meer dan 115 punten.Hoogste was zelfs 133.

Aan de kant van Houston maken Ariza en Capela ook heel wat punten.

De punten van Ariza in de laatste 7 games:20-15-9-17-14-12-16

De punten van Capela in de laatste 7 games:11-20-7-19-8-12-12

Het is ook wel een echte gok, maar ik vind persoonlijk Ariza consistenter spelen dan Capela en denk ook dat hij hier meer scoort.

Bet 1: O228.5 total points@1.90 (med.stake) (WON)

Sidebetje: To score most points Ariza-Capela/ Ariza@1.90 (lowstake) (LOST, Ariza 11 punten, Capela 12!)



Bericht gewijzigd door soccerqueen op vr 17 nov. 2017, 07:47
0 Vind ik leuk's

17-11-2017


10:15 Motorlet Praha - Cesky Brod/Czech Republic 4.Liga

  • Motorlet is al 17 thuiswedstrijden ongeslagen.
  • Motorlet scoorde minstens 2x in zijn laatste 14 thuiswedstrijden.
  • Brod kreeg maar liefst 5 goals tegen in zijn laatste uitwedstrijd.

Bet: Total goals by home team Over 1.5@1.73 (highstake)

(LOST)


10:15 FK Pardubice - Pribram/Czech Republic NFL

  • Pardubice verloor maar 1 vd laatste 13 thuiswedstrijden.(11x gewonnen)
  • Pribram verloor zijn laatste 2 uitwedstrijden.
  • Pardubice won de enigste onderlinge ontmoeting met 1-0.

Pardubice is een echt thuisteam en scoorde ook vaak 2x of meer.

Pribram is geen slecht team maar heeft het uit vaak moeilijk.

Bet: Draw No Bet Pardubice@1.72 (med.stake)

(LOST)


11:00 El Harrach U21 - USM Bel-Abbes U21/Algeria Ligue 1 U21

  • El Harrach verloor zijn laatste 4 wedstrijden en kreeg elke keer 2 goals of meer tegen.
  • de laatste 5 uitwedstrijden van Bel Abbes:1x verloren 1x gelijk en 3x gewonnen.
  • Abbes scoorde in 3 vd laatste 4 uitwedstrijden minstens 2x.

Op dit moment is Bel Abbes ietsje meer in vorm.

Bet: Draw No Bet USM Bel Abbes U21@1.80 (med.stake)

(VOID)


11:00 GC Mascara U21 - RC Relizane U21/Algeria Ligue 2 U21

  • Mascara verloor maar 1 van de laatste 18! thuiswedstrijden.
  • Relizane won maar 1 vd laatste 18 uitwedstrijden.
  • Relizane won 4 vd 5 laatste recente uitwedstrijden niet.

Relizane word hier duidelijk gekozen tot favoriet bij de bookmakers en ze hebben ook zeker veel wedstrijden gewonnen maar wel thuis.Mascara verliest ook veel uitwedstrijden maar speelt thuis weer sterk.

In deze Algerijnse competitie is het dan ook opvallend hoe belangrijk het thuisvoordeel is en de wedstrijd sterk kan beïnvloeden.

Bet: GC Mascara U21 or Draw@1.98 (lowstake)

(LOST)


11:00 Arsenal Tula U21 - Rubin Kazan U21/Russia U21

  • de laatste 4 thuiswedstrijden van Arsenal gingen O3.5 goals.
  • 6 vd laatste 7 uitwedstrijden van Rubin gingen O3.5 goals.(die ene wedstrijd bleef het bij 3 goals)

Ik sla die overs niet over hier!

Bet: O3.5 goals@1.98 (med.stake)

(WON)


NBA


01:00 Washington Wizards - Miami Heat

Washington staat nu op de eerste plaats in de Southeast Division en is aanvallend goed bezig.Morris steunt Beal en Wall genoeg in de rotatie.Miami heeft een paar overwinningen geboekt, maar die kwamen niet tegen topteams zoals Washington.

Bet: Washington Wizards -5@1.98

(LOST)


01:30 Brooklyn Nets - Utah Jazz

  • Utah moet nog een uitgame winnen.
  • Utah verloor 6 van de laatste 7 games.
  • Brooklyn verloor 7 vd laatste 9 games.

Brooklyn struggled met defensieve problemen en bij Utah is het nou juist andersom.

  • Het is belangrijk om te weten dat Utah zijn beste offensieve prestatie 6 dagen geleden neerzette tegen Brooklyn en toen ook won.

Ik ga voor een eerste uitoverwinning van Utah.

Bet: Utah Jazz ML@1.96

(LOST)


02:00 San Antonio Spurs - Oklahoma City Thunder

Onderling scoren deze teams al weinig en hoe ze nu beide middelmatig presteren ga ik hier voor een under.

Bet: Total Points Under 197.5@1.95

(LOST)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op za 18 nov. 2017, 11:08
0 Vind ik leuk's

18-11-2017


13:00 CDE Melistar - UD Ciudad de Torredonjimeno/Spain Tercera Division 9

  • Melistar heeft dit seizoen nog niks gewonnen.(13x verloren,3x gelijk)
  • Melistar verloor zijn 8 laatste thuiswedstrijden.
  • Ciudad won zijn laatste 4 wedstrijden.

Melistar heeft vaak verloren en krijgt veel goals tegen.Dit is een must play op Ciudad dat op dit moment in vorm is.

Bet: Ciudad Win@1.68 (highstake)

(WON)


13:00 1.FC Nürnberg - Holstein Kiel/2,Bundesliga

  • in 5 vd laatste 6 uitwedstrijden scoorde Kiel 2x of meer.
  • Nurnberg kreeg in zijn laatste 11 wedstrijden een goal tegen.

Bet: Total goals by away team O1.5@1.76 (med.stake)

(WON)


13:30 Arsenal - Tottenham

  • Harry Kane scoorde in zijn laatste 5 duels tegen Arsenal.

Natuurlijk verwacht ik goals aan beide kanten(odd 1.44).Harry Kane blijft maar scoren voor de Spurs en ik negeer deze stat niet.

Bet: Harry Kane To Score Anytime@1.98 (med.stake)

(LOST)


14:00 Karlsruher SC - FSV Zwickau/Germany 3.Liga

  • Karlsruher won zijn laatste 4 thuiswedstrijden en is al 21 thuiswedstrijden ongeslagen in de competitie.
  • Zwickau verloor zijn laatste 2 wedstrijden met 1-3 en 4-0.

Zwickau werd met 4-0 verslagen door Ösnabruck, een zwak team dat zelf zelden wint of scoort. Karlsruher is vele malen beter en dit hoort een easy overwinning voor hen te zijn.

Bet: Karlsruher Win@1.72 (highstake)


16:00 Crystal Palace - Everton

  • Crystal Palace won maar 1 wedstrijd dit seizoen.(weliswaar tegen Chelsea)
  • Everton kwam in zijn laatste wedstrijd terug van een 0-2 achterstand en won tegen Watford.

De overwinning tegen Watford zegt voor mij dat Everton weer de goede draad kan oppakken.Bovendien start Oumar Niasse weer voor Everton die in de laatste 3 games dat hij opgesteld werd wist te scoren.

Bet: Draw No Bet Everton@2.40 (med.stake)

(VOID)


16:00 Leicester City - Manchester City

  • in 7 vd 8 laatste competitiewedstrijden scoorde Manchester 3x of meer.
  • Leicester krijgt tegen de grote ploegen vaak 2 of meer goals tegen.Dit seizoen kreeg het 2 of meer goals tegen van: Arsenal, Manchester United, Liverpool en Chelsea.

Manchester City is niet te stoppen dit seizoen!

Bet: Total goals by away team O2.5@1.94 (med.stake)

(LOST)



Bericht gewijzigd door soccerqueen op za 18 nov. 2017, 16:55
0 Vind ik leuk's

19-11-2017


13:00 Tenerife B - CF Panaderia Pulido

  • Tenerife scoorde in 5 vd laatste 6 thuiswedstrijden.
  • Tenerife hield een clean sheet in zijn laatste 4 thuiswedstrijden.
  • Panaderia scoort zijn laatste 3 wedstrijden veel: 3-3,0-1(gewonnen),4-5(verloren)

Panaderia is een team dat veel goaltjes incasseert maar zelf ook wat goaltjes scoort.Vooral de laatste uitwedstrijd die zij met 0-1 wonnen is indrukwekkend want La Cuadra laat weinig goals toe als ze thuisspelen.In die zin is het te vergelijken met de tegenstander van vandaag.

Bet: Both Teams To Score@2.02 (lowstake)

(LOST)


13:00 SpVgg Unterhaching U19 - Eintracht Frankfurt U19

  • Unterhaching heeft in 9 van zijn 10 laatste wedstrijden 2 goals of meer tegen gekregen.
  • Frankfurt scoorde in 4 van zijn 5 laatste uitwedstrijden 2x of meer.

Bet: Total goals by away team O1.5@1.68 (highstake)

(WON)


13:30 MSV Duisburg - Erzgebirge Aue

  • 5 vd 6 laatste thuiswedstrijden van Duisburg waren BTTS.
  • 5 vd 6 laatste uitwedstrijden van Erzgebirge waren BTTS.

Bet: Both Teams To Score@1.85 (med.stake)

(LOST)


13:30 FC Ingolstadt - Fortuna Düsseldorf

  • Ingolstadt scoorde in 10 vd 11 laatste wedstrijden.
  • Van alle 13 wedstrijden tot nu toe gespeeld, wist Fortuna in 12 daarvan te scoren.

Bet: Both Teams To Score@1.81 (med.stake)

(LOST)


14:30 FC Utrecht - Excelsior Rotterdam

  • Excelsior scoorde in zijn 5 laatste uitwedstrijden 2x of meer en verloor die wedstrijden niet.Ze wonnen er zelfs 4!
  • Utrecht scoorde in zijn laatste 5 thuiswedstrijden.En kreeg een tegengoal in zijn laatste 3 wedstrijden.(1-7,3-1,2-2)

Bet: Both Teams To Score@1.78 (med.stake)

(WON)


NBA


23:00 Miami Heat - Indiana Pacers

Miami is ijzersterk thuis.De Pacers hebben 2x achter elkaar gewonnen maar de defensie is nog steeds een probleem.

Bet: Miami Heat -5.5@1.93

(LOST)


00:00 Brooklyn Nets - Golden State Warriors

Dit word een makkelijke overwinning voor de Warriors.

Bet: Golden State Warriors -11.5@1.91

(LOST)


02:00 Phoenix Suns - Chicago Bulls

Beide teams zijn rampzalig begonnen aan het seizoen en er valt weinig positiefs aan te zeggen.Phoenix heeft wel een zekere Booker in het team en ook Warren doet het niet slecht.Deze 2 zullen de Suns slepen naar een overwinning.

Bet: Phoenix Suns -1.5@1.72

(WON)


03:30 Los Angeles Lakers - Denver Nuggets

  • De Lakers verloren 5 vd 6 laatste games.
  • Denver haalde in zijn laatste game het hoogste aantal punten gescoord van een team dit seizoen.

Bet: Denver -4.5@1.78

(LOST)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 20 nov. 2017, 11:40
0 Vind ik leuk's

20-11-2017


13:00 Union de Santa Fe Reserves - Chacarita Juniors Reserves

  • Chacarita kreeg in 6 vd laatste 7 games 2 of meer goals tegen.
  • Santa Fe won 5 vd laatste 6 wedstrijden.

Bet: Total Goals by home team O1.5@1.65 med.stake

(LOST)


13:00 Dukla Prague U21 - Ceske Budejovice U21

  • de laatste 3 onderlinge duels gingen O4.5 goals.
  • Ceske kreeg in 5 vd laatste 6 uitwedstrijden 3 of meer goals tegen.

Bet: Total Goals By Home Team O2.5@1.70 (lowstake)

(LOST)


13:00 Pribram U21 - Mlada Boleslav U21

  • Pribram won de 6 laatste wedstrijden en scoorde daarin 3x of meer.
  • Mlada verloor zijn 3 laatste wedstrijden.

Bet: Total Goals By Home Team O2.5@1.82 (lowstake)

(LOST)


17:30 Manama - Muharraq Club

  • Muharraq won 5 vd 6 laatste wedstrijden.

Bet: Muharraq Win@1.85 (lowstake)

(WON)


19:00 Aab Aalborg - FC Midtjylland

  • Midtjy won 6 vd 7 laatste wedstrijden.

Bet: Midtjylland Win@1.80 med.stake

(WON)


19:00 Dundee United U20 - Hibernian U20

  • Hibernian scoorde in 6 vd laatste 7 wedstrijden 2x of meer en won die wedstrijden ook.
  • Dundee verloor 4 vd 5 laatste thuiswedstrijden en kreeg daarin 2 of meer goals tegen.
  • Dundee kreeg in 4 vd laatste 5 wedstrijden minstens 3 goals tegen.

Bet: Total goals by away team O2.5@2.25 med.stake

(LOST)


19:45 SC FC Voluntari SA - Viitorul Constanta

  • Voluntari won maar 1 vd laatste 5 thuiswedstrijden.
  • Viitorul won de laatste 6 wedstrijden en scoorde in zijn laatste 3 wedstrijden 3x of meer.

Bet: Viitorul Win@1.88 med.stake

(LOST)


NBA


01:00 Detroit Pistons - Cleveland Cavaliers

Detroit is vermoeid en de Cavs zijn in vorm + hebben 2 dagen rust gehad!

Bet: Cleveland Cavaliers ML@1.75

(WON)


01:00 Orlando Magic - Indiana Pacers

  • Pacers hebben 4 games achter elkaar gewonnen
  • Pacers wonnen 15 vd 17 laatste games tegen Orlando

Bet: Indiana Pacers +3.5@1.92

(WON)


02:00 New Orleans Pelicans - Oklahoma City Thunder

  • Thunder won 6 vd laatste 7 games tegen de Pelicans.

De Pelicans lieten de Nuggets makkelijk scoren en ze zullen ook hier verliezen vanwege hun slechte defense.

Bet: Oklahoma City Thunder ML@1.70

(LOST)


02:00 Memphis Grizzlies - Portland Trail Blazers

  • Memphis mist Conley

Beide teams strugglen offensief.Bij Memphis mist Conley en ook dat zal Memphis weer merken vannacht.

Portland heeft een sterk duo met Lillard en McCollum.Een lowstake bet op Portland hier.

Bet: Portland Trail Blazers ML@1.83 (lowstake)

(WON)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 21 nov. 2017, 03:53
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.