Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Soccerqueen

Goedemiddag,

Na een lange afwezigheid heb ik besloten weer af en toe wat van mijn bets hier te plaatsen. Dat zullen vooral voetbaltips zijn, maar haal ook best wat winst uit Tennis,MLB,NBA en af en toe darts.

Succes voor degenen die weer met mij meespelen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsoccerqueen in 23-10-2017 14:50 Leden topics
in 23-10-2017 14:50 Leden topics
135 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 11 dec. 2017, 22:26 schreef celsinho:

Thanks! Heb je bepaalde bets uit de gekozen bets waar je het meest zeker van bent? Of is dat bij allemaal een beetje

Die van New Orleans en Oklahoma speel ik zelf highstake.Miami med.stake.

0 Vind ik leuk's

NBA

01:00 Detroit Pistons - Denver Nuggets

• Detroit verloor zijn laatste 6 games.
  • Nuggets wonnen 3 van de 6 games.
  • Nuggets verloren 8 van de 9 games toen ze uit speelden.(die ene overwinning kwam tegen Sacramento)

De Nuggets blijven zwak spelen on the road.Pistons blijven gewoon een sterk team.Verliezen tegen ploegen zoals de Celtics, Golden State, Spurs en de Wizards is geen schande.De Nuggets pakken ze makkelijk en zeker op thuisgrond.Detroit zal het offensief waar de Nuggets zo op leunen beperken.

Bet: Detroit Pistons -6.5@1.91 (highstake)

01:00 New York Knicks - Los Angeles Lakers

Van de rookie-star Lonzo Ball (Lakers) werd vooraf veel verwacht.Toch heeft hij de verwachtingen tot nu toe niet helemaal kunnen waarmaken.Qua assists en rebounds doet hij het hartstikke goed, maar de basket weet hij nog niet vaak te vinden.

• in alleen 4 van de laatste 9 games wist hij meer dan 9 punten te scoren.

Tegen Sacramento en de Nuggets 11 punten scoren blijft nog steeds matig.De Knicks staan verdedigend redelijk goed en daarom denk ik dat de rol van Lonzo weer beperkt word gehouden tot het geven van assists of het maken van rebounds.

Bet: Player Points Lonzo Ball Under 9.5@1.75 (med.stake)

01:30 Brooklyn Nets - Washington Wizards

Ik vind dat er een groot verschil in kwaliteit tussen deze teams zit.Waarschijnlijk staan de odds zo dicht bij elkaar omdat Brooklyn wel heel vaak de line weet te coveren.De Wizards zijn offensief sterk en weten regelmatig wat punten te scoren, zelfs met het gemis van John Wall.

De laatste paar games speelde Brooklyn tegen teams die het op dit moment offensief niet best doen of ietwat uit vorm zijn.

• Als je kijkt naar recente wedstrijden die ze speelden tegen Houston, Portland,Cleveland,Golden State,Boston en zelfs Utah die ze overigens ook verloren...zie je dat ze elke keer meer dan 108 punten tegenkregen.

Ik ga hier voor wat punten van de Wizards.

Bet: Total Points by away team Over 107.5@1.81 (highstake)

03:30 Minnesota Timberwolves - Philadelphia 76ers

• Joel Embiid twijfelachtig voor Philadelphia.
  • Ben Simmons maakte 27 punten in zijn laatste game tegen New Orleans.

In het geval dat Embiid afwezig is voor 76ers zal er meer van Simmons worden gevraagd hier.Ook gaat hij vaak naar de free-throw line en weet hij ze de laatste tijd ook te scoren.Aan de kant van de Wolves zijn de punten van Andrew Wiggins wat verminderd en maakte hij in zijn laatste 4 games 16 of minder punten.Zijn teamgenoten Towns en Butler hebben daar meer succes in.

Bet: Player Points, To Sscore most points Andrew Wiggins/Ben Simmons - Ben Simmons@1.75 (med.stake)

En last but not least:

04:00 Sacramento Kings - Phoenix Suns

De Suns strugglen nog steeds zonder Booker en zijn de slechtste verdedigers van de competitie.Sacramento is geen topteam maar zou hier thuis moeten winnen.

Bet: Sacramento Kings -2.5@1.73 (med.stake)

Een NBA-nacht vol verrassingen met de Pistons die verloren in eigen huis, de Wizards die verloren en zelfs de Spurs die verloren.

Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 13 dec. 2017, 12:46
0 Vind ik leuk's

13-12-2017

15:00 Hibernians FC Paola - Floriana FC

• Floriana scoorde in 12 van alle 13 wedstrijden tot nu toe gespeeld.
  • Floriana verloor maar 1 van de laatste 13 wedstrijden.
  • Hibernian verloor 3 van de laatste 13 wedstrijden, waaronder zijn laatste uitwedstrijd.
  • Beide teams speelden op 9 september nog tegen elkaar.Het werd toen 1-1.
  • Floriana kreeg in 5 van de laatste 6 uitwedstrijden een goal tegen.

Beide teams weten regelmatig het net te vinden en aangezien dit een cupwedstrijd is zullen ze er allebei voor gaan.Floriana is in uitstekende scorende vorm, van hen verwacht ik dat ze zeker scoren.

Bet: Both Teams To Score@1.90 (med.stake)

15:00 Borac Cacak - Mladost Lucani

• Mladost kreeg in 9 van de 10 uitwedstrijden een goal tegen en won ook maar 1 van de laatste 10 uitwedstrijden.
  • Borac scoorde in 4 van zijn laatste 5 thuiswedstrijden.
  • Borac verloor maar 2 van de 8 laatste thuiswedstrijden tegen respectievelijk nr.1 en nr.2 Red Star Belgrado en Partizan.
  • Mladost scoorde in de 5 laatste ontmoetingen.In augustus werd het 4-1 voor Mladost.Mladost verloor niet in de laatste 5 ontmoetingen.

Waarom ik hier niet voor een Mladost win ga is puur omdat het thuis en uit spelen heel wat uitmaakt in deze competitie.Mladost mag zowat alles thuis wel winnen maar wist 9 van de laatste 10 uitwedstrijden niet 3 punten binnen te slepen.

Bet: Both Teams To Score@2.08 (lowstake)

15:00 FK Cukaricki - Rad Belgrad

• de laatste 4 thuiswedstrijden van Cukaricki gingen O2.5 goals.
  • Belgrad verloor zijn laatste 6 thuiswedstrijden met 3-1,3-1,3-2,3-0,6-1 en 2-0.
  • de laatste 5 ontmoetingen waren U2.5 goals.

Vandaag ga ik voor de O2.5 goals.Belgrad doet het gewoon slecht buitenshuis en krijgt regelmatig 3 goals tegen.Ook sluit ik niet uit dat ze zelf weten te scoren in het geval dat Cukaricki er maar 2 weet te scoren.in 6 van de 7 laatste wedstrijden van Cuka werd er namelijk door beide teams gescoord.

Bet: O2.5 goals@1.94 (lowstake)

15:00 Radnik Surdulica - Radnicki Nis

• Nis scoorde in de laatste 3 ontmoetingen in 2017 2x of meer.
  • Surdulica kreeg in 3 van de laatste 4 wedstrijden 3 of meer goals tegen.

Bet: Total goals by away team O1.5@1.75 (highstake)

15:00 Spartak Subotica - Vojvodina

• Spartak scoorde in 4 van de 5 laatste wthuiswedstrijden 3x of meer.
  • Vojvodina scoorde niet in 4 van zijn 5 laatste wedstrijden.

Bet: Spartak Win@1.70 (med.stake)

18:00 Partizan Belgrade - Red Star Belgrade

• Partizan verloor niet in de laatste 5 ontmoetingen.
  • Tot nu toe zijn er 21 competitiewedstrijden gespeeld.Red Star scoorde er in 2 niet,daar behoort de 0-0 die ze speelden tegen Partizan ook bij.
  • Ook Partizan scoorde in 19 van de 21 wedstrijden gewoon.

Bet: Both Teams To Score@1.87 (med.stake)

18:30 FC Groningen - PSV Eindhoven

• In de laatste 6 thuiswedstrijden van Groningen viel er in de eerste helft niet meer dan 1 goal.Dit was het geval in hun laatste recente thuiswedstrijden tegen redelijk sterke teams zoals Feyenoord,Vitesse en AZ.
  • PSV scoorde niet in hun laatste uitwedstrijd tegen Ajax.

Bet: Total Goals - 1st Half Under 1.5@1.71 (med.stake)

18:30 Vitesse - Willem II

• de laatste 7 wedstrijden van Willem waren BTTS.
  • Willem II scoorde in zijn laatste 9 wedstrijden.
  • Vitesse won maar 1 van de laatste 5 wedstrijden.

Vitesse heeft duidelijk een probleem in vorm.Toch zou ik het raar vinden als ze vandaag thuis het net niet vinden tegen Willem II.

Bet: Both Teams To Score@1.82 (med.stake)

18:30 Mamelodi Sundowns - Maritzburg United

• 10 van de 12 wedstrijden gespeeld van United waren U2.5 goals.
  • United kreeg maar in 2 van de 12 gespeelde wedstrijden meer dan 1 goal tegen.
  • In 3 van de laatste 4 thuiswedstrijden scoorde Sundowns niet meer dan 1x.

Bet: Under 2.5 goals@1.68 (lowstake)

20:45 ADO Den Haag - Roda JC Kerkrade

• Roda verloor 7 van de laatste 8 uitwedstrijden en kreeg daarin 2 of meer goals tegen in elke wedstrijd.
  • ADO won zijn laatste wedstrijd van FC Twente met 2-3.

ADO won zijn laatste wedstrijd knap van FC Twente en ik denk dat ze nu het zelfvertrouwen hebben om weer te winnen in het eigen stadion.

Bet: ADO Den Haag Win@1.83 (highstake)

20:45 Feyenoord - SC Heerenveen

• de laatste 5 onderlinge duels waren BTTS&O2.5 goals.
  • de laatste 3 wedstrijden van Heerenveen waren BTTS.
  • 3 van de 5 laatste wedstrijden van Feyenoord waren BTTS.

Bet:Both Teams To Score@1.73 (med.stake)

21:00 West Ham - Arsenal

• in 4 van de laatste 5 ontmoetingen scoorde Arsenal 3x of meer.

Arsenal heeft dit seizoen niet altijd netjes gepresteerd maar West Ham ligt hun altijd wel.West Ham zelf wist knap te winnen van Chelsea in zijn vorige wedstrijd, ik geloof dat dit een eenmalig upset was.

Bet: Asian Handicap Arsenal -1@2.02 (med.stake)

21:00 Swansea City - Manchester City

• de 8 laatste onderlinge duels waren BTTS.
  • Swansea scoorde in 4 van de laatste 6 thuiswedstrijden.

Van Manchester weten we dat het altijd wel kan scoren. Swansea is zelf heel matig in de aanval.Ik ga hier alleen voor de BTTS omdat het me de vorige keren altijd wat heeft opgeleverd.Puur op stats.

Bet: Both Teams To Score@2.07 (lowstake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op wo 13 dec. 2017, 21:56
0 Vind ik leuk's

NBA

01:30 Boston Celtics - Denver Nuggets

• Kyrie Irving is twijfelachtig.
  • De Nuggets scoorden over 100 punten in hun laatste 7 wedstrijden.

Het is nu nog onzeker of Kyrie zal spelen, mocht hij spelen zal ik een winst en de bijbehorende line op Boston pakken.In hun laatste game gingen ze zonder Kyrie onderuit tegen de Bulls die 108 punten scoorden.De Nuggets zijn offensief sterker dan de Bulls en dat hebben ze in hun laatste wedstrijden wel bewezen.

Bet: Total points by away team Over 100.5@1.89 (med.stake)

01:30 Orlando Magic - Los Angeles Clippers

Beide teams spelen slecht op het moment.Ik heb de match tussen de Raptors en de Clippers gezien en ergerde me dood aan de zoveel pogingen die misgingen van LA.Dat ze de wedstrijd wonnen zegt voor mij niet veel omdat de Raptors (en vooral Kyle Lowry die de meeste 3-punters voor ze maakt) zelf een off-day hadden.Ook zullen de Clippers wat vermoeid zijn en speelt Orlando hier thuis.

Bet: Orlando Magic ML@1.82 (med.stake)

01:30 Miami Heat - Portland Trail Blazers

• Hassan Whiteside is nog steeds afwezig voor de Heat.
  • Damian Lillard maakte in 8 van de laatste 9 games meer dan 27 punten.

De Blazers hielden hun laatste 2 games close tegen de 2 topteams Houston Rockets en Golden State Warriors.In beide wedstrijden kwam hij boven de 30 punten uit.Vandaag staat de over op 27.5 en ik pak hem.De Bookies zullen dit gedaan hebben om het feit dat Miami bekendstaat als een sterk defensief team.Hassan Whiteside is echter nog afwezig en daarmee valt of staat de hele verdediging van Miami.Het zal dus makkelijker voor Lillard zijn om baskets te maken.

Bet: Damian Lillard Over 27.5@1.90 (med.stake)

02:00 New Orleans Pelicans - Milwaukee Bucks

• Eric Bledsoe maakte 18 of meer punten in zijn laatste 9 wedstrijden.

Bledsoe is heel constant in het vinden van de bucket en voorzover ik weet staan de Pels verdedigend niet altijd goed.

Bet: Player Points Eric Bledsoe Over 18.5@1.70 (highstake)

03:00 Phoenix Suns - Toronto Raptors

Vandaag spelen de Raptors uit tegen de Suns.De Phoenix Suns missen hun sterspeler Booker nog steeds en hebben offensief niks in te brengen.Daar hebben de Raptors geen problemen mee want ze hebben ene DeMar DeRozan in hun team zitten die regelmatig meer dan 20 punten weet te scoren.Tegen de slechtste verdediging in de NBA zal hij de 25 makkelijk moeten halen.

Bet: Player Points DeMar DeRozan O24.5@1.85 (highstake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op do 14 dec. 2017, 12:27
0 Vind ik leuk's

14-12-2017

20:45 Ajax - Excelsior Rotterdam

Excelsior is zo slecht geweest dit seizoen dat er maar weinig value valt te behalen uit deze wedstrijd.Toch heb ik er eentje gevonden.

Bet: Home Team to win both halves Yes@1.80 (med.stake)

21:00 Lazio - Cittadella

• Cittadella scoorde in zijn laatste 4 bekerwedstrijden tegen onder andere SPAL en Bologna.

Lazio kan altijd scoren maar krijg de laatste tijd vaker goals tegen.De voorhoede van Cittadella speelt prima (ze scoorden 3x tegen Bologna) en dit blijft een bekerwedstrijd waar iedereen zn best voor doet.

Bet: Both Teams To Score@1.79 (med.stake)

NBA

01:30 Atlanta Hawks - Detroit Pistons

Beide teams doen het slecht.Verschil is dat het voor de Atalanta Hawks waarschijnlijk te laat is voor de playoffs en voor de Pistons niet.Motivatie en een betere kwaliteit in de ploeg overwint hier.

Bet: Detroit Pistons -4.5@1.97

01:30 Brooklyn Nets - New York Knicks

• De Knicks verloren hun laatste 7 uitgames.
  • Brooklyn versloeg de Washington Wizards in hun laatste game.

Beide teams zijn in vorm en het word een close game denk ik zo.Ik leun toch naar Brooklyn omdat ze hier thuis spelen en daar gewoon van een team als de Wizards wisten te winnen.De Knicks spelen ook goed met Porzingis in het team maar ze spelen uit al een tijdje slecht.

Bet: Brooklyn Nets ML@1.85

02:00 Cleveland Cavaliers - Los Angeles Lakers

Al gelijk toen ik de game zag staan dacht ik dit word een over.Beide teams kunnen redelijk makkelijk de basket vinden en zijn daar consistent in.Ook zijn ze beiden verdedigend niet altijd sterk.Overs!

Bet: Total Points Over 218.5@1.81

02:00 Minnesota Timberwolves - Sacramento Kings

• Timberwolves wonnen maar 1x in de laatste 11 wedstrijden met meer dan 10 punten verschil.
  • Sacramento verloor maar 1x in de laatste 6 games met meer als 10 punten verschil.

De Timberwolves spelen thuis en natuurlijk verwacht ik dat ze hier ook winnen.Maar met veel puntenverschil zal dat ook niet zijn.Sacramento speelt de laatste tijd veel beter.

Bet: Sacramento Kings +11.5@1.78

04:30 Golden State Warriors - Dallas Mavericks

Dallas versloegen heel knap de Spurs.Maar ze verloren eerder al van de Warriors met meer dan 29 punten verschil.De Warriors spelen nu thuis en spelen geweldig zelfs zonder sterspeler Stephen Curry.Big Win!

Bet: Golden State -9.5@1.84

Bericht gewijzigd door soccerqueen op vr 15 dec. 2017, 06:04
0 Vind ik leuk's

15-12-2017

09:55 Sydney FC - Melbourne City FC

• Sydney won de laatste 4 onderlinge duels.
  • Sydney won 4 van de 5 laatste thuiswedstrijden.
  • Sydney scoorde minstens 2x in zijn laatste 5 thuiswedstrijden.
  • Sydney won zijn laatste wedstrijd met 0-5 van Western Sydney Wanderers.
  • Melbourne verloor 2 van de laatste 4 wedstrijden tegen wat mindere ploegen zoals Perth Glory en Brisbane Roar en kreeg toen 3 goals tegen.

Sydney speelt uitstekend thuis en hoort dit af te maken.

Bet 1: Sydney FC Win@1.67 (highstake)

Bet 2: Total goals by home team Over 1.5@1.76 (lowstake)

Een aantal Israëlische matches die ik deze ochtend speel:

11:00 AS Holon Mor - Hapoel Pardesiya Noam/Israel Liga Bet

• Holon verloor alle 12 wedstrijden dit seizoen.
  • In 11 van die verloren 12 wedstrijden kregen ze 3 goals of meer tegen.
  • Pardesiya wist ook maar 1 uit de laatste 12 wedstrijden te winnen.

Pardesiya is ook gewoon ronduit slecht maar wisten wel te scoren in 3 van de 5 laatste games.In 2 daarvan ook 2x gescoord.Ik geef ze een kansje hier gezien de slechte stats van Holon.

Bet: Total goals by away team O1.5@1.68 (lowstake)

11:00 Hapoel Nahlat Yehuda - Shimshon Tel Aviv

• 3 van de 5 laatste thuiswedstrijden van Yehuda gingen O3.5 goals.(3-2,0-4 en 2-4)
  • 3 van de 5 laatste uitwedstrijden van Shimshon gingen O3.5 goals.(3-3,2-2 en 0-5)

Bet: Total Goals Over 3.5@2.15 (med.stake)

11:10 Ironi Modiin - Maccabi Ashdod

• Modiin won zijn laatste 6 wedstrijden en wist in 5 van die 6 wedstrijden een clean sheet te houden.
  • Ashdod scoorde in zijn laatste 4 wedstrijden niet meer dan 1x.In 2 daarvan scoorden ze helemaal niet.

Modiin heeft wat vorm te pakken en verdedigd ook sterk in zijn laatste wedstrijden.Ashdod was juist een ploeg dat heel wat af wist te scoren maar nu moeite heeft het vinden van het net.

Bet: Total goals by away team U1.5@2.12 (lowstake)

11:15 MS Hulon Yirmiyahu - Agudat Sport Nordia Jerusalem F.C.

• In de 5 laatste uitwedstrijden van Agudat scoorden beide teams niet.
  • In de 7 laatste wedstrijden van Hulon scoorden beide teams niet.

Bet: Both Teams To Score NO@1.73 (med,stake)

11:30 SC Beer Sheva - Maccabi Beer Sheva

• SC Beer won 6 van zijn laatste 8 wedstrijden.In 5 van die wedstrijden scoorden ze 4x of meer.
  • SC Beer Sheva hield in 7 van zijn laatste 8 wedstrijden een clean sheet.

Bet 1: Both Teams To Score NO@1.84 (highstake)

Bet 2: 3-way handicap starts 0-1 SC Beer Sheva@2.04 (lowstake)

11:45 Beitar Kfar Saba Shlomi - Hapoel Bikat Hayarden

• Bikat verloor 5 van de 6 uitwedstrijden.(ze wonnen 1x van het slechte team van Dimona)
  • Shlomi won 5 van de laatste 7 wedstrijden.

Bet: Beitar Kfar Saba Shlomi Win@1.72 (highstake)

14:30 Udinese U19 - Juventus U19

• Juventus won 4 van de 5 laatste wedstrijden.
  • Juventus (4) wist in zijn vorige uitwedstrijd knap gelijk te spelen met nr.1 Internazionale.De uitwedstrijd daarvoor won Juventus van nr.3 Milan.

Udinese won zijn laatste uitwedstrijd van Bologna, maar dat is de team to beat want die staan op de allerlaatste plaats.Daarvoor verloren ze van nr.1 Atalanta met 3-1.En laten we die best wel recente nederlaag tegen Torino niet vergeten, 7-1! Juventus zal op zn minst tot scoren komen hier.

Bet: Juventus U19 Win@2.10 (med.stake)

15:00 JSM Skikda - MC El Eulma

• Eulma kreeg in 5 van zijn laatste 6 uitwedstrijden 2 goals of meer tegen.
  • JSM heeft tot nu toe in elke thuiswedstrijd gescoord.

Bet: Total goals by home team Over 1.5@1.78 (med.stake)

15:00 Ain Fakroun - Relizane RC

• Fakroun won dit seizoen nog maar 2 keertjes.(14 wedstrijden gespeeld)
  • Relizane verloor maar 2 van de 14 laatste wedstrijden.

Bet: Draw No Bet Relizane@1.65 (highstake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op vr 15 dec. 2017, 15:58
0 Vind ik leuk's

Mooi uitgewerkte tips!

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op vr. 15 dec. 2017, 09:03 schreef richard123:

Mooi uitgewerkte tips!

Dankjewel!nu nog hopen dat ze winstgevend zijn ;)

1 Vind ik leuk's

NBA

01:00 Indiana Pacers - Detroit Pistons

• De Pacers wonnen 4 van de laatste 5 games thuis.

Ben blij om hier nog een goede handicap line te krijgen voor de Pacers die thuisspelen.De Pistons hadden eindelijk weer eens gewonnen, maar dat zegt niks tegen een team zoals de Hawks en laten we niet vergeten dat ze totaal uit vorm waren heel December. Ook spelen de Pistons uit veel slechter en zal vermoeidheid nogeens een rol spelen.Voor mij een highstake Pacers win!

Bet: Indiana Pacers -4.5@1.90 (highstake)

01:00 Philadelphia 76ers - Oklahoma City Thunder

• Oklahoma won de laatste 5 onderlinge duels.

De big 3 van Oklahoma klikken nog steeds niet samen en het spel ziet er slecht uit.Toch weten ze elke keer weer te winnen met slechte performances.Dit is een moeilijke want Philadelphia speelt ook redelijk goed thuis.Ik denk aan een close game waarin uiteindelijk toch Westbrook,Paul George en Carmelo Anthony het verschil zullen maken.

Bet: Oklahoma City Thunder ML@2.02 (lowstake)

01:00 Washington Wizards - Los Angeles Clippers

• John Wall is terug voor de Wizards.

Wall speelde natuurlijk al in de overwinning tegen Memphis.In de 18 minuten die hij speelde ging het allemaal nog niet zo lekker maar hij scoorde dus al wel 13 punten en dat tegen het defensieve team van Memphis.Vandaag spelen ze tegen de Clippers en dat is een heel ander team dat niet op defensie speelt.John Wall is back!

Bet: Player Points John Wall Over 18.5@1.85 (med.stake)

01:00 Orlando Magic - Portland Trail Blazers

De vorige keer ging mijn bet op Lillard de mist in. Miami speelde goed verdedigend en hielden hem op 18 punten.Zoals ik al eerder de stats liet zien van deze speler scoort hij normaal regelmatig 29 punten of meer.Nog even de stats:

• Lillard's afgelopen puntenaantal: 18(tegen Miami) -39-35-30-29-18(tegen defensief Milwaukee)-32-29-34-30.

Lillard heeft het dus alleen moeilijk tegen defensieve teams, Orlando valt daar voor mij niet onder.

Bet: Player Points Damian Lillard Over 26.5@1.85 (med.stake)

01:30 Boston Celtics - Utah Jazz

• De Utah Jazz verloren hun laatste 4 games.

De Jazz spelen thuis altijd sterk, maar uit is het alsof ze een geheel ander team zijn.Zo verloren ze hun laatste game van de Chicago Bulls! Makkelijke overwinning voor Boston vandaag.

Bet: Boston Celtics -5.5@1.90 (highstake)

1/5 met als grootste shock de Celtics die verloren!

Bericht gewijzigd door soccerqueen op za 16 dec. 2017, 13:59
0 Vind ik leuk's

16-12-2017

16:00 Arsenal - Newcastle United

• Voor het verlies tegen Manchester United won Arsenal 7 thuiswedstrijden op rij in de competitie.Er werd toen 2x of meer gescoord.
  • Arsenal won de 5 onderlinge wedstrijden tegen Newcastle United.
  • Newcastle United mist Jonjo Shelvey.
  • Newcastle won niet in zijn laatste 6 uitwedstrijden.

Newcastle heeft het vooral moeilijk tegen de topteams als het uit speelt.Ze kregen bijvoorbeeld van Chelsea 3 goals tegen en van Manchester United zelfs 4.

Bet: Arsenal -1.5@1.70 (med.stake)

16:00 Brighton & Hove Albion - Burnley

• Brighton won niet in zijn laatste 5 thuiswedstrijden.
  • Burnley won 6 van zijn laatste 8 wedstrijden.
  • Burnley kreeg in zijn laatste 8 wedstrijden niet meer dan 1 goal tegen.

Vreemde odds hier want Burnley is juist de ploeg in vorm.Veel teams hebben moeite om te scoren tegen Burnley, alleen Arsenal en Leicester wisten te winnen van ze en maar 1 keer te scoren in de wedstrijd.Het is Brighton dat al een aantal wedstrijden uit vorm is en alhoewel hier grote kans is op een gelijkspel, kan een draw no bet nooit kwaad dan.

Bet: Draw No Bet Burnley@2.23 (med.stake) (VOID)

16:00 Chelsea - Southampton

• Chelsea won zijn laatste 4 thuiswedstrijden.
  • Southampton won niet in zijn laatste 5 uitwedstrijden.

Chelsea blijft een sterke ploeg en vooral thuis, terwijl Southampton in zijn laatste wedstrijd maar liefst 4 goals tegen kreeg van Leicester City.De verdediging van Southampton ziet er niet altijd zelfverzekerd uit de laatste tijd.

Bet: Chelsea -1@1.71 (highstake) (VOID)

16:00 Watford - Huddersfield Town

• Huddersfield verloor zijn laatste 5 uitwedstrijden en kreeg telkens 2 goals of meer tegen.
  • Huddersfield scoorde niet in zijn laatste 7 uitwedstrijden.
  • Watford scoorde in 4 van zijn 5 laatste thuiswedstrijden.

Beide teams presteren slecht maar je kan toch wel echt zeggen dat Huddersfield er nog slechter aan toe is.Het feit alleen al dat zij nauwelijks of helemaal niet het net vinden in uitwedstrijden geeft Watford hier alle kans op de overwinning.

Bet: Watford Win@1.84 (med.stake)

16:00 Brentford - Barnsley

• Barnsley verloor zijn laatste 5 wedstrijden.
  • Barnsley kreeg in zijn laatste 3 wedstrijden 3 goals tegen.
  • Brentford scoorde in zijn laatste 7 thuiswedstrijden.
  • Brentford scoorde in 3 van zijn laatste 4 thuiswedstrijden minstens 3x.

Bet: Brentford -1@1.90 (med.stake)

16:00 Sunderland - Fulham

• Sunderland won nog geen wedstrijd thuis dit seizoen.
  • Fulham won 3 van zijn laatste 4 wedstrijden.

Sunderland is in zeer slechte vorm en wint dit seizoen bijna niks gewoon, deze odd op Fulham moet ik meepakken.

Bet: Draw No Bet Fulham@1.73 (highstake)

18:30 Eibar - Valencia

• Valencia kreeg in 6 van de laatste 7 uitwedstrijden een goal tegen.
  • Eibar scoorde 2x of meer in zijn vorige 3 thuiswedstrijden.

Bet: Both Teams To Score@1.73 (med.stake)

18:30 Manchester City - Tottenham

• Manchester City won zijn afgelopen 15 wedstrijden.
  • Tottenham won niet in zijn laatste 4 uitwedstrijden.

Bet: Manchester City -1@1.89 (highstake)

Ook zal het er hard aan toegaan en zet ik wat op:

Bet 2:Most Cards Tottenham@1.71 (med.stake)

18:30 SC Heerenveen - NAC Breda

• de 5 laatste onderlinge duels waren U2.5 goals en NAC wist in geen enkele wedstrijd te scoren.

Bet: Asian Total Under 3 goals@1.75 (med.stake)

20:45 FC Twente - Vitesse

• de laatste 5 onderlinge duels gingen O2.5 goals.
  • alle 8 laatste thuiswedstrijden van FC Twente gingen O2.5 goals.

Bet: O2.5 goals@1.81 (highstake)

20:45 Roda JC Kerkrade - VVV Venlo

• Venlo scoorde in 6 van de laatste 7 uitwedstrijden.
  • Kerkrade scoorde in 6 van de laatste 7 thuiswedstrijden.
  • in de laatste 3 onderlinge duels scoorden beide teams.

Bet: Both Teams To Score@1.73 (med.stake)

NBA

01:00 Charlotte Hornets - Portland Trail Blazers

• Charlotte verloren 9 van de laatste 11 games.
  • De Blazers wonnen hun laatste 2 uitwedstrijden.

De Blazers wonnen knap uit bij Miami en Orlando.Het team van Charlotte klikt nog steeds niet met elkaar, ook niet nu Walker terug in het team is.

Bet: Portland Trail Blazers +3.5@1.92 (med.stake)

01:30 Cleveland Cavaliers - Utah Jazz

• Cleveland won 16 van de 17 laatste wedstrijden.

Utah wonnen van de Celtics, maar moeten nu alweer spelen tegen een Cleveland in vorm.Ook is Utah niet altijd betrouwbaar als het uit speelt.

Bet: Cleveland Cavaliers -9.5@1.84 (med.stake)

01:30 New York Knicks - Oklahoma City Thunder

• De Knicks wonnen hun laatste 3 games.
  • De Thunder wonnen 3 van hun laatste 4 games, waarvan 2 werden gewonnen in Overtime.

Ik ga hier voor de Knicks. Oklahoma komt van een game waarin ze 3x overtime moesten spelen.Vermoeidheid zal een rol spelen.

Bet: New York Knicks +3.5@1.86 (highstake)

02:00 Minnesota Timberwolves - Phoenix Suns

Minnesota versloeg thuis de Sacramento Kings met 119-96! Nu spelen ze tegen de slechtste defensie in de competitie.Dit word weer een grote overwinning voor Minnesota.

Bet: Minnesota Timberwolves -10.5@1.72 (highstake)

Bericht gewijzigd door soccerqueen op zo 17 dec. 2017, 14:07
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.