Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,


Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.


Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccerqueen
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

NBA


01:30 Miami Heat - Philadelphia 76ers

  • Miami verloor 8 van de laatste 10 wedstrijden.
  • Philadelphia won 7 van de laatste 8 wedstrijden.
  • De laatste 8 verloren wedstrijden van Miami werd verloren met 8 punten of minder verschil.
  • Philadelphia wist de handicapline niet te coveren in hun laatste 6 uitwedstrijden.

Op 14 Feb. speelden deze teams nog tegen elkaar waar het toen 104-102 werd voor Philadelphia.Philadelphia speelt de 3de game in 4 nachten en zullen vermoeid zijn.Daarnaast laat Philadelphia buitenshuis niet altijd goed basketbal zien.Miami heeft een overwinning nodig en zullen wat meer zelfvertrouwen hebben na hun laatste game die ze wonnen van Memphis(115-89).Risky maar ik ga hier voor de Heat!

Bet: Miami Heat ML@1.88 (lowstake)


02:00 Milwaukee Bucks - Washington Wizards

  • Bradley Beal maakte in 6 van zijn laatste 8 games meer dan twee 3-pointers.

Van de matchodd blijf ik hier af want beide teams zijn goed bezig en alhoewel de meerderheid hier voor de Bucks zal gaan zijn de Wizards niet te onderschatten.Je kan gerust zeggen dat Beal de man is aan de kant van de Wizards en hij de basket ook vaak weet te vinden.Hij scoort regelmatig 3-pointers en ik verwacht dat hij dat ook tegen dit weliswaar sterk defensief Milwaukee team ook kan doen.

Bet: 3-point field goals made by the player Bradley Beal Over 2.5@1.80 (lowstake)


04:30 Denver Nuggets - Los Angeles Clippers

  • De Nuggets hebben in 7 van de laatste 9 home games tegen de Clippers de handicapline gecoverd.
  • Danilo Gallinari is definitief afwezig voor de Clippers.

Voor de Nuggets verloren van Houston (119-114, close game dus) wonnen zij 4x achter elkaar.Ze wonnen van Milwaukee en maar liefst 2x tegen San Antonio wat toch wel een prestatie te noemen is.

De Clippers zijn geen slecht team maar ik verwacht dat de Nuggets dit klusje thuis wel klaren.

Bet: Denver -4.5@1.92 (med.stake)

Ook zie ik wat in: Match Parlay Match Winner and Total Points 229.5 Home Team and Over@2.88 (lowstake) @Unibet (overtjes goed in combinatie met het verkeerde team helaas)


NCAAB


01:00 Iowa State Cyclones - Oklahoma State Cowboys

  • Iowa verloor 6 van de laatste 7 games en verloor zijn laatste 4 games.

Bet: Oklahoma State Cowboys ML@1.78 (med.stake)


01:00 Central Michigan Chippewas - Ball State Cardinals

  • Ball State won 5 van zijn laatste 6 games.
  • Michigan verloor 5 van de laatste 7 home-games.

Bet: Ball State Cardinals ML@1.96 (med.stake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 28 feb. 2018, 21:43
0 Vind ik leuk's

NCAAB


18:00 Florida State Seminoles - Louisville Cardinals

Beide teams zijn hier gewaagd aan elkaar.Persoonlijk vind ik het offensief van Florida State veel beter en beschikken ze ook over een coach die weet wat hij doet.

Bet: Florida State ML@1.74 (lowstake)


18:30 Coastal Carolina Chanticleer - Texas State Bobcats

  • De Bobcats hebben nu al 9 wedstrijden achter elkaar verloren.
  • Coastal won 7 van de laatste 11 wedstrijden en 3 van de laatste 4.

9x achter elkaar verliezen is gewoon te erg.Naast dat is Carolina 1 van de beste verdedigende teams en laten ze dus ook niet veel punten toe.

Bet: Coastal Carolina ML@1.74 (highstake)


In het kort mijn NBA picks:


Indiana Pacers ML@2.02

Houston Rockets -5.5@1.88

Toronto Raptors -5.5@1.91

Denver Nuggets ML@1.67


Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 7 mrt. 2018, 22:25
0 Vind ik leuk's

5-4-2018


MLB


20:05 Boston Red Sox - Tampa Bay Rays

  • De Red Sox hebben al 5x achter elkaar gewonnen.

Tampa is een middelmatig team en ik neem hier de Red Sox op de handicap (winnen staat maar op een odd van 1.38)

Bet: Boston Red Sox -1.5@1.78 (speel hem zelf highstake)


21:40 San Diego Padres - Colorado Rockies

  • De laatste 2 onderlinge games de afgelopen 2 dagen hadden over 10.5 runs.

Ik verwacht al een paar runs in de eerste 5 innings.Bet: Over 7.5 runs@1.85 (med.stake)

Ook zijn de Padres ongetwijfeld het slechte team op het moment in het MLB en zet ik ook wat op de Rockies@1.86 (med.stake)


00:35 New York Yankees - Baltimore Orioles

  • Tanaka start vandaag voor de Yankees.Eerder liet hij 8! Blue Jays speler weglopen met een strikeout.Ook liet hij geen enkele Blue Jay speler lopen naar het eerste honk.

Vandaag spelen ze tegen de Orioles dat heel wat zwakker speelt dan de Jays.Ik denk aan een grote overwinning voor de Yankees.

Bet: New York Yankees -1.5@1.85 (med.stake)


NBA


01:00 Indiana Pacers - Golden State Warriors

  • De Pacers wonnen 6 van hun laatste 8 games.

De Warriors zijn de Warriors niet zonder Stephen Curry.Ook hebben ze op dit moment niks om voor te spelen.De Pacers zijn sterk thuis,gemotiveerd en hebben ook de kans om de Central Division title te winnen.

Bet: Indiana Pacers +2.5@1,86 (med.stake)


02:00 Cleveland Cavaliers - Washington Wizards

John Wall is herstelt van zijn blessure en scoorde 15 punten tegen Charlotte en 9 tegen Houston.Beide games speelde hij 33 minuten.

In beide games deze stat: Field goals made - attempted

6 van de 17 gemaakt tegen Charlotte.

3 van de 10 gemaakt tegen Houston.

Ondanks dat Cleveland nauwelijks verdedigd twijfel ik of Wall de line op Unibet haalt (O18 points@1.85).Ik ga liever voor de optie Player Points: To score most points@unibet Kevin Love/John Wall Kevin Love@1.90 (med.stake) Kevin Love zijn gemiddelde is namelijk wel constant en ligt rond de 20 punten.




Bericht gewijzigd door soccerqueen op vr 6 apr. 2018, 21:59
0 Vind ik leuk's

NBA


02:00 Chicago Bulls - Brooklyn Nets

  • Brooklyn was vrijdag vrij en is uitgerust, de Bulls kwamen nog in actie gister.

Ik verwacht een easy game voor de Nets.

Bet: Brooklyn Nets -5.5@1.84 (med.stake)


02:30 Golden State Warriors - New Orleans Pelicans

  • Kevin Durant maakte 8 of meer rebounds in 3 van zijn laatste 4 games.

Vind dit wel een interessante stat.Ik denk dat het speltempo hier wel hoog zal zijn en dat maakt de kans op meer rebs voor Durant groter.

Bet: Kevin Durant Over 7.5 Rebs@1.70 (med.stake)


02:30 Houston Rockets - Oklahoma City Thunder

  • Paul George scoorde in 12 van zijn laatste 16 wedstrijden U21.5 punten.

De Houston Rockets zijn een sterk verdedigend team en het kan zijn dat George de basket dan ook niet zo vaak weet te vinden.

Bet: Paul George U21.5 Points@1.75 (med.stake)


MLB


01:10 Houston Astros - San Diego Padres

De Padres wonnen verrassend van de kampioen van vorig seizoen en eindigde hun winning streak van 5 games.Vandaag verwacht ik echter geen upset. Het offensief van Houston blijft sterk en dit hoort niks anders dan een simpele thuisoverwinning voor de Astros te worden.

Bet: Houston Astros -1.5@1.75 (highstake)


01:05 Pittsburgh Pirates - Cincinnati Reds

  • De Pirates begonnen het seizoen goed door in 4 van de eerste 6 games 4 of meer runs te scoren.

De Cincinnati Reds hebben moeite met runs scoren en aangezien dat de Pirates zo makkelijk afgaat zie ik een overwinning voor de Pirates hier.

Bet: Pittsburgh Pirates@1.70 (med.stake)


02:05 Texas Rangers - Toronto Blue Jays

  • Toronto won 5 van zijn laatste 6 games.
  • Texas verloor 5 van de laatste 7 games.

Ik vind persoonlijk dat de Blue Jays een beter team zijn.Dit is ook wel te zien aan de stats. Ondanks de verrassingen in het MLB tot nu toe pak ik deze highstake.

Bet: Toronto Blue Jays@1.78


Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 9 apr. 2018, 20:46
0 Vind ik leuk's

NBA


01:00 Detroit Pistons - Toronto Raptors

  • 6 van de laatste 8 onderlinge ontmoetingen bij Detroit thuis gingen op de over total points.

De Raptors gaan waarschijnlijk veel rouleren hier om hun sterren wat rust te geven.Dan nog schat ik de Raptors sterker in dan Detroit en verwacht ook een overwinning van ze.Detroit deed het zelf de laatste tijd ook niet slecht ookal misten zij onder andere Blake Griffin door blessures.Ik ga hier liever voor de overs dan de Raptors line.

Bet: Total Points Over 208.5@1.87 (med.stake)


01:30 Brooklyn Nets - Chicago Bulls

  • Eerder wisten de Nets op bezoek bij Chicago al 24! 3-pointers te scoren en de Bulls weg te blazen.

Vandaag zie ik niks anders dan een Nets-overwinning en dit kan wel de eerste 3de overwinning op rij dit seizoen voor ze worden.De Bulls hebben helemaal niks om voor te spelen en gebruiken vooral jonge spelers op het moment waardoor we LaVine,Dunn,Lopez en Holiday(de meer talentvollere spelers) weinig of zelf helemaal niet zien spelen.

Bet: Brooklyn Nets -7.5@1.91 (med.stake)


01:30 Miami Heat - Oklahoma City Thunder

Beide ploegen zijn gemotiveerd en hebben wat om voor te spelen hier.Daarom verwacht ik ook een under total points in de game.Gister gaf ik de tip voor een under points scored by Paul George, vandaag neem ik dezelfde bet weer.Hij mocht gister mischien helemaal on fire zijn, vandaag verwacht ik wat minder punten van hem tegen het redelijk verdedigende Heat.Dit zal al helemaal goed komen als het spel op een laag tempo gespeeld word.

Bet: Player Points Paul George Under 21.5 points@1.85(med.stake)


03:00 Denver Nuggets - Portland Trailblazers

  • In 4 van de 5 laatste onderlinge ontmoetingen in Denver ging de total points Over.

Alles aan deze game schreeuwt OVER.De Nuggets hebben namelijk de slechtste verdediging qua field goals in het NBA op het moment maar kunnen offensief nog wel heel wat en zeker thuis.Aan de andere kant spelen de sterspelers Lillard en McCollum die de nodige punten op het bord zullen neerzetten voor Portland.

Bet: Total Points Over 219.5@1.95 (lowstake) en omdat ik meer vertrouwen heb in het offensief van Portland in combinatie met de slechte verdediging van de Nuggets zal ik highstake spelen op de Total Points By Away Team Over 107.5@1.87 (highstake)


MLB


00:10 Cleveland Indians - Detroit Tigers

Cleveland is natuurlijk van een heel ander kaliber dan Detroit.Ik verwacht een makkelijke thuisoverwinning.

Bet: Cleveland -1.5@1.73 (med.stake)


01:05 St.Louis Cardinals - Milwaukee Brewers

  • De Cardinals hebben gemiddeld 5 runs in de laatste 6 games gemaakt.

De Cardinals zijn goed offensief bezig en maken vrijwel altijd een paar runs. Milwaukee zit zelf ook niet stil en daarom kies ik hier voor de overs.

Bet: Total Runs O7.5@1.79 (highstake)


01:05 Baltimore Orioles - Toronto Blue Jays

  • De sterke pitchers Happ en Bundy zullen starten.

Met deze pitchers zie ik een stroeve start voor beide teams in de game en richt ik mij op de unders.

Bet: Total Runs First Innings U0.5@1.81(lowstake)

Ook interessant is de Total runs first 3 innings U2.5@1.75 (lowstake)



0 Vind ik leuk's

Al een paar maandjes niks gepost dus ik dacht ik drop wat tips voor het NBA strakjes.


02:00 Chicago Bulls - Cleveland Cavaliers

Mijn eerste pick is een under bij deze wedstrijd.Beide teams zijn al niet zo goed bezig en missen nu beide een paar (3-4) starters.Er zal dus heel wat gerouleerd moeten worden en met zwaktes in de verdediging en aanval bij beide teams zie ik hier dus niks anders dan een under.

Bet: Total Points Under 212@1.91 (med.stake)


02:00 Miami Heat - Washington Wizards

Miami ging gister onnodig onderuit tegen de Pacers en konden de game eigenlijk makkelijk winnen.Aan de andere kant speelden de Wizards belabberd tegen Orlando Magic.De Wizards lijken op het moment een beetje verdwaald en spelen niet echt als een team.Ik denk dat de Wizards hier niks in te brengen hebben.

Bet: Miami Heat -3@1.84 (highstake)


02:30 San Antonio Spurs - Houston Rockets

  • Spurs verloren de 2 laatste wedstrijden tegen Magic en de Heat.
  • De Spurs stonden de laatste 2 games achter in halftime.
  • Rockets wonnen 3 van de laatste 4 games.


DeMar DeRozan maakt zijn punten wel voor de Spurs, alleen vandaag staat hij tegenover PJ Tucker en verwacht ik dat hij het heel wat moeilijker gaat krijgen.Bij Houston zijn natuurlijk Paul en Harden aanwezig die ook wat tegenstand zullen krijgen maar uiteindelijk wél het offensief op gang gaan brengen.Ik denk dat Houston het voordeel heeft met deze spelers en als ik denk aan de thuiswedstrijden van de Spurs tegen de Pacers (verloren met 20!punten) en Magic denk ik dat het thuisvoordeel er hier niet zoveel toe doet.

Ik denk dat Houston gelijk goed zal beginnen. Bet: 1st half Houston Rockets@1.70 (highstake)

Op dit moment is de odd van Houston drastisch gezakt naar 1.61 en zal zeker ook wat inzetten op de fulltime als dit live wat meer stijgt.


03:00 Dallas Mavericks - Oklahoma City Thunder

  • De Thunder wonnen 8 vd 11 onderlinge duels.

Hele mooie odd hier te krijgen op de Thunder. Dit heeft er heel wat mee te maken dat Russell Westbrook niet voor ze zal spelen, maar ze functioneren prima zonder hem en hebben nog een paar sterke spelers in George en Steven Adams!

Dallas heeft weliswaar een paar close wedstrijden gespeeld maar trekken uiteindelijk altijd aan het kortste eind.De zovele turnovers worden hen meestal fataal.

Ik kies hier voor het betere team.

Bet: Oklahoma City Thunder@1.96 (highstake)


Zelf speel ik ook nog Philadelphia 76ers +5.5@1.78 lowstake puur op gevoel.

Goodluck!

Bericht gewijzigd door soccerqueen op zo 11 nov. 2018, 21:58
1 Vind ik leuk's

soccerqueen kan t misschien toch beter bij soccer houden ;)

1 Vind ik leuk's
Op zo. 11 nov. 2018, 11:18 schreef rikj1994:

soccerqueen kan t misschien toch beter bij soccer houden ;)

Extreem nuttige toevoeging!


Je kunt makkelijk praten over zo'n kleine sample, kom eens met je eigen topic en laat ons zien wat een meester jij bent.

1 Vind ik leuk's

Vorige nacht nipt verloren met houston en philadelhia.Grootste verrassing voor mij was toch wel het verlies van de Heat.Ze begonnen zeer goed en hadden al een grote voorsprong maar de oude Wizards kwamen weer tevoorschijn! Vandaag probeer ik het gewoon weer met een aantal leuke NBA-games die op het programma staan ;)


NBA

01:00 Houston Rockets - Indiana Pacers

  • De Rockets scoorden 98 of minder punten in hun laatste 4 duels.
  • De Pacers kregen in hun laatste 10 duels(107 tegen de Cavs)maar 1 keer meer dan 105 punten tegen.
  • 6 november werd het 98-94 voor Houston in het onderlinge duel.

Deze stats meegenomen met het feit dat het offensief van Houston momenteel struggled en zij van een backtoback game komen en ook vermoeid zullen zijn door de game tegen de Spurs, denk ik aan een game met weinig punten.Ook zijn de Pacers momenteel 1 van de beste verdedigende ploegen van de NBA en speelt het op een heel laag tempo (alleen de Grizzlies spelen langzamer).

Een goede bet hier zou een under op de total points zijn maar ik waag het zelf op de total points houston under.

Bet: Total Points by Home Team Under 105@1.88 (med.stake) (Helaas had Harden zn dagje nu wel)



01:30 New York Knicks - Orlando Magic

  • de Knicks verloren 3 van de 4 laatste duels.De enigste overwinning daarin kwam tegen het lage Hawks team.
  • Orlando won 3 van de laatste 4 duels.Ze verloren tegen de Pistons maar wisten wel te winnen tegen de Cavs, Wizards en de sterke ploeg van de Spurs.Ook stonden ze tegen deze 3 teams al op winst in halftime.

De Knicks spelen een 2e game van een backtoback hier en vermoeidheid zal een rol spelen.Dit was ook al een beetje te zien toen ze speelden tegen de Raptors en 128 punten tegen kregen.Orlando zelf draait weer een beetje en heeft wat momentum.

Bet: Draw No Bet 1st Half Orlando Magic@1.98 (med.stake)

Ook speel ik lowstake de matchodd van Orlando Magic@2.02


02:00 Denver Nuggets - Milwaukee Bucks

  • De Bucks scoorden in 15 van de 16 laatste games (preseason meegerekend) meer dan 110 punten.
  • De Nuggets kregen in 5 van de 6 laatste games niet meer dan 110 punten tegen.

De Nuggets staan verdedigend echt wel goed maar toch verloren ze hun laatste wedstrijd van de Nets en kregen toen 112 punten tegen.Ook vind ik de stat van de Bucks veel interessanter wat aangeeft dat zij nu ook wel 110+ kunnen scoren met hun sterspeler Antetokounmpo in het team.

Bet: Total Points by Away Team Over 110@1.85 (med.stake)


03:00 Portland Trail Blazers - Boston Celtics

  • Portland won 6 van de laatste 7 games.
  • Boston speelt de 3e game in 4 dagen en zal vermoeid zijn.
  • Kyrie Irving waarschijnlijk terug in het team van Boston.

Portland speelt gewoon te goed en kan het 4 overwinningen op rij maken.Ondanks de terugkomst van Irving denk ik dat het team van Boston nog met vermoeidheid struggled, dit was al een beetje te zien tijdens het verlies tegen de Jazz.

Bet: Portland Trail Blazers Win@1.72 (med.stake)

Ook is het bekend dat Portland met een hoog tempo speelt en zal Boston dwingen zich aan te passen hieraan.Ik denk aan veel punten en speel ook lowstake Total Points Over 213@1.87 (Deze had makkelijk gekund, helaas scoorden de Celtics maar 37 punten in de eerste helft)


Meespelen mag maar hoeft niet.Succes!

Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 12 nov. 2018, 06:44
3 Vind ik leuk's

NBA


01:30 Toronto Raptors - New Orleans Pelicans

  • in 4 van de 5 onderlinge duels ging de wedstrijd OVER total points.
  • De Raptors scoorden in hun laatste 2 thuisduels 128 en 129 punten.
  • de Raptors scoorden 110+ punten in 11 vd 13 laatste wedstrijden.
  • de Pelicans scoorden 111+ punten in 10 vd 12 laatste wedstrijden.
  • het eerdere onderlinge preseason duel tussen deze 2 ploegen eindigde op 12 okt. nog met een score van 134-119 winst voor de Raptors.


Alles wijst hier op een overtje en dat word dan ook mijn weddenschap.De Raptors scoren thuis makkelijk en hebben ook het talent ervoor met Lowry en Leonard in het team.Bij New Orleans hebben we Anthony Davis en Holiday die voor de punten zullen zorgen en hopelijk draagt ook Mirotic zijn steentje bij voor de Pels.

Bet: Total Points Over 231@1.85 (highstake)


02:00 Oklahoma City Thunder - Phoenix Suns

  • Steven Adams scoorde 15 of meer punten in 4 van zijn laatste 5 wedstrijden.

De Suns behoren tot een van de slechtst verdedigende teams in het NBA en daarom zal Adams hier ook wel zijn kansen krijgen.Nu Westbrook geblesseerd aan de kant staat zijn de Thunder vooral toegewezen aan George,Schroder en Adams om de punten binnen te halen.

Bet: Player Points Steven Adams O14.5@1.80(low.stake)


02:00 Memphis Grizzlies - Utah Jazz

  • Memphis heeft alle 5 thuiswedstrijden dit seizoen gewonnen.
  • De Jazz hebben 5 van de laatste 6 onderlinge duels gewonnen.

Ondanks dat de Grizzlies nog onverslagen zijn thuis en nog best redelijk meedoen dit seizoen, ga ik toch voor de Jazz hier.Zij zijn nou eenmaal offensief beter en hebben hun laatste 2 wedstrijden gewonnen.De laatste wonnen ze knap 115-123 tegen de Celtics.

Bet: Utah Jazz -3@1.80(med.stake)

Ook denk ik dat Donovan weer wat van zich laat zien en juist Conley minder makkelijk scoort en daarom ga ik ook lowstake op: Player Points/To score most points Donovan/Conley - Donovan@1.72 Unibet


04:00 Sacramento Kings - San Antonio Spurs

  • In 6 van de laatste 7 games kreeg Spurs niet meer dan 109 punten tegen.

In deze wedstrijd verwacht ik weinig punten. Sacramento verloor gister van de Lakers en scoorde toen maar een lage 86 punten.Sacramento dat het offensief moeilijk heeft tegen een ijzersterke verdediging van de Spurs schreeuwt unders.

Bet: Total Points by Home Team Under 109@1.90(med.stake)

Verder denk ik dat de Spurs hier winnen : San Antonio Spurs -1@1.74(highstake) (Na 14x achter elkaar verloren te hebben van de Spurs wint Sacramento verdiend deze game)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 13 nov. 2018, 05:19
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.