Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,

Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.

Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

NBA

01:00 Washington Wizards - Cleveland Cavaliers

• John Wall had minstens 1 steal in 12 van de 13 wedstrijden tot nu toe gespeeld.Het lukte hem alleen tegen de Warriors niet.Ook in de preseason games had hij in alle 4 wedstrijden minstens 1 steal.
  • Wall had in 6 van de laatste 9 wedstrijden meer dan 1 steal.
  • Dekker,Hill en Love zullen niet spelen voor de Cavs.Korver en Osman twijfelachtig.

Met de O1.5 lijn op unibet kan je deze gewoon niet overslaan.Bet: Player Specials/Steals by the player John Wall Over 1.5@1.75 (med.stake)

Verder zullen de Cavs vermoeid zijn en hebben de Wizards een dagje kunnen rusten EN ze spelen nogeens thuis.Niet te vergeten dat het halve team van de Cavs in de lappenmand ligt.Bet: Washington Wizards -11@1.83(med.stake)

01:30 Brooklyn Nets - Miami Heat

• de laatste 4 onderlinge duels die gespeeld werden in Brooklyn waren allemaal unders.
  • 7 van de laatste 8 onderlinge duels gingen under de total points.
  • Brooklyn mist LeVert, een speler die tot nu toe een grote rol had in het offensief van Brooklyn.
  • Miami mist Waiters,Johnson en Wade nog steeds.

Ik ga mee met de stats hier. Bet: Under 219@1.80 (lowstake)

01:30 Toronto Raptors - Detroit Pistons

Het Raptor offensief dat regelmatig 110+ punten scoort kennen we nu wel, maar ook de Pistons hebben goed scorende spelers in Griffin,Bullock en Drummond.Zolang de Pistons kunnen meegaan in deze wedstrijd zullen we overs zien.

Bet: Total Points Over 223@1.86 (highstake)

02:30 Dallas Mavericks - Utah Jazz

• 8 van de laatste 9 onderlinge duels werd gewonnen door Utah.
  • Utah won de laatste 5 onderlinge duels.
  • Utah won op 8 nov nog van Dallas met een score van 102-117.
  • Utah won zijn laatste 3 wedstrijden.

Dallas doet het best goed en vooral thuis, maar Utah heeft simpelweg het betere team en hoort hier gewoon te winnen.

Bet: Utah Jazz -3@1.76 (med.stake)

03:00 Phoenix Suns -San Antonio Spurs

• Phoenix verloor 11 van de laatste 12 wedstrijden.
  • Phoenix verloor 1nov nog van de Spurs met een score van 120-90!

Phoenix is een van de slechtst verdedigende teams en de Spurs horen dit met 2 vingers in de neus te winnen.Toch geven de bookies een mooie handicap line van -5 en dat komt vooral door de mindere vorm van de Spurs op het moment.Echter met spelers zoals DeRoZan en Aldridge zouden de Spurs hier moeten coveren.

Ik vind de -4 al een mooie odd hebben.Bet: San Antonio Spurs -4@1.80(highstake)

04:30 Los Angeles Lakers - Portland Trail Blazers

• Alle 7 ontmoetingen tussen deze 2 teams in Los Angeles waren Unders.

De aanvalsmachine van de Blazers (Lillard) kampt met een knieblessure en het is onduidelijk of hij zal starten.Ookal zal hij starten, zullen zijn minuten op het veld verminderd worden.Ik zie de Blazers hier meer focussen op de verdediging wat hopelijk zal leiden tot nog een undergame.

Bet: Total Points Under 223@1.91(lowstake)

Superveel pech vandaag met als grootste shocks de Spurs en Jazz die afgemaakt werden.En natuurlijk de Raptors die verloren van de Pistons en net niet in overtime gingen.Morgen beter.

Bericht gewijzigd door soccerqueen op do 15 nov. 2018, 06:15
0 Vind ik leuk's

NBA

01:00 Boston Celtics - Toronto Raptors

• Boston won de laatste 3 onderlinge duels thuis.
  • De Raptors wonnen thuis eerder dit seizoen van Boston met 113-101.

De Raptors verloren nu opeens 2 wedstrijden.1 tegen de Pelicans en de ander tegen de Pistons.Boston verloor zelf 4 van de laatste 6 wedstrijden,maar won de laatste wel overtuigend van de Bulls. Dit kan de wedstrijd zijn waarin ze zich revancheren voor het eerdere verlies en zichzelf qua vorm weten te herpakken.

Toronto Raptors blijven een gevaarlijk ploeg en daarom hou ik het allemaal lowstake:

Bet: Bolton Celtics-1@1.81 lowstake!

01:00 Indiana Pacers - Miami Heat

• De Pacers wonnen 10 nov. nog van de Heat met 110-102 (uitoverwinning)

Na 3x achter elkaar verloren te hebben won de Heat weer en dan wel van het lage Nets. De Pacers begonnen ook wat problemen te krijgen maar de meeste wedstrijden verloren ze wel nipt.De Pacers spelen hier thuis en hebben al rust kunnen pakken sinds zondag.

Bet: Indiana Pacers -5@1.90 med.stake

01:00 Philadelphia 76ers - Utah Jazz

De 76ers verloren de vorige wedstrijd van Orlando en lijken nog niet echt te weten hoe ze Butler moeten integreren in het team.Bij de Jazz ging het nog erger want zij verloren dramatisch met 50 punten verschil tegen Dallas! Ik had ze toen zelf nog getipt.Vandaag gaat alsnog mijn vertrouwen weer naar de Jazz.Voor alle drama ging het ze heel goed af namelijk en na zo een afslachting zullen ze zichzelf toch wel weer willen bewijzen.

Bet: Utah Jazz +4@1.80 med.stake

01:00 Washington Wizards - Brooklyn Nets

• In 4 van de laatste 6 wedstrijden scoorde Wall meer dan 21 punten.In 1 van de wedstrijden dat hem dat niet lukte waren zijn minuten gelimiteerd en is het te begrijpen dat hij dat totaal niet bereikte.

Verder weten we van Brooklyn dat verdedigend niet bepaald goed staan dus het is aan Wall om alle kansen af te maken.

Bet: Player Points John Wall Over 21.5@1.72 (highstake voor mij)

02:00 Minnesota Timberwolves - Portland Trail Blazers

• Minnesota won nu al 2x achter elkaar.
  • Portland verliest weer eens na 4x gewonnen te hebben.

Ookal zou Minnesota 5x achter elkaar gewonnen hebben zou ik nog steeds voor de Blazers kiezen.Wat zij dit seizoen neerzetten is heel mooi spel.In Lillard hebben ze natuurlijk een beest dat niet te stoppen is en ook hij word ondersteund door goede spelers zoals McCollum en Nurkic.

Ik denk dat Minnesota op de goede weg is maar gewoonweg nog niet zoveel in huis hebben om de Blazers af te stoppen.Ook kom je deze odd niet vaak tegen voor Portland!

Bet: Portland Blazers Win@1.89 highstake

Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 20 nov. 2018, 18:38
0 Vind ik leuk's

NBA

01:00 Orlando Magic - Toronto Raptors

• in 7 van de 8 laatste wedstrijden gespeeld, scoorde Aaron Gordon minimaal 15 punten voor Orlando.

In zijn laatste game scoorde Gordon 31 punten tegen de Knicks. Gordon zal na zo een goed optreden dit willen doorzetten tegen de Raptors.

Bet: Aaron Gordon Over 16.5@1.87 med.stake

01:00 Washington Wizards - Los Angeles Clippers

• Clippers wonnen 7 van de laatste 8 wedstrijden.
  • Clippers wonnen de laatste 5 wedstrijden op rij.
  • Washington verlor zijn laatste 2 wedstrijden.

De Clippers zullen wel vermoeid zijn maar spelen dit seizoen wel heel goed defensief en offensief basketbal.Bij de Wizards begint het weer een beetje te rommelen zoals in het begin van het seizoen.

Bet: Los Angeles Clippers Win@1.90 med.stake

01:30 Miami Heat - Brooklyn Nets

• In 8 van de laatste 9 wedstrijden die Josh Richardson voor de Heat speelde, maakte hij minstens twee 3-pointers.

Deze lijkt me wel leuk om te proberen in deze wedstrijd--->Bet: 3-point field goals made by the player Josh Richardson Over 2.5@2.12 lowstake

01:30 New York Knicks - Portland Trail Blazers

• In 6 van de laatste 7 wedstrijden maakte Damian Lillard meer dan 4 rebounds.

Bet: Damian Lillard Over 4.5 Rebs@1.68 lowstake

Ontzettend veel pech met Gordon die op 16 punten bleef hangen en natuurlijk de Clippers die een grote voorsprong uit handen gaven en uiteindelijk verloren.

Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 21 nov. 2018, 20:23
0 Vind ik leuk's

NBA

01:00 Charlotte Hornets - Indiana Pacers

• in 4 van de 6 laatste games scoorde Kemba Walker 26 of meer punten voor de Hornets.
  • Kemba Walker scoorde tegen de 76ers 60 punten en in zijn laatste game scoorde hij er weer 43 tegen de Celtics.

De Pacers doen het goed, ook zonder Oladipo en wonnen hun laatste wedstrijd tegen de Jazz.Ook krijgen ze niet vaak 100+ punten tegen.Walker is in topvorm en scoorde veel punten tegen de 76ers en de Celtics, teams waarvan ik persoonlijk vind dat ze defensief best goed staan altijd.Walker is degene die constant punten voor de Hornets op het bord zet en ik verwacht dat hij vannacht ook minstens 20-30 punten zal scoren.

Bet: Kemba Walker Over 26.5@1.87 med.stake

01:00 Philadelphia 76ers - New Orleans Pelicans

• Laatste punten gescoord door Anthony Davis: 29-40-43-29-25-26-32
  • Laatste punten gescoord door Joel Embiid: 33-33-23-19-35-14-42

Beide spelers zijn in goede vorm en zette heel wat punten op.Ik verwacht een duel met veel punten en daarom neem ik ze gewoon allebei mee in mijn weddenschap.

Bet 1: Anthony Davis Over 27.5@1.80 lowstake

Bet 2: Joel Embiid Over 28.5@2.10 lowstake

02:00 Cleveland Cavaliers - Los Angeles Lakers

• James LeBron scoorde in zijn laatste 6 games minstens drie 3-pointers.
  • James scoorde in zijn laatste game 51 punten tegen Miami en scoorde maar liefst 6! 3-pointers.

LeBron speelde fantastisch tegen de Heat en dat heeft ook ermee te maken dat het een oude club van hem betrof.Vandaag is het weer hetzelfde verhaaltje en komt hij zijn oude team tegen bij de Cavs. Ik verwacht weer een topprestatie van King James.

Bet: 3-point field goals made by James LeBron Over 2.5@1.91 med.stake

02:00 Milwaukee Bucks - Portland Trail Blazers

De Bucks staan op een odd van 1.33 om de match te winnen en de Blazers op 3.45! Normaal zie ik de Blazers als favoriet, maar voor deze game zal vermoeidheid een part spelen voor de Blazers.Als de Bucks dan toch de Blazers outscoren, dan zal Antetokounmpo daar ongetwijfeld deel van uitmaken.

Bet: Player Points/To Score Most Points Antetokounmpo/Lillard Antetokounmpo@1.83 med.stake

Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 26 nov. 2018, 20:17
0 Vind ik leuk's

NCAAB

03:00 Boston College Eagles - Minnesota Golden Gophers

• in de laatste 4 wedstrijden van Minnesota werd er minder dan 150 punten gescoord.
  • in 4 van de 5 laatste wedstrijden van Boston werd er minder dan 150 punten gescoord.

Met deze statistieken en het feit dat Minnesota een sterke verdediging heeft moet je hier wel een under proberen.

Bet: Total Points Under 150.5@1.90 med.stake

03:00 Gonzaga Bulldogs - North Dakota State Bison

• Gonzaga won zijn laatste 6 wedstrijden.

De lijn staat hoog, namelijk -26.5 maar dit moet te doen zijn voor Gonzaga omdat North Dakota gewoon te slecht is.Als de Bulldogs normaal functioneren kunnen ze deze game zelfs winnen met een verschil van -36.

Bet: Gonzaga Bulldogs -26.5@1.90 med.stake

NBA

01:00 Charlotte Hornets - Milwaukee Bucks

• Antetokounmpo scoorde in zijn laatste 3 wedstrijden 33+ punten.

Kemba Walker maakte indruk door 60 punten tegen Philadelphia en daarna 43 punten tegen Boston te scoren.De 3 wedstrijden daarop scoorde hij 16,25 en 22 punten en daarom denk ik ook dat hij niet zo snel weer aan de 30+ punten gaat komen.In ieder geval niet in deze wedstrijd waarin ik verwacht dat de Bucks winnen.De 'to score most points' bet is voor mij vaker binnengekomen als ik voor Giannis kies en daarom zet ik weer mijn centen op deze speler.

Bet: To score most points Kemba Walker/Giannis Antetokounmpo Giannis Antetokounmpo@1.72 (Unibet)Highstake

01:00 Washington Wizards - Houston Rockets

• Washington kreeg in zijn laatste 5 wedstrijden 112+ punten tegen.
  • Beide teams speelden niet op de zondag en hebben rust gekregen.
  • Howard blijft geblesseerd voor Washington.Chris Paul twijfelachtig voor Houston (vandaar waarschijnlijk de redelijke odd op Houston)

Beide teams kunnen offensief goede wedstrijden spelen. Houston kan daarnaast ook redelijk verdedigen, iets wat we niet van de Wizards kunnen zeggen en daarom speel ik meer dan 1 weddenschap hier.Deze weddenschappen speel ik ook als blijkt dat Paul niet meedoet voor Houston mede door het gemis van Howard aan de kant van de Wizards.

Bet 1: Total Points By Away Team Over 112.5@1.90 highstake

Bet 2: Houston Rockets Win@1.76 med.stake

Verder leek het me leuk om een match parlay te spelen hier: Match Winner and total points 223.5/Away Team And Over@3.50 lowstake

01:00 Cleveland Cavaliers - Minnesota Timberwolves

• In alle 4 onderlinge duels in Cleveland werd er over de total points gescoord.
  • In alle 7 onderlinge duels werd er over de total points gescoord.

Beide teams hebben in de laatste 2 wedstrijden veel punten gescoord.Cleveland scoorde er 121 tegen de 76ers en 117 tegen de Rockets.Ze wonnen beide games ook nog.De Timberwolves scoorden 112 punten tegen de Nets en 111 tegen de Bulls.Ook zij wonnen hun laatste 2 wedstrijden.

Bet: Total Points Over 214@1.83 med.stake

02:00 Chicago Bulls - San Antonio Spurs

• Zach LaVine scoorde niet meer dan 1 3-punter in zijn vorige 8 wedstrijden.

Deze weddenschap is puur op stats gebaseerd maar wel waard om te spelen.

Bet: 3-point field goals made by the player Zach LaVine Under 1.5@1.95 lowstake

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.