Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

RobertW tips

Vooruit. Ik deel mijn tips. Kijk maar wat je ermee doet :).
Tot nu toe dit seizoen met eigen tip:
71 picks
profit +68
yield +29%
Win-Loss-Void: 38-25-1
Win rate: 60%
Stake avg.: 3.6
Odd avg.: 2.6
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robertw
Country flagrobertw in 12-10-2011 16:17 Leden topics
in 12-10-2011 16:17 Leden topics
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
goede tip, metalist speelde die wedstrijd ook nog met 10 man vanaf minuut 37 bij een stand 1-1. (y)
0 Vind ik leuk's
2.5/10 Adelaide United - Central Coast Mariners: 2 @ 2.80 (Bwin)
Ik pak weer eens een early mee voordat de aziaten er zijn. Had deze play al op het oog, maar na Adelaide gister en CCM vandaag te hebben gezien moet ik hem gewoon early pakken. CCM+0>evens vind ik zeker value en daarom pak ik deze matchodd dan ook alvast early mee. Openen de asians boven evens met 0 line, dan zal ik nog bijstaken.[/QUOTE]
Veel plays voor deze week. Ik had er 2 a 3 op het oog, maar de aziaat bij Heart opent zo leuk dat ik hem ook zeker niet kan laten liggen
Adding:
2.5/10 Adelaide United - CCM: CCM+0 @ 1.98 (12bet)
CCM heeft goed de smaak te pakken. Wordt goed gevoetbald en spelen verder zeer degelijk. Adelaide mist echt nog vorm. Hoewel het al beter is vergelijken met het begin van het seizoen is het nog verre van overtuigend. Ik vind het nog steeds los zand en weinig op elkaar ingespeeld. CCM zou imo ligt favoriet moeten zijn en de line 0.2 lager.
4/10 Perth Glory - Gold Coast United: Perth -0.25 @ 1.80 (12bet)
Twee teams die weinig punten gepakt hebben de laatste matches. De druk is hoog voor beide, maar het spel van Perth kan mij meer bekoren. Thuis tegen Sydney hadden ze de hele match de druk er op, maar door 1 fout achterin verloren ze met 1-0. Eerste heflt tegen Roar was Roar geniaal, maar de tweede helft stond het wel wat beter. Gold Coast United wilt het voorin ook nog wel eens goed doen, maar achterin is het week in week uit erg zwak. Dit moet Perth kunnen uitbuiten. Ik had eigenlijk een -0.5 van rond de 1.90 verwacht.
4/10 Sydney - Brisbane Roar: Brisbane Roar @ 2.05 (Bwin)
Roar was weer simpelweg geniaal afgelopen ronde. Speelde Perth de eerste helft helemaal zoek en wanneer het op deze manier doorgegaan was in de tweede helft had het makkelijk 7-0 kunnen worden. Sydney kreeg een nederlaag om zijn oren. Het speelde zeer matig uit bij WP zoals het ook uit bij Perth deed. Als Roar zijn eigen spel blijft spelen zie ik niets anders dan wederom 3 punten voor Roar.
4/10 Melbourne Heart - Wellington Phoenix: MH -0.25 @ 1.97 (12bet)
Edit: was niet te volgen zowat. 1.90 nu bij 10bet. Dat vind ik zeker nog 3 units waard. Reken hem dan ook mee als 3 unit play.
1/10 Brisbane x Perth x CCM DNB @ 7.02 (VC)
Worth the shot.
0 Vind ik leuk's
Ha, hij is er weer! :)
'The Roar' had ik al. Je andere picks zijn helaas al flink gezakt en laat ik aan me voorbij gaan.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Goed dat je er weer bent!
0 Vind ik leuk's
woensdag:
Goed dat je er weer bent!

Id! Welkom terug... (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik zal ze vanaf maandag bij de opening weer proberen te posten.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor tip van adelaide-ccm! CCM staat al met 0-3 voor!
0 Vind ik leuk's
Goede Aussie ronde. +9 units en ook weer lekkere value gepakt.
Deze zondag erg jammer dat Roar voor het eerst in 37 matches verloor. Had toch een lekker toetje kunnen zijn. Heb vandaag zelf niets gezien, maar van wat ik gelezen en teruggezien heb waren ze onherkenbaar en heeft het alles of niets Sydney verdiend gewonnen.
Melbourne Heart daarentegen stond lange tijd behoorlijk onder druk van WP, maar wisten toch 1-0 uit het vuur te spelen. Eindelijk zitten ze eens aan goede kant van het geluk en dat kwam ons ook niet verkeerd uit, maar dat mocht ook wel eens een keer.
[B]Preview ronde 10[/B]
Voor volgende ronde zijn er paar leuke plays waarschijnlijk.
07 Dec 2011 09:30 Sydney FC - Perth Glory 1.79 3.38 4.21
Sydney wisselt sterke met zwakkere matches af. Vandaag tegen Roar weer een goede match. Het is ook een belangrijke match voor beide teams en ik denk dat Sydney hier thuisvoordeel kan uitbuiten. Waren paar weken geleden nog met 0-1 te sterk voor Perth, al was dat niet een goede weerspiegeling van de krachtsverhoudingen. Heeft even 1.95 gestaan bij Bwin en dat zou ik nu value vinden. Staat op 1.87 en dat vind ik niet verkeerd. Wacht even tot de Aziaten morgen komen, maar alles boven 1.80 zal een play worden. -0.5>1.85 (4/10) waarschijnlijk. Cadeautjes zoals evens of -0.25>1.80 zal groter gestaked worden (6/10).
09 Dec 2011 10:00 Brisbane Roar - Melbourne Heart 1.40 4.25 7.25
Hoewel Roar dus wat tegenviel tegen Sydney zullen ze nu weer met beide benen op de grond staan na de eerste nederlaag na 36 matches. MH is een tegenstander die Roar wel goed ligt qua voetbal imo. Ik zie hier dan ook genoeg mogelijkheden. Komt bij dat Roar dus dit weekend verloor en MH juist won. De markt wilt ook nogal eens tegen Roar zijn, dus waarschijnlijk ga ik even wachten met spelen, maar bij een goede -1AH zal hier een play komen, maar waarschijnlijk later deze week. -0.75 zou ik als een cadeau zien en mits odds speelbaar is pak die anders meteen al voor 3 units.
05:00 Wellington - Perth Glory 1.94 3.17 3.85
Zoals gezegd WP speelde vandaag goed, maar resulteerde niet in punten. Nu weer thuis en ik denk dat dit een lastige match zal worden voor Perth. Een -0.25 line lijkt mij interessant, maar ik wacht even de match tegen Sydney af voordat ik hier iets mee doe.
07:30 Central Coast - Newcastle Jets 1.77 3.45 4.25
Beide teams boekten een goede overwinning afgelopen ronde en CCM begint echt erg sterk te draaien. Ik zie ze dan ook zeker winnen van de Jets. Dat nog steeds gemiddeld speelt, maar uit ook wisselvallig. Odds boven 1.80 vind ik speelbaar, maar stiekem hoop ik op iets meer van de aziaten. Onder 1.80/-0.75 line under evens sla ik mogelijk wel over.
09:45 Melbourne V. - Adelaide Utd 1.77 3.36 4.42
Twee ploegen in zeer matige vorm, waarvan ik Adelaide helemaal beroerd vind spelen. Rini Coolen staat flink onder druk. MV viel ook weer niet mee met een 3-1 nederlaag tegen de Jets. Echter de veel slechter dan de vorm van Adelaide op dit moment kan bijna niet. Ik hou de odds in de gaten en mogelijk een play op Victory. Liever wel >1.80.

11 Dec 2011 Gold Coast - Sydney FC 2.88 3.37 2.24
GCU krijgt nog een heel zwaar en moeilijk seizoen. De vorm is er zo erg uit dat eigenlijk iedere speler van GCU zo snel mogelijk van de bal af wilt zijn. Totaal geen vertrouwen hoewel ze imo wel beter kunnen. Ik wacht met deze match ook nog even tot woensdag. Waarschijnlijk geen play.
Verwacht dat maandag rond half 9 de odds weer uitkomen, dus een update is dan te verwachten.
0 Vind ik leuk's
Asians zijn er.
Sydney - Perth => -0.75 @ 1.98. Niets aan imo. ML 1.80 Betsson is net aan. Als er iets nog hoger opent pak ik miss ML, maar vooralsnog niets.
Brisbane - Heart => -1.25 @ 1.82. Hoopte hier toch wel op -1 line. Deze -1.25 moet wel heel stuk nog stijgen wil ik hem spelen...
WP - Perth => -0.5 @ 2.16. Vind ik wel goede odds. Wil echter match Sydney Perth hiervoor afwachten. Deze is midweeks
CCM - Jets => -0.75 @ 1.95. Had hier toch ook op een -0.5 gehoopt. CB biedt een hele mooie evens op ML. Die had 5 units geweest. Maarja CB .....
Victory - Adelaide: -0.5 @ 1.87. Hou deze nog in de gaten. Mocht hij iets stijgen, dan misschien een play. Vooralsnog niet. Vind hem net te laag.
GCU - Sydney => -0.25 @ 2.10 Sydney . Deze vind ik ook best leuk al, maar wil nog even midweekse match Sydney afwachten.
Nog even afwachten en hopen op wat stijgende odds. Vooralsnog niets dus... Miss dat ik Roar x CCM combo pak voor 2.5/10.
0 Vind ik leuk's
Behoorlijke raise nog even van WP. Ik maak een handmatige -0.25 @ 1.94.
Dat vind ik zeker speelbare odds.
4/10 Wellington Phoenix - Perth Glory: WP -0.25 @ 1.94
Cover Bet Returns 1/2 Stake -> Odds to Win : 1.940
Odds to Win : 2.28 (12bet) Stake : €85.07
Odds to Cover : 3.35 (UB) Stake : €14.93
Total stake €100
Returns €193.97 when Odds to Win (2.28) wins
Returns €50.00 when Odds to Cover (3.35) wins
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.