Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,


Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.


Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccerqueen
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

NBA


01:00 Dallas Mavericks - New York Knicks

Bet: Player Points Kristaps Porzingis Under 22.0@1.85


02:00 Phoenix Suns - Oklahoma City Thunder

Bet: Player Points Russell Westbrook Over 28.5@1.85


03:00 Portland Trail Blazers - San Antonio Spurs

Bet: Portland Trail Blazers ML@1.78


Tennis


02:15 Alison Van Uytvank - Anna-Lena Friedsam: Van Uytvank Win@1.53


02:15 Tatjana Maria - Donna Vekic: Donna Vekic Win@1.67


03:00 Sloane Stephens - Camila Giorgi: Sloane Stephens Win@1.81


03:30 Kirsten Flipkens - Kristyna Pliskova: Pliskova Win@1.90


03:30 Daria Kasatkina - Barbora Strycova: Kasatkina Win@1.84


Zeer slecht, volgende dag beter!




Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 8 jan. 2018, 11:02
0 Vind ik leuk's

NBA


01:00 Indiana Pacers - Milwaukee Bucks

Bet: Milwaukee Bucks +1.5@1.89


01:30 Brooklyn Nets - Toronto Raptors

Bet: Toronto Raptors -5.5@1.66


02:00 Minnesota Timberwolves - Cleveland Cavaliers

Bet: Total Points Over 220.5@1.74


04:30 Los Angeles Clippers - Atlanta Hawks

Bet: Los Angeles Clippers -4.5@1.85


Tennis:


02:00 Alison Riske - Katerina Siniakova: Siniakova Win@1.84


03:00 Agnieszka Radwanska - Johanna Konta: Konta Win@1.68


Het zit niet mee, teveel verrassingen!

Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 9 jan. 2018, 22:08
0 Vind ik leuk's

NBA


01:00 Washington Wizards - Utah Jazz

  • John Wall scoorde 16 punten tegen de Milwaukee Bucks in zijn laatste game.
  • In 11 van de 13 laatste games scoorde Wall 21 punten of minder.

De Wizards en Wall zijn nu offensief goed bezig.Opvallend is wel dat Wall tegen de sterke defense teams het ietsje moeilijker heeft om de basket te vinden. Utah heeft netals Milwaukee een van de beste verdedigingen in de NBA.

Bet: Player Points John Wall Under 20.0@1.85 (lowstake, want Wall blijft Wall)

Ook een leuke bet hier is:

Player Points - To score most points: Wall/Mitchell Donovan Mitchell@1.70 (med.stake) Omdat ik denk dat Wall wat minder puntjes gaat scoren hier dan normaal en Mitchell best wel consistent zijn punten scoort.Ook is de defensie van de Wizards niet altijd in orde en is het zeker niet te vergelijken met die van de Jazz.


01:30 Brooklyn Nets - Detroit Pistons

Ik zie hier een gemotiveerd Pistons team met de gedachte aan de playoffs winnen.Brooklyn doet het ook goed en daarom verwacht ik een close game.Dat word dus een prima MoneyLine bet en laat ik de handicap liggen.

Bet: Detroit Pistons ML@1.72 (med.stake)


02:00 Memphis Grizzlies - New Orleans Pelicans

  • Anthony Davis twijfelachtig voor de Pelicans.
  • Memphis met meerdere blessures.

Ik ben al sinds het begin van het seizoen niet onder de indruk van de Grizzlies zonder Conley en bet meestal tegen hen.Vandaag zal ik dat ook doen want New Orleans heeft met Cousins natuurlijk al een goed offensief speler.Met of zonder Davis zie ik ze hier winnen.

Bet: New Orleans Pelicans ML@1.83 (highstake)


02:00 Minnesota Timberwolves - Oklahoma City Thunder

  • Minnesota won zijn laatste 5 homegames.
  • Minnesota won 4 van de laatste 6 games.
  • Minnesota won 3 van de laatste 5 ontmoetingen tegen Oklahoma.

De Thunder gingen hard onderuit tegen de Blazers, terwijl de Wolves knap wonnen van de Cavaliers.Ik ga voor een Minnesota thuisoverwinning.

Bet: Minnesota Timberwolves -3.5@1.74 (med.stake)


04:30 Golden State Warriors - Los Angeles Clippers

  • DeAndre Jordan scoorde in 2 van zijn laatste 4 games 25 en 26 punten.

Jordan scoorde eerder dit seizoen nooit zoveel.Deze offensieve verandering heeft vooral te maken met de blessure van Griffin die er vandaag definitief weer niet bij zal zijn.Op 6 januari wist Jordan thuis tegen de Warriors nog 15 punten te scoren.Er is alle kans dat hij vandaag in de buurt komt van datzelfde aantal.

Bet: Player Points DeAndre Jordan Over 15.5@1.90 (lowstake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 17 jan. 2018, 00:02
0 Vind ik leuk's

17-01-2018


NBA


01:00 Orlando Magic - Minnesota Timberwolves

De Timberwolves gaan lekker en de Magic juist niet dus ik verwacht niks anders dan een Wolves win hier.Ook interessant is de assists van Jimmy Butler:

  • in 11 van de laatste 12 games gaf Butler 4 of meer assists.

Bet 1: Minnesota Timberwolves -7.5@1.78 (med.stake)

Bet 2: Player Assists Jimmy Butler O4.5@1.70 (highstake) (gestopt op 4 assists)


01:30 Boston Celtics - New Orleans Pelicans

Boston is voor mij hier ook de betere ploeg en ik ga dan ook voor een winst van hen.

Verder zie ik ook value in dat Kyrie Irving meer punten scoort dan Cousins. Ten eerste omdat Anthony Davis terug is en er wat last van de schouders van Cousins valt.Maar vooral omdat Boston een sterk defensief team is dat Cousins in check kan houden.In de laatste game speelde Cousins ookal tegen een defensief team namelijk de Knicks en scoorde toen maar 15 punten.Best weinig, ook als je denkt dat die game zelfs in Overtime ging.Wat Kyrie betreft, die zal zijn punten zoals gewoonlijk kunnen maken.Orleans krijgt regelmatig wat meer dan 100 punten tegen.

Bet 1: Boston -4.5@1.80 (med.stake)

Bet 2: To Score Most Points Irving/Cousins Kyrie Irving@1.85(highstake)


03:00 Denver Nuggets - Dallas Mavericks

  • Dallas versloeg Denver vorig maand en scoorde toen 122 punten.

Denver speelt altijd goed thuis en de verwachting is dat zij hier makkelijk winnen.Ik denk dat Dallas het close kan maken want zij spelen momenteel ook best aardig basketbal.Denver is niet een team dat op defense speelt en daarom is het mogelijk dat Dallas ongeacht of zij verliezen hier wel wat puntjes kunnen scoren.

Bet: Total points by away team Over 102.5@1.92 (lowstake) (bleef hangen op 102!)


04:00 Portland Trail Blazers - Phoenix Suns

  • in 4 van de laatste 5 games scoorde McCollum 23 punten of meer.(Onder andere tegen Houston en San Antonio, teams die normaal verdedigend goed staan)

Phoenix krijgt regelmatig veel punten tegen en McCollum is in goede vorm.Een betje waard!

Bet: Player Points CJ McCollum O23.5@1.80 (lowstake)


Verrassende resultaten met de Magic en Pelicans die wonnen!


Tennis/Australian Open


Mijn tennispicks voor vannacht voor de geïnteresseerden.


02:15 Petra Martic - Irina-Camelia Begu: Begu Win@1.68


04:15 Jelena Ostapenko - Ying-Ying Duan: Total Sets O2.5@2.60 (lowstake)


05:00 John Millman - Damir Dzumhur: Set Handicap Damir Dzumhur +1.5@1.75


06:15 Carla Suarez Navarro - Timea Babos: Navarro Win@1.92


Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 17 jan. 2018, 10:59
0 Vind ik leuk's

18-1-2018


NBA


01:00 Boston Celtics - Philadelphia 76ers

  • Philadelphia heeft 14 van de laatste 15 wedstrijden tegen Boston verloren.
  • JJ Redick is afwezig voor de 76ers.

Redick scoort gemiddeld 20 punten per game en Philadelphia zal het zonder hem moeten doen hier.Boston speelt goed verdedigend, speelt thuis en heeft de stats mee.Ik verwacht een Boston overwinning.

Bet: Boston Celtics -4.5@1.90 (med.stake)


01:00 Cleveland Cavaliers - Orlando Magic

  • Cleveland verloor 8 van de laatste 10 wedstrijden.
  • Op 6 januari won Cleveland nog op bezoek bij de Magic met 131-127.In die wedstrijd maakte James 10 rebounds, scoorde 33 punten en gaf 9 assists!

Ik zie King James weer mooi spel neerzetten in eigen huis.

Bet: Points,Rebounds&Assists by the player James LeBron Over 42.5@1.85 (med.stake)


03:30 Houston Rockets - Minnesota Timberwolves

  • Houston verloor zijn laatste game op bezoek bij de Clippers met 113-102.
  • De Timberwolves verloren de laatste wedstrijd op bezoek bij Orlando met 108-102.

Voor het verlies bij Orlando wonnen de Timberwolves 5 games op rij.Ook hebben ze weinig problemen met het spelen van een wedstrijd buitenshuis.Ik denk dat ze deze game close houden (of zelfs kunnen winnen) tegen een Houston team dat nog steeds hun sterspeler Harden mist.

***EDIT: Harden begint weer voor de Rockets en zal ongeveer 25 minuten spelen.Mijn bet veranderd niet!

Bet: Minnesota Timberwolves +5.5@1.80 (med.stake)


04:00 Portland Trail Blazers - Indiana Pacers

  • McCollum scoorde in 5 van de laatste 6 wedstrijden 23 punten of meer.(onder andere tegen Houston en San Antonio)

De Pacers wonnen 5 van de laatste 6 games en steken in goede vorm, ook de reden waarom ik hier niet voor de Portland matchodd ga.De Pacers zijn vooral een offensief team, maar krijgen daardoor nog weleens wat punten tegen.CJ zal zijn puntjes ook hier weer halen.

Bet: Player Points CJ McCollum Over 23.0@1.85 (lowstake)


Australian Open/Tennis


02:15 Pablo Carreno Busta - Gilles Muller: Set Handicap Gilles Muller +1.5@1.67


04:30 Grigor Dimitrov - Andrey Rublev: Game Handicap Andrey Rublev +4.5@1.80


04:50 Diego Sebastian Schwartzman - Alexandr Dolgopolov: Dolgopolov Win@1.72


04:15 Kateryna Bondarenko - Magdalena Rybarikova: Bondarenko Win@2.16

Bericht gewijzigd door soccerqueen op zo 21 jan. 2018, 13:23
0 Vind ik leuk's

21-1-2018


20:45 Real Betis - FC Barcelona

  • Luis Suarez scoorde in 4 van de laatste 5 wedstrijden tegen Real Betis.
  • Suarez scoorde in 7 van de laatste 8 wedstrijden in de competitie.
  • Betis kreeg in 4 van zijn laatste 5 thuiswedstrijden minstens 2 goals tegen.

Bet: Wincast - Anytime Goal(Unibet) FC Barcelona Luis Suarez@1.83 (med.stake)


20:45 Inter - Roma

  • Roma nam in zijn laatste 8 wedstrijden 5 of meer corners.

Beide teams willen graag in de top 4 komen/blijven en zij zijn dan ook beide gemotiveerd om de volle 3 punten te pakken in deze wedstrijd.Ook Roma zal Inter van zijn plek willen afstoten want zij staan namelijk boven hen op de ranglijst.Daarom zie ik Roma wel wat balbezit hebben en aanvallend zien spelen in de helft van Inter.Daar horen ook wat cornertjes bij.

Bet: Total corners by away team O5.5@2.12 (med.stake) (1 corner te weinig helaas!)


21:00 Lyon - PSG

  • Lyon scoorde in 14 van de laatste 15 competitiewedstrijden.
  • PSG won de laatste 4 onderlinge ontmoetingen en scoorde toen ook elke wedstrijd minstens 2x.

Bet: Both Teams To Score & O2.5 goals@1.72 (highstake)


NBA


21:30 Los Angeles Lakers - New York Knicks

  • Ingram twijfelachtig voor de Lakers.Lonzo Ball en Caldwell-Pope definitief afwezig.

De Knicks scoren veel minder buitenshuis, maar zijn wel een team zonder blessures.Ook is er offensief wel wat verbeterd nu Hardaway Jr. sinds 4 games terug in het team is.

Bet: New York Knicks ML@1.83 (med.stake)


22:00 Detroit Pistons - Brooklyn Nets

  • Pistons verloren 7 van de laatste 10 games.
  • Brooklyn verloor 6 van de laatste 8 uitwedstrijden.
  • Brooklyn heeft D'Angelo Russell terug in het team.

Brooklyn verliest vaak maar covered de line ook regelmatig.Close Game!

Bet: Brooklyn Nets +6.5@1.83 (lowstake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 22 jan. 2018, 00:54
0 Vind ik leuk's

14:00 Hearts U20 - Partick Thistle U20

  • Hearts scoorde in 4 van de laatste 5 ontmoetingen minstens 3x
  • Hearts won de laatste 2 onderlinge ontmoetingen met 0-6 en 5-1!
  • Hearts scoorde in 3 van zijn laatste 4 wedstrijden 4x of meer.
  • Partick kreeg in 5 van zijn laatste 6 wedstrijden 3 of meer goals tegen.

Bet: Total goals by home team O2.5@2.00 (med.stake)


14:30 Torino U19 - Roma U19

  • Roma is al 9 wedstrijden ongeslagen in de competitie.(6x win, 3x gelijk)
  • In 8 van de laatste 9 wedstrijden scoorde Roma 2x of meer.
  • Torino verloor zijn laatste 6 thuiswedstrijden niet.
  • Op 31 januari 2018 won Torino van Roma in de cupwedstrijd met 2-1.

Beide teams scoren wat af maar incasseren tegelijkertijd ook regelmatig een goaltje.Een Both Teams To Score@1.56 (high) is wel bijna een zekerheidje te noemen.

Wat mij verder opviel is:

  • Roma kreeg in 4 van zijn laatste 5 uitwedstrijden minstens 2 goals tegen.
  • Torino scoort in bijna elke wedstrijd (zoals ook Roma), maar scoorde in zijn laatste 3 thuiswedstrijden ook 2x of meer goals.

Torino heeft er laatst nog 2 gescoord tegen Roma en speelt hier ook thuis.Een leuke bet hier is: Total goals by home team O1.5@2.02 (med.stake)

Van de matchodds blijf ik af aangezien beide teams het goed doen in de competitie.Wellicht dat ik live ook wat inzet hier.

0 Vind ik leuk's

NBA


01:30 Atlanta Hawks - Los Angeles Lakers

  • Atlanta verloor 5 van de laatste 6 games.
  • De Lakers verloren 3 van de laatste 6 games.
  • De Lakers hebben de handicapline gecovered in 7 van de laatste 9 games.

De Hawks blijven slecht spelen en zijn het slechtste team in de Eastern Conference.De Lakers spelen daarentegen juist beter en beschikken over een betere team.Ik zie hier de Lakers hun 3e game op rij winnen.

Bet: Los Angeles Lakers ML@1.78 (highstake)


02:00 New Orleans Pelicans - Phoenix Suns

  • Anthony Davis scoorde in 4 van zijn laatste 5 games 38 of meer punten.

Anthony scoorde laatst maar liefst 45 punten tegen de Heat, een team dat bekend staat als sterk verdedigend.Vandaag speelt hij tegen de Suns, een team dat juist bekend staat vanwege zijn slechte verdediging en het toelaten van veel punten.Ook vind ik de line op de spelerspunten veelste laag staan.

Bet: Player Points Anthony Davis Over 32.5@1.85 (med.stake)


02:30 Dallas Mavericks - Indiana Pacers

  • Dallas verloor 14! van de laatste 17 wedstrijden.
  • Pacers wonnen hun laatste 4 wedstrijden en wonnen 8 van de laatste 10 wedstrijden.

De slechte verdediging van Dallas heeft in de laatste 6 wedstrijden gemiddeld 113.8 punten tegen gekregen.De Pacers zijn een van de ploegen die zeer effectief kunnen scoren(gemiddelde score 110.5 in hun laatste 4 games) en deze odd laat ik dus ook niet liggen.

Bet: Indiana Pacers -2.5@1.85 (med.stake) de moneyline op de Pacers is ook prima om te pakken op odd 1.68 (high)


03:00 Utah Jazz - Houston Rockets

  • Utah won 12 van de laatste 13 wedstrijden.
  • Houston won zijn laatste 12 wedstrijden.

Beide teams steken in vorm en daarom liggen de odds dicht bij elkaar met Houston als lichte favoriet.Houston speelt een back-to-back game maar hoeven geen verre reis te maken vanuit Denver.Ik ga voor Houston hier omdat ik van mening ben dat zij elke ploeg kunnen outscoren met hun sterke offensief! En natuurlijk een mooie odd op de moneyline van de Rockets die we niet elke dag kunnen krijgen.

Bet: Houston Rockets ML@1.72 (med.stake)


NCAAB


01:00 Georgetown Hoyas - Marquette Golden Eagles

  • Marquette won eerder dit seizoen van Georgetown met 74-65 en scoorde toen ook 13- threepointers.

Beide teams spelen zeer inconsistent en hebben qua aantal verliezen en overwinningen uit de laatste periode bijna dezelfde cijfers.Een groot verschil tussen deze teams is dat Georgetown ontzettend slecht aan het verdedigen is en veel tegenpunten krijgt en Marquette een ploeg is met een sterke aanval en ook wel een paar 3-pointers kan scoren!

Bet: Marquette Golden Eagles ML@1.81


01:00 Elon Phoenix - James Madison Dukes

  • Elon heeft niet meer dan 63 punten gescoord in zijn laatste 5 games.
  • James Madison heeft de handicapline gecovered in 3 van zijn laatste 4 games.

Elon speelt zo slecht op dit moment dat ik denk dat de underdog een grote kans op winnen heeft vandaag.Ik neem James Madison en de punten.lowstake uiteraard.

Bet: James Madison Dukes +3.5@1.90


Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 27 feb. 2018, 08:07
0 Vind ik leuk's

Bet: Los Angeles Lakers ML@1.78 (highstake)

Player Points Anthony Davis Over 32.5@1.85 (med.stake)

Pacers is ook prima om te pakken op odd 1.68 (high)


Had deze 3 van je over genomen singles en 1 combi


Uiteindelijke quitte gedraaid door het verlies van Indiana (en dus ook de combi) maar wat een spannende wedstrijd was Indiana... pff jammer dat alle 3 punters van Dallas erin vlogen.

0 Vind ik leuk's
Op di. 27 feb. 2018, 05:07 schreef vlammie:

Bet: Los Angeles Lakers ML@1.78 (highstake)

Player Points Anthony Davis Over 32.5@1.85 (med.stake)

Pacers is ook prima om te pakken op odd 1.68 (high)


Had deze 3 van je over genomen singles en 1 combi


Uiteindelijke quitte gedraaid door het verlies van Indiana (en dus ook de combi) maar wat een spannende wedstrijd was Indiana... pff jammer dat alle 3 punters van Dallas erin vlogen.

Pacers toevallig enigste tussen de bets die misging en had hem ook in mijn combi gepropt :( Was inderdaad een mooie close game, next time better!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.