Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,


Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.


Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccerqueen
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Fijne Tweede Kerstdag iedereen!

0 Vind ik leuk's

Fijne Tweede Kerstdag iedereen!

0 Vind ik leuk's

26-12-2017


Fijne Tweede Kerstdag Iedereen!


15:30 Prestatyn Town - Bala Town : Bala Town Win@1.70 (highstake)


16:00 Lincoln City - Stevenage FC: Lincoln City Win@1.75 (med.stake)


16:00 Watford - Leicester City : Leicester DNB@1.97 (med.stake) en Total corners by away team O4.5@1.67 (med.stake)


16:00 West Bromwich - Everton : Everton DNB@2.35 (med.stake) (VOID)


16:00 Blackburn Rovers - Rochdale : Total Goals by Home Team O1.5@1.65 (highstake)


Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 26 dec. 2017, 17:06
0 Vind ik leuk's

NBA


01:00 Dallas Mavericks - Toronto Raptors

  • Toronto won 12 van de laatste 13 games.
  • Dallas verloor 5 van de laatste 6 games.

Dallas verloor onder andere van de Hawks en de Suns, teams die zelf aan het strugglen zijn om overwinningen te boeken. Toronto heeft het momentum en hoort dit gemakkelijk te winnen.

Bet: Toronto Raptors -5.5@1.91


01:00 Detroit Pistons - Indiana Pacers

  • Andre Drummond maakte 13 of meer rebounds in 9 van de 12 laatste games van de Pistons

De rebs van Drummond is een bet die ik regelmatig speel en denk ook dat het grote kans van slagen heeft tegen de Pacers vandaag.

Bet: Player Rebounds Andre Drummond Over 15.0@1.85


02:00 Milwaukee Bucks - Chicago Bulls

  • Chicago verloor zijn laatste game van Boston 117-92.
  • Voordat Chicago verloor van Boston scoorden ze in de 8 wedstrijden daarvoor meer dan 102 punten.
  • De Bucks kregen in de laatste 11 games 100 of meer punten tegen.

Het gaat even wat minder met de Bulls. Daarvoor wisten ze wel constant punten te scoren en anderhalf week geleden wonnen ze ook van dit Bucks team.Of dat vandaag gaat gebeuren weet ik niet maar ze hebben wel de kwaliteiten om minstens 100 punten op het bord te zetten.

Bet: Total Points By Away Team Over 102.5@1.84


03:00 Denver Nuggets - Utah Jazz

  • Mitchell scoorde in 8 van de laatste 11 games meer dan 20 punten.

Mitchell scoort heel wat punten voor de Jazz en Nuggets spelen nauwelijks op defense.Opvallend is ook dat Mitchell vaak 25 punten of meer scoort tegen teams die zwak verdedigen en veel punten toelaten.

Bet: Player Points Donovan Mitchell Over 21.5@1.85


03:00 Phoenix Suns - Memphis Grizzlies

Een paar dagen geleden wonnen de Suns nog van de Grizzlies.Ik heb helemaal niks positiefs over de Grizz te zeggen en zie ook weinig tot geen verbetering in hun spel.Phoenix is geen topteam maar op elk vlak toch ietsje beter dan de Grizzlies.

Bet: Phoenix Suns ML@1.91


04:30 Los Angeles Clippers - Sacramento Kings

Het gaat al ietsje beter met de Clippers.Rivers en Williams scoren al wat punten voor de Clippers maar krijgen weinig offensief steun van de rest van het team.Sacramento is al vaker een lastige ploeg gebleken die de line heel vaak weet te coveren en games close kan houden.

Bet: Sacramento Kings +6.5@1.73


Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 27 dec. 2017, 13:58
1 Vind ik leuk's

NBA


01:00 Charlotte Hornets - Boston Celtics

Boston is een team dat zijn goede vorm heeft verloren na die sterke 17 game winning streak.Charlotte won van de Milwaukee Bucks maar ik ben nog steeds niet impressed, ze strugglen defensief en offensief en spelen als team niet goed samen.Boston heeft meer kwaliteit en Kyrie Irving in het team!

Bet: Boston Celtics ML@1.88 (highstake)


01:00 Indiana Pacers - Dallas Mavericks

Dallas is een (offensief) middelmatig team dat gister verrassend wist te winnen van de Raptors.Ik heb de wedstrijd gezien en kan ook gelijk zeggen dat als DeMar DeRozan geen offday had bij de Raptors, de Mavs echt wel onderuit zouden gaan.Vandaag spelen ze tegen de Indiana Pacers die regelmatig de basket weten te vinden.Indiana speelt thuis best wel sterk en ik verwacht gewoon thuisoverwinning van de Pacers.

Bet: Indiana Pacers -3.5@1.84


01:30 Atlanta Hawks - Washington Wizards

Washington heeft simpelweg meer talent in het team zitten.

Bet: Washington Wizards -4.5@1.71


02:00 Chicago Bulls - New York Knicks

  • Markkanen scoorde niet meer dan 12 punten in 4 van de 5 laatste games die hij speelde.

Markkanen scoorde maar 3 punten in zijn laatste game tegen Milwaukee dat sterk defensief speelt.New York staat defensief ook altijd goed en het is opvallend dat Markkanen meer moeite heeft om de basket te vinden tegen dit soort teams.

Bet: Player Points Lauri Markkanen Under 13.5@1.85


02:00 Minnesota Timberwolves - Denver Nuggets

Zoals ik al vaker genoemd heb in mijn tips: Denver speelt niet op defensie.In deze wedstrijd betekend dat vooral dat sterspelers Towns en Butler de kans hebben om wat meer puntjes te scoren dan normaal.De Timberwolves wonnen 8 dagen geleden uit bij Denver nog en scoorden toen 112 punten in totaal waarvan Towns er 25 maakte.

Bet: Player Points Karl-Anthony Towns Over 22.5@1.85 (highstake) (het was helaas Butler die 39 punten scoorde!)


02:00 Oklahoma City Thunder - Toronto Raptors

Beide teams zijn sterk bezig de laatste tijd en daarom blijf ik af van de matchwinner bets.Ik heb wel een leuke bet gevonden voor de player points.

  • in 8 van de laatste 9 games scoorde Westbrook 24 of meer punten.

Zelfs tegen de meest defensieve teams weet Westbrook heel wat punten te scoren.In de afgelopen 2 games scoorde hij 31 punten tegen Houston en daarvoor 27 tegen Utah Jazz.

Bet: Player Points Russel Westbrook Over 26.0@1.85


04:30 Los Angeles Lakers - Memphis Grizzlies

  • Geen Lonzo Ball bij de Lakers voor deze game.
  • De Grizzlies strugglen offensief.

De Grizzlies verloren 2x van het zelf kwakkelende team van de Phoenix Suns.Hoe dan ook verwacht ik een Lakers overwinning.Door het gemis van spelmaker Lonzo Ball zullen er weinig punten gescoord worden in de wedstrijd.

Bet: Los Angeles Lakers -1.5@1.70 (highstake)

Bet 2: Total Points Under 204.5@1.71 (med.stake)


Ik zal zelf vandaag 2 combis spelen bestaande uit deze wedstrijden.Ik speel onder andere Boston,Pacers en de Lakers in 1 combi.Succes voor wie meespeelt!

(Voor degenen die bij BWIN zitten, heb vandaag een FreeBet van 25 euro ontvangen daarzo terwijl ik er weinig speel.Misschien dat jullie dit ook ontvangen hebben?)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op do 28 dec. 2017, 06:03
0 Vind ik leuk's

Ik heb er eentje van 2 euro gekregen haha

0 Vind ik leuk's
Op do. 28 dec. 2017, 09:53 schreef ruun2710:

Ik heb er eentje van 2 euro gekregen haha

Haha neejoh, klein kerstcadeautje!

0 Vind ik leuk's

28-12-2017


15:30 Jamshedpur FC - Chennaiyin FC

  • Jamshedpur kreeg in alle 6 wedstrijden tot nu toe gespeeld maar 1 goal tegen en verloor ook maar die ene keer.
  • Chennaiyin verloor maar 1 van de laatste 6 wedstrijden netals Jamshedpur.

Jamshedpur is een sterk verdedigend team dat al zijn wedstrijden onder de 1.5 goals heeft weten te houden.Chennaiyin is weer sterk in de aanval maar wist in zijn vorige wedstrijd maar 1x te scoren tegen een zwak team en strugglen dus ietwat in vorm.Het zou mij verbazen als er meer dan 2 goals zouden vallen hier.

Bet: Asian Total Under 2 goals@1.80 (med.stake)


16:00 Wydad AC Casablanca - Olympique Safi

  • Safi verloor niet in 9 van de laatste 10 wedstrijden.
  • Safi kreeg in zijn laatste 8 wedstrijden nooit meer dan 1 goal tegen.
  • Wydad won 2 van de laatste 6 wedstrijden.

Wydad is hier de favoriet bij de bookmakers met een odd van 1.75. De value ligt hier bij Safi dat sterk in de verdediging staat.Mocht Wydad toch nog winnen, dan zal dat echt nipt gebeuren.Ik ga in ieder geval voor een DC op Safi.

Bet: Olympique Safi or Draw@1.93 (lowstake)


20:30 Avellino - Ternana

  • 5 van de laatste 6 wedstrijden van Avellino waren BTTS.
  • 7 van de laatste 8 wedstrijden van Ternana waren BTTS.

Bet: Both Teams To Score@1.79 (med.stake)


20:30 Carpi FC - Bari

  • 8 van de laatste 9 uitwedstrijden van Bari waren BTTS.
  • de laatste 6 thuiswedstrijden van Carpi waren BTTS.

Bet: Both teams to score@2.10 (lowstake)


21:00 Crystal Palace - Arsenal

  • Crystal Palace heeft al 6 thuiswedstrijden niet verloren.
  • Crystal Palace scoorde in zijn laatste 6 thuiswedstrijden minstens 2x.
  • Arsenal won niet in 7 van de laatste 9 uitwedstrijden.

Bet: Crystal Palace or Draw@2.14 (med.stake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op do 28 dec. 2017, 22:00
0 Vind ik leuk's

NBA


01:00 Orlando Magic - Detroit Pistons

Bet: Detroits Pistons -2.5@1.73


02:00 Boston Celtics - Houston Rockets

Bet: Houston Rockets ML@1.88


02:00 Milwaukee Bucks - Minnesota Timberwolves

Bet: Player Points Jimmy Butler Under 24.0@1.72


NCAA


01:00 Fairfield Stags - Saint Peter's Peacocks

Bet: Fairfield Stags ML@1.68


01:00 Indiana State Sucamores - Valparaiso Crusaders

Bet: Valparaiso ML@1.89

Bericht gewijzigd door soccerqueen op vr 29 dec. 2017, 07:54
0 Vind ik leuk's

05-01-2018


NBA


01:00 Boston Celtics - Minnesota Timberwolves

Boston heeft al 4x achter elkaar gewonnen met als laatste de knappe overwinning op Cleveland.

De Timberwolves missen Teague, een speler die veel invloed op het spel heeft.

Dit hoort een makkelijke overwinning voor Boston te worden.

Bet: Boston Celtics -2.5@1.84 (highstake)


02:00 Milwaukee Bucks - Toronto Raptors

  • De Raptors wonnen al 3x achter elkaar.

De Bucks wonnen 3 van de laatste 4 games en zijn ook goed bezig netals de Raptors. Het enigste verlies van de Bucks kwam echter wel recent tegen dit Raptors team. Sterspeler DeRozan scoorde maar liefst 52 punten in die wedstrijd.Ook vandaag denk ik dat hij offensief belangrijk gaat zijn voor de Raptors en dat ze dus ook weer weten te winnen.

Bet: Toronto Raptors ML@1.93 (med.stake)


02:00 San Antonio Spurs - Phoenix Suns

De verwachting hier is dat Spurs easy van de Suns gaat winnen en daar denk ik ook niet anders over.Bij de Suns is het vaak Booker die offensief de leiding neemt.Dat kan nu ook het geval zijn alleen denk ik dat hij tegen dit sterk verdedigende Spurs team meer een andere rol zal aannemen als spelmaker, bijvoorbeeld door weer wat assists te geven.

  • Sinds Booker terug is na een afwezigheid door een blessure heeft hij al 5 games gespeeld.In 4 daarvan gaf hij meer dan 4 assists.

Ik denk dus aan wat assists door Booker.Ook omdat Phoenix offensief beter is gaan spelen.

Bet: Player Assists Devin Booker Over 4.5@1.70 (lowstake)


NCAAB


01:00 Rutgers Scarlet Knights - Wisconsin Badgers

Bet: Badgers ML@1.63


01:00 Delaware Fighting Blue Hens - William & Mary Tribe

Bet: William & Mary Tribe +1.5@1.84


03:00 Oakland Golden Grizzlies - Northern Kentucky Norse

Bet: Kentucky +2.5@1.85

Bericht gewijzigd door soccerqueen op za 6 jan. 2018, 04:15
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.