Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,


Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.


Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccerqueen
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

NBA


01:00 Charlotte Hornets - Los Angeles Lakers

Charlotte verloor gister van de Bulls en zijn vermoeid.

De Lakers zijn niet altijd sterk als ze uit spelen, maar kunnen de basket wel vaak vinden.Ik zeg..als de Bulls offensief 106 punten in reguliere tijd kunnen ophangen, dan is dat ook mogelijk voor de Lakers hier.

Bet: Total Points By Away Team- Including Overtime Over 105.5@1.92


02:00 Chicago Bulls - New York Knicks

De Knicks zijn uitgerust en alhoewel ze buitenshuis niet altijd goed speelden geef ik ze hier het voordeel. Chicago speelde offensief goed tegen Charlotte en won de game in overtime.Dit ook omdat Charlotte niet agressief genoeg wist te spelen(Kemba wist bijvoorbeeld maar 4 punten in de eerste 2 quarters te maken)

Charlotte was offensief niet genoeg, de Knicks en Porzingis vandaag wel!

Bet: New York Knicks-3.5@1.90


03:00 Phoenix Suns - San Antonio Spurs

  • Phoenix zit nog zonder Booker.
  • Een paar basisspelers zullen waarschijnlijk rust krijgen bij San Antonio.

De Spurs odds line is opeens omhoog gegaan.Mogelijk door het nieuws van een veranderde opstelling en dat de verwachting was dat Leonard vandaag weer zou spelen voor de Spurs en toch niet kan.

Moeilijke match zo maar de rampzalige defensie van de Suns laten mij any day kiezen voor een Spurs win, dit speel ik uiteraard lowstake.

Bet: San Antonio Spurs -5.5@1.84


04:00 Portland Trail Blazers - Houston Rockets

  • Portland zonder Nurkic.
  • Portland verloor van de Wizards met een score van 106-92

De Rockets spelen als bezeten op dit moment en Portland speelt niet optimaal de laatste tijd.

Bet: Houston Rockets -8.5@1.91


1/4 Helaas wisten de Spurs en de Rockets ondanks het winnen niet te coveren.

Bericht gewijzigd door soccerqueen op zo 10 dec. 2017, 12:00
0 Vind ik leuk's

10-12-2017


New Day, New Chances!


14:00 Hansa Rostock - Chemnitzer FC

  • Hansa Rostock won 5 van zijn laatste 6 wedstrijden.
  • Hansa Rostock scoorde in 4 van de laatste 6 wedstrijden 2x of meer.In hun laatste thuiswedstrijd vonden ze 5x het net.
  • Chemnitzer verloor 5 van de laatste 6 wedstrijden en krijgt vaker meer dan 1 goal tegen.
  • Chemnitzer staat op de 19e plaats en zit in de degradatiezone.

In de laatste 5 onderlinge duels scoorde Hansa nooit meer dan 1x wat de hoge odds op Hansa kan verklaren.Als ik kijk naar de vorm van beide ploegen durf ik wel all-in op Hansa te gaan.

Bet: Hansa Rostock Win@1.75 (highstake)


14:00 FC Nordsjaelland - Hobro

  • 4 van de 5 laatste onderlinge duels gingen O2.5 goals.
  • De meest recente wedstrijd tussen deze teams(1 nov 2017) eindigde met een 5-4 score voor Hobro.
  • de laatste 9 wedstrijden van Nordsjaelland gingen O3.5 goals!

Bet: Asian Total Over 3 goals@1.89 (med.stake)


14:00 FC Vereya - Vitosha Bistritsa

  • Vereya won de laatste en enigste onderlinge duel op 28 aug 2017 met 0-3.
  • Vitosha verloor alle 9 uitwedstrijden dit seizoen en kreeg er in 7 meer dan 1 goal tegen.

Vereya scoorde in zijn laatste 2 thuisduels 2 goals.In hun laatste thuiswedstrijd wonnen ze van de nr.1 Ludogorets met 2-1.

Bet: Total goals by home team O1.5@1.81 (med.stake)


14:30 FC Utrecht - Feyenoord

  • 4 van de 5 laatste onderlinge duels eindigden O2.5 goals&BTTS.(alleen de laatste niet toen Fey thuis 2-0 won)
  • 4 laatste thuiswedstrijden van Utrecht waren BTTS&O3.5 goals.

Beide teams zullen in ieder geval scoren hier.

Bet: O2.5 goals@1.70 (med.stake)


15:00 Napoli - Fiorentina

  • Fiorentina vergat dit seizoen (15 wedstrijden) maar 2x te scoren in een wedstrijd.Deze 2 doelpuntloze wedstrijden van Fiorentina kwamen uit tegen Internazionale&Juventus.
  • Napoli heeft een doordeweekse CL-wedstrijd in de benen en werd nogeens verslagen door Feyenoord.
  • Ook Napoli vergat maar 3x te scoren dit seizoen tegen Chievo, Internazionale&Juventus.

Beide ploegen hadden moeite met scoren tegen de goede verdediging van Inter&Juve, afgezien daarvan weten ze allebei het net regelmatig wel te vinden.

Bet: Both Teams To Score@1.75 (med.stake)


15:00 Udinese - Benevento

  • Benevento scoorde in 5 van zijn laatste 6 competitiewedstrijden.
  • Udinese kent tot nu toe een slecht seizoen en krijgt regelmatig een goal tegen.

Elke ploeg kan tegen dit Udinese scoren.Benevento scoorde er 2 in zijn laatste wedstrijd tegen AC Milan.Tegen teams als Juventus en Lazio wisten ze ook te scoren.Udinese speelt thuis en zal ook wel minstens 1 goal maken.

Bet: Both Teams To Score@1.81 (lowstake)


15:15 Liverpool - Everton

Derbytime! Ik verwacht niks anders dan een Liverpool overwinning hier.Helaas staat die odd wat aan de lage kant, dus ik maak mijn bet interessanter door het te koppelen aan wat cornertjes.(ja ik verwacht dat Everton er ook n paar krijgt)

Bet: Match outcome & total corners taken:

Liverpool win&Over 10.5 corners@2.40 Unibet (lowstake) (jammer van deze, de corners waren ruim binnen)


17:30 Manchester United - Manchester City

  • United verloor de onderlinge 3 duels niet.
  • United is 43 thuiswedstrijden ongeslagen gebleven.

United is al zolang ongeslagen thuis, alhoewel City het als laatste lukte om hen te verslaan denk ik niet dat United hier verliest.Zij zijn net zo goed in vorm als City.

Bet: Manchester United or Draw@1.72 (lowstake)


18:00 Brondby IF - AGF Aarhus

  • Brondby scoorde in 6 van zijn 8 laatste wedstrijden 3x of meer.
  • Aarhus kreeg in 2 van de laatste 3 uitwedstrijden 4 goals tegen.

Het waren Kopenhagen en Midtjylland die 4x scoorden tegen Aarhus.Brondby staat op nr.1 in deze competitie en heeft dezelfde (of betere) scoringsvermogen als deze teams.Dat ze thuis spelen is ook meegenomen.

Bet: Total Goals By Home Team O2.5@1.94 (med.stake)

20:45 Villarreal - FC Barcelona

  • in 5 van zijn laatste 6 thuiswedstrijden scoorde Villarreal 2x of meer.

Ervan uitgaand dat beide teams hier scoren en het geen gelijkspel blijft ga ik voor wat goaltjes.Op dit moment is het verschil tussen Barcelona en Valencia op de ranglijst maar 2 punten.Zij zullen alles eraan doen om dit gat te vergroten.

Bet: Asian Total Over 3goals@1.92 (lowstake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 11 dec. 2017, 03:19
0 Vind ik leuk's

NBA


21:30 Sacramento Kings - Toronto Raptors

  • Sacramento won van New Orleans buitenshuis.
  • Toronto won zijn 5 laatste games.

Sacramento maakt verbeteringen en speelt hier thuis.Toronto heeft meer rust gehad want ze hoefden maar 2x te spelen in de afgelopen week en dat maakt hun gevaarlijk hier.

Bet: Toronto Raptors -8.5@1.98


22:00 Detroit Pistons - Boston Celtics

  • Detroit verloor zijn 5 laatste games.

De Pistons begonnen het seizoen goed en ik zou wel 2x nadenken om tegen ze te betten.Na het verliezen van 5 games kan je wel zeggen dat ze uit vorm zijn en dan komt de ontmoeting met het topteam van de Celtics wel heel erg slecht uit.

Bet: Boston Celtics ML@1.78


23:00 Indiana Pacers - Denver Nuggets

  • Denver nog altijd zonder Nikola Jokic.
  • Pacers won zijn 3 laatste games.

Ik blijf het zeggen, de Nuggets spelen verschrikkelijk buitenshuis.De vorige keer wonnen ze wel bij Orleans maar mede door het slechte spel van de thuisploeg zelf.De Pacers coveren de lijn thuis makkelijk hier want de Nuggets spelen nauwelijks op defense.

Bet: Indiana Pacers -5.5@1.98


01:00 Minnesota Timberwolves - Dallas Mavericks

  • In 9 van de 10 laatste games maakte Karl-Anthony Towns 10 of meer rebounds.

Bet: Player Rebounds Karl-Anthony Towns O11.5@1.72


01:00 New Orleans Pelicans - Philadelpia 76ers

  • Philadelphia speelt hier de 3e game in 4 dagen.

Vermoeidheid zal een rol spelen bij de 76ers.Cousins speelt uitstekend voor de Pelicans en zal de nodige punten weer scoren.Davis speelde niet op zijn best tegen Sacramento en ik verwacht dat hij vandaag gewoon de oude is en samen met Cousins de Pelicans al snel op voorsprong brengt in de eerste helft.

Bet: Handicap 1st Half New Orleans Pelicans-3.5@1.88


01:30 New York Knicks - Atlanta Hawks

De Knicks verloren kansloos tegen een zwak team als de Chicago Bulls. Atlanta speelt beter dan de meeste denken en ik denk ook dat ze wat puntjes kunnen scoren hier.De man aan de kant van de Hawks is Dennis Schroder die vorig maand nog 27 punten wist te maken tegen de Knicks.In zijn laatste 5 games alleen al scoorde hij meer dan 17 punten.

Bet: Player Points Dennis Schroder O21.5@1.85

(Schroder blijven hangen op 21 punten!)


5/6 goedmakertje voor het slechte voetbalweekend!

Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 11 dec. 2017, 03:21
0 Vind ik leuk's

11-12-2017


17:30 FC Akhmat (Terek) Grozny - Zenit St Petersburg

  • Grozny scoorde tot nu toe in alle 10 thuiswedstrijden dit seizoen.
  • de laatste 3 onderlinge ontmoetingen in de Akhmat Arena scoorden beide ploegen.

Bet: Both Teams To Score@2.05 (lowstake)


17:30 FC Tosno - Lokomotiv Moscow

  • Lokomotiv won 4 van de 5 laatste uitwedstrijden.
  • Tosno kreeg in zijn laatste 4 wedstrijden 2 goals of meer tegen.
  • Tosno werd recent verslagen door Zenit met 5-0 en in de laatste uitwedstrijd ging het onderuit bij CSKA met 6-0!

Lokomotiv hoort thuis in het rijtje topteams zoals Zenit en CSKA en staat zelf hoger gerankeerd dan hen.(nr.1) Tosno speelt beter thuis vandaar dat er een redelijke odd staat op een overwinning van Lokomotiv, toch denk ik niet dat ze Lokomotiv kunnen weerhouden om 3 punten te pakken hier.

Bet: Lokomotiv Win@1.95 (highstake)


18:00 VfL Wolfsburg (Women) - Bayern Munchen (W)

  • Beide teams verloren maar 1 van de laatste 9 wedstrijden tot nu toe gespeeld in de competitie.Ze verloren allebei van dezelfde tegenstander met 1-0.Ook scoorden ze beiden in de andere 8 wedstrijden.

Bayern is niet helemaal kansloos hier en is net zo sterk als Wolfsburg.

Bet: Bayern Munchen or Draw@2.04 (lowstake)


19:00 Randers FC - FC Midtjylland

  • Midtjylland won 9 van de laatste 10 wedstrijden en speelde 1x gelijk.
  • Randers verloor zijn laatste thuiswedstrijd met 0-2 van Sonderjyske.

Bet: FC Midtjylland Win@1.79 (highstake)


19:00 AEL Limassol - Apoel Nicosia

  • Nicosia won zijn laatste 5 wedstrijden en scoorde 2x of meer.
  • Limassol scoorde in 6 van de 7 laatste thuiswedstrijden
  • Limassol won zijn laatste 3 wedstrijden met 3-0,3-0 en 3-1.

Bet: Both Teams To Score@2.00 (med.stake)


21:00 Espanyol - Girona

  • de laatste 8 wedstrijden van Girona waren BTTS.Daarin scoorden zij onder andere tegen Real Madrid en Villarreal.
  • Girona heeft defensieve problemen met het gemis van Alcala,Muniesa en Bernardo die afwezig zijn.

Goalkeeper Bono zag er vooral kwetsbaar uit bij Girona in het duel met Alaves.Espanyol zag er aanvallend niet altijd best uit, maar door de problemen bij Girona denk ik dat ze thuis wel minstens 1x scoren.

Bet: Both Teams To Score@1.91 (med.stake)


21:00 Lazio - Torino

  • 7 van de laatste 8 competitiewedstrijden van Lazio waren BTTS.In de europa league kregen ze vorige donderdag nog 3 goals tegen van Zulte Waregem.
  • 4 van de 5 laatste wedstrijden van Torino waren BTTS.

Bet: Both Teams To Score@1.68 (med.stake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op ma 11 dec. 2017, 22:18
0 Vind ik leuk's

Hoelaat komen je Nba bets vandaag ?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 11 dec. 2017, 19:23 schreef Shane1991:

Hoelaat komen je Nba bets vandaag ?

Rond 22:00 staan ze erop!

0 Vind ik leuk's

NBA


02:00 Houston Rockets - New Orleans Pelicans

  • James Harden is twijfelachtig voor de Rockets.
  • Anthony Davis is twijfelachtig voor de Pelicans.

Normaal zou ik hier voor de overs gaan maar als de 2 sterspelers aan beide kanten afwezig zijn word dit een ander verhaal.De Pelicans hebben nog wel Cousins aan hun zijde die regelmatig een paar puntjes maakt.

  • De Pelicans scoorden in hun laatste 6 games meer dan 107 punten.

3 van de laatste 6 werd gespeeld zonder Davis en toen wisten de Pels zelfs tegen Golden State 115 punten te scoren.

Bet: Total points by away team Over 107.5@1.89


02:00 Memphis Grizzlies - Miami Heat

  • Memphis won maar 1 van de laatste 15 games.
  • Memphis nog zonder Conley en Miami zonder Whiteside.

Memphis heeft het offensief moeilijk door het gemis van Conley, en Miami juist defensief door het gemis van Whiteside.

De Miami Heat spelen steeds beter buitenshuis en ik geef ze het voordeel hier.

Bet: Miami Heat +1.5@1.88


02:00 Oklahoma City Thunder - Charlotte Hornets

  • Charlotte verloor 7 van de laatste 8 games.
  • Thunder wonnen 4 vd 5 laatste games.
  • Batum is afwezig voor Charlotte en Paul George twijfelachtig voor Thunder.

Charlotte speelt op het moment ontzettend slecht basketbal.Het zegt al heel wat als je moet verliezen van de Chicago Bulls.Ze spelen niet agressief genoeg.De Thunder met of zonder Paul George winnen dit gemakkelijk.

Bet: Oklahoma City Thunder -5.5@1.88


Bij de games van Golden State en Los Angeles speel ik beiden lowstake total overs.


Golden State Warriors - Portland Trail Blazers:

Bet: Total Points Over 215.5@1.80


Los Angeles Clippers - Toronto Raptors:

Bet: Total Points Over 215.5@1.89




Bericht gewijzigd door soccerqueen op di 12 dec. 2017, 06:00
0 Vind ik leuk's

Ik ben ook op de NBA tips aan het wachten :)

0 Vind ik leuk's
Op ma. 11 dec. 2017, 22:22 schreef celsinho:

Ik ben ook op de NBA tips aan het wachten :)

Staat er, succes :)

0 Vind ik leuk's

Thanks! Heb je bepaalde bets uit de gekozen bets waar je het meest zeker van bent? Of is dat bij allemaal een beetje

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.